| Forfatter |
|
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 02:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. HIFI skrev:
| Efter at have hørt så meget godt om AVR 7300 er jeg jo ganske enkelt nødt til at få lyttet til den. Er der nogen der ved, hvor i københavnsområdet man kan få et lyt? |
|
|
Well du skal vide at kontruktionen er fra 2004, og der er kommet nye versioner med de nyeste standarder, men mit valg fald på avr7300 pga den højeste effekt på alle kanaler, især i stereo... http://www.danstv.dk/shop/ sælger den billigst, og de har en fysisk butik i kbh, så det ville være smart at smutte der forbi..
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 19 December 2006 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har læst på nettet at blæserstøj på HK surroundforstærkere er et generelt problem, som mange klager over.
|
| Til top |
|
| |
Mr. HIFI Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 15 Januar 2007 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. Lyd skrev:
| Jeg har læst på nettet at blæserstøj på HK surroundforstærkere er et generelt problem, som mange klager over. |
|
|
Jeg overvejer selv at anskaffe mig en H/K Surround forstærker, og har selv forhørt mig om problemet med blæserstøj. I følge Harman/Kardon skulle problemet være løst, men man vil altid kunne høre lidt støj fra propellen. Skulle der være nogle, som stadig oplever unormal blæserstøj, skulle Harman Service udbedre fejlen uden beregning. Jeg tror derfor trygt man kan købe Harman/Kardons Surround Receivere.
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 15 Januar 2007 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. HIFI skrev:
|
Det lyder, som om det er AVR 7300 jeg skal undersøge lidt nærmere på. Er der nogen, der har gode inputs om AVR 7300's forcer i forhold til andre rerceivere i samme prisklasse?
|
|
|
Har ikke haft fornøjelsen af AVR7300, men ejer selv en AVR7500 (Ældre model) jeg syns det gode ved H/K´s receivere er at de sgu holder hvad de lover, de er bomstærke og levere kraftfuld og lækker surround lyd, hvis vi ser bort fra HDMI switching og 1080i/p opscalering så kan jeg slet ikke se nogen konkurrenter til H/K´s SS receivere...

|
| Til top |
|
| |
Mr. HIFI Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 26 Januar 2007 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været forbi Dan's TV & HIFI-Center http://danstv.dk for at lytte på Harman/Kardon AVR 7300 og fik i den forbindelse en meget fordelagtig pris på kr. 12.995,-. Er der nogle, der ved, om andre butikker matcher denne, eller om muligt, en bedre pris?
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 14 Februar 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Såvidt jeg kan se, så er 13.000 kr. den bedste pris der pt. er på H/K AVR 7300.
|
| Til top |
|
| |