Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 11:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Alfaview.....? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jeener
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:

Jeg indrømmer blankt,at jeg ikke her set Alphaview.

Hvis der er nogen troværdighed i priser,så tæller EISA kåringen,som markedets bedste LCD tv, til Samsungs fordel.

Featuren m 2 tunere er ret ligegyldig hvis produktet har PIP.Fladskærme kræver under alle omstændigheder Selector eller digital parabol, - og der har man så  tuner nr 2 .

Kontrast og lysstyrke er voldsom vigtige - men samtidig taknemmeligt,at nedfælde på papir .

Nu får du så også  3" større billedareal m Samsung.Det har faktisk større effekt end man umiddelbart tror !

Overbevisende....   Hvornår kommer det på tilbud!!!!

Til top Vis Jeener's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeener

Jeener
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:
Hvis du i ser tråden om Samsungs plasma,så bliver det tilkendegivet,at Samsung LE40M61B måske snart kommer på bud til 16-17 kilo.Hvis det er 16500dkr så er der vel ikke noget,at være i tvivl om??

Sorrý kan ikke finde den tråd...... jeg kan finde noget om at Samsung vil dumpe priserne for at vinde noget at grænsehandlen tilbage til Dk - men fra okt 2005.

Til top Vis Jeener's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeener

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Prisen er nævnt et par gange i denne tråd : http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=35690&P N=1

Bla dette indlæg :
Joey
Ny bruger
Ny bruger

Bruger siden: 17 Februar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 17:19 | IP-adresse registreret Rapportér indlæg Citér Joey

Hr. Hifigalleriet:

Ang. Samsung LE-40M61B .. bliver det til noget med den pris du nævnte? Fordi der er jo ingen grund til at vente, hvis det ikke bliver til noget.. så må jeg jo ud og finde andet.

Til top Vis Joey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Joey Send privat besked Føj til venneliste

hifigalleriet
Junior bruger
Junior bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 17:57 | IP-adresse registreret Rapportér indlæg Citér hifigalleriet

Til Rasmus: Det var også mere ment som joke... Jeg kender godt din hjemmeside, men er bare blevet træt af at forsvare prisen

Til Joey: Som jeg skrev vil vi lige have følehornene ude og se om det var noget i evt. var interesseret... Men vi køber nok et stort antal hjem til en udsalgspris på 16-17000,- inkl. moms

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

Jenner - meningen var jeg selv skulle have købt et 42 " hos alfaview...synes slet ikke de er så ringe som mange herinde synes!

men så så jeg dette super-tilbud www.hifigalleriet.dk - 11k 42 " samsung i HD :) .....fåes fandme ikke bedre ;)

Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

zizou
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Hejsa - jeg er lidt interesseret i alfaview - kan det virkeligt passe at det er så ubrugeligt ved alm. tv som beskrevet her.  

Jeg er ikke stiller ikke hardcore krav til billedet - bare det er ok. Designet synes jeg er ligeså vigtigt. Der må da være nogle tilfredse brugere af alfaview her i forummet. De sælger immervæk lidt har jeg hørt?

Derudover synes jeg Loewe Individual er fedt! - hvad med hifi galleriet købte et ordentligt parti af dem;

Til top Vis zizou's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zizou

frydendahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Jeener skrev:

Hej 

Jeg har, som mange andre herinde, været et smut inde i et af Alfaviews butikker og forelsket mig i et 37" DELUXE LCD til 15.000.-  Kan det anbefales? eller er der noget der til samme pris kan matche design og spec.

Hej.

Har også kig på et alfaview og fulgt med i debatten herinde. Er der slet ikke nogen der har noget konstruktiv kritik af alfaview. Der bliver bare skrevet at det er noget skrammel, men ikke meget om hvorfor ???. Jeg har ikke så meget styr på det. Men det er et pænt tv og spec ser da ud til at være ok ??? Eller hvad er det jeg har overset.

Angående priserne har de jo ikke et kæmpe lager og en masse sælgere i deres butkker der står og piller næse  

Håber der er nogen der kan hjælpe, måske nogen der har et alfaview tv. Der er 4-8 ugers leveringstid, så der må jo blive solgt nogen.

Mvh Kim

Til top Vis frydendahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frydendahl

Guldberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2004
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

Hvad sker der i øvrigt for det, er de bare stive til at forudse deres salg?!
Til top Vis Guldberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldberg

frydendahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

De siger 4-8 uger for at være på den sikre side, siger de.

De har jo ikke noget lager ög kun demo modeller i butikkerne. Så de kommer langvejs fra, helt friske fra fabrikken

Til top Vis frydendahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frydendahl

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes