Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: 4 kandidater. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HIFI IS FUN
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 355
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

skal.til at købe ny cd maskine.og har set på følgende.

en rega apollo.

en creek destiny.som er kasseret efter at havde lånt den

en phonosophie 1.

og en audioanalogue.mastero.

eller måske en accuphase. dp 57.som skulle være noget.helt specielt.

lægger vægt på den musikalske side af lyden,og ikke så meget på design og data.

mon en af disse er en rigtig spillemaskine.

eller skal jeg over i en helt anden boldgade.

mit anlæg består af.

audio analogue mastero int forstærker.

proac D 15 højtalere.

med MIT shotgun s3 kabler til.

som cd har jeg nu er sonyCDP557esd.som lyder helt forfærdeligt dårligt.

og kan slet ikke anbefale denne model.

Til top Vis HIFI IS FUN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI IS FUN Besøg HIFI IS FUN's Websted
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Uden at have hørt nogen af de andre maskiner du ellers nævner, så VED jeg med 120% sikkerhed, at Rega Apollo vil SØNDERKNUSE de andre maskiner du nævner!  Apollo er CD maskinernes svar på GUD!!!  KOM AFSTED OG KØB DEN!! (du vil ikke fortryde det)

 

(av min arm)



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

Uden at have hørt nogen af de andre maskiner du ellers nævner, så VED jeg med 120% sikkerhed, at Rega Apollo vil SØNDERKNUSE de andre maskiner du nævner!  Apollo er CD maskinernes svar på GUD!!!  KOM AFSTED OG KØB DEN!! (du vil ikke fortryde det)

 

(av min arm)



Ja, med den kontroversielle udtalelse burde du have et slag eller to på armen


__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

Jeg mener helt seriøst at Apollo er et sandt hit, intet mindre.

__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7545
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Denne tråd er hermed modereret - så ved i hvor de unødvendige indlæg blev af!

Der er ingen grund til endnu en "Apollo er bedst i verden"-tråd, så beynt venligst den objektive holdning og bevar den sobre tone!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Denne tråd er hermed modereret - så ved i hvor de unødvendige indlæg blev af!

Der er ingen grund til endnu en "Apollo er bedst i verden"-tråd, så beynt venligst den objektive holdning og bevar den sobre tone!

Åååååhhh, kan du ikke tåle lidt sjov



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Denne tråd er hermed modereret - så ved i hvor de unødvendige indlæg blev af!

Der er ingen grund til endnu en "Apollo er bedst i verden"-tråd, så beynt venligst den objektive holdning og bevar den sobre tone!

Skal du så ikke osse slette det første jeg skrev chef?



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7545
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:
Ronin skrev:

Denne tråd er hermed modereret - så ved i hvor de unødvendige indlæg blev af!

Der er ingen grund til endnu en "Apollo er bedst i verden"-tråd, så beynt venligst den objektive holdning og bevar den sobre tone!

Åååååhhh, kan du ikke tåle lidt sjov

Det kan jeg godt, men det er der andre, der ikke kan - det har du jo oplevet!

Og synes du ikke selv at der har været rigeligt med ballade omkring den maskine?



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
jazz@olsen.mail
Lukket konto
Lukket konto


Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Gør dig selv den fornøjelse at lytte til den nyeste Audio Aero Prima du kan komme til. Den sparker Rega Apollo til lirekassemand. Koster da lidt mere, dog ikke noget der kunne få mig til at lade være med at købe den, efter at have lyttet grundigt på begge.

 hilsen

jazz@olsen

Til top Vis jazz@olsen.mail's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazz@olsen.mail
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Hvaa. Hifi, hvad siger dit budget?
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
HIFI IS FUN
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 355
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

hej zorglub.

mit buget siger max 25000.gode danske kroner.

 og gerne med en gedin skuffe eller en toploader.

Til top Vis HIFI IS FUN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI IS FUN Besøg HIFI IS FUN's Websted
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

HIFI IS FUN skrev:

hej zorglub.

mit buget siger max 25000.gode danske kroner.

 og gerne med en gedin skuffe eller en toploader.

Hvis dit budget er 25 K, så SKAL du prøve at lytte til Densen B400XS, superb maskine prøv selv

vh.Henrik



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

 og gerne med en gedin skuffe eller en toploadet

[/QUOTE]

Forresten så har en tung skuffe ikke så meget med lyden at gøre, på en cd spille.



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  


http://www.stoneaudio.co.uk/stoneaudio/products/details.asp? product=1254

Svær at komme til at høre her i landet, men de har den i Oslo ...  kan ikke lige huske butikken.. øh taaimport har den skandinaviske import. I England er det lidt lettere. Har selv storebroderen, men den er over dit budget.

Kunne skrive 100 sider om den, men det har andre heldigvis gjort for mig

Mener faktisk også der er en her på sitet der har en .... kan ikke lige huske ham, men han har en tråd i stereo blærerøvsafdelingen

Data...http://www.caryaudio.com/products/audio/cd303300.shtml
Billeder inden i http://photobucket.com/albums/v732/quarks/My%20Cary/
Reviews...http://www.positive-feedback.com/Issue23/cary_303.htm
Reviews...http://stereophile.com/cdplayers/1005cary/index.html

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
bsl2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 511
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 07:56 | IP-adresse registreret  

hej

hvis du har 25000 til projectet så skulle du prøve tube technoligy fusion 64 ell phonosofie begge har lydbutikken

                                                            mvh bsl2

Til top Vis bsl2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bsl2
 
HPA
Branchemedlem
Branchemedlem

High-Performance Audio

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 465
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 08:35 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:

Svær at komme til at høre her i landet, men de har den i Oslo ...  kan ikke lige huske butikken.. øh taaimport har den skandinaviske import. I England er det lidt lettere. Har selv storebroderen, men den er over dit budget.

Kunne skrive 100 sider om den, men det har andre heldigvis gjort for mig

Mener faktisk også der er en her på sitet der har en .... kan ikke lige huske ham, men han har en tråd i stereo blærerøvsafdelingen

Data...http://www.caryaudio.com/products/audio/cd303300.shtml
Billeder inden i http://photobucket.com/albums/v732/quarks/My%20Cary/
Reviews...http://www.positive-feedback.com/Issue23/cary_303.htm
Reviews...http://stereophile.com/cdplayers/1005cary/index.html

Gad vide om jeg er blærerøven...

I alt fald har jeg privat en Cary Audio CD 303/200 - og den er eminent, jeg har kun hørt én der var bedre og det var Cary Audio CD 303/300, som iøvrigt ligger indenfor dit budget.

Du er meget velkommen til at komme forbi og lytte !

Til top Vis HPA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPA Besøg HPA's Websted
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 01 Marts 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

@HIFI IS FUN: Nu har du jo selv startet tråden om elendige løbeværker, hvor skuffen skuffer. Så kan det undre mig, at du alligevel overvejer en maskine med et elendigt værk!

Kig hellere efter noget af det der nævnes i denne tråd. Eks er der pt en TEAC VRDS10 til salg med en LC opgradering. Dette er slet ikke så eksotisk en maskine som flere af dem du nævner. Til gengæld er den bygget bund solidt og snusfornuftigt.
Du får et drev som meget få matcher.
Converteren er baseret på den ret fine Philips TDA1547, og med en LC opgradering, med diskret analogdel, er den ret vellydende!
Og nej... det er IKKE mig der har den til salg!!

Alternativet er at finde en nyere SONY ES-model, evt i kombination med en lækker DAC.

Uanset hvilken af disse du vælger, vil du nok ende under de 25k. Men gør det noget. Lyden er vel vigtigere, end hvorvidt den har kostet 5000 eller 25000,-??



__________________
Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

MOtheFREAK skrev:

Gad vide om jeg er blærerøven...

I alt fald har jeg privat en Cary Audio CD 303/200 - og den er eminent, jeg har kun hørt én der var bedre og det var Cary Audio CD 303/300, som iøvrigt ligger indenfor dit budget.

Hehe, afsløret!  har du hørt dens storebroder? 306/300? ... hvis vi lige må gå over budgetet for en lille stund.

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
Sir Round
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 349
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

HIFI IS FUN skrev:

mit buget siger max 25000.gode danske kroner.



For ca. 20000 kan du erhverve dig dette vidunder.



Meridian G07. Den fåes også i sort.
Til top Vis Sir Round's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sir Round
 
HPA
Branchemedlem
Branchemedlem

High-Performance Audio

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 465
Sendt: 02 Marts 2006 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
MOtheFREAK skrev:

Gad vide om jeg er blærerøven...

I alt fald har jeg privat en Cary Audio CD 303/200 - og den er eminent, jeg har kun hørt én der var bedre og det var Cary Audio CD 303/300, som iøvrigt ligger indenfor dit budget.

Hehe, afsløret!  har du hørt dens storebroder? 306/300? ... hvis vi lige må gå over budgetet for en lille stund.

BIG

Desværre ikke, men jeg kender én som har den .... i US

Faktisk er jeg ved at tage mig sammen til at bestille 303/300 ...måske jeg alligevel skulle overveje 306'eren !

Overbevis mig

Til top Vis HPA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPA Besøg HPA's Websted
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes