| Sendt: 02 Marts 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. Lyd skrev:
| Hvad med Denons nye DCD 2000AE til 12.000 kr....Det skulle være meget tæt på Accuphase-kvalitet ? Den lyder ret godt. |
|
|
Hvor har du hørt/læst det henne? Jeg har lyttet til DCD 2000AE på den matchende forstærker, og selvom det lyder godt, når den ikke Accuphase modellerne. Måske i byggekvalitet, men ikke i lyd. Det er dog bare min mening. Jeg synes også, der findes mange andre spændende alternativer i samme prisklasse som DCD 2000AE. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|