Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 13:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Prutter du? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:

Nej, dette er ikke et perverst indlæg, men jeg kunne bare godt tænke mig at høre om folk prøver at prutte om prisen når de handler hifi?

Ja jeg ved det godt, er jyde!

hmm nu jeg tænker over det, så ved du vist godt hvad jeg gør

Hehe ja jeg har fundet ud af hvad du gør, men den går ikke hos mig du

Men når så dét er sagt så er det da efterhånden ved at være en underholdene tråd.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:

Nej, dette er ikke et perverst indlæg, men jeg kunne bare godt tænke mig at høre om folk prøver at prutte om prisen når de handler hifi?

Men når så dét er sagt så er det da efterhånden ved at være en underholdene tråd.

Nå synes da det gik fint nok, du rykkede da godt i prisen, det var først da hele mængden kom på tale, at du lige skulle tænke over det
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:

Nå synes da det gik fint nok, du rykkede da godt i prisen, det var først da hele mængden kom på tale, at du lige skulle tænke over det

Lige præsist for ville jeg gerne af med hele "skidtet" og ikke bare 5 af gangen*S*

Michael

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:

Lige præsist for ville jeg gerne af med hele "skidtet" og ikke bare 5 af gangen*S*

Michael

Ja der ville det være smart du kunne tankelæsning, for hele skidtet var blevet købt - men det vidste du jo ikke, men du ville jo heller ikke ryste ud med en liste over hvad det egentlig var

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:

Michael

Ja der ville det være smart du kunne tankelæsning, for hele skidtet var blevet købt - men det vidste du jo ikke, men du ville jo heller ikke ryste ud med en liste over hvad det egentlig var

Hmm måske jeg skulle overveje at læse til "hestehvisker" og så håbe på at det kunne bruges i en anden sammenhæng end på heste næste gang

Nej jeg havde ikke mulighed for at lave en liste på daværende, men skidt med det, det er der ikke noget at gøre ved. *S*

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:

Michael

Hmm måske jeg skulle overveje at læse til "hestehvisker" og så håbe på at det kunne bruges i en anden sammenhæng end på heste næste gang

Nej jeg havde ikke mulighed for at lave en liste på daværende, men skidt med det, det er der ikke noget at gøre ved. *S*

Læs hellere til kræmmer - eller få nogle fif at Låsby svendsen så bliver du så hård, at der ikke er nogen der overhovedet ville tænke på at prutte

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Hvorfor prutter "fastlandet" 95% mere en folk på Djævleøen? Får de mere kål i kosten

Mvh/Mik112

Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Mik112 skrev:

Hvorfor prutter "fastlandet" 95% mere en folk på Djævleøen? Får de mere kål i kosten

Mvh/Mik112

Nope, men mange af os er vant til Tysklandspriser....Og endnu flere har har en trailer at slæbe alt det hjem i som vi får krajlet os til

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

Mik112 skrev:

Mvh/Mik112

Tja man kunne jo så spørge hvorfor i ikke gør ? får i bare så meget mere i løn, at det ikke betyder noget

Kål??? vi spiser kartofler herovre - kål og salat er for sjællændere

oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

En handel kan bare ikke gøres uden en prut. Om det lykkes eller ej, det skal bare prøves. En rigtig kræmmer bliver jeg sgu nok aldrig, men en prut, bare kom an. Det er en del hobbyen.

mvh pruuuuuuuuuuuuuuut

Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink

CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

hvis jeg skal sælge noget så sætter jeg det lidt højere end jeg forventer at få for det, så har jeg en fair change for at få det får det som jeg forventer, og køber føler også at han har gjort en god handel

der er vel en lille jyde gemt i vor alle

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

ALTID
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:

Kim Petersen skrev:

Som sælger er det træls med dem der bare altid skal forsøge at byde pænt under. Jeg havde f.eks. noget VdH
Clearwater til salg der i sin konfiguration havde kostet > 2.100 kr. af ny. Selv havde jeg købt det for 800 kr., og da jeg syntes det stadig var en
fair pris røg det til salg igen til den pris, og der var en lille håndfuld interessenter. En af dem ville dog byde 500 kr. for dem, og det blev jeg sgu'
ærlig talt lidt sur over, men jeg kendte godt personen i forvejen og vidste at sådan er han bare. Havde kablet været til salg for 1.100 kr. havde
han sikkert budt de 800 kr., så her er det ikke et spørgsmål om en fair pris, men bare om at få sælger til at give sig.

ok - og lige
netop dit eksempel gør at jeg mener at man 100% skal prutte - for der er folk som dig der forventer at kunne have en vare, og sælge den til
samme pris, som den blev købt - og så endda bagefter tillader sig at bliver fornærmet over det - hvem er skurken - ham eller dig spørger jeg
bare

Sikke noget vrøvl! Hvad så hvis jeg har købt noget til indkøbspris og vil sælge det. Skal du så kun betale halvdelen af det jeg har givet for det?
Ting taber altså ikke i værdi bare fordi man rører ved dem - da slet ikke et par kabler! Det lyder lidt som om du køber rabatten og ikke varen når
du handler

/U.

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har forstået , Det er derfor priserne er 25% højere på Djævleøen, vi ved jo at i prutter, og er glade når der er krejlet noget. I virkeligheden (men det er en hemmelighed) får i varen her hos os til samme pris, som købte i den af naboen, og så får i selvfølgelig turen over broen.... hehe, og hjem igen.

Hvis i opførte jer ordentlig, ku' i spare mange penge, slippe for trailer og trækkrog og forhøjet forsikring på bilen, hvis den vel og mærke er indregistreret - det koster jo også  

Ps. Hvad koster en kasse Tuborg/30 stk. excl. pant hos jer på tilbud?, og hvad kan den pruttes ned til ?

Mvh/Mik112

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Nu er der gået over en time, hvor er krejlernes svar? Er i ved at undesøge sagen eller gået i halmen?

Mvh/Mik112

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Mik112 skrev:

Nu er der gået over en time, hvor er krejlernes svar? Er i ved at undesøge sagen eller gået i halmen?

Mvh/Mik112

Nej nej da, var lige i bixen og hente øl

1 kasse Tuborg/30 stk. excl. pant koster på fastlandet 89 kr ;-)

Alt efter hvor du køber den selvfølgelig *G*

Forresten, du snakker noget om at inregisterere en bil, hvad er det for noget.....kan jeg lige få en forklaring?

Superkrajleren *G*

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 24 Februar 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Hmm... Med fastlandet mener du vel tyskland? Både trailer og bagagerum skal fuldes til renden, og så hjem igen, når der er 3 rammer slots for 100 kroner er der jo penge i et importere. De kan sælges med god fortjeneste for 5 kroner igen til stive unge som mig selv .

Angående om der skal pruttes om prisen; Ja det skal der da, hvorfor betale 1500 for noget man kan få for 1200? Så er der 300 kroner ekstra til næste tur over grænsen, eller evt. en større trailer

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:

Hmm... Med fastlandet mener du vel tyskland? Både trailer og bagagerum skal fuldes til renden, og så hjem igen, når der er 3 rammer slots for 100 kroner er der jo penge i et importere. De kan sælges med god fortjeneste for 5 kroner igen til stive unge som mig selv .

Angående om der skal pruttes om prisen; Ja det skal der da, hvorfor betale 1500 for noget man kan få for 1200? Så er der 300 kroner ekstra til næste tur over grænsen, eller evt. en større trailer

*lol* du har fat i noget centralt der, som Nyrup ville have sagt det. Men husk nu ang det større trailer, at hvis totalvægten er over 3500 kg, så skal man have stort kørekort....Det koster jo også

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Februar 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

I Jydske krejlere er godt nok snedige: HWA er en nr. plade, æhh en option, nærmest noget luksus, noget man kan sætte lige over/under krogen bagpå den bil man lige har "lånt"

Og lige til orientering, koster kassen 79,95 her - tag den! Den vil jeg straks i morgen krejle ned med 25% i Fakta - det ta'r kun 5 minutter, så ka' de lære det!!! Sender jeg ikke noge de næste dagen ved i hvorfor - BONK

Zenon
Lukket konto
Lukket konto
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 29 September 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 02:26 | IP-adresse registreret  

He he.....har i ledelses besvær?? -hvis politiet siger at traileren er for tung, prutter man da bare vægten ned......
Til top Vis Zenon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zenon

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes