| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
|
Nej, dette er ikke et perverst indlæg, men jeg kunne bare godt tænke mig at høre om folk prøver at prutte om prisen når de handler hifi?
Ja jeg ved det godt, er jyde! 
|
|
|
hmm nu jeg tænker over det, så ved du vist godt hvad jeg gør
|
|
|
Hehe ja jeg har fundet ud af hvad du gør, men den går ikke hos mig du  
Men når så dét er sagt så er det da efterhånden ved at være en underholdene tråd.
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
|
Nej, dette er ikke et perverst indlæg, men jeg kunne bare godt tænke mig at høre om folk prøver at prutte om prisen når de handler hifi?
|
|
|
|
|
|
Men når så dét er sagt så er det da efterhånden ved at være en underholdene tråd. |
|
|
Nå synes da det gik fint nok, du rykkede da godt i prisen, det var først da hele mængden kom på tale, at du lige skulle tænke over det
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Men når så dét er sagt så er det da efterhånden ved at være en underholdene tråd.
|
|
|
Nå synes da det gik fint nok, du rykkede da godt i prisen, det var først da hele mængden kom på tale, at du lige skulle tænke over det
|
|
|
Lige præsist for ville jeg gerne af med hele "skidtet" og ikke bare 5 af gangen*S*
Michael
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lige præsist for ville jeg gerne af med hele "skidtet" og ikke bare 5 af gangen*S*
Michael |
|
|
Ja der ville det være smart du kunne tankelæsning, for hele skidtet var blevet købt - men det vidste du jo ikke, men du ville jo heller ikke ryste ud med en liste over hvad det egentlig var
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael
|
|
|
Ja der ville det være smart du kunne tankelæsning, for hele skidtet var blevet købt - men det vidste du jo ikke, men du ville jo heller ikke ryste ud med en liste over hvad det egentlig var 
|
|
|
Hmm måske jeg skulle overveje at læse til "hestehvisker" og så håbe på at det kunne bruges i en anden sammenhæng end på heste næste gang 
Nej jeg havde ikke mulighed for at lave en liste på daværende, men skidt med det, det er der ikke noget at gøre ved. *S*
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
Guldkysten skrev:
rattanhuset skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael
|
|
|
|
|
|
Hmm måske jeg skulle overveje at læse til "hestehvisker" og så håbe på at det kunne bruges i en anden sammenhæng end på heste næste gang 
Nej jeg havde ikke mulighed for at lave en liste på daværende, men skidt med det, det er der ikke noget at gøre ved. *S* |
|
|
Læs hellere til kræmmer - eller få nogle fif at Låsby svendsen  så bliver du så hård, at der ikke er nogen der overhovedet ville tænke på at prutte 
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor prutter "fastlandet" 95% mere en folk på Djævleøen? Får de mere kål i kosten 
Mvh/Mik112
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
|
Hvorfor prutter "fastlandet" 95% mere en folk på Djævleøen? Får de mere kål i kosten 
Mvh/Mik112
|
|
|
Nope, men mange af os er vant til Tysklandspriser....Og endnu flere har har en trailer at slæbe alt det hjem i som vi får krajlet os til 
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
Mvh/Mik112 |
|
|
Tja man kunne jo så spørge hvorfor i ikke gør ? får i bare så meget mere i løn, at det ikke betyder noget  Kål??? vi spiser kartofler herovre - kål og salat er for sjællændere 
|
| Til top |
|
| |
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
En handel kan bare ikke gøres uden en prut. Om det lykkes eller ej, det skal bare prøves. En rigtig kræmmer bliver jeg sgu nok aldrig, men en prut, bare kom an. Det er en del hobbyen.
mvh pruuuuuuuuuuuuuuut
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis jeg skal sælge noget så sætter jeg det lidt højere end jeg forventer at få for det, så har jeg en fair change for at få det får det som jeg forventer, og køber føler også at han har gjort en god handel
der er vel en lille jyde gemt i vor alle __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
ALTID
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Kim Petersen skrev:
Som sælger er det træls med dem der bare altid skal forsøge at byde pænt under. Jeg havde f.eks. noget VdH
Clearwater til salg der i sin konfiguration havde kostet > 2.100 kr. af ny. Selv havde jeg købt det for 800 kr., og da jeg syntes det stadig var en
fair pris røg det til salg igen til den pris, og der var en lille håndfuld interessenter. En af dem ville dog byde 500 kr. for dem, og det blev jeg sgu'
ærlig talt lidt sur over, men jeg kendte godt personen i forvejen og vidste at sådan er han bare. Havde kablet været til salg for 1.100 kr. havde
han sikkert budt de 800 kr., så her er det ikke et spørgsmål om en fair pris, men bare om at få sælger til at give sig. |
|
|
ok - og lige
netop dit eksempel gør at jeg mener at man 100% skal prutte - for der er folk som dig der forventer at kunne have en vare, og sælge den til
samme pris, som den blev købt - og så endda bagefter tillader sig at bliver fornærmet over det - hvem er skurken - ham eller dig spørger jeg
bare  |
|
|
Sikke noget vrøvl! Hvad så hvis jeg har købt noget til indkøbspris og vil sælge det. Skal du så kun betale halvdelen af det jeg har givet for det?
Ting taber altså ikke i værdi bare fordi man rører ved dem - da slet ikke et par kabler! Det lyder lidt som om du køber rabatten og ikke varen når
du handler
/U. __________________ DIY-blog
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har forstået , Det er derfor priserne er 25% højere på Djævleøen, vi ved jo at i prutter, og er glade når der er krejlet noget. I virkeligheden (men det er en hemmelighed) får i varen her hos os til samme pris, som købte i den af naboen, og så får i selvfølgelig turen over broen.... hehe, og hjem igen.
Hvis i opførte jer ordentlig, ku' i spare mange penge, slippe for trailer og trækkrog og forhøjet forsikring på bilen, hvis den vel og mærke er indregistreret - det koster jo også 
Ps. Hvad koster en kasse Tuborg/30 stk. excl. pant hos jer på tilbud?, og hvad kan den pruttes ned til ?
Mvh/Mik112
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er der gået over en time, hvor er krejlernes svar? Er i ved at undesøge sagen eller gået i halmen? 
Mvh/Mik112
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
|
Nu er der gået over en time, hvor er krejlernes svar? Er i ved at undesøge sagen eller gået i halmen? 
Mvh/Mik112
|
|
|
Nej nej da, var lige i bixen og hente øl 
1 kasse Tuborg/30 stk. excl. pant koster på fastlandet 89 kr ;-)
Alt efter hvor du køber den selvfølgelig *G*
Forresten, du snakker noget om at inregisterere en bil, hvad er det for noget.....kan jeg lige få en forklaring?
Superkrajleren *G*
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Med fastlandet mener du vel tyskland? Både trailer og bagagerum skal fuldes til renden, og så hjem igen, når der er 3 rammer slots for 100 kroner er der jo penge i et importere. De kan sælges med god fortjeneste for 5 kroner igen til stive unge som mig selv .
Angående om der skal pruttes om prisen; Ja det skal der da, hvorfor betale 1500 for noget man kan få for 1200? Så er der 300 kroner ekstra til næste tur over grænsen, eller evt. en større trailer 
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
|
Hmm... Med fastlandet mener du vel tyskland? Både trailer og bagagerum skal fuldes til renden, og så hjem igen, når der er 3 rammer slots for 100 kroner er der jo penge i et importere. De kan sælges med god fortjeneste for 5 kroner igen til stive unge som mig selv .
Angående om der skal pruttes om prisen; Ja det skal der da, hvorfor betale 1500 for noget man kan få for 1200? Så er der 300 kroner ekstra til næste tur over grænsen, eller evt. en større trailer 
|
|
|
*lol* du har fat i noget centralt der, som Nyrup ville have sagt det. Men husk nu ang det større trailer, at hvis totalvægten er over 3500 kg, så skal man have stort kørekort....Det koster jo også 
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
I Jydske krejlere er godt nok snedige: HWA er en nr. plade, æhh en option, nærmest noget luksus, noget man kan sætte lige over/under krogen bagpå den bil man lige har "lånt" 
Og lige til orientering, koster kassen 79,95 her - tag den! Den vil jeg straks i morgen krejle ned med 25% i Fakta - det ta'r kun 5 minutter, så ka' de lære det!!! Sender jeg ikke noge de næste dagen ved i hvorfor - BONK
|
| Til top |
|
| |
Zenon Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 29 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 25 Februar 2006 kl. 02:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he.....har i ledelses besvær?? -hvis politiet siger at traileren er for tung, prutter man da bare vægten ned......
|
| Til top |
|
| |