| Sendt: 01 Marts 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle vi hælpe dig, eller hvad var formålet med denne tråd? Jeg troede du ledte efter netstøjfiltre? Men du har åbenbart skiftet mening, og vil istedet køre en smedekampagne mod udstyr, du finder for dyrt? Det kan godt være, at du synes, det er tåbeligt at spendere flere tusinde på udstyr (som du i øvrigt ikke har prøvet, eller har kendskab til) - eller for at bruge dine ord, "bruge penge på et par modstande i en box". Heldigvis bliver du/vi ikke tvunget til at købe udstyr i denne prisklasse, da der findes hifi i alle prisklasser. Men respekter venligst folks behov og ønsker. HIFI er for alle. Nogen går mere op i det end andre. Det er jo en hobby for de fleste enthusiaster. Jeg griner da heller ikke af folk, der bruger tid og penge på frimærker/mønter til flere tusinde. Det er deres sag. Du og jeg bliver jo heller ikke svinet til for at have et "bilka-anlæg" stående i stuen.
Og lad os lige få det på plads: Der er INGEN sælgere, der har besvaret i din tråd.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|