Bruger siden: 16 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 406
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
selvom den er billigere osv, så tror jeg nok stadig det er danon det er 7.1 som kan bruges senere i fremtiden... Og ikke kun 5.1 og så har den ikek samme power som danons 2106 og var ude og hører hele systemmet med 6érn som front og 2érn som bag og så center på danon 2106 og lød godt.. så bliver det :) En anden grund er at 2érn havde ikek nok dybde i forhold til 6érn derfor bliver det ikke 2érn hele vejen rundt :)
Toolate Lukket konto Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
Sådan skal det være. Godt du selv er klar på det du vil have. Og selv lytter efter det du mener har værdi, for det er det det hele handler om. Man skal jo trods alt investere en smule i det og så skulle det jo gerne holde. Glæder mig til og få en vurderring når du har haft det hjemme en tid.
Bruger siden: 16 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 406
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
Et lille side spørgsmål , kan man placerer en center højtaler på følgende http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Hi_Fi_rack s/hylder/VM_ACOUSTICS_S1_shelf__Sort.htm
Og i så fald gør det intet det er glas? Det forvringer ikke lyder?
Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
Den hylde bruger jeg selv til min projektor og brugte også en til min center. Det ser ganske pænt ud med en center placeret på den (desværre fladt min hylde ned og smadrede men det var fordi at det var en skal væg som ikke kunne holde vægten).
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum