| Forfatter |
|
Maurice Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 23 Marts 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uanset hvad bidrager Rasmus Nøhr i både tekst og melodi positivt til det danske musik- og kulturmiljø, som fra tid til anden nyder godt af lidt fornyelse. Og så må man også tage hatten af for mandens gå-på mod!
til Rasmus!
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 23 Marts 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ENIG ! Har dog altid haft det svært m Danske sange/tekster når jeg ikke synes de er sangbare ??!! -Og her er det så,at jeg synes,at der går for meget fristil i den "nye" Danske bølge (Juncher,Nøhr,Sommer og øhh..???..)
Men et friskt pust . ABSOLUT !
|
| Til top |
|
| |
Maurice Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 23 Marts 2006 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon skrev:
|
ENIG ! Har dog altid haft det svært m Danske sange/tekster når jeg ikke synes de er sangbare ??!! -Og her er det så,at jeg synes,at der går for meget fristil i den "nye" Danske bølge (Juncher,Nøhr,Sommer og øhh..???..)
Men et friskt pust . ABSOLUT !
|
|
|
neeeej... Træerne gror nok ikke ind i himlem i lille Danevang, men vi følger spændt med når der endelig sker noget nyt 
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 23 Marts 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
-jan- skrev:
nosferatu89 skrev:
|
Har aldrig hørt ham, men der bliver nævnt at hans musik ligger i genren jazz/pop, så hvor meget minder hans musik om Jamie Cullums nye album "Catching Tales", der i øvrigt er et must-have!!
Nosferatu
|
|
|
hvorfor ikke bare lytte selv - http://www.lytteposten.dk/default.asp?login=3&ID=5302
|
|
|
Takker 
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 01:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set den nye skive til ca. 140 kr!!...er der virkelig ikke nogen der har et bud på hvor det kan gøres billigere?
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
BUELL-RIDER Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa..
Meld endelig tilbage med jeres mening om musikken efter et par gennemlytninger.. Mine Rasmus Nøhr CDér er kommet i storrotation på anlægget.. Har også lige bestilt 2 billetter til koncerten på Train.. __________________ Det vi ikke når idag, skal vi ikke lave om imorgen...
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Marts 2006 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, jeg behøvede slet ikke at punge ud....jeg fik den nemlig i gave igår!....har allerede hørt den 4-5 gange....  totalt iorden dansk musik!
|
| Til top |
|
| |
sonyes Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 475
|
| Sendt: 25 Marts 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
fed skive. har den nye og debutalbummet og er ret begejstret. Dejlig glad musik med fede tekster.
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter ekstremt mange spinneture i anlæget, synes jeg der er nogle sange på "Lykkelig smutning"-albummet som skiller sig markant ud: Ring nu - selvom man ikke har kærstesorger, kan den godt fremkalde klump i halsen...  ...den sidder bare lige i skabet!  ...teksten, musikken og ikke mindst hans medfølende, medrivende stemme passer virkeligt godt sammen! Pis A (Plan B)....endnu en sang om kærestesorger, men her mere i den "sure"-fase...hvor tekst musik og Nøhrs stemme igen passer perfekt sammen. ...de skiller sig nok ud, fordi det er de helt store peronlige følelser der bliver spillet på. Generelt, synes jeg hans talent ligger i even til at få tekst, musik og stemmeføring til at gå op i en højere enhed, og formidle en helt bestemt stemning/følelse, forskellig fra sang til sang...meget elegant og nuanceret efter min mening  mvh. Peter
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det eneste der ikke går rent ind hos mig, er at der er lige lovligt meget "ryger" over albummet  ...men hvis man er til/har været til en lille koger, går det sikkert rent ind...
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis man er til Rasmus Nøhr, kan jeg også klart anbefale et kanpt så kendt band der hedder "Sange i stereo".. de spiller noget der minder meget om, og er super dejligt at lytte til.. tjek det selv: Sange i stereo(deres cd kan vist også findes på biblioteket: "Sange i stereo - Ingen hjemme"
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det uundgåelige når man bliver "ramt" af musikken: så skal det høres live!  ...har lige bestil billet til den 20 april i Klauzdal i herlev...103 dask pr. billet (inkl. gebyr), det er da lige til at klare..
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kaizers skrev:
hvis man er til Rasmus Nøhr, kan jeg også klart anbefale et kanpt så kendt band der hedder "Sange i stereo".. de spiller noget der minder meget om, og er super dejligt at lytte til..
tjek det selv: Sange i stereo (deres cd kan vist også findes på biblioteket: "Sange i stereo - Ingen hjemme"
|
|
|
er hermed bestilt fra biblioteket  takker!
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
Kaizers skrev:
hvis man er til Rasmus Nøhr, kan jeg også klart anbefale et kanpt så kendt band der hedder "Sange i stereo".. de spiller noget der minder meget om, og er super dejligt at lytte til..
tjek det selv: Sange i stereo (deres cd kan vist også findes på biblioteket: "Sange i stereo - Ingen hjemme"
|
|
|
er hermed bestilt fra biblioteket takker!
|
|
|
Det lyder da godt.. håber du kan lide den, og meld lige tilbage, og spred ordet, da det desværre ikke er så mange der kender dem... tror jeg lige smider dem i spillen..
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
det skal jeg gøre
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om ham Nøhr er hot eller not. Hver anden gang jeg hører ham i bilen er det  , hver anden gang
Jeg bliver nok nød til at skaffe mig pladen og komme til en konklusion __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
chillipepper Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg syntes sgu ikk rigtigt at det er noget for mig .......... men nu har jeg også kun lige lyttede på det link der var her på tråden .........men sådan er der jo så meget
mvh
chillipepper
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 05 April 2006 kl. 01:14 | IP-adresse registreret
|