Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 20:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Prioritet af faktore i hifi gengivelse. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 14 November 2003 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=duck64]

Et musikalsk anlæg at spille på???

Det har du jo ikke!

Dine højtalere kan slæt ikke spille MUSIK, dine kabler er en joke, og dine forstærkere farver en gang slimet farvelade, der langt fra kan kaldes rigtig musikalsk.

Linn Klimax fosrtærker serien er det eneste Linn der nogenlunde kan gøre sig gældende.

Nej nej nej!... der skal helt andet grej til.

--------------------------------------------------------------------------------------------

:Y: JEG TROR DU RAMMER PLET MORTEN:Y:    

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 November 2003 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:
[QUOTE=duck64]

Et musikalsk anlæg at spille på???

Det har du jo ikke!

Dine højtalere kan slæt ikke spille MUSIK, dine kabler er en joke, og dine forstærkere farver en gang slimet farvelade, der langt fra kan kaldes rigtig musikalsk.

Linn Klimax fosrtærker serien er det eneste Linn der nogenlunde kan gøre sig gældende.

Nej nej nej!... der skal helt andet grej til.

Jaa lad mig høre hvad ?

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 14 November 2003 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Godt svaret - ikke flere spørgsmål herfra, for du har højest sandsynligt ret, og du udelukker jo ikke ordet "subjektivitet"!

Hej Ronni og i andre rødder

Tjaa det er ordet subjektivit jeg ikke mener man kan bruge til noget i HIFI sammenhæng.

Det er et godt ord for gamle damer og små piger, så komme i jo ikke op og skændes fordi alle har lige meget ret og alle er lige gode. Det er jo som at lytte på pædagoger der sidder i en rundkræs og giver hinanden ret.

Morten har et anlæg der lyder efter hans metode, du Ronni har et anlæg der lyder som du vil have det og Mike-j har et helt treide anlæg og fælles for alle jeres anlæg er at de spiller forskelligt, så I kan altså ikke alle have ret når man sammenligner med virkeligheden det må i da fatte en af jer mår være tættest på ?

Jeg er sku glad for i ikke er Ingeniøere for her skal man altså gå meget mere systematisk til værks og benytte de modeller man har tilrådighed med den viden man har. F.eks er den fysik der sker i kærvdannelser i sprøde brud noget man ikke har helt styr på men man har lavet matematiske modeller som kommer tæt på virkeligheden men man gætter sig altså ikke frem med en tilfældige personlig smag eller andre tilfældighed som i gør med HIFIen. Kommer der en bedre model skifer man straks til denne og herved sker der en udvikling.

Derfor nægter jeg at gætte mig frem som jer og bedømme HIFI udfra min tilfældige smag. Jeg bruger så den meget simple MODEL og fremgangs måde at jeg vil have forskelle og så længe nogle ikke kan vise en bedre model så fortsætter jeg men denne. Jeg godtager ikke at noget skal lydde på den ene eller ande måde blot fordi en har en tilfældig smag og lader sig lede af denne.

I kan sige at jeg er uvidende omkring HIFI og elektronik og endda hvad der er på pladen men fordi jeg kender min begrænsning tror jeg faktisk at min model og fremgangsmetode er bedre fordi jeg netop har valgt en model der holder i forhold til den faktiske viden, for INGEN ved hvad der er på pladen. Så længe INGEN og jeg gentager INGEN har vist mig at man kan tilføre musikken for store forskelle så holder min metode endnu.

Hvis vi skal nå et mål og komme nærmere musikken skal i altså stoppe denne Te-klub for gamle signile dame og gå mere målrettet frem og ikke lade jer lede at jeres tilfældige subjektive smag hvær i sær, for i havner jo i øst og vest og nogle gange er det sku svært at holde masken når noget spiller dårligere end min clock radio.

I må gern gætte jer frem man lad være med at kalde det for virkeligheden eller HIFI, se selv Kurt kubik har indrømmet at microfoner og microfon kabler farver men alligevel vil han sammenligne med virkeligheden det er jo det samme som at tilføre fejl i første skridt ikke at erkende dette. At i hårnakket påstår fordi i har været i et eller andet tilfældigt studie at i ved hvad der er på pladen må jeg le i mit ikke udgroede skæg. Kabler tænke på alle de kabler i en studie hen til optageren og i ved jo selv hvor meget bare kabler har at sige så kom ikke her og sig at i ve hvad der er på pladen.

NEj prøv heller at komme med metoder til hvordan i vil bedømme pladernes indhold hvis vi nu antager at i kunne indrømme at i ikke kender pladens indhold ? dette kunne være sjovt at se hvad modeller i vil komme med lad mig høre  og ikke noget med jeres subektive gætte metode

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 14 November 2003 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Quote Bojer:

Tjaa det er ordet subjektivit jeg ikke mener man kan bruge til noget i HIFI sammenhæng.

Det er et godt ord for gamle damer og små piger, så komme i jo ikke op og skændes fordi alle har lige meget ret og alle er lige gode. Det er jo som at lytte på pædagoger der sidder i en rundkræs og giver hinanden ret.

Hej Jonas. Der var engang en klog mand der sagde at det man hører afhænger ad det man forventer at høre, for deet havde han nemlig bevidst ved et forsøg med en bånddiskant.

Men han har åbenbart problemer med hukommelsen, eller argumentationen eller begge dele, for nu siger han at der ikke er et subjektivt element i hifi. At alt kan måles ovs...

Så kan jeg kun sige en ting: Perception, perception, perception. (Ja det var så 3 ting på en gang...slå det op min dreng)    :)

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 14 November 2003 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

obi jon kenobi skrev:
Quote Bojer:

Hej Jonas. Der var engang en klog mand der sagde at det man hører afhænger ad det man forventer at høre, for deet havde han nemlig bevidst ved et forsøg med en bånddiskant.

Men han har åbenbart problemer med hukommelsen, eller argumentationen eller begge dele, for nu siger han at der ikke er et subjektivt element i hifi. At alt kan måles ovs...

Så kan jeg kun sige en ting: Perception, perception, perception. (Ja det var så 3 ting på en gang...slå det op min dreng)    :)

yepper det er korekt husket men det var jo nogle "HIFI" nørderne man kan nare på denne måde med at påføre kunstige diskanter hehe

jeg er dog beæret over at du citere mig og om mange år er jeg nok en anerkende filosof .

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 November 2003 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Jonas glemmer jævnt tit det han tidligere har sagt - jeg tror det udelukkende er fordi han VIL have en diskution. Modsigelser i hobetal er standard!

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 14 November 2003 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Jonas B:- Jeg er sku glad for i ikke er Ingeniøere for her skal man altså gå meget mere systematisk til værks og benytte de modeller man har tilrådighed med den viden man har. F.eks er den fysik der sker i kærvdannelser i sprøde brud noget man ikke har helt styr på men man har lavet matematiske modeller som kommer tæt på virkeligheden men man gætter sig altså ikke frem med en tilfældige personlig smag eller andre tilfældighed som i gør med HIFIen. Kommer der en bedre model skifer man straks til denne og herved sker der en udvikling.

Derfor nægter jeg at gætte mig frem

Man er nemlig lige nøjagtigt nød til at gætte sig frem hvis en konstruktion er besværlig - det, udregninger ikke kan løse er man sommetider nød til at tilføje for at prøve sig frem, ellers finder man måske aldrig løsningen.

Du kan nu ikke sammenligne dine ingeniør-teorier med hifi - du er så subjektiv som alle os andre, husk at du selv siger at du ikke ved hvad der er på pladen!

Buddy
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 10 Maj 2003
Sendt: 14 November 2003 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Jonas glemmer jævnt tit det han tidligere har sagt - jeg tror det udelukkende er fordi han VIL have en diskution. Modsigelser i hobetal er standard!

Muligvis en god pointe, men...

Der er vel ikke noget galt i at modsige sig selv over tid. Man bliver jo hele tiden klogere (forhåbentlig).

Til top Vis Buddy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buddy

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 November 2003 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Buddy skrev:

Ronin skrev:

Muligvis en god pointe, men...

Der er vel ikke noget galt i at modsige sig selv over tid. Man bliver jo hele tiden klogere (forhåbentlig).

Hmm, det kan jo diskuteres :) Men det er ihvertfald et problem hvis man modsiger sig selv så ofte, eller undgår "svære" spørgsmål så ofte, at man virker utroværdig.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 14 November 2003 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Nemlig, og det er netop det med at undgå det væsentlige i spørgsmålene som gør det utroværdigt og useriøst!

Man lever for at lære - det gælder ihvertfald for de fleste!

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 15 November 2003 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Jonas : Jeg er sku glad for i ikke er Ingeniøere for her skal man altså gå meget mere systematisk til værks og benytte de modeller man har tilrådighed med den viden man har. F.eks er den fysik der sker i kærvdannelser i sprøde brud noget man ikke har helt styr på men man har lavet matematiske modeller som kommer tæt på virkeligheden men man gætter sig altså ikke frem med en tilfældige personlig smag eller andre tilfældighed som i gør med HIFIen. Kommer der en bedre model skifer man straks til denne og herved sker der en udvikling.

Hvis det skulle foregå på den måde, altså som inginøre gør samt systematisk og videnskabligt så er valget let!

Det udstyr der er mest liniært, har lavest forvrængning og tab samt bedst date og anvender de mest upto date komponenter med snævreste tollerancer.

Kort og godt der der på alle måder måler bedst!..

Men vi ved jo at så enkelt er det ikke med hifi! udstyr der opfylder før omtalte normer er nødvendigvis ikke det der spiller bedst og mest musikalsk!

Hvorfor gør det så ikke det?? det burde det jo! da det gør alt rigtigt og så optimalt som teknologisk muligt!...

Det er nok fordi der er en 3 dimmension i det hele som ikke rigtig kan måles og vejes og det er det subjektive og den mennesklige faktor!  og det er mennesker der skal lytte til det og menesklig opfattelse er ganske subjektiv.

Dette er du selv med til at underbygge Jonas!... dit Linn udstyr er IKKE! det mest teknisk ultimative og bedst målende og liniære der findes!!.. men det spiller altså jo bare stadig rigtig godt og troværdigt og derfor rigtigt i manges øre! dine inc.

Altså du kan ikke stille det op på den måde! og sammenligbne hifi og det alt lave hifi mm. med det inginøre beskeftiger sig med!..

Iøvrigt er det jo også inginøre der er med til at lave det meste hifi!!.. såååååå....

Det subjektive kommer vi ikke uden om!..

For så havde vi alle samme opfattelse og det samme udstyr mm.

Det har vi jo ikke!! og hvem har mest ret????...

Ikke MIG!!.... heller ikke DIG!!..  heller ikke.........................................osv.

Det mest rigtige hifi findes IKKE!! kun det den enkelte opfatter som værende det!!...

Og det ultimative og 100% korekte anlæg er endnu ikke lavet!! det er ikke teknisk muligt!.. og derfor jager vi en illusion..  og disse har det med at være meget subjektive!!

Uanset hvordan du snor dig Jonas!! kommer du ikke uden om at alt er baseret på DIN! opfattelse! vs. andres opfattelse!...  DIT valg, udfra DINE parametre, og prioriteter!!...  og det er ikke mere rigtigt end din opfattelse af omverden er det!!..  og er den mere rigtig end andres???

Siger du ja! til det??.... må vi andre spørge hvem fan har gjort dig til gud???

Din hørelse og din opfattelse er som de fleste andres BARE!! DERES!! opfattelse!! ikke andet og det er ganske subjektivt!!!

( Dette inc. min!!)

mvh.

Mike.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 November 2003 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Bravo! vel sagt Mike.

Men husk, at nogle trods alt har en lille smule mere kompetance end andre til at afgøre om noget til nærmer sig det rigtige, trods det meget subjektive.

vh.

Morten.

Ducks rule!
Til top Vis duck64's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af duck64

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 November 2003 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Quote Bojer: Derfor nægter jeg at gætte mig frem som jer og bedømme HIFI udfra min tilfældige smag. Jeg bruger så den meget simple MODEL og fremgangs måde at jeg vil have forskelle og så længe nogle ikke kan vise en bedre model så fortsætter jeg men denne. Jeg godtager ikke at noget skal lydde på den ene eller ande måde blot fordi en har en tilfældig smag og lader sig lede af denne.

I kan sige at jeg er uvidende omkring HIFI og elektronik og endda hvad der er på pladen men fordi jeg kender min begrænsning tror jeg faktisk at min model og fremgangsmetode er bedre fordi jeg netop har valgt en model der holder i forhold til den faktiske viden, for INGEN ved hvad der er på pladen. Så længe INGEN og jeg gentager INGEN har vist mig at man kan tilføre musikken for store forskelle så holder min metode endnu.

Hvorfor har du så ikke det udstyr der viser flest forskelle?

Hvorfor har du det "farvelade" du har?

Du må jo være stok døv mand!?

Quote Bojer: Hvis vi skal nå et mål og komme nærmere musikken skal i altså stoppe denne Te-klub for gamle signile dame og gå mere målrettet frem og ikke lade jer lede at jeres tilfældige subjektive smag hvær i sær, for i havner jo i øst og vest og nogle gange er det sku svært at holde masken når noget spiller dårligere end min clock radio.

Den clockradio er det din cd12 og resten af dit udstyr du referere til? ( jeg viste ikke der var indbygget ur i?)

Quote Bojer: I må gern gætte jer frem man lad være med at kalde det for virkeligheden eller HIFI,

Den der gætter sig mest frem her er da ubetinget dig Jonas! du aner jo absolut intet om musik og musikalitet.

( Det afsløre dit udstyrs valg jo med al tydelighed, det formår jo ikke at spille musik som musik lyder, men blot et farvet glansbillede af hvordan Linn mener at det skal lyde. )

Du kan ikke engeng selv spille noget som helst instrument ( det skulle da lige være den "fløjte" du render rundt med i bukserne  ) hvordan kan du så bedømme noget som helst vedrørende hvornår noget musik lyder rigtigt.

Du har intet sammenlignings grundlag andet end gætværk.

Quote Bojer: se selv Kurt kubik har indrømmet at microfoner og microfon kabler farver men alligevel vil han sammenligne med virkeligheden det er jo det samme som at tilføre fejl i første skridt ikke at erkende dette. At i hårnakket påstår fordi i har været i et eller andet tilfældigt studie at i ved hvad der er på pladen må jeg le i mit ikke udgroede skæg. Kabler tænke på alle de kabler i en studie hen til optageren og i ved jo selv hvor meget bare kabler har at sige så kom ikke her og sig at i ve hvad der er på pladen.

NEj prøv heller at komme med metoder til hvordan i vil bedømme pladernes indhold hvis vi nu antager at i kunne indrømme at i ikke kender pladens indhold ? dette kunne være sjovt at se hvad modeller i vil komme med lad mig høre  og ikke noget med jeres subektive gætte metode

At nogen kan dreje noget så 180 grader er mig næsten ufatteligt, det er jo netop dig og din metode der er engang subjektiv roden rundt i mørker efter noget der ikke er der fordi du er på helt galt spor.

Du kan ikke bedømme pladernes indhold, du kan bedømme om det der gengives fra div. plader lyder rigtigt eller je, og det er nemt nok hvis man ved hvordan musik lyder og skal lyde og derfor også skal gengives. ( dette aner du bare intet om)

Af alle er du nok den mest subjektive lytter jeg har støt på, du aner ikke en skid om noget som helst, men fremstiller dig som værende et orakel der har opfundet den helt rigtige måde at bedømme og lytte på, og du gør dig klogere end selv de musikere der laver det du skal lytte på.

Dette finder jeg værende nok det morsommeste af det hele.

Der er i den rad ingen der formår at gøre sig selv til grin her inde end dig Jonas, du er sgu GULD værd.

Det er sundt med mindst 10 m. latter hver dag! og det takker jeg dig hjertligt for.

Dit Linn udstyr er IKKE det der viser størst forskelle, ej helre det der spiller mest musikalsk eller rigtigt på nogen måde.

Gryphon, MarkLevinson, Krell, Classe, Dynamic Pressision, Accuphase, og endda mindre "tungt grej så som eks Densen, Holfi og Primare samt selv Sony og Denon & NAD, spiller lige så rigtigt eller endda for en del af de nævntes vedkommende, mere rigtigt!

Dit udstyr er IKKE UDSTYRET! langt fra, men blot en af mange mere eller mindre korekte løsninger, og rent objektivt set og udfra hvordan musik virklig lyder, mindre korekt løsning, en løsning der farver sin egen farvelade og løsning som gamle Ivor over i Skotland tror det skal lyde i sine Wisky "tåger" nothing else.

Og som Mike siger så rigtigt, din opfattelse er ikke en "pind" mere værd end alle andres, det er bare DIN opfattelse, baseret på dine ikke eksisterende erfaringer, og hvad Linn forhandleren har "tudet" dine øre fuld af, og den er noget mere ude på et side spor end mange andres, da det gamle ordsprog jo lyder når blind føre blind så falder begge i "hullet" for som sagt Linn`s fortolkning er både målbart og hørbart og på alle andre måder og næsten efter egen indrømmelse farvet og derfor FORKERT. 

Så hvis du mener at du går efter alt det du påstår og alle de forskelle og mest rigtig gengivelse udfra dette, hvorfor har du så Linn? og hvis du mener at Linn giver dig mest af det du snakker om, er det bevis nok for alle os andre at det du siger er vrøvl og ævl og helt ved siden af,  at du roder rundt i blinde og ikke aner hvad du taler om.

Alt du siger modbeviser du selv, og viser med alt tydlighed at du er så subjektiv i din opfattelse som alle andre og endda mere end de fleste.

IGEN!  : NÅR DU GÅR EFTER DET DER VISER STØRST FORSKELLE! HVORFOR HAR DU DET SÅ IKKE?

vh.

Morten.

Ducks rule!

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 November 2003 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

!!!KLASK!!!! Endnu en ørefigen til mesteren. When will he ever learn??? :)

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Sendt: 15 November 2003 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

He he!!!....    Stadig skarp som et barberblad Morten!!

mvh.

Mike.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 15 November 2003 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Også derfor jeg ikke kan forstå hvorfor diskanten på sådan en Espek er skarpere end mine JBL Ti-3000 med sølvkabler - mener ikke at nogle instrumenter lyder sådan i virkeligheden???

Det var det jeg fandt mest pudsigt da jeg hørte det anlæg, samt at Dream Theater, QueensRyche og Metallica lød koldt, kedeligt og unærværende - slet ikke som da der blev spillet mere stille musik med stemmerne i fokus - det lød til gengæld godt!

fiat127
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 17 November 2003 kl. 07:47 | IP-adresse registreret  

Hej Jonas

Som helt ny på dette forum, kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan du lytter på forskelle, når du hører på musik.  Hvordan kan du hører forskelle, når du ikke har noget at sammeligne med, for jeg antager at du ikke altid laver A / B test, nogle gange må du jo kun lytte på dit LINN anlæg og der kan du jo ikke sige om der er flest forskelle i forhold til andre anlæg o.s.v. Har jeg misfåstået dig oder was ??? Når jeg lytter til musik, så forstiller jeg mig hvordan det har lydt og ja dette er uden at vide hvordan det har lydt lige foran mikrofonen, men jeg antager at det som jeg opfatter og det som jeg kan lide er det mest korrecte. Jeg sider ikke og prøver om  der er forskelle, nej jeg lytter på musiken og igen prøver jeg at se kunstneren foran mig og ja sku på nogle plader er det mere ind svært, men så nyder jeg musiken istedet for.  Men igen Jonas, jeg vil gerne prøve at forstå hvad du mener med at lytte til forskelle, kan du forklare uden at det bliver for langt ude. Men i andre når i lytter til musik, er det så ikke oplevelsen og troen på at vi kan genskabe, det som vi tror der er foran mikrofonen, så kan vi kun gisne om hvordan det måske skulle have lydt, men hver mand sin smag, sådan vil det altid være. Nogle er det meget lyse andre kan lide det mørke o.s.v eller er jeg helt galt på den. Jeg ser frem til jeres svar, da jeg er meget grøn i forhold til mange er jer andre, men kanon forum, med mange saglige indlæg og mange meninger, ikke Jonas

Til top Vis fiat127's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fiat127

m75.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2003
Sendt: 17 November 2003 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

obi jon kenobi skrev:
!!!KLASK!!!! Endnu en ørefigen til mesteren. When will he ever learn??? :)

JA den sad.

hi hi.

NÅR DU GÅR EFTER DET DER VISER STØRST FORSKELLE! HVORFOR HAR DU DET SÅ IKKE?

vh.

Morten.

Morten du rykker for hårdt.     

Hilsen

Martin

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 November 2003 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

Takker!  altid til tjeneste.

Håber dog ikke at Jonas er gået helt død?

Her bliver sgu da lidt trist uden noget at grine af.

mvh.

Morten.

Ducks rule!

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 November 2003 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Jeg tror du har knock-out'et ham. Men han er godt nok også blevet udsat for massiv kritik på det seneste. Man høster som man sår :)

<< Forrige Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes