| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad endte det så med at du købte?
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hvad endte det så med at du købte?
|
|
|
En Luxman L-550 Bare synet af den.............   
< =text/>
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
den ser sku lækker ud, hvis bare den lyder som den ser ud, hehe...
På sådan en lidt "ældre" sag er der vel ikke remote?
Er det for indiskret at spørge hvad man må bøde for en sådan?
By the way lykke til med den!!!
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
den ser sku lækker ud, hvis bare den lyder som den ser ud, hehe... På sådan en lidt "ældre" sag er der vel ikke remote? Er det for indiskret at spørge hvad man må bøde for en sådan? By the way lykke til med den!!!
|
|
|
Hej og tak for din lykønskning 
Og nej, desværre. Der er ikke remote til den. Men til gengæld er der mail in på den, så jeg senere kunne proppe en pre på, MED remote Bøden lød på 4200,-
< =text/>
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen jamen, du vender måske tilbage med et lytteindtryk når du har lært den at kende......
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej....
Kan du ikke smide et billed i af den Luxman...? - er det ikke noget med 2 x 50 watt i klasse A
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
| jamen jamen, du vender måske tilbage med et lytteindtryk når du har lært den at kende...... |
|
|
Jooo, men. Det der med beskrive lyd, er sgu noget farligt noget. Men jeg kunne sikkert godt smide et par floskler af
< =text/>
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Luxman er heller ikke det væreste man kan finde. Havde en kammerat i 80erne der havde arvet et ordentlig skrummel af sin audiophile far, men for pokker den spillede godt.
Michael
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifijan skrev:
|
Hej....
Kan du ikke smide et billed i af den Luxman...? - er det ikke noget med 2 x 50 watt i klasse A
mvh. Jan
|
|
|
Absolut. Nå mit "nye" anlæg er klar, så skal da der foto til. Jooo, den kører med høj BIAS, og på papiret skulle det være 2x50 watt i A mode.
< =text/>
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se, det er sq en klassiker der vil noget
Savner stadig min gamle Luxman R-1070 (sen 70´erne) __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |