| Sendt: 23 Marts 2006 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ikke mos-fets i Acurus A-250, og så vidt jeg ved er der ingen strømbegrænsning. Men de er meget robuste. Jeg har set adskillige med afbrændte sikringer (arbejdede i hifiklubben), men aldrig noget mere alvorligt end det. Det samme gælder DIA-100, den mindre integrerede model. Jeg synes at man fik rigtig meget forstærker for pengene i Acurus-serien. Men i øvrigt er det jo helt rigtigt at det var Mondial Designs budget-serie, under den dyrere og mere lækre Aragon serie. Aragon findes igen, ejet af Klipsch nu. Den ene af ejerne/stifterne, Tony Federici, døde i øvrigt for nogle måneder siden.
__________________ venlig hilsen Klogesen.
|