Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 22:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: NEJ NEJ! det gjorde jeg bare ikke! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tonka
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 157
Sendt: 23 Marts 2006 kl. 07:52 | IP-adresse registreret  

R2D2 skrev:

Jeg troede de hed Aragon... ;)

Det bunder vist i det man kan kalde at være miljøskadet, selvfølgelig var det to ArAgon 4004ere

I mit tilfælde overlevede de ikke begge to. Efter en kort kamp nøjedes den ene med at båle sikringerne mens den anden valgte at brænde trafo'en af ( måske for at beskytte sikringerne  )
Jeg var sjovt nok ikke så populær hos chefen den dag.



__________________
hilsen Tonka
Til top Vis tonka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonka
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 23 Marts 2006 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

tonka skrev:
Efter en kort kamp nøjedes den ene med at båle sikringerne mens den anden valgte at brænde trafo'en af ( måske for at beskytte sikringerne  )

 Ja de sikringer er sgu dyre - så de skal beskyttes !



__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
klogesen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 599
Sendt: 23 Marts 2006 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

Der er ikke mos-fets i Acurus A-250, og så vidt jeg ved er der ingen strømbegrænsning. Men de er meget robuste. Jeg har set adskillige med afbrændte sikringer (arbejdede i hifiklubben), men aldrig noget mere alvorligt end det. Det samme gælder DIA-100, den mindre integrerede model. Jeg synes at man fik rigtig meget forstærker for pengene i Acurus-serien. Men i øvrigt er det jo helt rigtigt at det var Mondial Designs budget-serie, under den dyrere og mere lækre Aragon serie. Aragon findes igen, ejet af Klipsch nu. Den ene af ejerne/stifterne, Tony Federici, døde i øvrigt for nogle måneder siden.

__________________
venlig hilsen Klogesen.
Til top Vis klogesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klogesen
 
hestemule
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 67
Sendt: 23 Marts 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

ja, jeg har ikke været så længe inden for det "bedre hifi" hvis man kan sige sådan, da penge pungen ikke var så stærk for nogle år tilbage, det er jo dyrer grej, men er rimelig tilfreds med mit anlæg lige pt, som 17årig ;P fylder 18 på lørdag.

men ja jeg synes også man får meget for pengene, der er virkelig muskler i de a250.. de kan bare arbejde.. lader dem altid stå mindst 5min før jeg vrider op, ved ikke jeg har det bare bedst med de lige får ladet kodensatorer op osv =)

men ja, Aragon er stor broderen til acurus ikke?

vh Rasmus



__________________
-2xAcurus A250

-Acurus RL11

-Pioneer PD-s703

-IXOS Phono kabel

-AudioQuest phono kabler

-Elephant Bi-wire/med Ixos banan

-Dali 850 med Holfi Puder/spikes
Til top Vis hestemule's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hestemule Besøg hestemule's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes