| Forfatter |
|
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 22 Marts 2006 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 22 Marts 2006 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne nævne Restek som værende noget kvalitets lignende med fede VU meter osv.
Det er det rene lir, ellers har Kjeldsen ramt rigtigt med Denon POA 3000 Z........og POA 1500 mindre en del om den, blot 10 kg. lettere, men altså stadig en ret god poweramp. De tilhørende forforstærkere hedder PRA 2000 Z til det store trin og PRA 1000 til det mindre trin. Men inden begejstringen bliver for stor, så er gamle forstærker ikke nødvendigvis i orden. De har ofte noget knas, en koldlodning, et par lamper som er gået...så går idéen med VU-meter lidt la la. Men flot ser det ud. Jeg har selv gang i 3000/2000 sættet for tiden og er ret begejstret for den "over all" performance. Det mindre sæt som jeg også har erhveret til en anden er ikke så tosset...klangen er noget af det samme, dog med lidt mindre bund..men megt behageligt.'
Mvh
Bradford

__________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 22 Marts 2006 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt mindre ka´ da gøre det , og det spiller faktisk også godt. POA 1500 / PRA 1000

__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
Gumle Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 22 Marts 2006 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ellers er der jo også de fleste af Onkyos ældre effekttrin, som næsten alle har VU-metre.
F.eks. M-508:
M.V.H.
Søren
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 22 Marts 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
... Nu er VU-metre jo ikke alt.
Husk lige at lytte inden du køber - Jeg ville holde mig fra de gamle Technics, men kunne sagtens finde på at gå ombord i gammelt Accuphase... der venter dig gode oplevelser
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
LarsOhl Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 07 April 2006 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de test jeg har læst af Technics forstærkersæt med VU metre har ikke været videre imponerende.
Brugt Onkyo og Accuphase vil derimod give god ydelse hvis du får det til en fornuftig pris.
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 07 April 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil sige at POA 1500 / 3000 også holder fint på VU-meter-siden, men de elektriske pærer ryger efterhånden og må loddes påny. Jeg har lige laven en POA 1500. Pærerne kostede vist 150 kr. fra klubben.
__________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
LarsOhl Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 08 April 2006 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
er vist en der har en Accuphase E210 til salg i brugtforum til 7k.
vil dog synes at det måske er lige i overkanten
|
| Til top |
|
| |
LarsOhl Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 08 April 2006 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gah sorry så lige på Accuphase´s hjemmeside at den vist ikke har egentlige VU metre...de kommer først fra E211 som er nummeret nyere
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 08 April 2006 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ellers er den Restek Fable til salg......har VU meter, godt lavet, men ligner vel ikke helt Accuphase?
__________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |