| Forfatter |
|
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
Vildt spændende , lad os nu få navnet.... |
|
|
Ikke før end handlen er gennemført, vil ikke skrive om noget jeg ikke har endnu, men den er tidliger blevet udråbt til verdens bedste riaa uanset pris 
Men igen, lyd er en smags sag
|
|
|
Håber du holder mig underrettet , kunne være sjovt at mødes en gang til en lille sammenligning , nu hvor vi begge har gjort så stort en arbejde for at finde noget der passer os
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
rattanhuset skrev:
|
Okey til den pris skal man også vide hvad det er man vil have da, men jeg må formode at man kender produktet i forvejen inden man bare sådan bestiller en "dimz" til 30 K :-D
Michael
|
|
|
Selvfølgelig .. jeg har mere Graaf i forvejen , så jeg ved hvad jeg går ind til , tro mig det er noget af det ypperligste der findes , 30K for den riaa er billigt..tvivler på at det findes bedre.
|
|
|
Nu er lyd jo en smags sag, jeg har ikke hørt den Graff, men jeg har lige hørt en der banker røven ud af bukserne på alt hvad jeg tidligere har hørt.
Jeg er ikke selv så vild med rør lyden, har selv lige solgt min rør riaa, og går denne gang efter en transistor riaa.
|
|
|
Nu vil jeg tillade mig i ren beskedenhed at nævne , at jeg tvivler på at man kan sammenligne den OVC med Graaf , måske tager jeg fejl !
|
|
|
Audio Art der bygger OVC riaaen sammenligner den med riaa i 20-30.000 kroners klassen, men om den spiller lige så godt som den Graff, ved jeg ikke.
Men det er ikke den første rør riaa jeg har haft, og jeg har skildt mig meget hurtigt af med dem igen, hver gang er der en forhandler der har sagt at denne er meget bedre, og spiller rigtigt, og det kan også godt ske, men jeg har bare ikke kunne forlige mig med lyden, det kan jeg på den transistor riaa jeg lige har hørt, føj for pokker hvor spiller den godt.
Men igen lyd er og bliver den enkelte persons egen smag, det er det der er så fedt ved Hifi, det du syntes er verdens bedst vil jeg måske syntes er ok men ikke vildt og omvendt
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
|
[QUOTE=Træmanden]Vildt spændende , lad os nu få navnet.... |
|
|
Ikke før end handlen er gennemført, vil ikke skrive om noget jeg ikke har endnu, men den er tidliger blevet udråbt til verdens bedste riaa uanset pris 
Men igen, lyd er en smags sag
|
|
|
Har du købt en Gryphon?? 
Hilsen
Nilau
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 22 Marts 2006 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
Vildt spændende , lad os nu få navnet.... |
|
|
Ikke før end handlen er gennemført, vil ikke skrive om noget jeg ikke har endnu, men den er tidliger blevet udråbt til verdens bedste riaa uanset pris 
Men igen, lyd er en smags sag
|
|
|
Hvis man seriøst er i gang med at købe noget kan man vel godt fortælle hvad det er, jeg bad jo ikke om lytteindtryk
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 22 Marts 2006 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
Jean M Jarre skrev:
Træmanden skrev:
Vildt spændende , lad os nu få navnet.... |
|
|
Ikke før end handlen er gennemført, vil ikke skrive om noget jeg ikke har endnu, men den er tidliger blevet udråbt til verdens bedste riaa uanset pris 
Men igen, lyd er en smags sag
|
|
|
Hvis man seriøst er i gang med at købe noget kan man vel godt fortælle hvad det er, jeg bad jo ikke om lytteindtryk
|
|
|
Nu skulle det være på plads, jeg skulle få min riaa på mandag eller tirsdag, i følge forhandleren
Så det er spændende.
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 23 Marts 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Træmand.
Riaaén jeg har valgt er en ASR riaa.
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 23 Marts 2006 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jarre,
Stort tillykke De ASR skulle lave nogle rigtige fornuftige produkter. Jeg mener at have hørt at Vienna Acuostics bruger deres forstækere til udvikling af højttelere?
Hvilken model er det du har købt?
Mvh/ Frank
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 07:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser godt nok lækker ud! Den gi'r Graaf kamp til stregen, ren udseende mæssigt!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
|
Den ser godt nok lækker ud! Den gi'r Graaf kamp til stregen, ren udseende mæssigt!
Mvh.
|
|
|
Ja den er ret vild.
Nu har jeg ikke hørt Graafen, men håber da den er bedre end den, ellers skulle jeg jo have købt den 
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke Kim , det er sørme en yderst kvalificeret riaa du har fundet dig der , håber at den må indfri dine forventninger , glæder mig til af høre nærmere..
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
I har penge nok hva 
30 kilo, det er omtrandt ligeså meget som hele mit anlæg i ny prisen 
Men tillykke til jer to. I bør mødes en dag og sammenligne, Hvis i tør!!! __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
| Tillykke Kim , det er sørme en yderst kvalificeret riaa du har fundet dig der , håber at den må indfri dine forventninger , glæder mig til af høre nærmere.. |
|
|
Tak, Tak.
Nå hvordan lyder din Graaf ??
Er du tilfreds.
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kim , har ikke modtaget den Graaf endnu , ca. 1 md. produktionstid iflg. Jensen , er ved at blive godt utålmodig , nå...med det kan jo ikke hjælpe noget.
Hvad med din ASR , har du fået den...?
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 03 April 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
|
Hej Kim , har ikke modtaget den Graaf endnu , ca. 1 md. produktionstid iflg. Jensen , er ved at blive godt utålmodig , nå...med det kan jo ikke hjælpe noget.
Hvad med din ASR , har du fået den...?
|
|
|
Jeg er ligeså spændt som dig da min heller ikke er kommet endnu, men den skulle komme sidst i denne uge, så forhåbentligt har jeg den til påske.
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 05 April 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ventetid er noget værre l**t....  , bliver sgu lidt som en lille dreng juleaften ..hehe.
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 05 April 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
Ventetid er noget værre l**t.... , bliver sgu lidt som en lille dreng juleaften ..hehe. |
|
|
Jeg kan sku heller ikke vente, men det er gået helt galt med den ASR, ham der skulle sælge den trak sig lige pludselig, meget, meget mærkelig mand.
Men Hans ved Artsound er sku en supermand, vi fandt en super løsning så i stedet for en brugt ASR, bliver det en helt ny EAR 324.
Jeg ville fra start helst have EAR 324, men havde ikke råd, så en brugt ASR var lige sagen, den skulle være ligeså god eller nogen vil mene bedre.
Jeg syntes selv at EAR 324 er en af de bedste riaa jeg har hørt, men har man ikke pengene må man jo finde andet, og ASR var et rigtigt godt bud.
Men som tiden gik fik jeg lidt flere penge og Hans og jeg fandt en løsning, super godt gået Hans.
Men der er sku en hel måneds levering jeg kan næsten ikke holde det ud.
Jeg har lige solgt min pickup, så nu er jeg på jagt efter en ny, nogle forslag ???



|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 05 April 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa ... Kim , hvad skete der lige der.... , fedt at du alligevel fik muligheden for at købe EAR 324 , det var jo den vi begge var ude efter på et tidspunkt.
Jeg har selv haft fornøjelsen af at eje et eksemplar i 2 md. , der er den bedste riaa jeg har hørt , det glæder mig at du nu får en magen til , den er bare iorden...!
Kunne du ikke lige sende mig en PB med prisen på EAR 324 , just in case , hvis de Italienere ikke kan få fingeren ud af gaskanalen og få samlet min Graaf GM 70.
Spændende at se hvem af os der først modtager vores pakke..hehe..
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 26 April 2006 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha ... ...Jean M Jarre , så ser det ud til at jeg får min riaa i næste uge , spændende at se om det bliver mig der vinder vores lille kapløb.
Din EAR 324 er den stadig ikke kommet ? , ikke for at træde i det..!!!!
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 26 April 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Træmanden skrev:
|
Haha ... ...Jean M Jarre , så ser det ud til at jeg får min riaa i næste uge , spændende at se om det bliver mig der vinder vores lille kapløb.
Din EAR 324 er den stadig ikke kommet ? , ikke for at træde i det..!!!!
|
|
|
Den skulle meget gerne blive sendt fra EAR nu her i morgen eller fredag, så den skulle også komme i næste uge 
Har lige fået min 103r i dag, føj hvor spiller den da bare godt, kan slet ikke vente til at høre den på en rigtig riaa.
|
| Til top |
|
| |