Forfatter |
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 01 April 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro: var da så lidt. Har du fået hørt dem?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nårh ja, lige en tilføjelse: Der kommer en ny dvd afspiller, eller rettere sagt 2 stk. i næste uge til "test". En Marantz DV 7600 og en Pioneer DV-989AVi. Ja ja, det skal nok blive spændende
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Don Räß Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 548
|
Sendt: 02 April 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wauv det glæder jeg mig, da til at høre mere om :)
Og husk godt med flotte billeder
|
Til top |
|
|
rocksound Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er den af AM-E.. ligger der en opgradering og venter??  __________________ Mvh.
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2006 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
rocksound skrev:
Hvad er den af AM-E.. ligger der en opgradering og venter??  |
|
|
Du er da også særdeles opmærksom!  Opgradering? Hihi, ja måske  __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
rocksound Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
Sendt: 16 April 2006 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
rocksound skrev:
|
|
Du er da også særdeles opmærksom! 
Opgradering? Hihi, ja måske 
|
|
|
Falkeblik.. det er det jeg har.. 
Glæder mig til at se hvad du har i ærmerne ! __________________ Mvh.
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2006 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, men i mellemtiden kan I lige se min forstærker under hutten.
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
rocksound skrev:
AM-E skrev:
rocksound skrev:
|
|
Du er da også særdeles opmærksom! 
Opgradering? Hihi, ja måske 
|
|
|
Falkeblik.. det er det jeg har.. 
Glæder mig til at se hvad du har i ærmerne ! |
|
|
Hehe! Tjae, jeg vil ikke love for meget, så jeg venter lige med at skrive, hvad det bliver til. Måske beholder jeg mit Marantz alligevel  __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
Sendt: 20 April 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
|
|
|
Nej det har vi vist dækket  Skal lige høre: Hvorfor gm netkabler? kan du høre forskel og hvis ja hvilken? Går selv og overvejer at købe et diy-sæt for at få nysgerrigheden stillet. Med hensyn til evt forstærker skifte vil jeg da glæde mig til billederne ihvertfald  Hvis de er af samme kvalitet som dem vi har set, så....  __________________ Derfor Økologi
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 20 April 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro skrev:
AM-E skrev:
|
|
|
Nej det har vi vist dækket
Skal lige høre: Hvorfor gm netkabler? kan du høre forskel og hvis ja hvilken? Går selv og overvejer at købe et diy-sæt for at få nysgerrigheden stillet.
Med hensyn til evt forstærker skifte vil jeg da glæde mig til billederne ihvertfald Hvis de er af samme kvalitet som dem vi har set, så....
|
|
|
Hej Mashuro. Jeg har ikke testet GMkablerne mod standardkablerne. Om Gorm's DIY kabler lyder bedre, aner jeg ikke. Jeg kan dog kun se det som en logisk fordel, at de er skærmede - hvilket standardkablerne ikke var! Desuden ser de også bedre ud  Jeg købte den "dyre" version m. 2.5mm2 ledning og Wattgate stik. Jeg tror sagtens du kan nøjes med "light" udgaven til 160kr. Tror bestemt ikke der er forskel på lyden på de to kabler - jo måske hvis man har udstyr i den tunge ende, men ellers ikke. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 29 April 2006 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej AM-E er der en Apollo på vej?  __________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 29 April 2006 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Hej AM-E er der en Apollo på vej? |
|
|
Hej Raskol. Måske, måske ikke. Har fået en del henvendelser på min salgsannonce, men folk synes åbenbart, det er sjovt at lade som om, man er interesseret for derefter at ignorere ens mail.  Det er selvfølgelig OK at ombestemme sig...men så skal man altså ikke love noget!  Anyways, mit nuværende udstyr spiller dog stadigvæk hæderligt, så jeg er ikke helt fortabt  __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

|
Sendt: 29 April 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg havde 6.5 K til en ny afspiller havde jeg nok også valgt apollo,....
Men jeg tror at min næste afspiller bliver en Classic no.1b __________________ Hands off the compression button music industry!
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 30 April 2006 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Hvis jeg havde 6.5 K til en ny afspiller havde jeg nok også valgt apollo,....
Men jeg tror at min næste afspiller bliver en Classic no.1b |
|
|
Jeg har faktisk tænkt på følgende kombinationer: - Krell KAV 400Xi + Rega Apollo
- Primare I30 + CD31
- Classic 6.6B og Classic no.1b
Der er helt sikkert dømt god lyd ved de to første kombinationer, men ved ikke lige, om Classic grejet kan hamle op med min PM17/CD17...Det er ellers et meget fristende tilbud Ardency har gang i....synes dog stadig min Marantz er NOGET pænere at se på sammenlignet med Classic __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

|
Sendt: 30 April 2006 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er selvfølgelig også noget forskel på prisen af de tre kombinationer! Krell er da ret dyr...
__________________ Hands off the compression button music industry!
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 30 April 2006 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Der er selvfølgelig også noget forskel på prisen af de tre kombinationer! Krell er da ret dyr...
|
|
|
Tjae, jeg har fået et udemærket tilbud på det. Faktisk så er Primare kombo'en dyere end KAV 400XI + Apollo... __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej AM-E
Dejlig set-up, og sikke gode billeder du formår at tage 
Overvejer du stadigvæk udskiftning?
Mvh.
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rytmik skrev:
Hej AM-E
Dejlig set-up, og sikke gode billeder du formår at tage 
Overvejer du stadigvæk udskiftning?
Mvh. |
|
|
Hej Rytmik og tak for de pæne ord. Jeg er stadig meget tilfreds med mit setup, men jeg har ikke så meget erfaring med så meget andet Hifi. Derfor vil jeg gerne prøve noget nyt, og mit anlæg er da også sat til salg - men det skyldes nu også mere, at jeg snart er færdig med min uddannelse, og skal til at flytte. Er der ingen køber, så får det naturligvis lov til at stå, da jeg som sagt er meget tilfreds. Dit anlæg må man i hvert fald heller ikke glemme. L7 er bare en smuk højttaler, og den forstærker er også bare for lækker. Må få dem hørt en dag... __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
lovemarantz Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har set dit kanon anlæg, ejer selv det samme - men overvejer at beholde det, da det svært at finde noget i den prisklasse, der matcher. Mangler dog nye højtalere. Hvad ville du overveje, hvis det var dig der skulle ud og og bruge penge, og har du været glad for dem du har haft?
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

|
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
lovemarantz skrev:
Har set dit kanon anlæg, ejer selv det samme - men overvejer at beholde det, da det svært at finde noget i den prisklasse, der matcher. Mangler dog nye højtalere. Hvad ville du overveje, hvis det var dig der skulle ud og og bruge penge, og har du været glad for dem du har haft?
|
|
|
Hej. Ja, jeg er også meget glad for anlægget. Har været ude og lytte til forstærkere og cd afspiller i prisklassen 10-16k (pr. del), men har ikke fundet noget bedre alternativ i prisklassen - endnu. Jeg vil mene, at jeg skal bevæge mig op omkring de 20k for at få en væsentlig bedre cd-afspiller end min CD17 MK3. Jeg har heller ikke været i stand til at finde en afløser for min intgr. forstærker - jeg må dog stadig sælge anlægget, da jeg er færdig med mit studie, og skal derfor flytte.  Angående højttalere, så er det svært at give dig et specifikt fingerpeg. Du må ud og lytte. Jeg brugte lang tid på at finde den højttaler, som opfyldte mit behov, og valget blev Aurum Cantus M-103, som jeg absolut ikke fortryder købet af! Det er en fantastisk højttaler, men den falder måske ikke i din smag. Derfor må du selv ud og vurdere. Hvilke højttalere har du nu?? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|