| Forfatter |
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 24 Maj 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
At sætte i produktion tak
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Maj 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
janwa skrev:
Hvem komme først med en selvbygget ny kasse til den Selectorer, gerne med foto og bygge vejledning 
Mon ikke at B&O og Densen kaster sig ud i sådan en HD Selectorer Box i ægte Dansk design  |
|
|
Kan dette design friste ???

|
|
|
Bygge selv, er det ikke det du skriver  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 24 Maj 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nu også lige meget for DonJensen skrev "Jeg har i øvrigt hørt fra en B&O butik, at ligeså snart at der kommer en HD selector, vil B&O lave deres egen, som deres kunder så kan købe." Nu kan B&O jo se hvordan den skal se ud, og de behøver så ikke at betale designer penge til David Lewis, kun lidt til Ctacta og mig. så glæd dig over at den bliver billig. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Thunder Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 231
|
| Sendt: 24 Maj 2006 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah, hvis mini-itx kan proppes ind i alverdens "cases", så kan en Digital Modtager vel også
Se listen i højre side
|
| Til top |
|
| |
KOS. Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 24 Maj 2006 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der så nogen der kan svare på om der er et HDMI kabel med?
__________________ Samsung LE40 M6.Denon AVR-1905.Sony DVD-Optager RDR-HX900.Denon DVD-2910.Front HT B&W DM 602-s3.Center B&W LCR-60-S3.Bag HT.Paradigm Micro V2.DALI SWA12 subwoofer.DVDO VP30 HD Video Processor & Hub.
|
| Til top |
|
| |
Thunder Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2006 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
KOS. skrev:
Er der så nogen der kan svare på om der er et HDMI kabel med?
|
|
|
Nope, det er der ikke, alene af den grund, at det ikke er alle der har hdmi i deres tv og samtidig har folk måske en længere afstand til deres tv. Vil blive solgt løst i tdc butikkerne. Eller det er ihvertfald meningen
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Peter Pan: Hey hey, du kan ikke bare skrive og spørge om "dette design frister" og så ikke sætte det i produktion!
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 25 Maj 2006 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey DonJensen: Det er jeg næsten sikker på at B&O gør, nu de kan se hvordan det gøres. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det NOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu har jeg set på det billede af den selector alt for mange gange, og selv om jeg var som mange af jer andre næsten klar til a slå et telt op foran en TDC butik for at købe den selector, så har jeg tænkt det igennem nu og JEG vil simplethen ikke finde mig i at skulle være "FORSØGSKANIN" med denne grimrian, den er simpelthen TOTAL Beta-agtig og det kan simpelthen ikke være rigtigt at OS KUNDER!! skal have sådan en GRIM BOKS stående, det er jo ikke kun designet, langt de flest funktioner virker jo slet ikke, ttv, epg, usb, ethernet osv.
Jeg er selv urtoligt stor "fodboldfan", og jeg ville MEGET gerne se VM i HD, men når det så er sagt så er der altså en grænse for hvad man skal finde sig i at skulle betale 2500 for, prøv at se på bagsiden af den, den har lige fået lidt gaffatape over nogle stik der alligevel ikke skulle bruges!!!
Der er jo heller ingen planer om at der komme nogle HD kanaler lige nu alligevel, ikke noget konkret ihvertfald, så 2500 for fodbold det er bare for latterligt.
Det er jo nok svært at få alle med på ideèn men jeg ville virkelig ønske at alle ville prottestere og IKKE købe den grimrian, TDC må jo være helt væk, prøv at se i england SKY har en flot box med hdd og det hele.
Jeg har ihvertfald besluttet ikke at holdes for nar af TDC så jeg køber den ikke alligevel, selvom jeg har gået og ventet på den i mange måneder!
Hvad sige i andre, er der en der kan lave en afstemning om hvem der har skiftet mening om at købe den efter at have set den???
__________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Muhahaha, utroligt hvad folk vil hidse sig op over.
Glæd dig over at du får et bedre billed uanset HS Selector eller ej, og så tør dine øjne og spis i kiks.....der er ingen der tvinger dig til at være "med på noderne"!!!
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy21 skrev:
| prøv at se på bagsiden af den, den har lige fået lidt gaffatape over nogle stik der alligevel ikke skulle bruges!!! |
|
|
Prøv at læse teksten under billedet 
I præsentation af den nye Selector HD
Det er billeder af en test-model. Sagem bruger samme kasse til de forskellige produkter. Så der er f.eks. også huller til en satellit-tuner.
Der vil ikke være sølv-tape på den model der kommer i butikkerne.
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej Ok det kan jeg godt se, men stadig sikke en bunke l..t at frigive uden txt,epg osv.
Jeg købe den ihvertfald ikke og bliver holdt for nar på den måde.
Mon ikke der kommer en ny model ret hurtigt (incl. Design)????
__________________ Setup
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy21 skrev:
| Nej Ok det kan jeg godt se, men stadig sikke en bunke l..t at frigive uden txt,epg osv. |
|
|
Det var for at få den klar til VM. Ellers ville den være kommet omkring jul.
Så istedet frigiver TDC den uden nu, og laver portalen med EPG klar til engang i efteråret.
Tommy21 skrev:
| Jeg købe den ihvertfald ikke og bliver holdt for nar på den måde. |
|
|
Ja, det er jo frivilligt at købe ting 
Tommy21 skrev:
| Mon ikke der kommer en ny model ret hurtigt (incl. Design)???? |
|
|
Nok ikke lige med det samme. Det er producenten Sagem der bruger det design nu.
Fra Canal+ i Frankrig:

Fra Canal Digital i Sverige:

TDC Selector HD:

Ok - TDC burde måske have gået efter den sorte. Men det er åbentbart det design som de digital-modtagere fås i for tiden.
Hvis TDC skal udvikle deres eget design, for nogle få tusinde enheder, så ville det nok gøre modtageren væsentlig dyrere.
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er klar over at det var så den kunne blive klar til VM, men den er jo altså bare ikke klar.
__________________ Setup
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
Thunder Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy21 skrev:
Jeg er klar over at det var så den kunne blive klar til VM, men den er jo altså bare ikke klar.
|
|
|
Hvad mener du? Vi får nøjagtig hvad vi er blevet lovet for at kunne se WM i HD. Her & Nu funktion og hul igennem til kampene. Hverken mere eller mindre har de lovet. De har gjort helt klart at resten skal udvikles færdig. TDC forventer kun at det er de mest hungrende WM/HD fanatiske som vil hoppe med på vognen allerede nu, og har fuld forståelse for hvis folk vil vente.
Mht. modellen, så er det et bevidst valg, for at kunne levere en boks til den pris. Andre muligheder har været på "tegnebordet" men de ville have været væsentlig dyrere løsninger, med de samme spechs.
Kan forstå din fustration mht. designet men man kan da ikke skyde tdc i skoene for at gøre alt for at levere WM i HD til de Danske seere. Personligt glæder det mig. Og jeg syntes faktisk ikke at den er så grim (kun revnen til kortet der burde have været skjult).
Måske er du bare ikke "klar" til den
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy21 skrev:
| Jeg er klar over at det var så den kunne blive klar til VM, men den er jo altså bare ikke klar. |
|
|
Lige nu er det en simpel digital zapper-box.
Senere på året bliver det en "NextGen" digital modtager med netværk.
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad mener du Med hvad TDC har "lovet" hvem har de "lovet" noget som helst, jeg siger bare at de sender et produkt på markedet som reelt ikke er "klar" til at blive frigivet, du kan godt se vm i hd men det er også det absolut eneste den så kan, ingen epg ingen txt.
TDC har ikke "LOVET" mig noget med at der skulle være en boks klar til vm, de har sagt at de håber at der ville blive en klar.
Jeg havde håbet på at tdc ville lave et eller andet tilbud med at man kunne få den byttet til en ny model eller sådan noget når der kommer en, ellers skulle den være MEGET billiger end 2500 ihvertfal.
Men det er jo helt op til dig/jer om i vil købe sådan et produkt som ikke er færdigudviklet, jeg gider bare ikke bruge 2500 på et BETA-produkt.
__________________ Setup
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thunder skrev:
Måske er du bare ikke "klar" til den  |
|
|
aaaah ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Takker for en go griner
fuldstænig smadret
|
| Til top |
|
| |
Claus_DK Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dem som brokker sig over den nye HD box fra selector!-!
Tag jer sammen! og opfør jer som rigtige hifi-freaks og indse hurtigst muligt at denne nye fantastiske selectorbox er totalt kult allerede! I må da eje den og tilbede dens HD feed hver aften!
Ja ok, vi får kun VM til at starte med, men! alene tanken om andet content derude i horisonten er jo fedt! Det skal nok komme da! roolig!:))
Om så de havde pakket den ind i gult gaffatape med dioder hængende udenpå så ville jeg have købt den! ENDELIG får vi bare lidt HD-TV igennem kabel! JEG kan ikke få armene ned!
Jeg har ventet i næsten! 50 år! på HD-TV - ok ik' så mange, men mange hvert fald!
Dertil, så er det et ganske lille publikum der overhovedet har købt den første selector, kun 50.000 sagde manden fra TDC på selector forvisningen. Så med den ringe! salgsucces lovpriser jeg det faktum at TDC har lagt energi i at overhovedet tilbyde HD-TV til os! Vi er jo et marginal market når man ser på at TDC kabel har 1 million kunder. Nuvel, HD bliver fremtiden, men alligevel!
Nå, jeg håber i kan klare lidt humor jer derude :) 
Med meget venlig hilsen
Claus_HD_selector_Kan_ikke_vente_længere_tilhænger! 
PS: nogen der kan anbefale en sort spraymaling?
|
| Til top |
|
| |