Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 21:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: "Lynkinesere" eller ej? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
fo2graf1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 04 April 2006 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Fremmede skrev:
Når jeg skriver mekanisk, mener jeg apparatets kabinet. Hvis man ser efter, er de ikke særligt pænt udført. Det er simpelthen gået for stærkt!

Jeg har sådan én stående i min stue.

Den lyder godt, men metalpladerne der sidder foran transistorerne er bukket lidt skævt, og topkanten af frontpladen ligner noget der er savet ud med en stiksav.Vis mig venligst et kinaprodukt der er lige så ringe udført i finish.

Hej igen Spencer

Det går sku stærkt her, når jo ikke engang, at hente min kaffe

Jeg har også haft Amerikaner grej, som finish mæssigt, lignede noget der skulle have været en ond drøm.
For ikke at tale om det fra GB...

MVH
Til top Vis fo2graf1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fo2graf1

fo2graf1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 April 2006 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Nu er det ikke dem alle sammen der er noget skrammel, se lige den her DAC jeg har, den er ret flot bygget, og bygget på den helt rigtige måde, med Burr Brown PCM63PK, med 6922 rør i udgangen, se lige de overdimintioneret trafoer, der er så meget kontrol og styr på tingene, og med NOS Elektroharmonix rør, denne kombi betragtes som noget af det bedste, og den lyder sku rigtig, rigtig godt, men det er heller ikke den billigste Kina Dac man kan få.

[IMG]height=480 src="http://www.audiocostruzioni.com/r_s/accessori/dac-50-li te/MVC-079S.JPG" width=640>

Her kunne rigtig, rigtig mange producenter lære noget uanset om de er fra Kina eller Danmark, eller andre steder i verden.

Man kan altså godt få noget rigtig, rigtig godt Kina grej.

Hej Jean M Jarre

Ja det ligner jo i høj grad noget, som er smidt ned, af en udsultet og underbetalt børnearbejder, med en (meget stor) skovl.
Mage til dårlig finish, dårlige komponenter og en tåbelig blanding med rør, skal man sku lede længe efter.
Ikke noget, at sige til den latterlige lave pris.... Godt at de Kinesere slet ikke, kan bruge deres øre. Så kunne de aldrig finde på, at sende så dårligt lydende grej, på markedet.

En ironisk hilsen

PS: Jeg har hørt den

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 04 April 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

fo2graf1 skrev:
Mage til dårlig finish, dårlige komponenter og en tåbelig blanding med rør, skal man sku lede længe efter...

Hmm...  det med at de har brugt to trafoer i den DAC, i stedet for én...

Tror du ikke at den ene trafo bare er en attrap ?

fo2graf1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 April 2006 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

fo2graf1 skrev:
Mage til dårlig finish, dårlige komponenter og en tåbelig blanding med rør, skal man sku lede længe efter...

Hmm...  det med at de har brugt to trafoer i den DAC, i stedet for én...

Tror du ikke at den ene trafo bare er en attrap ?

Hej Spencer

Jeg er helt sikker på, at de begge er fakes/attrapper. Der sidder sku bare en samlemuffe inde i "klokken". ALLE ved, at kinesere ikke kan finde ud af det, med strøm og spænding. Det er FAKTUM. De kører 220V hele vejen igennem. Det er INDISKUTABELT

MVH

walin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 04 April 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Det er jo en interessant diskussion det her. Vi kan vel formodentlig alle være enige om at alt Hifi der er made in UK ikke nødvendigvis er alletiders - og det samme gælder for made in US, made in Denmark osv. Det samme er selvfølgelig også tilfældet for kinesisk grej, hvor ikke alt er godt eller skidt.

Jeg er tilbøjelig til at mene, at der skal være en ide med designet - såvel det elektriske som det fysiske. Hvis ikke der er en ide, så kan man kaste lige så mange gode komponenter og kilogram Aluminium i en forstærker det skal være - den bliver ikke til noget særligt alligevel. Mange japanske forstærkere var i 70'erne toneangivende - ikke på musikken de spillede - men på deres imponator effekt ! Såkaldt gode specifikationer og et design med masser af lamper, lir og knapper. Det amerikanske marked elskede og elsker stadig sådan noget - se blot de designmæssige katastrofer som sælger i USA idag, specielt visse rørforstærkere er et studie i designergøgl! Og kineserne (ligesom så mange andre) målretter selvfølgelig deres produkter til det største marked : USA. Med andre ord så er Kineser-produkterne på mange måde på samme stadie som de japanske var i 70'erne. Der er gode produkter og der er mindre gode.

Problemet med mange lande i fjernøsten er at deres kultur i meget ringe grad bygger på individuel kreativitet (jeg er ikke racistisk her, men det bygger på en erkendt kulturel og miljømæssig forskel til den vestlige verden). Konkurrenceparameteren er derfor i at "stjæle" et produkt og eftergøre det. Det sker faktisk stadig selv i Japan. Det kommer der ikke specielt banebrydende produkter ud af, men der kommer kvalitetsproduktion af fotoapperater, Hifi, biler etc.  

De fleste af bedste Hifi produkter fra Japan har elektrisk design ophav eller samarbejde med amerikanske eller europæiske virksomheder. Det samme tror jeg kommer til at gælde for kinesisk Hifi.

Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 04 April 2006 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

walin skrev:

Problemet med mange lande i fjernøsten er at deres kultur i meget ringe grad bygger på individuel kreativitet (jeg er ikke racistisk her, men det bygger på en erkendt kulturel og miljømæssig forskel til den vestlige verden). Konkurrenceparameteren var derfor i at "stjæle" et produkt og eftergøre det. Det sker faktisk stadig - selv i Japan. Det kom der ikke specielt banebrydende produkter ud af, men der kom kvalitetsproduktion af fotoapperater, Hifi, biler etc.  

Det er helt korrekt at Kina har en kultur som bestemt ikke understøtter kreativitet og individuel tankegang og det er nok det som jeg ser som et af de største problemer i hele problematikken i forhold til Kina.

Det er ganske normalt at kinesere udfører et stykke arbejde selvom de udemærket godt ved at det som de laver er forkert. De gør det simpelthen fordi at de har fået det fortalt af chefen. Jeg er ved at skrive speciale om problematikken ved at drive vidensledelse i Kina set udfra den traditionalle måde at anskue tingene på i vesten og der er ingen tvivl om at kineserne har problemer med selvstændighed.

Så længe at de laver kopier af andre produkter så kan der måske være tale om kvalitet i forhold til prisen men personligt ville jeg være en smule bekymret ved at købe hifi udstyr lavet af kinesere (og her skelner jeg imellem "lavet af kinesere" og "lavet i Kina"). Kina er på mange måder det "vilde østen" hvor anything goes når det kommer til at drive forretning og som oftest er de kinesiske producenter blot bønder, som har ramt markedet på det rigtige tidspunkt og ikke kender ret meget til hvordan man leder en organisation.

Min bedste ven (som iøvrigt er kinesisk gift) rejser meget i Kina da han importerer en række produkter til Danmark og hans største problem - og grunden til at han tilbringer 2 - 3 måneder om året i Kina - er at kvalitetskontrol overhovedet ikke finder plads i hovedet hos den almindelige kineser. Det kan naturligvis gå så længe at man kan se på produkterne om der er fejl men det kan man jo bare ikke på f.eks. hifi....

For at vende tilbage til et af de første indlæg i denne tråd hvor det bliver skrevet at manualer osv. ikke indeholder ret meget informationer (what you see is what you get) så overrasker det mig ikke. Kineserne har aldrig haft for vane at dokumentere deres viden.

Jeg husker en leder i en stor danske virksomhed, der har tilbragt de sidste 20 år i Asien fortælle om kineserne. Hans udlægning var følgende "Hvis du spøger en kinesisk medarbejder om hvad han mener så har du virklig været ond ved ham..." "Hvis man har fem forskellige veje i et udviklingesprojekt så vil kineseren gå ned af alle de fem veje på engang fordi han er bange for at vælge den forkerte. Vi som danskere vil vælge en vej for så måske halvejs igennem forløbet at finde ud af at det var den forkerte og så bare prøve en nye metode". Pointen værende at kineseren er bange for at tage en beslutning, hvilket så igen grunder i at kulturen er meget hirakisk og så længe man ikke tager et ansvar eller en beslutning så kan man ikke straffes.

Så udgangspunktet i mine forbehold over for hifi "lavet af kinesere" er at kvalitetskontrol er en by i Rusland og at man på ingen måde skal forvente nyskabelse i produkterne (ihvertfald ikke på en god måde;-))

Når det er sagt så bevæger Kina sig meget hurtigt og måske om 10-15 år kan der begynde at findes gode producenter men så vil der igen opstå det problem at finde dem blandt alle de dårlige producenter (for hele diskussionen herinde bygger vel på at få gode produkter til billigere penge end vi er vant til). 

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 April 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Sagde jeg at den lød dårligt??? Det mindes jeg ikke. Har ALDRIG hørt den, men kom med en generel kommentar.
Det er meget muligt, at den omtalte DAC spiller fint. Det kan jeg i sagens natur ikke afvise, da jeg ikke har hørt den.
Jeg påpeger bare, at det er MEGET uheldigt, at man i dag kan møde folk der siger, at den spiller godt fordi den er bygget med de bedste komponenter. Det har INTET med sagen at gøre.

En NAD3020'er er bygget af de ringeste komponenter man kan opdrive. Alligevel vinder den lydmæssigt over RIGTIG MANGE forstærkere der er bygget med MEGET fine komponenter.

Det handler ikke om komponenternes kvalitet, men måden hvorpå de spiller sammen.

Den omtalte CD bliver bedømt som vellydende, fordi den ser pæn ud, og er bygget med PCM63 og rør. Og det sælger... det er jeg slet ikke i tvivl om. Men folk skal bare lige gøre sig klart, at de har valgt den pga PCM63 og rør, og ikke pga af dens lydegenskaber.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 04 April 2006 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Den omtalte CD bliver bedømt som vellydende, fordi den ser pæn ud, og er bygget med PCM63 og rør. Og det sælger... det er jeg slet ikke i tvivl om. Men folk skal bare lige gøre sig klart, at de har valgt den pga PCM63 og rør, og ikke pga af dens lydegenskaber.

Det er da vel tænkeligt at nogle tænker at der skal være rør i en konstruktion, og ikke stiller sig tilfreds med udtalelser som at 'det spiller som rør'.

Så hellere rør der spiller som rør, i stedet for transistorer der spiller som rør.

I tilfældet 3020 vil jeg ikke give dig helt ret.

Jeg mener ikke at pertinax-print og kulfilmsmodstande er ringe komponenter.
Trafoen er bestemt heller ikke ringe - snarere tvært imod.

fo2graf1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 April 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Sagde jeg at den lød dårligt??? Det mindes jeg ikke. Har ALDRIG hørt den, men kom med en generel kommentar.Det er meget muligt, at den omtalte DAC spiller fint. Det kan jeg i sagens natur ikke afvise, da jeg ikke har hørt den.Jeg påpeger bare, at det er MEGET uheldigt, at man i dag kan møde folk der siger, at den spiller godt fordi den er bygget med de bedste komponenter. Det har INTET med sagen at gøre.

En NAD3020'er er bygget af de ringeste komponenter man kan opdrive. Alligevel vinder den lydmæssigt over RIGTIG MANGE forstærkere der er bygget med MEGET fine komponenter.

Det handler ikke om komponenternes kvalitet, men måden hvorpå de spiller sammen.

Hej Hurtig

Det gjorde du ikke. Derfor var du heller ikke citeret.

Vi er enige i, at super komponenter alene, ikke gør lydkvaliteten super.

MVH

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Sendt: 04 April 2006 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

For det første er det ikke en cd men en DAC, og den er sku ikke valgt grundet PCM63 og rør, men fordi den lyder i mine øre super godt og på mange måder spiller den bedre end meget jeg har hørt til 15-20.000 kroner.

Jeg lånte den i en uge før køb og testede den op imod min dyre CD og med en anden løs DAC jeg lånte som også ligger i den dyre ende, og den spillede sku klart op med dem i mine øre, dog var min egen CD lidt bedre i mit store setup, men i det setup jeg har puttet den ind i mener jeg faktisk at til denne enkelte opgave slår den også min dyre CD.

Men dit navn passer godt til dig, du er hvist en gang imellem lidt for hurtig og smart

Det lader til du ikke aner hvad du snakker om i det her tilfælde.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 04 April 2006 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

Hvis den ikke er valgt grundet PCM63 og rør, hvorfor er det så det første der nævnes, når der skal berettes om dens egenskaber. Der kunne have siddet en rådden fisk indeni... Hvis bare den havde spillet godt, kunne jeg ikke være mere ligeglad!

Det jeg mener er, at man næsten aldrig hører folk fortælle side op og side ned om hvordan skidtet lyder, og så til sidst at den for øvrigt er bestykket med en top DAC. Nej, man starter med at fortælle hvad den er lavet af, for så kan man allerede der overbevise folk om, at den nok lyder godt. Og så bliver lyden pludeselig sekundær.

At vi så sagtens kan blive enige om, at en PCM63 er en super fin DAC, er en helt anden sag. Men man kan sagtens få den til at lyde hæsligt. Det er let nok.
Nu ved jeg ikke hvordan den konkrete DAC er opbygget, men i forbindelse med en multibit current out DAC, er I/V-converteren meget kritisk. Den skal gerne belaste DAC'ens udgang som noget der ligner en kortslutning. Nu er jeg ikke den store rør-konstruktør, men jeg har svært ved at forestille mig hvordan det er implementeret.

slowon
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 November 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 04 April 2006 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

"Den skal gerne belaste DAC'ens udgang som noget der ligner en kortslutning. Nu er jeg ikke den store rør-konstruktør, men jeg har svært ved at forestille mig hvordan det er implementeret."

en lille modstand eller spole kan gøre tricket..de dyre audio note benytter en skilletrafo!

mvh/slowon

Til top Vis slowon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slowon

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 04 April 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

En trafo... ja det er en mulighed.... hehehe... Det er ingen hemmelighed, at et af de største problemer med rørforstærkere er, at man skal have en trafo i signalvejen. Så kan det undre mig, at nogen frivilligt designer en I/V-converter, der er baseret på en trafo.
Jeg er ikke i tvivl om, at det er en særlig oplevelse og særlig lyd man får ud af det. Men om den er særlig god eller særlig god skal jeg ikke kommentere.

Som du siger, kan man også benytte en lille modstand. Problemet er bare, at den skal være noget i stil med 1-5 ohm. Dvs et udgangssignal på ca 1-5mVpp. For at få et ordentligt niveau på udgangen (2VRms) skal man således have en forstærkning på op imod 3000 gange. Det er IKKE særligt hensigtspraktisk. Og igen.. det lyder sikkert anderledes, men tvivlsomt om det er til den gode side.

En spole.... hmmm. Den duer vist ikke helt. Så bliver DAC'en jo kun belastet som en kortslutning ved DC, og overføringsfunktionen er i øvrigt temmelig uheldig.... Det bliver et 1. ordens filter.

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 04 April 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

For mig betyder det også en del mentalt at jeg ved det ikke er kineser-grej jeg har stående. Jeg synes alene det, at produkterne er producerede under rimelige forhold forøger herlighedsværdien.

Det kina-grej jeg har set/hørt prøver producenten at peppe produktet op med guld og crome, og ærligtalt så er det ikke kønt!
En anden ting er så, at selv om der er brugt tyk aluminium og leflet med udseendet, så er det ofte dårlig aluminium, ja der findes både aluminium i god kvalitet og dårlig kvalitet.

Så er der gensalgsværdien... Uha det falder hurtigt!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

slowon
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 November 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 04 April 2006 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

"

En trafo... ja det er en mulighed.... hehehe... Det er ingen hemmelighed, at et af de største problemer med rørforstærkere er, at man skal have en trafo i signalvejen. Så kan det undre mig, at nogen frivilligt designer en I/V-converter, der er baseret på en trafo.
Jeg er ikke i tvivl om, at det er en særlig oplevelse og særlig lyd man får ud af det. Men om den er særlig god eller særlig god skal jeg ikke kommentere.

Som du siger, kan man også benytte en lille modstand. Problemet er bare, at den skal være noget i stil med 1-5 ohm. Dvs et udgangssignal på ca 1-5mVpp. For at få et ordentligt niveau på udgangen (2VRms) skal man således have en forstærkning på op imod 3000 gange. Det er IKKE særligt hensigtspraktisk. Og igen.. det lyder sikkert anderledes, men tvivlsomt om det er til den gode side.

En spole.... hmmm. Den duer vist ikke helt. Så bliver DAC'en jo kun belastet som en kortslutning ved DC, og overføringsfunktionen er i øvrigt temmelig uheldig.... Det bliver et 1. ordens filter."

en trafo fungerer i det setup også som spændingsforstærker - galvanisk adskiller - samt strøm til spændingskonverter..ikke ilde,og med den latterlige båndbredde cd byder på er trafoer helt sikkert opgaven voksen.

udgangssignalets størrelse fra modstandsløsningen har sjældent været et problem når vi taler pickupper og riaa - så jeg ved ikke hvor du vil hen (eller måske ER henne!!

mvh/slowon

Til top Vis slowon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slowon

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 04 April 2006 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hvis den ikke er valgt grundet PCM63 og rør, hvorfor er det så det første der nævnes, når der skal berettes om dens egenskaber. Der kunne have siddet en rådden fisk indeni...

[snip]

Nu er jeg ikke den store rør-konstruktør, men jeg har svært ved at forestille mig hvordan det er implementeret.

Hvorfor overhovedet bekymre sig om hvordan det er implementeret, når det nu kan gøres med en rådden fisk ?

Det er da vist dig, der mest af alle, bekymrer sig om hvad der er indeni apparaterne.

morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Bornholm
Sendt: 04 April 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Sikke en omgang bavl på godt jydsk, når man kopierer noget som lyder godt og resultatet ikke lyder godt, ja så er det ikke en kopi, men et plagiat.

Hvorfor lyder Spark, Vincent, DK-design så elendigt som det gør?????????

[/QUOTE]

Uden at fornærme nogens gyldne ører, men alle de der selvretfærdige, arrogante, "jeg er bange for brugtprisen på mit usa-grej" og kinesere er nogen korøve der kun "plagierer" indlæg er noget - -  - BÆVL!!.

Hvorfra, hvordan, hvorfor er vel ligegyldigt, Lyden betyder noget, det er det. De ovenstående er leveringsdygtige i produkter der på entry-level giver glimrende lyd for de samme skillinger som andre leverandører leverer et signal-kabel til - der er fan'me' ikke meget sjov  at lytte på et signalkabel, hvis der ikke spændes nogen for.

Jeg har til nød respekt for det humanitærer element, men jeg kan ikke lige komme i tanke om noget land, der har været igennem en industrialiserende proces hvor de "grimme" ikke snød de mindre "grimme". Dog må jeg indrømme at de kinesere jeg har været sammen med er nogen forbandet arbejdsomme folk, det ligger i kulturen at der arbejdes, omtrendt modsat af den danske. Uanset hvor humanistiske vi ønsker at være tror jeg at de vil producere på alle de måder de kan.

På den anden side kan jeg vel være ligeglad, hvis nogen vil afskrive et produkt på grund af oprindelsesland pga. af forskellige myter siger vel mest om folk.

HIFI Rasisme når det er værst.

hvis det kan kurere fordommene så høre eks. nogen af Jungson's større forstærker-sæt, der lyder altså godt, finish er forrygende, prisen er ikke lav, men fair.

MVH

Morten (hifi integrationsmedarbejde)

Til top Vis morkaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morkaj Besøg morkaj's Websted

walin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 05 April 2006 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

morkaj skrev:

Uden at fornærme nogens gyldne ører, men alle de der selvretfærdige, arrogante, "jeg er bange for brugtprisen på mit usa-grej" og kinesere er nogen korøve der kun "plagierer" indlæg er noget - -  - BÆVL!!.

Det er nu en voldsom generalisering du har fået ud af de foranstående indlæg. Såvidt jeg kan se så er der ingen der siger at der overhovedet ikke findes godt kinesisk grej. Der er vel heller ikke nogen der mener at ALT dansk, engelsk, amerikansk, italiensk osv. grej er supergodt.

Men vi er måske nok nogen der mener at der er mindre sandsynlighed for at finde kinesisk grej med personlighed. Det skal selvfølgelig ikke afholde os fra at lytte og vurdere. Det vil da være dumt at afskære sig muligheden for at blive forelsket i en kinesisk æske til overkommelige penge.

Svinefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 April 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:

For mit eget vedkommende så bryder jeg mig bare ikke om klangen i Kina-grej, jeg synes det spiller alt for lyst klingende - lidt fiset om man vil og uden noget pondus i bunden. Jeg har tilgode at høre en kineser trykke en god omgang rock af    

Du skulle prøve at lytte til en classic 6.6. Den kan rocke, og rocke hårdt, hehe.

Den er grov i udseendet og i funktionalitet, men der er godt nok meget kraft i den.

Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 April 2006 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Man kan jo heller ikke sammenligne Gryphon eller Thule med Eltax eller Dantax vel, de er jo alle danske mærker?????

Man kan nok heller ikke sammenligne Jungson med et eller andet baggårds kina fabrikat.....

Tommy

Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum