Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 06 April 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
SBS-01 har fået meget positive tester, og ejerene af de ser da også ud til at være meget fornøjde. Jeg har dog ikke hørt de, så jeg tør ikke at anbefale de med hånden på hjertet. De er også en smule dyrere, og om det betyder at der ikke bliver plads til 2 subs i budgetet vil jeg påstå at subbene her måske er viktigere.
Højtalere er også lidt en subjektiv ting, det er svært at påstå at en højtaler er den riktige for alle, eller at en er bedre enn en anden. Det er så meget nemmere med subs for der kan 90% af hvad de laver forklares vha målinger. Måske kan også højtalere det, men det er det ikke nogen der forsøger at gøre
Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
Sendt: 07 April 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
BubbiBjQrn skrev:
hvad ville du kalde gode højtalere #Ascari ?
Kommer helt an på hvad du mangler, og hvad du vil smide i en forstærker og derfor har tilbage til højttalerne. Skriv lidt info og jeg skal prøve at uddybe :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum