| Forfatter |
|
taupe Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 15 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvfølgelig er det f..... træls, men slå nu koldt vand i blodet. Selvfølgelig er det kedeligt for louBP, men derfor behøver hele siden jo ikke gå i selvsving.
Manden har fortrudt, så glem alt om aftaler, jura, domstole, politi m.v. - der er ikke noget at gøre.
Har forøvrigt oplevet det samme med en mand fra Herning - han er måske radikal. Jeg skulle købe en Sony XA 7 ES, men han fortrød desværre. Jeg trak på skuldrene og gik videre, so what - det er jo bare Hi-Fi.
Han hed iøvrigt Ole.
Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
taupe skrev:
|
Manden har fortrudt, så glem alt om aftaler, jura, domstole, politi m.v. - der er ikke noget at gøre. |
|
|
Jo, under de rette omstændigheder, så er der. Det er dog stadigt de færreste der gider have bøvlet. __________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 10 April 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
taupe skrev:
|
Selvfølgelig er det f..... træls, men slå nu koldt vand i blodet. Selvfølgelig er det kedeligt for louBP, men derfor behøver hele siden jo ikke gå i selvsving.
Manden har fortrudt, så glem alt om aftaler, jura, domstole, politi m.v. - der er ikke noget at gøre.
Har forøvrigt oplevet det samme med en mand fra Herning - han er måske radikal. Jeg skulle købe en Sony XA 7 ES, men han fortrød desværre. Jeg trak på skuldrene og gik videre, so what - det er jo bare Hi-Fi.
Han hed iøvrigt Ole.
Med venlig hilsen
|
|
|
Jeg har skam heller ikke tænkt mig at gøre noget ved det, slet ikke.
Men det er da meget sjovt at høre hvordan folk har haft falske forhåbninger om noget.
__________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
mathae-us Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men en mundtlig aftale er fuldstændig det samme og lige så gældene som en skriftlig.. Der er bare en kæmpe forskel mellem disse to ting når det kommer til dokumentering. Man kommer ikke langt med en mundtlig, med mindre at den er båndet eller ligne. En skriftilg er meget mere stabil og lettere at gå til.
Men hvis man vil have noget ud af den skriftlige aftale, er det vigtigt at det er korrekt opsat hvad køber/sælger har aftalt samt at (serienummer osv) er med på papiret. Til sidst og det aller vigtigeste en underskrift fra begge parter (ikke bare en "venlig hilsen" underskrift på en mail) men en ordentlige underskrift på samme papir som aftalen går på.
Held og lykke med jagten! __________________ Mathias E.
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
SÅ drenge... Nu kommer den lykkelige slutning.
Inden jeg sidst forlod ham med BKS 107'erne, sagde ej gat hvis han ændrede mening måtte han jo lige ringe... Og gæt hvad han gjorder idag
Som han sagde "Man har et standpunkt til man tager et nyt"
Han havde haft en længere diskution med konen om de skulle være der, og nu vandt hun vidst Skal og hente dem på lørdag, så fremt de spilelr som de skal (Altså godt) __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, nu må vi håber at han ikke ombestemmer sig igen
|
| Til top |
|
| |
jero Forum Bruger

Bruger siden: 20 Maj 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
|
SÅ drenge... Nu kommer den lykkelige slutning.
Inden jeg sidst forlod ham med BKS 107'erne, sagde ej gat hvis han ændrede mening måtte han jo lige ringe... Og gæt hvad han gjorder idag
Som han sagde "Man har et standpunkt til man tager et nyt"
Han havde haft en længere diskution med konen om de skulle være der, og nu vandt hun vidst Skal og hente dem på lørdag, så fremt de spilelr som de skal (Altså godt)
|
|
|
Bed kvajpanden om 500,- i afslag for svie og smerte såfremt du køber
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|