| Forfatter |
|
Kristjan Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 458
|
| Sendt: 11 April 2006 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahania skrev:
En rigtig hi-fi nørd skifter kæresten, og ikke sine højtalere!!!
Det er jo tydligt at hun overhovedet ikke er hi-fi intresseret, når hun kan komme op med sådanne ideér.
Du vil blive utrolig skuffet hvis du skiftede dine Tannoy R3 ud med en lille højtaler, der bliver gemt i bog-reolen. Natur lovene er desværre som de er. Du vil aldrig kunne finde en lille højtaler der kan det samme som en stor.
Så mand dig lidt op, og sig at de højtalere følger med dig. Og som nødløsning, kan hun få lov til at stille en blomst og et billed af familien oven på dem. (men så har man også virkelig været large)
Hvis du bukker under nu, så ser du dig selv om kort tid i jeres nye hjem, foran tvét og glor ligegyldige serie og bolig-programmer med kæresten. Mens du tænker på dengang, hvor hi-fi var i højsædet.
Nogen kvinder er ikke til at blive kloge på. En højtaler må ikke være stor, men et tv må gerne??? Og dine højtalere, vil jeg ikke engang betragte som store.
På linket eller under mit setup, kan man begynde at snakke om store højtalere.
http://www.gokudo.co.jp/Vanguard/index/index.htm
|
|
|
Wow... det kan ses at der er en som kan lige horns
__________________ Hilsen
Kristjan
|
| Til top |
|
| |
S.B.P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 11 April 2006 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
|
Nu har man set det med, Hifi4all er blevet til Love4all 
"Love4all. Der hvor andre voksne mænd hjælper dig igennem svære tider" 
Nosferatu
|
|
|
Hahaha - det er humor Nosferatu!
"Love4all.dk - Joan Ørtings maskuline modspil på nettet!"
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 11 April 2006 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
S.B.P. skrev:
nosferatu89 skrev:
|
Nu har man set det med, Hifi4all er blevet til Love4all 
"Love4all. Der hvor andre voksne mænd hjælper dig igennem svære tider" 
Nosferatu
|
|
|
Hahaha - det er humor Nosferatu!
"Love4all.dk - Joan Ørtings maskuline modspil på nettet!"
|
|
|
Ja sådan som det vælter ind med råd vedr. forholdet skulle man umiddelbart tro at man havde kommet til at taste www.femina.dk 
Og hvis jeg skal komme med et råd til den arme mand, hvis dame ikke vil finde sig i store højtalere, så gør ligesom familiejournalen påpeger det: "Til dem der tør være sig selv".
Men det lader jo til at langt de fleste herinde allerede kender deres motto 
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
Dr-Tricket Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 248
|
| Sendt: 11 April 2006 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du absolut vil gøre som hun siger, kan jeg meget varmt anbefale dig at lægge øre til denne højtaler:

Og her er et link: http://www.acoustic-energy.co.uk/Product_range/Reference_ser ies/AE1_MkIII.asp
Jeg har haft fornøjelsen at lytte til denne lille højtaler et par gange hos Sunaudio i Aalborg, og må sige, at jeg aldrig har hørt noget så godt på denne størelse. Den spiller ned til 38 Hz, hvilket, efter min mening, og størrelsen taget i betragtning er meget godt. Denne højtaler har efter min mening kun to svaghedder: Den kræver en forholdsvis stor forstærker, har selv kun hørt den med en Pass X350.5, en 350 watts sag, og med en sådan forstærker spiller de fantastisk. Har også læst en del anmeldelser af dem, og anmelderne har ligeledes skrevet at disse små højtalere meget gerne vil have en stor forstærker. Det andet, som efter min mening, er et problem, er det faktum at de ikke har en særlig høj belastbarhed, men det afhænger jo af behov, om dette kan betragtes som et problem. Men alt i alt synes jeg du skulle lytte til den, håber du får hæld med jagten 
Prisen er 30K for et sæt m. stand. __________________ Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 11 April 2006 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hansey skrev:
| Jeg er i en situation der sikkert er flere af jer der har prøvet, kæresten siger at hun ikke vil have mine store grimme højtallere i vores lejlighed når vi skal flytte sammen. Men nu står jeg alligevel og skal købe nogle nye, men hvad er der af pæne højtallere der også spiller godt. |
|
|
Hvis dit grej er din store interesse, hvis lyd og musik fylder meget i dit liv så må du sige fra nu og her - ikke noget med jeg skal nok - for så bliver det et skrå plan til du en dag ender med et micro anlæg. Har du derimod købt en masse hifi for at lede tanken bort fra at du ingen kæreste havde så er valget jo lige til. - Det korte og lange er at hvis hun vil have dig må det blive som du er og med det du har med i bagagen og omvendt. Det betyder dog ikke at du skal insitere på at din gamle brune bredriflede konfirmations-fløjssofa og dit lysreklameskilt for kondomer du en gang havde med dig hjem fra en tur i byen skal have ærespladsen i stuen...
|
| Til top |
|
| |
slowon Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 11 April 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hansey skrev:
| Jeg er i en situation der sikkert er flere af jer der har prøvet, kæresten siger at hun ikke vil have mine store grimme højtallere i vores lejlighed når vi skal flytte sammen. Men nu står jeg alligevel og skal købe nogle nye, men hvad er der af pæne højtallere der også spiller godt. | |
nu har hun vist hvor megen respekt hun har for dig og din interesse - så mit forslag til dig er at du nu viser hvor megen interesse du har for hendes respekt!
mvh/slowon
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil du virkelig sætte forholdet over styr, for at kunne beholde et par højtalere? Hun er endda så sød at hun venligst spørger om du ikke kunne finde nogle der er lidt mindre, som jo rent faktisk er hendes eneste krav.
For me, she's a keeper!
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
|
Vil du virkelig sætte forholdet over styr, for at kunne beholde et par højtalere? Hun er endda så sød at hun venligst spørger om du ikke kunne finde nogle der er lidt mindre, som jo rent faktisk er hendes eneste krav.
For me, she's a keeper!
Nosferatu
|
|
|
Enig! Jeg synes også det er lidt vildt alt det med at højttalere kommer i første række  - der BØR da i det mindste være muligt at finde noget som I begge er tilfredse med.
|
| Til top |
|
| |
McBrain Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 171
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var dog utroligt så mange dygtige par-terapeuter vi har herinde :-|
Held og lykke med at finde dine højttalere. Og tillykke med at du har en kone der har nosser nok til at stå på sine meninger :)
__________________ Venlig Hilsen
McBrain
--------------------------
NAD M3
DacMagic
Sonos
Sony Xa20ES
Bellari VP130
Pro-ject 1.2
DALI Euphonia MS4
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
"tillykke med at du har en kone der har nosser nok til at stå på sine meninger :)"
mener nu nok hun står på hans nosser - iøvrigt har han vist ikke nosser til at svare for sig selv her!
slowon
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
|
For me, she's a keeper!
Nosferatu
|
|
|
Hvad snakker du om! En effktforstærker varmer mindst ligeså meget i sengen og fylder mindre end langt de fleste kvinder. Kvinder er primært til for at hente kaffe og skifte CD'er for os
DISCLAIMER: Hvis min kærreste læser det her så var det ikke mig der skrev det......
|
| Til top |
|
| |
boholm Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
LOTFL
__________________ MVH, Bo
Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fede og sjove indlæg i tråden her (det er jo virkeligt et problem for alle kvinder....at fokus ikke er på dem, men på stereoen. Jeg har også måtte kæmpe en sej kamp med min.......hun er blevet boende endnu.....hun siger selv at bare ikke det er hende der bliver skiftet):
Start stort og end der hvor du gerne vil. Min hustru valgte selv at skulle have Martin Logan Vantage....fordi de var mindre end mine gamle Ascent og 2 subs....finishen var desuden i lys træ....jeg gjorde næsten ingen modstand.
|
| Til top |
|
| |
McBrain Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 171
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
slowon skrev:
"tillykke med at du har en kone der har nosser nok til at stå på sine meninger :)"
mener nu nok hun står på hans nosser - iøvrigt har han vist ikke nosser til at svare for sig selv her!
slowon
|
|
|
That's GOTTA hurt! :D __________________ Venlig Hilsen
McBrain
--------------------------
NAD M3
DacMagic
Sonos
Sony Xa20ES
Bellari VP130
Pro-ject 1.2
DALI Euphonia MS4
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
min kvinde i "80" havde ingen negative kommentarer over dobbelte quads,parkeret ved siden af liggende transmissionslinier agerende som subwoofere - til gengæld blev hun ikke spor negativ da de dobbelte blev skiftet ud med els63..
mon ikke musik er sundere end fang sway?
mvh/slowon
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
slowon skrev:
|
min kvinde i "80" havde ingen negative kommentarer over dobbelte quads,parkeret ved siden af liggende transmissionslinier agerende som subwoofere - til gengæld blev hun ikke spor negativ da de dobbelte blev skiftet ud med els63..
mon ikke musik er sundere end fang sway?
mvh/slowon
|
|
|
Mon ikke lagengymnastik er sundere end musik?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Mon ikke lagengymnastik er sundere end musik?"
kan ikke se det ene udelukker det andet! men det ser ud som andre har det problem 
mvh/slowon
|
| Til top |
|
| |
calle_jr Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 190
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Får man tipsa om en mycket kompetent stativare; Compact XZ-1:

2-vägs, basport Diskant: Scan Speak D2904/600000 Mellan/Bas: Scan Speak 15W/8530-K00 Rekommenderad förstärkareffekt: 100W Känslighet: 85dB/W/m Frekvensomfång: 50Hz-22000Hz Impedans: 6Ω Mått (B×D×H): 200×372×365 mm Vikt: 2x12kg

__________________ It's okay. I wouldn't remember me either.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
calle_jr skrev:
|
Får man tipsa om en mycket kompetent stativare; Compact XZ-1:

2-vägs, basport Diskant: Scan Speak D2904/600000 Mellan/Bas: Scan Speak 15W/8530-K00 Rekommenderad förstärkareffekt: 100W Känslighet: 85dB/W/m Frekvensomfång: 50Hz-22000Hz Impedans: 6Ω Mått (B×D×H): 200×372×365 mm Vikt: 2x12kg

|
|
|
Uha den er flot, rigtig flot form som kunne være sjov at lave i gulvmodel*S*
Michael
|
| Til top |
|
| |
calle_jr Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 190
|
| Sendt: 16 April 2006 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
| Uha den er flot, rigtig flot form som kunne være sjov at lave i gulvmodel*S* |
|
|
 Golvmodellen heter Compact XZ-5 och ser ut såhär:

__________________ It's okay. I wouldn't remember me either.
|
| Til top |
|
| |