| Forfatter |
|
ep2300 Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne tråd henvender sig til folk der kunne tænke sig og indgå i et kæmpe samlet køb af PANASONIC TH-42PV60 E eller Samsung PS-42S5H..
|
| Til top |
|
| |
Wizdrake Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange skal der til før det bliver et kæmpe køb, og hvilken samlet rabat vil det blive til ?
__________________ make it great
- Min kollegiebio
|
| Til top |
|
| |
ep2300 Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ved jeg ikke endnu, men tænkte blot, at vi formentlig kunne samle rigtig mange der er gået forgæves hos A.M.
|
| Til top |
|
| |
JJservice Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg melder mig til et fældeskøb af en af de to skærme, det kommer selvfølgelig an på hvad prisen bliver. Men hvis den kommer ned på det beløb som det tidliger fælleskøb lød på via Recordere.dk og det er også der vi skal forsøge at få et fælleskøb stablet på benene. Så er jeg meget interesseret. Jeg har solgt mit 32" crt skærm, så nu mangler jeg et tv at se på, og må nøjes med mit 25" 4:3 fra soveværelset, så kan der jo også blive tid til lidt andet der!
Jeg har hørt at vi skal regne med at der skal være interesse for at købe ca 50 stk. plasma skærme før der vil blive etableret et fælles køb. Dette skulle gælde for Pana PV60
Sidst hvor fælleskøbet blev stoppet før tid, for at være sikker på at kunne levere dem, var der solgt 70 stk.
Men lad høre fra jer hvis der er flere der er interesseret. Det hurtigere vi kan få noget igang det før kan vi få det og nu har vi jo ventet så rigeligt.
|
| Til top |
|
| |
Klabo Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne godt forestille mig at hoppe med her....
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er købet placeret, hvem står for at bestille, det økonomiske og det at håndtere det, hvilket er nok så interessant.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
toftdalla du skal da ikke ha et fladt tv skal du
|
| Til top |
|
| |
JJservice Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidst der blev arrangeret et fælleskøb var ved TC og det var Otto der var tovholder så vidt jeg husker. Jeg tror godt han kan lokkes til at lave et nyt fælleskøb, hvis der er nok interesseret. Men det kan ikke foregå i dette forum, men skal ske via Recordere.dk.
Men vi skal op og vise en størrere interesse hvis der skal sættes et fælleskøb igang.
|
| Til top |
|
| |
Bond Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klabo skrev:
| Kunne godt forestille mig at hoppe med her.... |
|
|
FINT ! ....indbetal 10.000,-kr., i depositum, hos mig ......så høre du nærmere - engang, måske .......
Okay, pointen er ....hvilken rabat forventes der ? ...for der skal edermaneme købes mange hos importøren før der gives "mængde-rabat" ....og skal indkøbet foregå hos en "normal" forhandler, kan man saktens opnå en "rigtig god pris" som enkelt person (køber), ved alm. "prutten" om prisen
Bond  __________________ Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
den kan fåes for 13500
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Japer
Nej ikke lige nu - under hensynet til at kvalitet og teknologi samt priser vil ændre sig positivt, inden for kort tid .
Det var bare af interesse. Som enkeltkøber kan man opnå - 20 %, så det var interessant at se hvor stor rabatten bliver på 50 stk og hvordan forholdene omkring sådan et projekt var.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 03:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok 20% i forhold til hvilken pris ?
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Japer
Det er -20% i forhold til den normale og ordinære (vejl. pris) pris, som ved alle andre handler.
med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Belgieren Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv, maskinen har lige ædt mit indlæg under forsendelsen, så jeg må skrive det om. Sorry, hvis I skal læse det samme to gange.
Tak til ep2300 for initiativet
Jeg står sådan set også og mangler et godt plasmaTV, så jeg vil gerne vise mig interesseret.
Jeg er overbevist om, at diverse forhandlere vil følge denne tråd nøje i den kommende uge eller to, og hvis vi kan stampe tilstrækkeligt mange interesserede kunder op af jorden, så skal vi nok få de tilbud/rabatter, vi fortjener. Det er lige tidligt nok at fortabe sig i en diskussion om %-rabatter; kig på tilbuddet, når det bliver konkret.
Jeg er mest til P42S5H og går stadig i sort over, at det ikke bliver muligt at få den helt i sort. p..! Jeg er dog også med på en anden Samsung-model, hvis der er stemning for det, og med meget gode argumenter vil jeg også overveje at gå med i et andet mærke.
Lad os holde gryden i kog, så hvis du er interesseret, så kom med en interessetilkendegivelse.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Claus_DK Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville være interesseret.
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic TH42PV60 har en vejledende pris er 17.495,00 kroner. Man anfører tidligere i tråden, at prisen vil blive 13.500,00 kroner, ved et kæmpekøb på 50 stk. Og hvis man køber en enkelt skærm, som jeg regner det ud og plejer at handle til, der er prisen 13.996,00 kroner. Jeg vil mene, at prisen bør komme længere ned end de 13.500,00 kroner, hvis man køber minimum 50 skærme, det er ikke godt nok.
Med venlig hilsen Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
|
Panasonic TH42PV60 har en vejledende pris er 17.495,00 kroner. Man anfører tidligere i tråden, at prisen vil blive 13.500,00 kroner, ved et kæmpekøb på 50 stk. Og hvis man køber en enkelt skærm, som jeg regner det ud og plejer at handle til, der er prisen 13.996,00 kroner. Jeg vil mene, at prisen bør komme længere ned end de 13.500,00 kroner, hvis man køber minimum 50 skærme, det er ikke godt nok.
Med venlig hilsen Jørgen Toftdahl
|
|
|
Den kan komme noget længer ned hvis man ellers kender de rigtig , og hvem gør det 
Men skærme har aldrig været mig .
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kigger man på Panasonics hjemmeside, virker det som om TH42PV60 er en udgået model, den er ikke opført på siden, og alle modelbetegnelserne er fremhævet som NYE modeller. Måske derfor at deres egne Panasonic Center sælger den til en nedsat pris??? Jeg skal ikke gøre mig klog på Panasonic tingene, det virker bare som om den ikke længere sælges. Hvis det er en udgået model og der er noget nyt og bedre, skal man da klart gå efter det istedet, da der sker en masse på udviklingen, med fladskærmene. Men som sagt, jeg skal ikke gøre mig klog på modellerne, det var bare en orientering.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|