| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 19 April 2006 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Toftdahl skrev:
|
Som enkeltkøber kan man opnå - 20 %...
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
|
|
Jeg kunne godt tænke mig at spørge Hr. Toftdahl, hvor (og hvordan) man som enkeltkøber kan få TV og sågar Hifi til 20% under vejl.pris.
I så fald kender jeg en, som er meget interesseret i en Pioneer 43 XDE til 23k - men tror næppe, den kan skaffes til den pris.
|
|
|
PIONEER PDP 436 XDE kan fåes i tyskland til 22700kr pr styk .
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto
Jeg forstår udmærket hvad du mener - og der er ingen grund til at fylde tråden med alen lange og kedelige indslag med vores opfattelse af forretning og priser. Men kort - hvis man gider at arbejde lidt med sagen, når man f.eks. skal ud og købe fladskærm, kan man sagtens finde den til en særdeles meget billigere pris, end det de umiddelbart annonceres til i de forskellige forretninger, hvadenten man vælger at handle i Danmark eller Tyskland, som mange er begyndt at gøre. Og slutteligt må man nok konstatere, at servicen i de fleste butikker, i dag, ikke er specielt bedre eller anderledes, uagtet nogle tager en høj pris.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Jeg forstår udmærket hvad du mener - og der er ingen grund til at fylde tråden med alen lange og kedelige indslag med vores opfattelse af forretning og priser. Men kort - hvis man gider at arbejde lidt med sagen, når man f.eks. skal ud og købe fladskærm, kan man sagtens finde den til en særdeles meget billigere pris, end det de umiddelbart annonceres til i de forskellige forretninger, hvadenten man vælger at handle i Danmark eller Tyskland, som mange er begyndt at gøre. Og slutteligt må man nok konstatere, at servicen i de fleste butikker, i dag, ikke er specielt bedre eller anderledes, uagtet nogle tager en høj pris. |
|
|
Alt dette er vi fuldstændigt enige i, beklager hvis jeg har drejet diskussionen over på ligegyldig kværuleren. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 21 April 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var der nogen i denne tråd der nævnte at Medion er en mærkevare??? ;-)
|
| Til top |
|
| |
Zamenhof Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 22 April 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Riot Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil gerne ha et Panasonic.. Hvor meget, hvorfra og hvornår? Og ka I
svare mig på om det er en go skærm til fx konsol spil....
|
| Til top |
|
| |
Stay_Bamboocha Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 97
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
har lige købt et 37PV60E og er mere end irriteret over at skulle hører på de blæsere som sidder i - nu lskal det l**t retur og så tænkte vi på at købe 37PV500, men KUN hvis der ikke er blæser i det......for jeg kan høres dem ved steder i film som er stille, også selv om jeg/VI sidder 3m væk kan de høres og er et problem og irriterende!!
nogle som har det og ved - og ja det sku hvis ellers være det bedste af det bedste inden for Panasonic's plastma ikk??
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|