Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2025 | 08:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 01 Maj 2003 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

Ja Søren hvorfor må vi ikke få at vide at du har en 20år gammel Daner forforstærker og Van i hul kabler og Dali grand diva højtalere. Dine moneblokke er af samme afstamning som den dali bruger i deres studie hvorfor er det hemmeligt.

Jeg føler at jeg er i en lejer i mellem jer.

Kryl jeg syntes du misbruger den Linn det er blasfami med de søvnige B&W men måske de Nordost kabler passer til det mere søvnige og opsplittede billede som B&W spiller med.

Søren og Mike-j jeg kan fortælle at jeg kun nævnte noget med opmålinger fordi Søren hårdnakket siger at linn spiller intet over 8000hz og under 500hz og at det spiller for meget mellemtone. Klart syntes søren dette de målinger fra et tysk uafhænnigt lab vider at Sørens Dali har en dyk på op til 5db i mellemtone området derfor er det jo klart at han syntes at når han lytter et lidt mere lineært anlæg at det spiller for meget mellemtone. Dog mener jeg ikke man kan ligge særligt meget i sådanne målinger men sjovt at undersøge når nu så mange går op i det.

Mike-j kan du ikke nævne de måle programmer på PC'en du bruger sammen med en microfon til at måle dine højtalere med.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 Maj 2003 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Hehe, der er bestemt intet søvnigt eller opsplittet (forklar venligst hvad du mener med det) over en B&W N800 - det er så absolut en af de bedste højttalere jeg har hørt, og den er da også skamrost i hele den vide verden. Og der er nok en grund til at Krly har valgt den, om du så bifalder det eller ej!

At læse bruger han jo samme argument som dig, Jonas - mest og bedst for de penge han har til rådighed!

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 01 Maj 2003 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Hej Ronin.

Desværre kun SPM desværre! Men renheden og mængden af materiale forværrer typisk resultatet yderligere.

Jeg har derfor for længst mistet interessen for NordOst, de er en bande amatører med sans for dækningsbidrag.

Læs iøvrigt lidt omkring Valhalla kablet i HF nummer 3 2003. Svend Bilén, som er selvskreven til at teste alt det de andre ikke gider have med at gøre, fordi de ville komme til at gylpe ned ad deres gode tøj, når der absolut skal skrives noget positivt om det i bladet. Bilén er ved at gå i selvsving over Valhalla. Han havde også en masse godt at skrive om Linn Classic for måneder tilbage??????

Prøv derefter at læse Peter Westbergs anmeldelse af Supra Sword. I 3. spalte nævner han (dog ikke ved navn) andre kostbare kabler. Han har nemlig hørt det Valhalla, ja han har så og det er det han skriver om.

I øvrigt har jeg aldrig nogensinde sagt at NordOst er mørke, det er ikke min opfattelse.

Hvis nogen kan få noget som helst NordOst kabel til, at være uhørligt, når det smækkes ind i kæden, så er der ikke hul igennem det anlæg, eller så kan de noget jeg ikke kan.

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Sendt: 01 Maj 2003 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Hej Jonas!

Glem den måling du har set, det er ikke rigtigt.

Iøvrigt afviger Ninka 8 dB på Hunecke, men det er ikke det der er interessant, man kan stort set få den slags målinger til at vise det man ønsker. Det er URO du skal se efter.

Til sammenligning holder en B&W 800 sig indenfor 3 dB fra ca. 60-16.000 Hz. Det pis kan de hos B&W det har de altid kunnet. Et eksempel på en skidt måling er f.eks. CM2 fra samme fabrik.

Dynaudio Contour 1.3 SE og Avalon Classic holder dog rekorden, jeg tror der er mindre end 2 dB afvigelser indenfor arbejdsområdet, altså endnu flottere end B&W 800.

Men apropos Dali, så holder en skaldet Evidence 470 sig indenfor samme tolerancer som B&W800. Grand serien har en power response ingen andre nogensinde har opnået, længere er den såmænd ikke.

De kurver du ser på hunecke kan du ikke rigtigt bruge til, at vurdere højttalerens generelle klangfarve. De er målt med et sweep, som kan afsløre resonanser og ikke meget andet. Højttalrens virkelige arbejde består i impulsbearbejdning ved mange forskellige frekvenser på én gang. Impulsresponsen, faseforholdene og responsen fra HT er derfor meget vigtige forhold.

Målingerne er desværre kun lavet lige på, 20, 30, og 40 grader fra aksen, kommer der andre boller på suppen. Kun de færreste holder på her.

Men om én eller anden tysker skulle have lavet en anden måling med et dyk på 5dB på en Diva, må jeg sådan set ryste på hovedet af, jeg har set andre målinger på lige netop den HT.

Jeg har iøvrigt aldrig påstået, at Espekkerne intet sagde under 500 Hz, 100 har været nævnt, hvilket jeg tror er ganske rigtigt. Målingen på Ninka, begynder at tippe omkring 75 Hz, men man skal passe på, ikke at lægge for megen vægt på den slags målinger, man er nødt til at lytte.

Der er med sikkerhed intet brugbart output fra den HT over 8 KHz. Og det indikerer målingen sjovt nok også. Fuldstændigt i tråd med det jeg har hørt.

(jeg har først set målingen senere)

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Sendt: 01 Maj 2003 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Nemo skrev:

JA! Søren N. HVAD HAR DU STÅENDE SELV SIDEN DU ER SÅ`N EN STOR EKSPERT PÅ ALT?

VH.

N.

Ikke noget du ville finde interessant anyway.

Og man bliver absolut ikke ekspert af at have noget som helst stående.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 00:57 | IP-adresse registreret  

Søren N skrev:

Hej Ronin.

Desværre kun SPM desværre! Men renheden og mængden af materiale forværrer typisk resultatet yderligere.

Jeg har derfor for længst mistet interessen for NordOst, de er en bande amatører med sans for dækningsbidrag.

Læs iøvrigt lidt omkring Valhalla kablet i HF nummer 3 2003. Svend Bilén, som er selvskreven til at teste alt det de andre ikke gider have med at gøre, fordi de ville komme til at gylpe ned ad deres gode tøj, når der absolut skal skrives noget positivt om det i bladet. Bilén er ved at gå i selvsving over Valhalla. Han havde også en masse godt at skrive om Linn Classic for måneder tilbage??????

Prøv derefter at læse Peter Westbergs anmeldelse af Supra Sword. I 3. spalte nævner han (dog ikke ved navn) andre kostbare kabler. Han har nemlig hørt det Valhalla, ja han har så og det er det han skriver om.

I øvrigt har jeg aldrig nogensinde sagt at NordOst er mørke, det er ikke min opfattelse.

Hvis nogen kan få noget som helst NordOst kabel til, at være uhørligt, når det smækkes ind i kæden, så er der ikke hul igennem det anlæg, eller så kan de noget jeg ikke kan.

Hvis et Nordost kan høres så tydeligt i din afspillekæde og du siger at dit grej ikke er noget at skrive hjem om kunne det måske være at det var dit grej der kunne trænge til en overhaling. Jeg har så bestemt haft andre kabler der har kunnet høres så meget mere og fakta her i den lille knaldhytte er at Nordost kablet slipper så meget mere igennem ned mange af de andre jeg har prøvet. Det vil altid være forskelligt hvilket grej der kører godt sammen med hvilke kabler - sådan har det altid været og så er jeg måske heldig at have ramt rigtigt. Det eneste jeg synes har spillet radikalt anderledes og alligevel knaldgodt er Kimber PBJ og så koster det ikke en skid. Jeg har supra i bestilling og over ydermere både at prøve Duelunds og Artsounds kabler - intet skal blive ladt i stikken.

Men der er naturligvis altid for og imod og vi har hver vores meninger - deraf de gode debatter, og jeg takker for et godt svar!

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 02 Maj 2003 kl. 06:22 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=Krly][QUOTE=Søren N]

Der er mange gode og relativ ufarvede samt vellydende kabler og Nordost -Valhalla er blandt de absolut bedste og de med mest hul igennem samt mest udpræget grad af neutralitet.  kan du ikke høre dette på dit udstyr må det bestem forholde sig som jeg før udtrykte mistanke om eller også er din opfattelse i den grad ude på et vild spor!?

Nu har jeg aldrig hørt valhalla  kun red , og dem synes jeg om , men prisen er syg  , det er de så langt fra vær .

og om valhalla skulle være et af de bedte kabler man kan få , ja ikke hvad jeg har hørt  , det skulle de langt fra , næ prøv disse NBS .

Hvorfor har du LINN og ML ? der er så stor forskel på de setup , har du ikke en lyd smag ? for ML er da noget af det mest kedelige og syge man kan lytte til , men ok kun i dk man tro at ML er toppen i high-end .

men ellers nice ville godt høre det linn setup

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 09:08 | IP-adresse registreret  

Hej Ronin!

Mit anlæg er ikke interessant for andre, først og fremmest af den grund, at kendskabet til produkterne er meget lille og at det ikke har været på markedet i meget lang tid.

Når jeg stritter imod en udtalelse som Neutral omkring NordOst, så er det fordi jeg har afprøvet det. Disse kabler er så langt fra neutrale, som man næsten kan komme med ledninger. At du oplever hul igennem undrer mig ikke. Jeg husker ikke at have prøvet et kabel der har mere udtalte betoninger end NordOst - jo måske visse MIT modeller, men det er dog meget anderledes. Betoninger a´la NordOst opleves af mange som hul igennem.

Først når du prøver at forlænge dine bestående kabler med det nye, istedet for bare at hive de gamle ud og smide de nye på,  og hvis du så prøver dig grundigt frem tjaaah! Så er du ikke i tvivl om hvad de gør længere. Må jeg bede om stramhed tak?

Valhalla har jeg ikke prøvet dette på, jeg føler ikke rigtigt, at jeg behøver efterforske de flade kabler længere end jeg allerede har gjort.

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Hej KRLY!

Jeg kunne virkeligt godt tænke mig, at høre hvilke gode og relativt ufarvede kabler det lige er du tænker på, når du siger der er mange at vælge imellem.

Til venlig orientering, kan jeg oplyse dig om, at jeg har prøvet mange - rigtigt mange og jeg kan ikke finde dem.

Til gengæld har jeg erfaret, at valget af kabel er nøjagtigt ligeså vigtigt som valget af forstærker.

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

Søren N skrev:

Hej Ronin!

Mit anlæg er ikke interessant for andre, først og fremmest af den grund, at kendskabet til produkterne er meget lille og at det ikke har været på markedet i meget lang tid.

Når jeg stritter imod en udtalelse som Neutral omkring NordOst, så er det fordi jeg har afprøvet det. Disse kabler er så langt fra neutrale, som man næsten kan komme med ledninger. At du oplever hul igennem undrer mig ikke. Jeg husker ikke at have prøvet et kabel der har mere udtalte betoninger end NordOst - jo måske visse MIT modeller, men det er dog meget anderledes. Betoninger a´la NordOst opleves af mange som hul igennem.

Først når du prøver at forlænge dine bestående kabler med det nye, istedet for bare at hive de gamle ud og smide de nye på,  og hvis du så prøver dig grundigt frem tjaaah! Så er du ikke i tvivl om hvad de gør længere. Må jeg bede om stramhed tak?

Valhalla har jeg ikke prøvet dette på, jeg føler ikke rigtigt, at jeg behøver efterforske de flade kabler længere end jeg allerede har gjort.

Den metode du tester kabler var faktisk den jeg brugte i tidernes morgen hvor jeg smed et kun 1400 kroners MIT kabel ind i kæden. Sikken en velyd jeg fik ud af det.. Det var sjovt nok et Van der hul (the first) jeg pillede ud.....hold kæft hvor fik det tæsk og det kostede 3000 kroner.

Men din metode er helt korrekt, jeg har alrig brugt andre.

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Hej Slips!

The First er et usædvanligt kedeligt kabel, det har du ret i.

Men lige med det kabel, er der et andet problem du skal være opmærksom på, når du laver denne stunt. Nemlig niveau forskellen.

Kulfibrene har større modstand end metal, og derfor vil anlægget alt andet spille lavere, når First er med. Det snyder frygteligt meget, så da er det nødvendigt med niveau tilpasning. Jeg gider dog heller ikke høre på det kabel.

MIT kender du min holdning til, ingen grund til gentagelser.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Søren N skrev:

Hej Ronin!

Hej Søren

Sjovt nok bruger jeg stort set samme metode og hvis ikke du tror at de Nordost kabler giver stramhed så kan jeg da roligt fortælle dig at her tager du grueligt fejl. Sjovt nok er du den eneste jeg har oplevet der omtaler Nordost så negativt - jeg kender mange, også med betydeligt dyrere grejer og som benytter Nordost og de deler bestemt ikke samme opfattelse som den du kommer med, men ok vi hører heller ikke ens og derfor er emnet så spændende at snakke om pga alle de varierende opfattelser at tingene. Jeg kan bare ikke erklære mig mere uenig og jeg har så bestemt hørt kabler med mere betoning end Nordost, men ikke ret mange med mindre. En af de klare fordele jeg har ved Nordost er at jeg har strammere bass og klart bedre mellemtone og flere detaljer - der kommer bare mere igennem, og nu siger du nok betoninger, men husk lige at kablet ikke, som Jonas ville have sagt, kan tilføje mere end det der liger på pladen. Hvis det giver flere detaljer så må det immervæk være fordi der kommer mere igennem - dette virker for mig mest logisk, ellers kunne man ligeså godt smide tonekontroller og loudness-knap på kablet når er i gang hvis man alligevel mener at det kan tilføje så meget - den tror jeg bare ikke på!

Men jeg skal ikke på noget tidspunkt udtale mig om hvad der så lyder mest korrekt for det har jeg ingen idé om da jeg ikke var med under indspilningerne af mine plader, jeg udtaler mig udelukkende om min opfattelse af de ting jeg oplever. Mit umiddelbare bud på næste kabel er nok Artsound fordi jeg også her synes man finder en god klang med masser af hul igennem men uden at blive skarpe i lyden. Så må vi se om den holder herhjemme i knaldhytten!

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Hej Ronni

1) du har ikke mailet mig om jeg kan komme forbi denne weekend men nu er min tidsplan så stram at jeg nok ikke kan komme inden om ;O(

2) Nej kabler kan ikke tilføre musikken noget extra der har du helt ret. Når folk oplever at de får extradiskant med et kable er der fordi de andre områder bliver dæmpet. Når folk siger at den højtaler spiller for meget bas plejer jeg at sige at de jo ikke ved hvor meget bas der er på pladen samt det jo også kunne risikere at det er fordi højtaleren spiller for lidt diskant.

Hygge til dig.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

Søren N skrev:

Hej Slips!

The First er et usædvanligt kedeligt kabel, det har du ret i.

Men lige med det kabel, er der et andet problem du skal være opmærksom på, når du laver denne stunt. Nemlig niveau forskellen.

Kulfibrene har større modstand end metal, og derfor vil anlægget alt andet spille lavere, når First er med. Det snyder frygteligt meget, så da er det nødvendigt med niveau tilpasning. Jeg gider dog heller ikke høre på det kabel.

MIT kender du min holdning til, ingen grund til gentagelser.

Ja, du har ret i det med niveauet, men det var nu ikke noget problem, MIT spillede meget mere åbent og udstrakt.

Din holdning,,jeps, i no, men du er jo også en hårdt prøvet mand når du ikke kan lide nogen som helst kabler.., det er jo ikke godt at man er nød til at sætte grejet sammen det skidt..

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 Maj 2003 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Når nu at kabler ikke kan tilføre mere end der ligger på pladen, må alle kabler være neutrale fra starten af. Men er det så fordi at der "skrues ned" for fx mellemtone og diskant at nogle snakker om at visse kabler tilfører mere bas? Så opleves det som mere bas, men i virkeligheden var det den samme som før, bare kablet ikke er lige så neutralt som "i starten".
Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

Krly
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2003
Lokalitet: Sverige
Sendt: 02 Maj 2003 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Hvis Søren N har Dali Grand Diva, ( en af dalis dårligste højtalere gennemtiderne, den spiller så langt fra noget seriøst hifi som man kan komme,  den hænger slet ikke sammen ) og så tillige anvender Vanden Hull kabler? som nok er nogle af de mest farvende, skingre og elendige kabler man kan opdrive, forstærkerne er heller ikke noget at råbe op om, i forhold til det der laves idag har jeg kun hoved rysten tilovers for dette. så kan jeg godt forstå tingenes sammenhænge noget bedre for Søren. Hans højtalere, kabler og udstyr har tilsammen en så farvet gengivelse at kun de mest skingre og agresive kabler så som vdh. kan få bare en smule liv i det og "tvinge" det i en nogenlunde afbalanceret retning. Det vil derfor bevirke at ALT hvad han ellers sætter ind i det sammenhænge lyder dårligt, derved den negative udtalelse om næsten alt!

Det er jo bare ikke det "andet" udstyr der ikke spiller godt eller ordentligt men Sørens eget udstyr der ikke formår at spille fornuftigt med noget somhelst mere neutralt og korrekt gengivende udstyr / kabler. På denne baggrund kan jeg slet ikke se at Søren har nogen som helst kompetance til at udtale sig om Nordost Valhalla kablerne eller noget andet udstyr end hans eget!

De udtalelser kan man bare ikke tage alvorligt, manden er jo inkompotent til at udtale sig om hvordan noget som helst lyder.

Og til Jonas kan jeg sige at B&W800N er en af de mest velspillende og ligeledes korrekt spillende højtalere man kan "støve" op, der er absolut intet langsomt eller sløvt over disse!  har du overhoved hørt netop dem? eller basere du dine udtalelser på den generelle opfattelse af 801, som rigtignok er ganske tung og sløv i det? samt lytning på både 801 og de 802 jeg selv stadig har stående over noget helt latterligt udstyr i hifi klubben så som NAD og Holfi, der på ingen måde kan drive disse højtalere tilfredsstillende? Hifi klubben har gjort en dødssynd over for B&W ved at demonstrere dem med inferiørt udstyr og derved givet et negativt indtryk, disse pragt højtalere fungere kun optimalt med det absolut bedste udstyr man kan finde, og afsløre alt andet for hvad det er. Det er ikke b&W der er sløvt eller langsomme men 99% af det udstyr der sættes til det.  Linn Klimax forstærkerne har godt græb om det, bedre end det meste jeg har hørt, men der skal hele 4 monotrin til før der ydes retfærdighed til disse højtalere ( har du nogensinde hørt dette eller lignende Jonas?) den eneste gang jeg har hørt en demo i hifikluben der fungerede med 801 og 802 højtalerne var da de stadig havde Electrocompaniet i "hus" og med de store nemo Effekttrin der afgiver optil 600w. i 8 ohm.  Marklevinson 334 gør jobbet rimeligt men kun i biamping konfiguration, men mine Linn gør det altså en tand bedre og lyder også bedre end ML. ( de har mere nerve og "sjæl") ikke at ML. er dårligt! bestemt nej, men linn Klimax spiller bare lige det bedre som tænder mig.

Men Jonas hvis du ikke kar hørt 800N eller 800N over Klimax effekttrin så er du heller ikke på nogen måde kompotent til at udtale dig om dem, og efter hvad du selv har stående og dine generelle udtalelser her mener jeg heller ikke at du kan tages alvorlig eller på nogen måde har kompetance til at udtale dig om hifi og lyd, dine holdninger og fremfaren helt uden bare et gran af ellementer viden om de ting du udtaler dig om,  gør mere skade end gavn for Linn, hvilket jeg bestemt ikke ser særligt positivt på!

vh.

Til top Vis Krly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krly

Nemo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003
Lokalitet: Bornholm
Sendt: 02 Maj 2003 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Nemo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nemo

Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Mike-J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mike-J

Mike-J
Forum Bruger
Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Jonas skriver. 

Mike-j kan du ikke nævne de måle programmer på PC'en du bruger sammen med en microfon til at måle dine højtalere med.

Mj : jeg måler ikke selv! det har jeg ikke så stort check på som en  fra fra vores klub. men der anvendes følgende

AMS2,0 - Clio. &  LMS samt noget specielt prof. udstyr DANSpeak har som jeg ikke rigtig husker hvad hedder og er.. ligeledes har vi adgang til en Tact der ligeledes kan måle både rummet og højtalerne og som jo ligeledes kan equalizere mm. dog ikke noget jeg selv har fidus til i MIT! anlæg den er bare ikke i en god nok kvalitet til at indskydse her!.

Når du taler om mic. kvalitet så kan jeg fortelle dig at denne er ganske høj, vi snakker om nogle B&K til en pris af en støre  "svinefarm" i Jylland!.. og ikke at det egentlig gør den store forskel, da programmerne kaliberere micrifonerne inden måling, så de ulinariteter der er i sælve mic. bort kompenceres, og ikke har indflydelse på det endelige resultat, ligeledes kan rummets indflydelse bort kompenceres!..

mvh.

<!-- Signature -->
Til top Vis Mike-J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mike-J

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 02 Maj 2003 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

hejsa Krly

Sig til og der går max 14 dage så sidder jeg der med lyttelapperne fremme hos dig og jeg skal nok selv tage rødvinen med. Selvfølgelig lyder dine b&w meget bedre på det linn end det grej som jeg har lyttet B&W på. Men det ændre ikke ved at de b&w jeg her testet på samme anlæg som Linn højtalerne blev spillet på som dog kun var en CD12, av5103 og klimax solo fik bank af linn's højtalere.

Ja jeg skulle egentlig have cd12+klimaxpre+klimax solo stående nu men den eneste grund til det er at jeg skal flytte til københavn og det er dyrt jeg skal måske købe et sted og bo. Men hvis du kender en som lejer et par værelser ud som ikke har noget imod at der bliver spillet meget musik så er jeg klar.

<< Forrige Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes