Forfatter |
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 05 Maj 2003 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
jeg kan sagtens få de appaterer jeg har til, at lyde som jeg vil have dem til at lyde og jeg kunne aldrig finde på at købe brugtudstyr af nogen som helst.
Skulle det være en hentydning til at alt brugt er noget l**t eller at det ikke kan lyde ordentligt fordi der kan spares en helvedes masse penge på grej der er ENDNU dyrere end det du og jeg og andre har?
Mig bekendt har det aldrig spillet bedre af at det kun er Jensen der har haft min cd f.eks. så uanset meningen så holder den ikke. Det er da kun lige fornøjelsen af at pakke noget helt nyt grej ud der er god men ikke noget jeg ville betale 24000 kr. for når jeg kunne få den til 8000 kr.! Købte du ikke din DCD-S1 som demo, forresten?
No offense, slips - du får det bare til at lyde som noget "sørgeligt" at købe brugt. (måske fordi det er en praksis Jensen gør meget i??) No harm done! 
|
|
|
Jamen det kan da også være sørgeligt at købe brugt, ikke alle har da gode oplelvelser med det og chancen for at være uheldig for at komme til at købe tyvegods er jo også til stede.
Men folk skal da endelig køe det jeg har til salg.hvis det endelig sker.
Min Denon er købt af hi-fi klubben med fuld garati osv og jeg sparede over 10.000 på den. Det er ok med mig, men jeg er meget påpasselig med at købe noget af private, sådan er jeg bare. . ville du købe ML udstyr uden at se en købekontrakt og et garanti bevis???.Bare for at ta et eksmpel. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 05 Maj 2003 kl. 01:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, ok - på det eksempel kan jeg godt følge dig og det er grunden til at jeg altid køber dyrere ting efter selv at have set og hørt dem i funktion!
Om jeg skulle købe ML eller andet uden garantibevis osv. er jeg for så vidt ligeglad med så længe tingene er iorden - under alle omstændigheder skal jeg nok sørge for at få på skrift hvem der har solgt mig hvad så jeg har bevis på hvor det kommer fra - den er godt nok smuttet et par gange , men pyt - jeg har andre ting der er vigtigere at bekymre mig om i mit liv! Normalt er jeg sgu egentlig ligeglad så længe tingene er iorden - skulle man komme hen et sted hvor der er tale om tyvekoster, hvilket jeg har prøvet 2 gange, er der som regel flere ting der taler for hvorfor det IKKE er der man skal handle - som om det nærmest lugter af fusk ! Jeg forstår da hvis andre ser anderledes på det - respekt for det, men jeg er ligeglad bare jeg får det jeg vil have og at det er iorden! Dog skal det så tilføjes at langt størsteparten af de handler jeg laver er hos forhandlere, brugt eller nyt så der holder jeg ryggen rimelig fri. Kan få ok priser på de fleste ting jeg leder efter så det er ikke helt skidt. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Tonny Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 917
|
Sendt: 05 Maj 2003 kl. 07:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, sådan er vi så forskellige. Jeg kunne aldrig finde på at købe nyt !! medmindre tilbudet var så godt at der intet var at overveje. Men jeg har jo heller ikke altid mine ting så lang tid af gangen. Men det er kun set ud fra et økonomisk synspunkt, taber af princip aldrig penge på grejer (vil lige sige det sker dog i ny og næ)Men det har jo også en del at gøre med hvor meget tid vi bruger på at finde tingene. Bare spørg Jensen hvor meget tid der går med at lede, kan love jer på forhånd..........det er faktisk ikke så lidt
|
Til top |
|
|
Krly Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 29
|
Sendt: 05 Maj 2003 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren altså! med det set up du har, med Dali og gamle forstærkere Vdh. kabler og guderne vide hvad? kan du slet ikke udtale dig om rigtig lyd! det er udstyret ganske enkelt for ringe til. Du beskylder andre ( Mike J ) for sjask her og sjask der, så gpår det nok, og at ingen kabler virker mm. Det er jo nærmere dig selv der har nogst sjask, og som jeg før var inde på har udstyr der er af en så ringe kvalitet at intet ordentligt udstyr fungere med det, derfor må det jo ifølge din opfattelse være DET! der er noget galt med endelig ikke dit udstyr nej! uha.
Jeg vil mene at du slet ingen kompetance har for at udtale dig om de kabler jeg anvender, mit udstyr ( der nok koster mere end hvad d har givet for alt dit? og som nok er noge af det bedste der fås, jeg har under alle omstændigheder ikke hørt bedre og jeg har hørt en del, ) eller for den sags skyld andres, men lev du bare vidre i din drøme verden og illusion, og din paranoia om at hifi anmældere er korupte og intet udstyr andet end dit kan spille, den illusion skal jeg ikke yderligere forsøge at tage fra dig, hvis du tror du har god og rigtig lyd så fred med det, og alle os andre har noget overbetalt møg? jeg kan kun le af dette, og så kan vi ende den debat her, for vi kommer ikke vidre.
vh.
|
Til top |
|
|
Mike-J Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 516
|
Sendt: 05 Maj 2003 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren -N : Intet andet fungerer. (Mike J er nok af en anden mening, lidt slask her og lidt slask der, så går det nok altsammen skal du se!)

Jeg tror som krly siger nu mere at det er dig der har noget sjask!... 
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 05 Maj 2003 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej KRLY!
Har prøvet ML udstyr.
Har også prøvet og prøvelyttet diverse Linn grejer. Dem har jeg totalt mistet interessen for for længe siden.
NordOst i et par aftapninger har jeg også prøvet/prøvelyttet.
B&W af diverse slags er også prøvelyttet, dog ikke lige 800, men en del af de andre, inkl. sneglen.
Og så lige til sidst. Jeg har også prøvelyttet en del LC halløj bl.a modeller hr MJ gør brug af.
Jeg har såmænd mine gamle ting endnu.
Og så lige VdH. Slask???????????????????????? Det er vist det sidste de lige netop er.
Jeg finder det desværre uakademisk at debattere på denne måde. Jeg kunne bedre tænke mig at høre en korrekt beskrivelse af tingene, fremfor en påstand at dette og hint er det bedste på markedet. Det ved man jo ikke om det er alligevel.
Det er rarere med en beskrivelse af lyden og en beskrivelse af, hvorledes man er kommet frem til dette.
Jeg har f.eks. for tiden et sæt Bertram signalkabler til rådighed, som jeg forsøger at beskrive til bunds, om ikke andet så for erfaringens skyld. Det er fladvalset sølv med luft og teflon omkring. Jeg prøver det jo ikke alene af her hos mig, men også andre steder. Det indsættes i kæden, det får lov at erstatte kabler i kæden mellem forskellige apparater. På den måde gnaver man sig ind til benet af Bertram og får lige netop kablets egenskaber isoleret. Det er spændende, bl.a. fordi man måske en dag, kan se en sammenhæng mellem konstruktion, materialer og gengivelse.
At høre dig hævde at Valhalla banker alt, og for den sags skyld, at mit udstyr er inferiørt uden at du har hørt det spille her hos mig, er ikke rigtigt interessant for nogen.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 05 Maj 2003 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren N skrev:
Hej KRLY!
Har prøvet ML udstyr.
Har også prøvet og prøvelyttet diverse Linn grejer. Dem har jeg totalt mistet interessen for for længe siden.
NordOst i et par aftapninger har jeg også prøvet/prøvelyttet.
B&W af diverse slags er også prøvelyttet, dog ikke lige 800, men en del af de andre, inkl. sneglen.
Og så lige til sidst. Jeg har også prøvelyttet en del LC halløj bl.a modeller hr MJ gør brug af.
Jeg har såmænd mine gamle ting endnu.
Og så lige VdH. Slask???????????????????????? Det er vist det sidste de lige netop er.
Jeg finder det desværre uakademisk at debattere på denne måde. Jeg kunne bedre tænke mig at høre en korrekt beskrivelse af tingene, fremfor en påstand at dette og hint er det bedste på markedet. Det ved man jo ikke om det er alligevel.
Det er rarere med en beskrivelse af lyden og en beskrivelse af, hvorledes man er kommet frem til dette.
Jeg har f.eks. for tiden et sæt Bertram signalkabler til rådighed, som jeg forsøger at beskrive til bunds, om ikke andet så for erfaringens skyld. Det er fladvalset sølv med luft og teflon omkring. Jeg prøver det jo ikke alene af her hos mig, men også andre steder. Det indsættes i kæden, det får lov at erstatte kabler i kæden mellem forskellige apparater. På den måde gnaver man sig ind til benet af Bertram og får lige netop kablets egenskaber isoleret. Det er spændende, bl.a. fordi man måske en dag, kan se en sammenhæng mellem konstruktion, materialer og gengivelse.
At høre dig hævde at Valhalla banker alt, og for den sags skyld, at mit udstyr er inferiørt uden at du har hørt det spille her hos mig, er ikke rigtigt interessant for nogen.
|
|
|
Hvordan lyder de Betram Kabler så? __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 06 Maj 2003 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Slips!
Jeg er ikke så langt endnu, at jeg kan pinde det ud for dig.
Jeg har naturligvis et førstehåndsindtryk, det tager jo kun få sekunder.
Det er dog helt sikkert, at det ikke er et kabel der får lov at blive. Dog har det helt klart nogle fine egenskaber, som jeg kan smide dig en besked om, hvis du er interesseret.
|
Til top |
|
|
willold Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Status: Offline Indlæg: 201
|
Sendt: 06 Maj 2003 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej søren N
det ville da være spændende at høre om dit indtryk af Bertram kablerne, evt i en ny tråd så vi ikke blander snot og skæg .........
jeg vil i hvert fald gerne høre mere om dem!
og gerne hvilke andre kabler du har sammenlignet dem med i din "test".......
mvh
|
Til top |
|
|
Mike-J Forum Bruger

|
Sendt: 06 Maj 2003 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ak ja!! igen smag & behag!!...
Jeg syntes dog at krly´s anlæg er blandt de bedste jeg har hørt!!!! ( og det er ikke få!)
De to referancer jeg selv har må bestemt være krly & nemo! deres udstyr sparker røv!!..
Jensens udstyr gad jeg godt ligge øre til en gang ved lejlighed!! de IRS. samt hans udstyr er for svedigt!!.. det kunne godt gå hen og ligge sig ved siden af Nemo & krly´s udstyr som værende referance lyd!! ikke mange kommer i nærheden af dette!..
mvh.
|
Til top |
|
|
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 07 Maj 2003 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
TIL KRLY.MAN BEHØVER SGU DA IKKE OFRE EN KVART MILL FOR AT HØRE OM NOGET ER l**t ELLER LAGKAGE.
BARE KLØ PÅ SØREN.DET LYDER SOM OM DU HAR NOGET AT HA' DET I
MVH.FRANK
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
Sendt: 08 Maj 2003 kl. 04:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
sigma6 skrev:
TIL KRLY.MAN BEHØVER SGU DA IKKE OFRE EN KVART MILL FOR AT HØRE OM NOGET ER l**t ELLER LAGKAGE. BARE KLØ PÅ SØREN.DET LYDER SOM OM DU HAR NOGET AT HA' DET I MVH.FRANK |
|
|
Nej det er korekt! Man kan sagtens høre forskel på kabler i billiger udstyr.
Men jo bedre udstyr man har jo større er forskellen på kabler,mange af de kvaliteter og detaljer som et godt kabel kan give kan nemt være skjult af alm.udstyr da det ikke evner at vise disse forskelle.En anden ting er at ikke alle kabler passer lige godt til alt udstyr. __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
Til top |
|
|
Mike-J Forum Bruger

|
Sendt: 08 Maj 2003 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Krly´s anlæg er af en klasse for sig selv! det er iøvrigt Jensen´s også selv om det variere noget fra tid til anden! Nemo`s anlæg rykker også tænder ud! og der er flere andre her inde der gør det samme og ligger i samme klasse!..
Det er PISSE! ligemeget hvad udstyr det er! når vi er oppe i disse "luftlag"! de er alle i en uhyggelig grad istand til at afsløre kabler og indspilninger mm. der er så "hammer" meget "hul igennem" på alle disse anlæg at man kun kan blive imponeret over det!.. de spiller alle pisse musikalsk! og ( for at bruge en Jonas "kæphest") viser alle mega forskelle! detaljer og opløsning mm og det i en grad hvor jeg overhoved ikke kan udtale mig om hvad der er mest rigtigt og bedst!..
Det lyder kort og godt skide godt alt sammen!... forskelligt ja vist!! endda meget forskelleigt!! men kvalitets forskelle!??? pis & papir!!... det er ultra kvalitet hele l**tet!..
Det er og bliver et spørgsmål om smag og behag hvad man personligt syntes er det mest vellydende eller for den sags skyld mest rigtige og troværdige af alle disse anlæg!!..
Jeg har så sandelig MIN! mening om hvad der lyder bedste af meget af det udstyr jeg har hørt omtalt og eget af de forskellige her inde!.. samt de af anlægene jeg nu har fået hørt!.. de har forcer & svagheder ALLE!! sammen!.. men kvaliteten af hvad der "diskes" op med af lyde kan jeg bestemt ikke sætte nogen finger på!.. der bliver et rent smags valg!..
Jeg har min "smag" eller opfattelse af hvordan noget skal lyde for at være hifi =( troværdigt / rigtigt ) andre har deres! derfor har de det udstyr og de udstyrs kombinationer de nu har!..
Det er ren IDIOTI! at her skændes om hvem der har det bedste! og hvem der her mest ret!.. og det er så pisse ligemeget hvor dyrt eller hved de nu har af udstyr!... det er og bliver en opfattelsels sag!.. især npår vi taler om udstyr i den tunge klasse som eks. krly?s Linn. eller ML. udstyr, eller andet i samme "klasse"
Hvad smager bedst??? Pepsi eller Coka Cola????? begge dele er COLA!!!! begge dele indeholder næsten de samme mængder vand, kuldioxid, sukker, salte mm. der er blot en lille forskel på smagsstoffet!.. begge slukker tørsten og feder lige meget hvis man får for meget, begge kan lave hulder i tænderne!! osv. osv.. begge har deres tilhængere og hadere!!.. og de koster sgu. de fleste steder også det samme!!! ( og lad nu være med at komme med "blader" om at der er 0,005 mg. mere i den ene af et og andet end det andet! og at en har set Pepsi til 2 kroner mindre et sted end Coka Cola osv!.. i er vel ikke så dumme at i ikke fatter poenten i hvad jeg siger her og mener!!??) )
Hvad er den bedste og mest rigtige drik!????
Det kan da kun blive en smags sag!.. det samme gælder sgy da med hifi udstyr i samme prisklasse!.. der er forskelle i lyden! men kvaliteten er sgu efter min mening og erfaring helt i top!.. hvad der gør det bedst er et spørgsmål om hvad man personligt har som lyd ideal!..
På denne baggrund er det totalt hul i hoved at skændes om hvem der har hvad og om det er hifi eller ej!...
Det lyder som to dumme små unger der skændes om hvis far er stærkest!.. og begge fedre er 120 kg. Borybulidere og Rockere!!... hvem er stærkest?? som jeg ser det vil de nok bare slå hinanden ihjel hvis de skulle finde ud af det ved at slås!.?? eller endnu bedre som i "gode gamle dage" under atom kapløbet!! hvem har den største og flest A bomber!??? f**k A DUCK!! der skulle kun en lille håndfuld til så var hele kloden "futtet" af!.. hvem har så vundet?? det var sgu et fedt hvem der først trykkede på "knappen"...
I skændes her på samme latterlige måde!.. hvad er mest hifi Linn eller Marklevinson eller Krell eller Audioreserch eller DynamicPressision eller Gryphon, eller eller eller eller???......... alt koster et mindre paracelhus!!! og spiller forskelle, dynamik, detaljer og opløsning, mm. efter alle kunstens regler og hvad der formås teknologisk i dag!!!..
Hvad lyder bedst??? DET DU FINDER LYDER BEDST!!!!.. andre kan sgu ikke bestemme for dig!... det dine!! øre siger din hjerne at dette lyder mest rigtigt!.. eller din hjerne fortæller en anden del af din hjerne at gennem dine øre at dette lyder mest rigtigt og godt!... ANDERLEDES KAN DET SGU IKKE VÆRE!!
HVAD DET SÅ ER ER OG HVAD DET KOSTER PISSE LIGEGYLDIGT!.. får DU! gåsehud af musikken og en troværdig oplevelse ud af det!?? så er det DET BEDSTE UDSTYR I VERDEN DU LYTTER PÅ!!!... ( indtil du høre noget der efter DIN! opfattelse gør det endnu bedre! men ikke før!! )
Jeg kan nævne mindst 4 - 5 anlæg omtalt her inde!.. jeg med stor tilfredshed kunne have stående der hjemme og nyde musik på og være ganske tilfreds med!.. og endnu flere med mindre udskiftninger! og der er et HAV!! af udstyr nævnt!! her som kunne gøre d tricket!!
"Jer" der fineder alt værende dårligt og ikke godt nok og noget slask & sjask mm. må sgu da have det hårdt!??? jeg har sgu næsten! ondt af jer!.. Og de der finder tilfredshed med det de nu har om det så er noget udstyr brugt samlet til under 10000 kr. og får en kanon hifi oplevelse!.. hvor er de pisse heldige!!!.. jeg selv ligger lige midt i mellem, og med mange valgmuligheder!... jeg har taget MIT! valg og jeg LOVER!! jer at jeg har pisse fed HIFI!! der hejemme i stuen når jeg lytter! I MINE ØRE I HVERTFAL!!!.. hvad andre så syntes!??? tjaaa.... de kan jo bare gå! og de kan jo bare have noget andet!.. what do i care!?? det er jo mig der skal nyde den musik jeg har og kan lide over det! og mig der skal finde troværdighed i det!.. IKKE!! Søren eller Jonas eller eller eller!?.......
Det samme gælder alle jer andre her inde!... ENIGHED BLIVER DER ALDRIG!!! fordi vores opfattelse og der igennem smag divergere så meget!.. og tak gud for det!! hvor ville det ellers blive RØV! kedeligt!!.. ens udstyr alle sammen!?... NEJ TAK!!.. ( det sku da lige være .................. ................... & ...........!! )
mvh.
|
Til top |
|
|
Tonny Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 917
|
Sendt: 08 Maj 2003 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he MJ smid lige den her over til Dueslænget, så er der dømt gok gok i hønsegården. men rammende det er jo det det drejer sig om !! Nemlig musakken
|
Til top |
|
|
kibri Branchemedlem

info: tidligere Schelde!
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1295
|
Sendt: 08 Maj 2003 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mike...
Vi er ikke i tvivl om at det er det du mener...lad bare folk tale videre..
Din Pepsi/Coca Cola sammenligning duer ikke. Det er som at sammenligne to orkestre. Der er ingen endelig opskrift, det er der i hifi: Pladen der bliver spillet.
Så kan vi tale om hvordan pladen skal lyde. Her mener jeg vi skal have musikerne og produceren med.... ..
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 13 Maj 2003 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
da også være sørgeligt at købe brugt, ikke alle har da gode oplelvelser med det og chancen for at være uheldig for at komme til at købe tyvegods er jo også til stede.
Men folk skal da endelig køe det jeg har til salg.hvis det endelig sker.
Min Denon er købt af hi-fi klubben med fuld garati osv og jeg sparede over 10.000 på den. Det er ok med mig, men jeg er meget påpasselig med at købe noget af private, sådan er jeg bare. . ville du købe ML udstyr uden at se en købekontrakt og et garanti bevis???.Bare for at ta et eksmpel.
[/QUOTE]
Sikke engang pis at skrive , nu har jeg købt brugt i snart 15 år også nyt , jeg har aldrig haft problemer med det .
Man skulle sgu da være godt dum at købe en ML335 til 90k når den kan fåes til knap 39k brugt , så er der også det med at hvis man kun giver det ½ så er man ikke gift med det hvis man skulle blive hurtig træt af det man har købt , tit ses det at folk skal sige det spille godt da de ikkke har penge til at sælge og skifte .
Kan kun grine af det
Det jeg ikke kan lide kan jeg pisse i hvis jeg vil og gør det også snart
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja du lyder sku også som om een eller anden har pisset i ned i et eller andet.
For min skyld kan du grine herfra og til sønder bøvelse, jeg vil ikke eje noget andre har haft, jeg vil pakke det op fra kassen og nyde lugten af nyt udstyr, men det forstår du sikkert ikke noget af Jensen med det forbrug du har af udstyr.
Godnat og drøm behageligt. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Schelde skrev:
Så kan vi tale om hvordan pladen skal lyde. Her mener jeg vi skal have musikerne og produceren med.... ..
|
|
|
Ja det lyder måske rimeligt nok men er er et MEN efter mine mening. Musikeren og produceren ved ikke hvad der er sket med deres musik gennem signalvejen. Jeg er slemt bange for at de ved ikke hvad der er præcist sket med signalet i kablerne på ved hen til CD-plade trykker maskinen og de kender ikke til hvorledes signalet er lagt ned på pladen. Når de ikke ved disse ting ved de lige så lidt om indholdet på pladen som du og jeg, altså groft sagt. Hvad kan man så gøre ? du kender jo min metode allerede jeg vælger det udstyr som viser størst forskelle på min plader fordi jeg mener at et anlæg som farver ikke kan vise så store forskelle som det anlæg som farver mindre. Derfor det anlæg som viser størst forskelle på pladerne er det anlæg som farver indholdet på pladerne mindst og derfor spiller tættest på orginal indholdet på pladen. Så er det jo blot tilbage at håbe at pladen er af god kvalitet.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
For min skyld kan du grine herfra og til sønder bøvelse, jeg vil ikke eje noget andre har haft, jeg vil pakke det op fra kassen og nyde lugten af nyt udstyr, men det forstår du sikkert ikke noget af Jensen med det forbrug du har af udstyr.
Godnat og drøm behageligt.
|
|
|
jeg har pakker mere nyt op end du kan drømme om 
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 00:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
[QUOTE=Ikke Slipsefyr]
Godnat og drøm behageligt.
|
|
|
Den store forskel på os to , er jeg prøver du snakker , og tænker mere over hvad andre siger til dit setup , jeg er total ligeglad med hvad der står her bare det spiller , om det er ML krell ja sony f**k det
Og det sjove er at ikke altid det man forventer skulle spille bedst gør det , men 99% ville sige ders er bedst hvis de har smidt en masse penge i det .
sådan er det .
|
Til top |
|
|