Forfatter |
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja NAD er godt til de små penge , man får musik
Og jeg driller kun ha 
Jeg er ligeglad med hvad folk har , men mange i dette lille l**te land har ondt i røven over meget , tag bare de Valhalla kabler de pisser dem ned , men har aldrig hørt dem , kun en grund til det , og det er folk ikke selv har penge til dem , jeg synes det er fedt nogle har penge til at købe dem og prøve dem .
[/QUOTE]
Ja her er vi jo så enige, borset fra at jeg ikke selv kunne finde på at give så mange penge for kabler, det koster de nemlig slet ikke at fremstille,(men de lyder sikkert godt), ligsom meget udstyr til 100.000 kroner og derover, det er jo vanvitigt, så dyre er komponenter altså ikke.
ML kan ikke spille musik, så det er der ingen grund til at diskutere, men ML kan noget andet som jeg kan bruge som musiker, det er nemlig nådesløst afslørende og analytisk (i Love it). Den mangelene musikalitet propper jeg ind i det via min cd-afspiller og MIT kalberne (smart ikk) __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Og jeg driller kun ha 
Jeg er ligeglad med hvad folk har , men mange i dette lille l**te land har ondt i røven over meget , tag bare de Valhalla kabler de pisser dem ned , men har aldrig hørt dem , kun en grund til det , og det er folk ikke selv har penge til dem , jeg synes det er fedt nogle har penge til at købe dem og prøve dem .
|
|
|
Ja her er vi jo så enige, borset fra at jeg ikke selv kunne finde på at give så mange penge for kabler, det koster de nemlig slet ikke at fremstille,(men de lyder sikkert godt), ligsom meget udstyr til 100.000 kroner og derover, det er jo vanvitigt, så dyre er komponenter altså ikke.
ML kan ikke spille musik, så det er der ingen grund til at diskutere, men ML kan noget andet som jeg kan bruge som musiker, det er nemlig nådesløst afslørende og analytisk (i Love it). Den mangelene musikalitet propper jeg ind i det via min cd-afspiller og MIT kalberne (smart ikk)
[/QUOTE]
Den mangelene musikalitet propper jeg ind i det via min cd-afspiller og MIT kalberne
LOLLLL det morsommeste jeg længe har læst. Jeg vil da forslå at bruge 1000 af de kabler når nu de kan tilføre musikalitet og så bliver det mere musikalsk en det mest musikalske anlæg. KABLER OG ANDRE KOMPONENTER kan ikke tilføje musikalitet du kan KUN miste disse kvaliteter ned gennem anlægget og signalvejen FY FYog FY at du ikke ved det har du slet ikke læst notet af det jeg har skrevet før 
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min konklusion er således at dem som siger at de folk med dyre anlæg blot vil prale med prisen er nogle afstumpede og misundelige folk der ikke besidder den gode menneskelige egenskab at man kan glæde sig på andre folks vegne. Det er da mega fedt hvis nogle har et dyrt og godt anlæg jeg vil aldrig blive misundelig men blot håbe at jeg kan få lov til at høre vidunderet.
[/QUOTE]
ja og nå
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
LOLLLL det morsommeste jeg længe har læst. Jeg vil da forslå at bruge 1000 af de kabler når nu de kan tilføre musikalitet og så bliver det mere musikalsk en det mest musikalske anlæg. KABLER OG ANDRE KOMPONENTER kan ikke tilføje musikalitet du kan KUN miste disse kvaliteter ned gennem anlægget og signalvejen FY FYog FY at du ikke ved det har du slet ikke læst notet af det jeg har skrevet før 
[/QUOTE]
Nu er jo ingen der siger at alt du skriver er rigtigt Jonas.
Læs lige igen hvad det var jeg skrev ikk,,,,jeg skrev via min cd-afspiller og mine kabler:
Skåret ud i pap: Min Denon kan spille musik, det kan mine højtaler også.
Kablerne ændrer kun klangen , de giver en varm mellemtone.
Alt dette samlet set og det at ML er temlig neutralt, giver et musikalsk anlæg i mine øre, men bibeholder stadig de kvaliteter jeg godt kan lide ved ML.
Sådan er det altså, noget jeg har leget meget med, jeg kan lide at manipulrere.  __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Og jeg driller kun ha 
|
|
|
ML kan ikke spille musik, så det er der ingen grund til at diskutere, men ML kan noget andet som jeg kan bruge som musiker, det er nemlig nådesløst afslørende og analytisk (i Love it). Den mangelene musikalitet propper jeg ind i det via min cd-afspiller og MIT kalberne (smart ikk)
ML kan godt skal bare være de rigtig modeller , efter jeg har solgt min ML26s ja den vil jeg meget gerne have igen , og det samme med de big 49 jeg havde , men sådan er livet
|
Til top |
|
|
Mike-J Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 516
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gider snart ikke at kommentere Jonas udfald mod mig og mit Lc grej mere!... JEG HAR SAGT DET 1000 GANGE!!...
Jeg har hørt det udstyr Jonas har!.. og ville til en hver tid vælge det jeg selv har over dette??!! jeg finder MIT! udstyr mere rigtigt og derfor også mere musikalsk!... samt vellydende!! DET ER DERFOR JEG HAR DET!! at jonas så ikke kan lide det!?? det er så hans opfattelse!.. hvad rager det mig!!.. jeg finder mit Lcgrej bedre! mere rigtigt og musikalsk!.. MEN IGEN! DET! ER SÅ MIN! OPFATTELSE!..
Til den pris mit Lc udatyr har kostet!.. og helt op til et stykke over det Jonas har stående ville jeg vælge mit Lc grej!!!!! HVORFOR MON!!???....
SÅ KAN JONAS VÆRE "SMART ASS" OG HÆVDE AT JEG SÅ IKKE VED NOGET OM HIFI ELLER MUSIK!?? og ikke kan lytte på den rigtige måde!???
Jeg kan kun sige f**k!! DET!!! for det syntes jeg selv jeg gør og kan!!! og for MIG! er det DET!! der TÆLLER!! og jeg nyder denne musik over mit udstyr!! det ville jeg ikke kunne gøre i samme grad over det Jonas har!!... og hvad kan jeg så bruge det l**t til han lukker ud!??!!..
Jonas er så af en helt anden opfattelse af tingene end jeg!.. !! og det skal han have lov til!! bare jeg slipper for det!!.......
JEG HAR HIFI!!!!!!! i MINE øre!! JEG FÅR EN KANON MUSIK OG HIFI OPLEVELSE!! når jeg lytter!!..
Og så kan Jonas stå og pisse op af et træ uden for og bræge op om at jeg ikke kan lytte ordentligt og kun lytter til detaljer!!... hvor er jeg kold i røven!! for alt i mens sidder jeg og NYDER! mit ynglings MUSIK! med en god flaske rødvin!.. og hvad maere kan man ønske!???
Hvad angår Ml & Linn klimax.. så er der små forskelle rent klangmæssigt, og i mådenm at servere musikken på generelt!! hvad der er den mest rigtige ANER JEG IKKE!! og det er der heller ikke nogen andre der gør!!!!
Læs mine indslag under Tweaks!!! og Duelund kabler!!! her redegøre jeg tydeligt hvorfor det forholder sig således!!..
Jeg er også PISSE!! ligeglad! jeg ville med glæde have begge anlæg stående!!!... de spiller begge SKIDE! godt og efter min opfattelse så rigtigt at jeg ikke er istand til at afgøre en skid! andet end hvad jeg egentlig syntes har en måde at spille på som jeg finder værende mest i min smag!.. altså en ren smag afgørelse!!!
Det er som at vælge Minimælk med vanilie eller jordbær!? der er sgu næsten det samme i! og samme nærings værdi!! men det smager lidt forskelligt! og jeg kan lide begge!... jeg bliver mæt og får det jeg skal have af begge!.. og i dette eksempel er smags forskellen endda giga stor i forhold til lyd forskellen mellem Linn & ML.
Kvaliteten af det de to produkter levere er helt i top! og der spilles så troværdigt og godt! at det er umuligt at afgøre hvad der er det mest rigtige!? fordi det ved man sgu ikke når det kommer ned i sådant flue knæpperi!! !.. valget er smag & behag!...
Og det er så MIN! mening og opfattelse!!!!!
Take it or leave it!!...
Mvh.
|
Til top |
|
|

BIIR
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mike-J skrev:
Hvad angår Ml & Linn klimax.. så er der små forskelle rent klangmæssigt, og i mådenm at servere musikken på generelt!!
|
|
|
Det er jo det jeg siger hvis du KUN kan høre SMÅ FORSKELLE mellem disse 2 produkter så lytter du altså ikke med dit øre for der er MEGA forskelle. At du ikke kan høre dette siger da meget om dine evner når du lytter, for jeg forstår simpelt hen ikke hvad du lytter efter når du siger dert kun er små forskelle. Alt det LC grej jeg har lyttet har splittet musikken af i en grad det gjorde ondt i mine øre men at du ikke kan lytte disse forskelle betyder jo ikke at de ikke er der måske du blot ikke får det hele med på den måde du lytter ????
Smil der er sommer og sol og familien bornholm er her hjemme ved mig for familien skal samlet til konfirmation i weekenden.
|
Til top |
|
|
Mike-J Forum Bruger

|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg lytter blot "kære" Jonas!! det er der ingen ben i!!..
Sæt dig ned luk øjnene og oplev!... på samme måde som hvis du var til koncert eller sad i studiet som gæst!..
Jeg finder INGEN! KÆMPE!! forskelle!! der er forskelle jo vist!!... selvfølgelig er der forskelle!... men ikke i kvaliteten af lyden og det der serveres!... det er blot forskellige måder at fremligge musikken på! hvilken der er rigtig ved ingen!.. det er en smags sag!.. Men i begge tilfælder ER DER ALT! HVAD MAN KAN ØNSKE! ALT ER PÅ PLADS!!..
Det er som sagt KUN! et spørgsmål om hvad man tror er det rigtige eller blot bedst kan lide! eller begge dele!!..
Jeg syntes lige meget hvordan jeg lytter om det så er bare til den store brede helhed, om det er ryyme og tempo og melodi eller detajler og opløsning mm. så finder jeg at Lc grejet jeg har gør det bedre end dit Linn!!... det lyder ganske enkelt bedre i mine øre! mere rigtigt efter hvad jeg opfatter og hvordan jeg opfatter at musik lyder og skal lyde og derfor også gengives!..
Der er overhoved ingen splittelse af musikken!!... det hele er på plads og hænger sammen helt som det skal!... mere end på det du har!! vil jeg være provokerende at sige!..
det spiller renere! og mere rigtigt! og mere musikalsk!.. for det jeg høre som musikalsk! er det jeg høre når jeg høre live musik mm. og klangen og renheden i mit kommer efter min mening nærmere! end det gør med dit!!
På dit Linn og dine Espekker er det som om der er hældt en spand færnis ud over lyden der sovser og klæber det hele til så det ikke swinger frit og rigtigt!!.. der mangler opløsning og dynamik! og den befriende RENHED!! Lc grejet servere!...
Men det kan du sikkert bare ikke håndtere!!... det må jo være som at være svagt seende og pluselig få nue korekte briller på!... først blændes man!! så chokeres man!! og så får man hovedpine!!.. og så forundres man!..og så slås man med mistro!! kan det nu være rigtigt!?? og sidst betages man over hvor smuk verden er! når den ses i sin helhed usløret og rent!!... og så er der ingen vej tilbage!....
Med dit Linn og især dine højtalere er det jo som at have forkerte briller på der også er fedtede!!... guitare lyder som om der var harpiks og sirup på strængene! !!.. det er som et sløret gammelt vindue der aldrig er pudste og som man ikke kan se helt klart ud eller ind af!!...
NOT! SO!! med Lc`s udstyr!! eller andet godt udstyr! som eks. ML eller endda billigere mærker!..
mvh.
|
Til top |
|
|

BIIR
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mike-J skrev:
Jeg lytter blot "kære" Jonas!! det er der ingen ben i!!.. Sæt dig ned luk øjnene og oplev!... på samme måde som hvis du var til koncert eller sad i studiet som gæst!..
Jeg finder INGEN! KÆMPE!! forskelle!! der er forskelle jo vist!!... selvfølgelig er der forskelle!... men ikke i kvaliteten af lyden og det der serveres!... det er blot forskellige måder at fremligge musikken på! hvilken der er rigtig ved ingen!.. det er en smags sag!.. Men i begge tilfælder ER DER ALT! HVAD MAN KAN ØNSKE! ALT ER PÅ PLADS!!..
Det er som sagt KUN! et spørgsmål om hvad man tror er det rigtige eller blot bedst kan lide! eller begge dele!!..
Jeg syntes lige meget hvordan jeg lytter om det så er bare til den store brede helhed, om det er ryyme og tempo og melodi eller detajler og opløsning mm. så finder jeg at Lc grejet jeg har gør det bedre end dit Linn!!... det lyder ganske enkelt bedre i mine øre! mere rigtigt efter hvad jeg opfatter og hvordan jeg opfatter at musik lyder og skal lyde og derfor også gengives!..
Der er overhoved ingen splittelse af musikken!!... det hele er på plads og hænger sammen helt som det skal!... mere end på det du har!! vil jeg være provokerende at sige!.. det spiller renere! og mere rigtigt! og mere musikalsk!.. for det jeg høre som musikalsk! er det jeg høre når jeg høre live musik mm. og klangen og renheden i mit kommer efter min mening nærmere! end det gør med dit!!
På dit Linn og dine Espekker er det som om der er hældt en spand færnis ud over lyden der sovser og klæber det hele til så det ikke swinger frit og rigtigt!!.. der mangler opløsning og dynamik! og den befriende RENHED!! Lc grejet servere!...
Men det kan du sikkert bare ikke håndtere!!... det må jo være som at være svagt seende og pluselig få nue korekte briller på!... først blændes man!! så chokeres man!! og så får man hovedpine!!.. og så forundres man!..og så slås man med mistro!! kan det nu være rigtigt!?? og sidst betages man over hvor smuk verden er! når den ses i sin helhed usløret og rent!!... og så er der ingen vej tilbage!....
Med dit Linn og især dine højtalere er det jo som at have forkerte briller på der også er fedtede!!... guitare lyder som om der var harpiks og sirup på strængene! !!.. det er som et sløret gammelt vindue der aldrig er pudste og som man ikke kan se helt klart ud eller ind af!!...
NOT! SO!! med Lc`s udstyr!! eller andet godt udstyr! som eks. ML eller endda billigere mærker!..
mvh. |
|
|
Jammen så forstår jeg da slet ikke at du ikke kan høre de ting jeg har fået dig til at teste, men nok snak vi skal jo mødes en dag. Prøv at tage et digitalt billede ind i f.eks. photoshop og lav sharp edges og gør det et par gange så får du skarbere kanter og tydeligere markeringer af tingene på billedet men harmonien og naturligheden fjernes i ansigterne på folk det noget i den retning jeg er bange for du gør med musikken, du stor at skarbt og tydelighed for en hver pris er HIFI
Jeg skal forøvrigt ud til en selvbygger som har selvbygget et anlæg til 2millioner det bliver sjovt og måske jeg kan få lov til at tage billeder af dette anlæg så kan man læse om det på min lille hjemme side.
|
Til top |
|
|
Mike-J Forum Bruger

|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke tests!??? er det du bliver ved med at snakke om???
Jeg tagere ikke noget som helst! og gør ikke noget som helst!... jeg har noget udstyr der spiller godt! og nogle højtalere jeg har sat sammen med enheder der LYDER GODT! og det måler fint!! fordi delefiltrene fungere optimalt!.. og alt er rigtig gjort! og lyden er ren og fin og som den skal være!.. ikke andet!...
Jeg frem ælsker ikke nogen bestemt lyd! eller skarphed eller deteljer! men en helhed der blot er efter mine øre rigtig og god!...
Jeg ar sammensat noget der for mig er TROVÆRDIGT!!! ( læs : hifi ) ikke en skid andet!... du har fiset ud og købt noget ditto efter dine øre!.. længere en den ikke!... det du opfatter som godt og rigtigt! er ikke det samme som jeg gør!.. vi har forskellig opfattelse og derigennem smag!!
Hvem der har ret!??? who gives af f**k!??? så længe vi begge har hifi!!!...
Husk!! INGEN HAR SANDHEDEN!!! Ingen!! ved hvordan det egentlig SKAL!! lyde! andet end udfra deres egen opfattelse og deres øre!... og ingen af os har noget aligevel der kan gøre krav på at teknologisk være det ultimativ opnålige i dag!!
Køb noget Linn Klimax!!! smid et par B&W800 N på!! og jeg bøjer mig i støvet! og du vinder Jonas!! så har du noget bedre end mit!! bevisligt og helt sikkert!!! det bedst opnålige rent teknisk!!!.. og her igennem også tættere på hvordan det skal lyde!!...
Gør det samme med noget Marklevinson og et par JMLab utopia!! og jeg overgiver mig ligeledes!!..
Hvad der så lyder bedst af disse to løsninger bliver så IGEN!! en smags sag!! som vi kan skændes vidre om i evigheder!!
Men som det er nu!! har vi begge noget der ligger langt fra!! men som lyder ganske fornuftigt efter prisen og gør jobbet fornuftige! alt efter hvordan man opfatter det og hvad ens smag og øre siger!...
Hvad der er bedst og mest rigtigt??? det er selvfølgeligt MIT!!! for MIG!!!! og Dit for DIG!!!... resten er ævle bævle!!..
mvh.
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
Sendt: 14 Maj 2003 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gør det samme med noget Marklevinson og et par JMLab utopia!! og jeg overgiver mig ligeledes!!..
ej ikke jM lab og ML det passer langt fra sammen , LINN og JM lab ja vil gå .
Men JM skal klart have rør for at får styr på den top .
|
Til top |
|
|
Mike-J Forum Bruger

|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo en smags sag!... jeg vil da mene at det sagtens kan gå med de rette kabler!..
mvh.
|
Til top |
|
|
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
At i gider diskutere.... Det er det samme + det samme krydret med lidt mere af det samme. Mit anlæg spiller musik, for det gør det!!!! Det spiller desuden rigtig godt, og det gør mig rigtig glad. Hvorfor sætter I jer ikke bare ned og lytter også, og sætter jer tilfreds? (Du er inde på noget af det rigtige Mike ) Så ville det hele være meget lettere, og så kunne i bruge den lille halve time det tager at skrive hvert jeres indlæg, med at lytte musik.... 
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Interessant som folk kan fare i flint når snakken går på hvis grej er "bedst" ..magen til intetsigende og ensporet debat skal man lede længe efter.
Tag en slapper i Århus og på Bornholm, i trænger sgu til det 
|
Til top |
|
|
JohnJohn Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 135
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig. Det er den samme diskussion der kommer hver gang. Jonas, du kender ikke den absolutte sandhed, og vi tror ikke kritikløst på alt hvad du påstår. Mike-J, kan du ikke ignorere Jonas selvom han er meget provokerende? Dine indlæg preller af; det er det samme der har stået det sidste års tid eller mere, og der kommer ikke noget ud af det. Det er en skyttegravskrig. Der kommer ikke noget konstruktivt ud af det (selvom jeg MEGET godt forstår din reaktion).
|
Til top |
|
|
Mike-J Forum Bruger

|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da meget underholdene!! når man sidder og har kedsomelige stunder på jobbet, når der intet sker på vagten!!
Hvis i ikke gider det eller finder det uinterasant! så ladvære med at læse det! og hop hurtigt vidre til noget der så! har jeres interesse!!..
Og! dette er jo et debat forum!! ELLER?????
mvh.
|
Til top |
|
|
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen så fortsæt da endelig, hvis du alligevel har tiden til det... 
|
Til top |
|
|

BIIR
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
JohnJohn skrev:
Enig. Det er den samme diskussion der kommer hver gang. Jonas, du kender ikke den absolutte sandhed, og vi tror ikke kritikløst på alt hvad du påstår. Mike-J, kan du ikke ignorere Jonas selvom han er meget provokerende? Dine indlæg preller af; det er det samme der har stået det sidste års tid eller mere, og der kommer ikke noget ud af det. Det er en skyttegravskrig. Der kommer ikke noget konstruktivt ud af det (selvom jeg MEGET godt forstår din reaktion).
|
|
|
Næ du her ret og mødes for at høre hvad der snakkes om vil den ene halvdel af hififolkene alligevel ikke selv når Scala tilbyder at bruge tid på at vise hvad de mener, hvis Ml inveterede mig ville jeg står i døren på under 1 time, men sådanne er vi jo så forskellige nogle vil aldrig lære noget nyt eller blot give sig selv chancen og hvem er så de snæversynede ?
|
Til top |
|
|
JohnJohn Forum Bruger

|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil jeg IKKE komme ind på her, Jonas. Lad os holde os til HiFi. Det er nok ikke smart hvis du lægger op til en diskussion om snæversynethed og andre påstande om hvordan andre mennsker er.
|
Til top |
|
|
JohnJohn Forum Bruger

|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mike-J skrev:
Det er da meget underholdene!! når man sidder og har kedsomelige stunder på jobbet, når der intet sker på vagten!!
Hvis i ikke gider det eller finder det uinterasant! så ladvære med at læse det! og hop hurtigt vidre til noget der så! har jeres interesse!!..
Og! dette er jo et debat forum!! ELLER?????
mvh. |
|
|
Jo, du har fuldstændig ret, Mike-J. Jeg fik bare lige den der "åh nej, ikke igen"-oplevelse. Jeg skal nok hoppe hurtigt videre næste gang...
Bare I er opmærksomme på at det ikke kommer til at "ødelægge" for mange tråde.... så er I nogle guttermænd!
|
Til top |
|
|