Forfatter |
|
Mike-J Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 516
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas : Næ du her ret og mødes for at høre hvad der snakkes om vil den ene halvdel af hififolkene alligevel ikke selv når Scala tilbyder at bruge tid på at vise hvad de mener, hvis Ml inveterede mig ville jeg står i døren på under 1 time, men sådanne er vi jo så forskellige nogle vil aldrig lære noget nyt eller blot give sig selv chancen og hvem er så de snæversynede ?
2 . At fragte udstyr over kan kun foregå med bil og natfærge!! så er prisen det dobbelte!!.. og jeg har ingen bil!! og ikke mulighed for at låne en af den størelse der kræves til dette!! så skal jeg leje en!! og så er prisen absurd!!
3. At sende udstyr over som fragt koster med forsikring og forsigtig, 250 kr. pr. 10 kg!!!... Jeg har vel nok en ca. 250 kg. ialt. f**k DET!!! så rig er jeg sgu ikke!!
4. Jeg har familie og arbejde, der gør at jeg ikke bare lige kan smutte når det passer mig! ( hver 2 weekend har jeg vagt!!) og så er der bijobs!!..
SÅ!! det er ikke BARE!! lige Så`n at "smutte" over og lave demo på ens grej!.. eller bare at kunne møde op! især ikke helt over i Jylland!!..
Og hvis du tror at du kan få kristian til at "pakke" sit udstyr i hans knap så store BMW. og at han skal finde tid til dette!??? SÅ`N bare lige!??? han har et arbejde der tager de første 80 timer om ugen!! og så er der familie ( kone og 3 unger!!) så må du tro om igen!!..
Det er meget tydeligt at du er en "mand" med få forpligtelser og udgifter samt et overskud af tid!??
Jeg har dog selv lige for førstegang i 6 måneder været en tur i hovedsteden!!.. og her fået opdateret min hifi horisont lidt igen!!... fik dog kun bekreftet at det jeg har er rimeligt godt til prisen!! og at B&W Nautilus serien stadig sparker røv på alt!!.. men der da dog var kommet nogle enkelte interasante og rimelig vellydende ting og sager frem her og der...
Nu vare det nogle måneder igen før der bliver tid!!..
mvh.
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe Mike-j nu var det nu heller ikke jer 2 jeg mente for jeg er jo inveteret over til jer i skal jo blot finde en tid. Og jeg ved hvor langt væk bornholm ligger jeg har skam familie i Hasle.
|
Til top |
|
|
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må man da sige at din familie er rimelig godt spredt ud over Danmark 
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er vel de færreste der ikke tør møde op,men job og familie samt økonomi er jo faktore man er nød til at tage hensyn til __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mike!
Hvad blev der af Mazdaratien, er den byttet væk for en bunke kabler eller hvad?
Jeg var ellers lige ved at tro, at den gik så godt, at den kunne flyve til Sverige og slå et smut henover Skåne og så lige et par hop på hver sin ø, så ville du jo være på fastlandet hos alle vore herlige køer her i Jylland.
Så ville vi byde på et glas frisk mælk.
|
Til top |
|
|
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
Sendt: 15 Maj 2003 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
Det er vel de færreste der ikke tør møde op,men job og familie samt økonomi er jo faktore man er nød til at tage hensyn til
|
|
|
Og uddannelse 
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 25 Maj 2003 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Mike-J]Jonas : Næ du her ret og mødes for at høre hvad der snakkes om vil den ene halvdel af hififolkene alligevel ikke selv når Scala tilbyder at bruge tid på at vise hvad de mener, hvis Ml inveterede mig ville jeg står i døren på under 1 time, men sådanne er vi jo så forskellige nogle vil aldrig lære noget nyt eller blot give sig selv chancen og hvem er så de snæversynede ? _______________________________
Jeg ville super gerne møde op til demo!! og endda tage udstyr mm med!!...
MEN!!
1. Jeg bor på Bornholm!!! en bilet med hurtigfærgen koster 700 kr frem og tilbage! og så kommer turen til hvor det nu skal holdes!!.. ( og her kan sgu! ikke medbringes bagage over 20 kg. )
2 . At fragte udstyr over kan kun foregå med bil og natfærge!! så er prisen det dobbelte!!.. og jeg har ingen bil!! og ikke mulighed for at låne en af den størelse der kræves til dette!! så skal jeg leje en!! og så er prisen absurd!!
3. At sende udstyr over som fragt koster med forsikring og forsigtig, 250 kr. pr. 10 kg!!!... Jeg har vel nok en ca. 250 kg. ialt. f**k DET!!! så rig er jeg sgu ikke!!
4. Jeg har familie og arbejde, der gør at jeg ikke bare lige kan smutte når det passer mig! ( hver 2 weekend har jeg vagt!!) og så er der bijobs!!..
SÅ!! det er ikke BARE!! lige Så`n at "smutte" over og lave demo på ens grej!.. eller bare at kunne møde op! især ikke helt over i Jylland!!..
Og hvis du tror at du kan få kristian til at "pakke" sit udstyr i hans knap så store BMW. og at han skal finde tid til dette!??? SÅ`N bare lige!??? han har et arbejde der tager de første 80 timer om ugen!! og så er der familie ( kone og 3 unger!!) så må du tro om igen!!..
Det er meget tydeligt at du er en "mand" med få forpligtelser og udgifter samt et overskud af tid!??
Jeg har dog selv lige for førstegang i 6 måneder været en tur i hovedsteden!!.. og her fået opdateret min hifi horisont lidt igen!!... fik dog kun bekreftet at det jeg har er rimeligt godt til prisen!! og at B&W Nautilus serien stadig sparker røv på alt!!.. men der da dog var kommet nogle enkelte interasante og rimelig vellydende ting og sager frem her og der...
Nu vare det nogle måneder igen før der bliver tid!!..
Hm
hvordan kan så udtaler jer så meget om lyd hvis i ikkke kommer rundt , jeg ser ikke et problem i det , jeg har selv 4 børn og jo ja for tiden 75 til 90 timer om ugen , men skal af sted til SE og holland 
|
Til top |
|
|
Mike-J Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 516
|
Sendt: 26 Maj 2003 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
At komme rundt er ik noget problem!! Jeg mente MED!! udstyr!!! til alt det der demo som der var tale om!!... jeg rejser ofte over selv en smut til kbh. hvor jeg har de fleste forbindelser!.. samt til Ystad & Malmø det bliver sågar til ture til Norge og Tyskland for at se & høre udstyr mm......
Men i nærmeste fremtid bliver dette nok en del begrænset!!..
Det er ikke noget problem at pakkke en taske og tage afsted!.. men at slæbe et par hundrede kg. udstyr med!?? DET! er noget helt andet!! så de der udstyrs dueller der har været på tale det er ikke rigtigt muligt når man bor som jeg!!...
mvh
|
Til top |
|
|
Krly Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 29
|
Sendt: 25 September 2003 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyt siden sidst.
Nyt udstyr i huset :
Linn Unidisch.
2 nye Klimax monotrin.
To sæt Nordost Valhalla højtalerkabler + et sæt interconect.
Wisdom Audio Rush. højtalere ( hjembragt after tur i US.)
Udstyr ud af huset :
Linn Ninka.
B&W 802.
Et ML 333 effekttrin.
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|