Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 14 April 2006 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
hej pink.. tak for din indlæg... nej har ikk prøvet med 2,5 gram pga jeg er i byen nu, men prøver det af imorgen når jeg kommer hjem... ja lustra arm.. men alle de skalaer som du nævnte!! hva er en protractor? hvordan ska jeg prøve armens lejer bare når den svæver vægtløs(uden gram eller? ellers vi den jo ligge på lift pladen?? eller?
Bruger siden: 01 November 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 354
Sendt: 14 April 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
Prøv nu først om det hjælper med et nåletryk på 2.5 gram så tager vi den derfra. Der er så mange muligheder, hvad siger ham som solgte den til dig, pick-up'en altså?
Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 14 April 2006 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
ja det er ok.. mange tak for hjælpen... skriver imorgen så... men hvis 2,5 gram hjælper er det så kun pu som skyldtes det?? eller kan det også være andre ting??
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 683
Sendt: 15 April 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
Hej Don
Din antiskating er højest sandsynligt problemet, den skal også indstilles ellers bliver trækket i din pick up for stort. Overhænget vil næppe influere så meget.
Bruger siden: 16 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 292
Sendt: 15 April 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
Er pick-up vinklen nævnt? Altså om pick-up'en (egentlig nålearmen) er parallel rillen i de to check-punkter? Det kunne forklare, hvorfor problemet ikke findes over hele LP-siden. En anden mulighed kunne være overstyring af forforstærkeren. Altså hvis dens følsomhed er for høj til pick-up'en.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum