Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2025 | 20:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: Passage 2.0, Færdig High-End Højttaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Migo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Hey selv.

Ved ikke rigtigt om det er mig, som der er noget galt med, men jeg kan ikke hitte filteret nogen steder???

Mvh.

Til top Vis Migo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Migo

syncroniq
Lukket konto
Lukket konto
DAT - lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 Maj 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Hey,

Det er på min hjemmeside. Kan godt være du skal opdatere siden, da Explorer nogle gange ikke henter siden igen. Tryk F5 derinde, så skulle det komme eller højreklik på baggrunden og tryk opdater.

Passage 2.0 filter

Til top Vis syncroniq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syncroniq Besøg syncroniq's Websted

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 Maj 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Hej Henrik!

Efter at hørt 2.0 hos dig mens de var under udvikling, må jeg tilføje i tråden, at der bestemt er tale om en yderst kompetent højttaler. Diskanten er noget af det bedste jeg har hørt (men den er bestemt også betalt!!!). Til mit behov for levering af bas, er dette dog lige i underkanten af, hvad jeg finder tilstrækkeligt. Det har givetvis været afhængig af opstillingen, som var en smule intermistisk. Jeg mindes at du måtte sidde i skrædderstilling bag højttaleren og holde terminalen på plads, da denne endnu ikke var fastmonteret, for at kabinettet var tæt omkring termineringen og således ikke tabte 'pusten'

Hvad står delefilteret i af kroner øre til et sæt 2.0, med den kvalitet af komponenter du har benyttet (for det kan jo nok gøres både billigere og dyrere, alt efter hvad man lyster)? Kan det passe, at filteret på din konstruktion lå i bunden af højttaleren, monteret på egen plade?

... jeg håber en dag at kunne lægge øre til sæt af dine 3.0 - på papiret er det ren øre-guf for mig!

- BR
Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

syncroniq
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 17 Maj 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Hey,

Jeg mener at have regnet den tidligere udgave ud til 1200kr pr højttaler i filterdele. Jeg vil skyde denne her til noget af det samme.

Jeg har brugt Torobar 2.2mH spole. Tritech med resten. Audyn Plus kondensatorer og MOX modstande 10W. Alt fra www.intertechnik.de

Mange tak for orderne. Den sidste udgave jeg har her, er lidt mere kontrolleret end den udgave du hørte.

Jeg glæder mig også til at få gang i Passagea 3.0. Har haft et prøve filter på, og det lød virkelig godt. 12M er noget af det bedste mellemtone jeg har hørt til dato. Jeg regner med at lave en tråd herinde når Passage 3.0 kommer igang for alvor.

Til top Vis syncroniq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syncroniq Besøg syncroniq's Websted

syncroniq
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 21 Maj 2006 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Hey,

Så er der opdateret lidt på siden. Jeg har lagt en stykliste på så man kan se hvad man skal bruge til projektet sammen med priser. Jeg har snakket med DAT i kbh, og de har kigget projektet igennem og vil gerne hjælpe der folk der vil, igang.

Med lidt held skal jeg snart igang med en sub (26W og DN-4.0) om ikke så længe. Mangler bare at få bestilt kabinettet (skal lige have tegningen helt på plads samt lidt gryn).

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes