| Sendt: 19 April 2006 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, om jeg går helt til sourround, eller blot ændrer mis stereo-løsning med nye højtalere, må jeg lige finde ud af. Fornuften i at skifte min forforstærker, radio og effektforstærker ud med en (sourround) reciever er, at det vel giver et økonomisk overskud på kontoen, da recieveren vel kan købes billigere end jeg kan sælge mit for - og så er der flere penge til at købe sub og reolhøjtalere. Og en god reciever er vel tilstrækkeligt til reolhøjtalere, en potent Acurus A250 er vel næsten overkill. Nå - men det kan jeg jo gå og overveje selv. Mit "problem" er :
Under alle omstændigheder er missionen at komme af med gulvhøjtalere af enhver art - ikke bare skaffe nogle mindre. Så det jeg skal have er nogle reolhøjtalere a la dem I har anbefalet mig og en sub. For jeg SKAL have noget bas til f.eks. Michael Jacksons The way you make me feel og madonnes Rain, på niveau eller lidt under niveau med det mine 1215'ere kan klare.
Derfor - reolhøjtalere - OG en sub. Må lige få hørt hvordan sådan noget kan lyde i HiFi klubben. Mit allerstørste problem er nu at finde en sub der duer - har læse om Sunfire True EQ og den lyder jo til at være helt fænomenal, men også vildt dyr fra ny. Og jeg kan ikke finde en brugt i DK. Så HVIS sunfire er umulige at købe brugt, er der så alternativer? I har vel ikke en sunfire liggende i skuffen I havde glemt, og som I vil sælge ?
|