Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 365
Sendt: 15 November 2003 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
Alt Led Zeppelin SKAL med Deep Purple: Made in japan og made en europe ( med hhv. Ian Gillan og David Coverdale)
Beatles, ej at forglemme,
Radiohead: OK computer og The bends ( u-undværlige!!)
Coverdale-page
hmm... 350cder, mjarh, det kommer du sku hurtigt op på med alt det gode musik i indlæggene
Bruger siden: 18 Juni 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 118
Sendt: 15 November 2003 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
Glem ikke rockperlen "Appetite For Destruction" med Guns N' Roses! Derudover bør enhver (rock-)pladesamling indeholde "Beggar's Banquet", "Let It Bleed", "Sticky Fingers" og "Exile On Main Street" med Rolling Stones. Hvis du er til det lidt mere syrede rock, så prøv "Vanishing Point" med Primal Scream eller "Toshimi Battles The Pink Robots" med Flaming Lips. Endelig kan det aldrig skade at have et par klassiske AC/DC-skiver liggende klar til en aften med drengene......
__________________ I used to do a little but a little wouldn't do, so the little got more and more
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
Sendt: 15 November 2003 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
Yes Les Chef - og - på hi-rez VINYL. Overvejer dog nu at stoppe reklamen for det stadig eneste rigtige for priserne stigerne hurtigere end på IT før bløppet. Så hold jer væk - hvis I kan!
Julian Bream er en af det 20. årh. bedste klassiske guitarister, og på dette album er han sublim. Han spiller her kun Villa Lobos (alle preludier og etuder!) og det er i sig selv guf! Jeg spiller selv klassisk guitar, og mener derfor at have en rimlig god baggrund for at sige at dette er virkeligt godt.
Derudover lidt funk fra de gode gamle 70'ere (ked af at sige jeg ikke selv var der )
Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
Sendt: 16 November 2003 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
Ved Du ikke det?
Har ikke haft tid til at sætte mig ned og råopleve denne CD endnu, men loftventilatoren fx. er da tydelig nok, helt ind i computerrummet..
En anden lidt sær optagelse med let"garagesug"over kan være James Yorkston and the Athletes, Moving Up Country, men køb den endelig ikke på min anbefalig, lån den hellere på Schelde's lokale musikbibliotek!
Og Du får ikke noget af mit mint'e vinyl!
Mvh. Jens/Modifix, -der mener at der må være et sted at lægge trommestikkerne..
__________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
Ja der er jo mange forslag... men hør nu her:
Pink Floyd The Wall : den holder fra skæring 1 til sidst. Lyden er god den dag i dag. Rod Stewart (1971) Every Picture Tells A Story (m/Ron Wood) rock, folk, blues ballader i en dejlig sammenblandning. John Lee Hooker The Healer Blues når det bedst punktum slut. Neil Young er nævnt tidligere, lidt for mange. Men Harvest Moon, Unplugged og Sleeps With Angels og Freedom må du IKKE snyde dig for. Klassiker med Rolling Stones er nævnt, og med rette Sticky Fingers og Exile on main street. Men Bridges To Babylon fra 1997 skal du også have (hvis du er til Stones) Alt det fis med "de var meget bedre i gamle dage" Forget it. Her er kvaliteten i top fra føste til sidste skæring.
Bob Dylan med Time Out Of Mind - Norah Jones Come Away With Me
Bruger siden: 28 December 2003
Status: Offline Indlæg: 26
Sendt: 11 Januar 2004 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
Hej
Der er i hvert fald en der ikke er nævnt YEAR OF THE CAT meda AL STEWART en sand perle efter min mening og så må man heller ikke glemme STEVE HARLEY & COCKNEY REBEL
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum