Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2025 | 17:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: GamuT & Musical Fidelity (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 55
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 27 September 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

forstår det heller ikke, personligt synes jeg sort er det mest lækre, selvom jeg dog for en sjældent gang har købt en Pioneer VSX 1015 i sølv, men okey den havde en flot Alu front

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 27 September 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:
Hej Tim

Ser nice ud.

Ja det er lidt hurtigt at skifte igen. Du må være hård og forlange at hvis det skal skiftes, skal det være en opgradering der kan høres (og mærkes på bankkontoen ), samt ingen kompensation i form at blomster og ny garderobe.

Måske skal du nok formulere dig på en anden måde .

hehe ..Damen er desværre af den overbevisning at der i forvejen bruges for mange penge på hifi  ( er jo mig uforståeligt hehe  )

Og ja, jeg syntes nu også det ser fint ud..

Mvh Tim

Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 27 September 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

Damen er desværre af den overbevisning at der i forvejen bruges for mange penge på hifi

.... det må være argumentet for at beholde det sorte, går ud fra at damer kender prisen på sølv og guld.......... (ellers ville de vel ikke elske det så meget )

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

Schrammelll
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 27 September 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Det er ikke nemt med de kvinder...
Du har tidligere været igang med DIY-rack... Er det ikke "bare" at lave et nyt hvor forstærkerens kan gemmes? Så slipper hun da for at se på det...  
Til top Vis Schrammelll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Schrammelll

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2006 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

Schrammelll skrev:
Det er ikke nemt med de kvinder...
Du har tidligere været igang med DIY-rack... Er det ikke "bare" at lave et nyt hvor forstærkerens kan gemmes? Så slipper hun da for at se på det...  

Tjoooh. Et DIY rack nok en mulighed.. Jeg gider bare ikke .. Mit nye dilema er samtidig en oplagt mulighed for at opgradere .. Kan jo under ingen omstændigheder godkende en nedgradering forskyldt af et farvevalg..

Mvh Tim

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 September 2006 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Da der muligvis imorgen lander en Harman Kardon AVR 7300 og hvis jeg er virkelig heldig også en Harman Kardon DVD 47. Tænkte jeg, at et par afsluttende billede af mit kort bekendtskab med Denon's produkter.

Har faktisk ikke nået at få leget ordentlig med forstærkerens mange muligheder, til at kunne komme med en fair bedømmelse af den.. Vil dog gerne rose DCD 615'eren.. Det har aldrig været nogen super dyr, high end maskine. Men til trods for dette, er jeg alligevel imponeret over dens klang

Her et billede af: De 2 bag ht'ere ( Dali Suite Rear, i loftet Panny PT AE 500, på skænken, 2 bærbare og den fantastiske universal remote i sin docking station.

Her endnu et. Dog uden loft .. Man kan lige ane de 2 Fat boys.. De er simpelthen geniale at smide sig i, når der skal stenes film

Her et lille oversigtsbillede af grejet.. De 2 sorte mapper rummer samlet ca. 400 cd'er.. Det er en lækker måde at spare plads på ..

Samme motiv, bare fra større afstand

tjaaa.. Er ikke den store fotograf

Til sidst et mere vellykket helhedsbillede... Næste gang der kommer billeder, vil det være uden Denon i stuen..

Kommentarer modtages som altid gerne

Mvh Tim

LPH.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 30 September 2006 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Lækker Stue Tim

En skam du skal af med Denon'en, men hvis det så betyder upgradering så er det vel ok. Hvad farve vil damen så have i stuen?

-LPH

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 September 2006 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

LPH. skrev:

Lækker Stue Tim

En skam du skal af med Denon'en, men hvis det så betyder upgradering så er det vel ok. Hvad farve vil damen så have i stuen?

-LPH

Tak tak, jer er nu også meget glad for den som den er nu.. Meeeen en opgradering skal man nu aldrig klage over..

Damen er mest til det mere moderigtige søv du ved .. Men det har jeg nu personligt heller ikke noget imod.. Var ok tilfreds med mit gamle HK udstyr.. Så glæder mig da til at få det hjem igen. Denne gang, bare i større og forbedret udgave

Mvh Tim

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 September 2006 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Det ser rigtigt flot ud - anlæg, stue - ja helhedsintrykket .

Hvad med de 2 sorte mapper til cd'er - skal de også skiftes til mere moderigtige i sølvfinish?

Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 September 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:

Hvad med de 2 sorte mapper til cd'er - skal de også skiftes til mere moderigtige i sølvfinish?

.. haha... Og tak tak.. Men nej, de skal absolut ikke skiftes ud.. Tror det tog mig en halv weekend at ordne de mapper ...

Hvornår skal vi se billeder af din fine sub?

Mvh Tim

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 September 2006 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

Audi A3 skrev:

.. haha... Og tak tak.. Men nej, de skal absolut ikke skiftes ud.. Tror det tog mig en halv weekend at ordne de mapper ...

Hvornår skal vi se billeder af din fine sub?

Mvh Tim

Nå det var da godt at hun ikke skal bestemme farven på alt .

Jeg smider nogle billeder på mandag aften - tror ikke at jeg når det før. Nu skal der snart leges igen - og der er mange indstillinger at få afprøvet. Jeg har ikke haft sub før - så alt er nyt m.h.t indstillinger

LPH.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:
LPH. skrev:

Lækker Stue Tim

-LPH

Tak tak, jer er nu også meget glad for den som den er nu.. Meeeen en opgradering skal man nu aldrig klage over..

Damen er mest til det mere moderigtige søv du ved .. Men det har jeg nu personligt heller ikke noget imod.. Var ok tilfreds med mit gamle HK udstyr.. Så glæder mig da til at få det hjem igen. Denne gang, bare i større og forbedret udgave

Mvh Tim

Jo jeg kender det godt, men er nu så heldig at have en kæreste der ik syntes det er såååå galt igen. Nu er mine højtaler self ik så volsomt store, så det kan være det er derfor hun ik har sat foden i jorden og sagt "NEJ", hehe.

Har en kammi som har en meget vanskelig dame, han må næsten ik få nogle højtalere uden de skal udfylde hendes krav til mindste detalje. Første retningslinje som jeg hørte var: "ik for store, de skal være sølv/grå og ik for dyre". Jeg har næsten ondt af ham.

-LPH

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

LPH. skrev:
Batemandk skrev:
LPH. skrev:

Lækker Stue Tim

-LPH

Mvh Tim

Jo jeg kender det godt, men er nu så heldig at have en kæreste der ik syntes det er såååå galt igen. Nu er mine højtaler self ik så volsomt store, så det kan være det er derfor hun ik har sat foden i jorden og sagt "NEJ", hehe.

Har en kammi som har en meget vanskelig dame, han må næsten ik få nogle højtalere uden de skal udfylde hendes krav til mindste detalje. Første retningslinje som jeg hørte var: "ik for store, de skal være sølv/grå og ik for dyre". Jeg har næsten ondt af ham.

-LPH

AVS.. Ham kan man da hurtigt få ondt af... Der jo grænser for vanviden.....

Lige nu går tiden med en ubehagelig omgang venten .. Der skulle gerne lande noget nyt grej lidt senere i aften... 1 sek. 2 sek. 3 sek. 4 sek.  ææih hvor tiden går langsomt nogle gange..

Mvh Tim

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Hey Tim.

Er det en Denon avc a11SR du har stående? Hvis det er den du skal have byttet ud med 7300eren tvivler jeg på du vil opleve en forbedring. Dog glæder jeg mig til at høre om dine erfaringer.

MVH WRONG

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

Hey Tim.

Er det en Denon avc a11SR du har stående? Hvis det er den du skal have byttet ud med 7300eren tvivler jeg på du vil opleve en forbedring. Dog glæder jeg mig til at høre om dine erfaringer.

MVH WRONG

Hey Forkert..

Det er lige præcis en AVC-A11SR der skal byttes med en AVR 7300.. Personligt er jeg næsten 100% sikker på, at opleve en forbedring.. Men det er også fordi jeg foretrækker HK's lyd frem for Denon's... Og så er det sikkert selvbedrageri, men 7300'eren føler jeg har noget mere kontrol på mine 3.5'ere.. Det føles som om A11SR'eren løber tør for krafter hurtigere end HK..

Hvorom alting er, er HK'en endnu ikke landet.. Så en endelig dom må vente... Men en dom der skal nok falde

Mvh Tim

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

Glæder mig til "dommen". Rent surroundmæssigt tror jeg Denonen er bedre selvom den er ældre end H/Ken. Men som sagt, giv endelig lyd når du har dannet dig en mening.

Har du solgt Denonen eller??

MVH WRONG

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

Glæder mig til "dommen". Rent surroundmæssigt tror jeg Denonen er bedre selvom den er ældre end H/Ken. Men som sagt, giv endelig lyd når du har dannet dig en mening.

Har du solgt Denonen eller??

MVH WRONG

Solgt og solgt .. Alt Denon grejet indgår i en byttehandel.. Så lidt solgt er det vel... Bare ikke endnu.. 7300'eren ligger bag en bimmer omkring Øresundsbroen lige nu... Så forhåbentlig går der ikke så pokkers længe endnu..

Mvh Tim

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

AHHHH, byttehandel???

MVH WRONG

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

AHHHH, byttehandel???

MVH WRONG

jups.. Bytte, bytte købmand du ved... Den ene hånd vasker den andes ryg osv .. Nu skulle det være lige oppe over..

Mvh Tim

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

hehehe. er man lidt utålmodig??

MVH WRONG

<< Forrige Side af 55 Næste >>