Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 30 April 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
rattanhuset skrev:
wrong skrev:
Kan iøvrigt lige tilføje at hvis de skal leveres i farven alpi koster de 79800kr for et sæt
MVH WRONG
Hmm til den pris tror jeg nu, uden at have hørt denne Dali, at jeg ville finde noget andet, om ikke andet så at kosmetiske grunde. Og det der må også være rigtig mange gode bud når vi først er oppe i det prisleje.
Michael
Tjaa. du har ret i at der er mange andre bud i det prisleje men MS5eren er en fantastisk ht på alle områder.
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
Sendt: 30 April 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
Er enig i at generelt set er MS5 en bedre højttaler end H800, det burde den også være til den pris... Er dog ikke enig i at H800 er mere tynd i bassen end H400...
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 30 April 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
Exxtreme skrev:
Er enig i at generelt set er MS5 en bedre højttaler end H800, det burde den også være til den pris... Er dog ikke enig i at H800 er mere tynd i bassen end H400...
Jeg har selv haft 400eren. 800eren har jeg kun hørt i klubben hvor der stod et sæt 400 lige ved siden af. I den opstilling jeg hørte var bassen bedre på 400eren. Det skal ikke forståes som om 400eren levere mere bas. Den er bare mere venlig at høre på da 800 er væsentlig strammere og mere tight i bassen. Ingen tvivl om at 800eren er mere highend præget(neutral) end 400eren.
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum