Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 09:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Licensen, Jensen! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

miju skrev:
(hvem siger vi ik ku være med i  nato stadig!??? og hvad mon sker hvis nogen invadere Grønlad??)

Der ville jo ikke være nogen pampere som I kunne sende til topmøder, hvis det skulle gå efter din pibe...

AK! JO! der er sgu masser af lokale pamper politikere!..   (den sender vi hjertens gerne til nato og eu bare vi så slipper for dem her hjemme!!)

Mht. Grønland, så ville de skrige op til Danmark, som så ville skrige op til Nato, som så ville skrige op til USA, som til den tid allerede ville have bombet synderen tilbage til stenalderen...

Yep!.. sådan!... samme for lille Bornholm!... (øjet mod øst!.. stadig ganske værdifuldt ikke mindst for netop USA trods den kolde krig er blevet til kold fred..)

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

Vanderlay; det er dog utroligt at jeg skal kaldes en anarkist! Jeg ved da godt at anarkisme også er en ideologi, og så forsager jeg også dette!

Pernille Rosenkrantz Theil er en hykler og er opvokset i min fødeby, så hende kender vi godt!

Jeg er mig selv og jeg synes at vi alle skal være søde og rare ved hinanden. Skal vi diskutere, så lad det være med et smil på munden!

Jeg anerkender de 10 bud og andre trosretningers version af god tone (skik følge eller land fly).

Jeg anerkender jyske lov om den svage ret overfor den stærke (blandt andet). Grundloven og da især ytringfriheden.

Straffeloven og færdselsloven prøver jeg da også at overholde; f. eks ville jeg ikke være sortseer, jeg ville betale medielicensen, hvis jeg absolut skulle, men jeg forbeholder mig retten til at tale "magthaverne" imod!

Jeg har intet imod at dele med resten af denne klodes beboere, der skal bare ikke være et teknokrati, som lukrerer på det! Mest muligt for pengene!

Og god aften til jer alle!

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

Vanderlay; det er dog utroligt at jeg skal kaldes en anarkist! Jeg ved da godt at anarkisme også er en ideologi, og så forsager jeg også dette!

Pernille Rosenkrantz Theil er en hykler og er opvokset i min fødeby, så hende kender vi godt!

Jeg er mig selv og jeg synes at vi alle skal være søde og rare ved hinanden. Skal vi diskutere, så lad det være med et smil på munden!

Jeg anerkender de 10 bud og andre trosretningers version af god tone (skik følge eller land fly).

Jeg anerkender jyske lov om den svage ret overfor den stærke (blandt andet). Grundloven og da især ytringfriheden.

Straffeloven og færdselsloven prøver jeg da også at overholde; f. eks ville jeg ikke være sortseer, jeg ville betale medielicensen, hvis jeg absolut skulle, men jeg forbeholder mig retten til at tale "magthaverne" imod!

Jeg har intet imod at dele med resten af denne klodes beboere, der skal bare ikke være et teknokrati, som lukrerer på det! Mest muligt for pengene!

Og god aften til jer alle!

Dit indlæg har min fulde opmærksomhed, fordi; hvis blot 10-20% "herhjemme" havde samme synspunkter og også leverede "varen", ville det ligefrem være et skønt  land at opholde sig i - for alle! Desværre ser dagligdagen ikke sådan ud pt..

Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Juni 2006 kl. 01:21 | IP-adresse registreret  

Det er iøvrigt ikke noget enestående for Danmark.

Teknokratiet spredes med lynets hast via globaliseringen, et nyt ord for kolonialisering!

Folkelig opstand forventer jeg ikke, da folket jo får hvad de har brug for; brød og skuespil/øl og TV (ligesom i romerriget)!

Godtenok udnævner politikerne ikke heste som krigsministre, men gårdvagter som økonomiministre og skosælgere som trafikministre, er nok lige så slemt!

Dem der har overblikket til at lede en nation vil det ikke! De gider ikke at slås med hyklerne!

Jeg er heller ingen helgen; selv om det kunne lyde sårn! Bare mig selv!  

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 31 December 2006 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Her er lidt af, hvad licensen går til:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4161432/

Elektromagnetisk behandlet saltvand, til kr. 1000,- pr. glas, der skal kurere rygetrang.
Man må håbe, at der er medarbejdere, der forstår hvad elektromagnetisme er for noget, og har fulgt med i fysiktimerne i skolen. Elektromagnetisme er en vigtig ting, indenfor tv-produktion.

Den store elektromagnetiske bølge, der kommer fra en atomeksplosion, har altså gjort havet omkring den franske ø Mururoa, meget værdifuldt !

Der er et par kommuner, der også er blevt prakket det dyre vand på.
Farum kommune er ikke nævnt, så de nøjes nok med dyr vin.

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 31 December 2006 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Elektromagnetisk behandlet saltvand, til kr. 1000,- pr. glas, der skal kurere rygetrang.
Man må håbe, at der er medarbejdere, der forstår hvad elektromagnetisme er for noget, og har fulgt med i fysiktimerne i skolen. Elektromagnetisme er en vigtig ting, indenfor tv-produktion.

Den store elektromagnetiske bølge, der kommer fra en atomeksplosion, har altså gjort havet omkring den franske ø Mururoa, meget værdifuldt !

Så må jeg have 3-400 liter af det vand, hvis det kan tage rygetrangen....

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 31 December 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

Spencer skrev:

Så må jeg have 3-400 liter af det vand, hvis det kan tage rygetrangen....

De har bare glemt at fortælle, at bivirkningerne ved det vand, er at du får lyst til at pakke alle dine ejendele ind i husholdningsfilm, og starte en flødekagekamp, med alle der kommer ind i lokalet.

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2007 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

Et par hundrede tusinde? Ja, da mindst! Virker det så?

"Ændre frekvenser i kroppen, så hjernen glemmer rygetrangen"? Javel-så; men det hedder jo NLP eller selvsuggestering.

Så hold da lige bøtte, tak. Jorden har en flydende jernkerne, roterer omkring en fissionsreaktor, og har et magnetfelt omkring sig, som strækker sig 1000-vis af kilometer ud i rummet. Vis mig lige en kop vand, som IKKE indeholder elektromagnetisme.

Hvad sker der hvis man skvulper lidt med koppen? Så gnider vandmolekylerne mod hinanden, og så har vi endnu mere elektromagnetisme.

Joh; det er kun en svag magnetisme, set i forhold til mange andre elektromagnetiske kilder, men blev den stærk nok, så ville vandet blive skilt ad i sine bestanddele, 2 brintatomer og en enkelt iltatom. Sårn er det bare i følge partikelfysikken! 

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

så lige dr's nye licens reklame hvor familien sidder ved et bord og mandens daglige højdepunkt har været at tømme wc spanden,uden tv/radio/mobil må de leve ret ynkeligt ifølge dr manden,total latterlig reklamefik sgu lyst til at afmelde licens for at være på tværs,hvis man ikke vil have deres produkt er man da ikke ynkelig
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Så er der kommet endnu en krølle på den nye licens:

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29533

Er det ikke bare herligt.

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Music 4 all; har-har!

Jeg har ikke TV (og når FM udgår, heller ingen radio!). Ej heller en fastnettelefon. Mobifon? Joh; den gav arbejdet, og jeg har ikke betalt en böjet 5-öre for samtalerne endnu (på 7. år!)

Näh; et fattigt liv, er et liv uden hifi og en masse musik!

Ssped six; så er hende der Rikke Sloth bare dummere end befolkningen tillader, og de tillader en del mindre end magthaverne og deres lakajer. Pröv lige at se streamet TV på en 256 Kbit´s forbindelse? Igen har-har!

Er samfundets "kloge" gået hen og blevet sindsyge?

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

Music 4 all; har-har!

Jeg har ikke TV (og når FM udgår, heller ingen radio!). Ej heller en fastnettelefon. Mobifon? Joh; den gav arbejdet, og jeg har ikke betalt en böjet 5-öre for samtalerne endnu (på 7. år!)

Näh; et fattigt liv, er et liv uden hifi og en masse musik!

Ssped six; så er hende der Rikke Sloth bare dummere end befolkningen tillader, og de tillader en del mindre end magthaverne og deres lakajer. Pröv lige at se streamet TV på en 256 Kbit´s forbindelse? Igen har-har!

Er samfundets "kloge" gået hen og blevet sindsyge?

eller et tegn på at de skal have penge ind et sted..

og ja, streamet tv med 256kbit ..

jeg har intet tv, har ikke haft det siden jeg brændte min tvtuner af. og ser tv2 via sputnik (betaler hver md) .. jeg har ikke behov for DR's tvprogrammer, og mangler egentlig ikke et tv. Jeg hører radio, og betaler licensen.
Den undskyldning/forklaring med at "alle der kan se, skal betale" er noget vås. hvorfor ikke noget i stil med pay pr view, så kan de jo se hvor mange penge de så får..
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2007 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Nemlig hr Witzel; de vil have vores penge.  

Nogen har åbenbart regnet ud, at der stadigvæk er nogle ganske få netto-ører tilbage af en brutto-krone.

(Ja, altså kun efter at den første har haft dem i hånden. I 3. led er pengene stort set røget tilbage i statskassen!) 

Dem vil staten altså også godt lige have, takker!

Frage? Har I fået licensgirokortet? (Nå, det ordner banken!?) Jeg får det altid 2-3 dage før det skal betales. Og jeg betaler ALTID een dag for sent; 1: Så skal de bruge tid på at "gebyre" mig med 10-15 øre. 2: Selv om jeg kun betaler de 2 x 165 kroner i radiolicens (har kun radio!), så er det mit fromme håb, at lige akkurat min manglende betaling gør, at de desværre må sende sort skærm, bare en enkelt aften.

Nå; de har dan-kort!

BasHunter
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 November 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 Januar 2008 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Hvorfor betaler vi medielicens....AAARGH....?????

Jeg kan ikke se en skid.....

Dr virker ikke, Tv2 virker ikke, Tv3 virker ikke, og min ynglingskanal DK4 har aldrig virket... AAArgh....Det er så røvsygt at jeg har lyst til at latterlig gøre det....

Hvorfor sender Tv2 ikke også på internettet, så kan de også kræve medielicens, Tv3 og min ynglingskanal DK4 som aldrig har virket....AAArgh.....

Snøft....hvad skal jeg dog gøre....

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Januar 2008 kl. 03:34 | IP-adresse registreret  

Jeg kender flere med 2Mbits-forbindelse, og de kan da sagtens se DR.TV i rundt regnet 1Mbit-kvalitet.

TV2-sputnik, så skal du nok få lov at betale.

DK4 skulle da også väre ligetil, bare man er tilmeldt deres "klub"!

BasHunter
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 November 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 Januar 2008 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Så man betaler over 2000kr om året for en kanal som ikke virker.....Hos mig virker DR ikke.

Jeg kan da sagtens åbne deres tv-display men siger jeg har åbnet med forkert adresse...??

Der er kun en eneste knap man kan åbne den med, komplet latterligt....

Og over 2000kr for en eneste kanal er så latterligt langt ude....

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Januar 2008 kl. 09:29 | IP-adresse registreret  

Samfundet vil have dine lommepenge tilbage igen, 100% tak!

De skal bruges til teknokratiet, som for lang tid siden har bestemt, at du kan altså godt kan se TV-programmerne. At du så ikke kan, er bare ærgerligt?!

Pris dig lykkelig for at du ikke er tvunget til at se l*rtet.  (Men det kommer nok)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes