Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 03:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tapeconnection problemer igen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 04 Maj 2006 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:
Prøv at skrive en mail til El Giganten og se hvor længe der går før du får svar derfra...

Nu synes jeg ikke at Elgiganten skal være målestok for hvor tilfreds man er med at handle med os.

Jeg har ikke kommenteret tråden, fordi jeg i bund og grund mener kritikken er berettiget. Vi har perioder med meget stor travlhed, og så kan vi komme bagud med mails og/eller have problemer med at nå at tage telefonen. Vi er opmærksomme på de problemer travlheden forårsager, og har flere tiltag i gang for at forbedre svartiderne - men man ansætter ikke bare lige flere folk fra den ene dag til den anden fordi man i en periode har ekstra travlt, slet ikke hvis den standard vi ønsker af vores medarbejdere skal holdes. Vi kan ikke undgå at der bliver nogle flaskehalse tidsmæssigt engang imellem, men vi kan gøre hvad vi kan for at minimere det.

Det korte af det lange er: Jeg forstår godt at nogle kunder føler de har fået en mindre optimal behandling pga. den travlhed vi har haft de seneste måneder, budskabet er forstået - og vi arbejder på at optimere vores arbejdsindsats så alle kan få den samme gode oplevelse af at handle med os, som de fleste heldigvis har, og som flere i tråden har været så flinke at give udtryk for. Det kan godt ske at det er et "luksus-problem" at drukne i succes, men det er et problem vi tager alvorligt.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Maj 2006 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Har fået en PM fra Otto med nogle helt reelle og legitime grunde til, at ordre behandlingen og svartiden tager længere tid end den burde.

Er stadigvæk utilfreds med det, men lader til, at det i fremtiden vil blive bedre. Nu må vi bare se om jeg tør bestille noget derfra engang i fremtiden. ¨

Hurtig : Jeg har bestillt ngoet fra HFK over nettet indtil videre 5 gange og har ALDRIG haft problemer. Nu er det jo os over nettet vi snakker om, hvordan det står til når man fysisk er i forretningen vil jeg ikke og kan jeg ikke udtale mig om. Men det er os en helt anden diskussion.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Maj 2006 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Nu er det FANDME nok!

Blevet lovet højt og helligt af Otto, at de ville sende det i fredags, men har ikke modtaget det endnu. Når og hvis de leverer det til mig så vil det være SIDSTE gange jeg handler hos TC.

Det kan bare ikke passe, at der skal køre sådan hos TC.

Otto, hvad er grunden nu hvis jeg må spørge?

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

Ja det er lidt sjovt at TC / Otto med dirigentstokken, ham som altid belærer os hvordan forretning skal drives, og kunderne intet forstand har på forretning, kan tage fejl og være ordførende for en forretning, der igen og igen kritiseres i tråd efter tråd, flere gange om året.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:
Ja det er sjovt manden med dirigentstokken, ham som altid belærer os hvordan forretning skal drives, og kunderne intet forstand har på forretning, kan tage fejl og være ordførende for en forretning, der igen og igen kritiseres i tråd efter tråd, flere gange om året.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Dankortet har netop slået rekord i omsætning lige nu, så et eller andet sted, er det nok ikke kun hos Tape Connection der er travlt.

Folk har åbenbart meget travlt med at få omsat friværdien i huset til hifi og fladskærme.
Man kunne måske sige, at det kunne løses ved blot at ansætte flere folk, men så enkelt er det ikke.

Det er ressourcekrævende at ansætte nye, og forringer faktisk servicen i oplæringsperioden.
Jeg tvivler på at der findes en enkel løsning på vækstproblemer.

Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Maj 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

Spencer

Så har der været overordentligt knald på Dankortet år ud og år ind, det er jo bare den samme historie igen og igen, og har ikke en dyt med det du skriver, at gøre.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Maj 2006 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Spencer

Så har der været overordentligt knald på Dankortet år ud og år ind, det er jo bare den samme historie igen og igen, og har ikke en dyt med det du skriver, at gøre.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Det tyder så på, at du ved mere om Tape Connection end jeg gør.
Men at Dankortet netop har slået rekord, er et faktum.

Det er let nok at servicere kunderne hurtigere, men det betyder højere priser.
Så piver kunderne også...

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Maj 2006 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

Spencer

Dankortet er flittigt i brug alle steder - det har ikke en prut med denne genganger ventehistorie at gøre - intet.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Maj 2006 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

@Toftdahl

Det er så muligt at du 'ved noget' som jeg ikke ved.
Du har jo tidligere vist at have usædvanligt branchekendskab.

Men nethandel er noget jeg selv har været involveret i, i de sidste par år, og været med til at starte virksomheder op.

Der hvor du både har en fysisk forretning, og en netbutik, kan det somme tider være svært at koordinere logistikken. Det kan betyde at man lover varer til kunder, som netop er solgt, og at man løber tør for små løsdele, grundet forvirring.

Man kunne måske forvente at der var én ansat der udelukkende styrede nethandlen, men det er der ikke altid råd til.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Bassøe skrev:

Nu er det FANDME nok!

Blevet lovet højt og helligt af Otto, at de ville sende det i fredags, men har ikke modtaget det endnu. Når og hvis de leverer det til mig så vil det være SIDSTE gange jeg handler hos TC.

Det kan bare ikke passe, at der skal køre sådan hos TC.

Otto, hvad er grunden nu hvis jeg må spørge?

Jeg finder det rimeligt, at du beskriver dine oplevelser med en forretning på vores forum, men nu synes jeg efterhånden tråden alene er blevet til konspordence mellem dig og forretningen, hvilket er uhensigtsmæssigt!

Dels gavner det dig næppe, og dels er HIFI4ALL.DK´s forum er ikke vejen frem til forhandleren, i de tilfælde man er udtilfreds eller der er tale om en konkret sag, som er tilfældet her!
Sagen bør tages parterne i mellem , f.eks. via telefon eller mail, og ikke offentligt - løses problemet ikke, er der andre veje, både juridsk og klagemæssigt.

Undlad venligst at inddrage HIFI4ALL.DK i stridigheder mellem 2 parter, hvori HIFI4ALL.DK ikke er part!

På forhånd tak!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Maj 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

Det må jeg så tage til efterretning.

Mener dog i bund og grund stadigvæk folk har brug for, at vide hvis en forretning, det være sig fysisk eller netbaseret ikke lever op til de gængse forventninger om god kundeservice.

Men da jeg i sidste ende ikke bestemmer hvad hvad der skal skrives/diskuteres på hifi4all vil jeg følge anmodningen og undlade, at debatere netop denne situation yderligere.

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

nemligja skrev:
Prøv at skrive en mail til El Giganten og se hvor længe der går før du får svar derfra...

Nu synes jeg ikke at Elgiganten skal være målestok for hvor tilfreds man er med at handle med os.

Jeg har ikke kommenteret tråden, fordi jeg i bund og grund mener kritikken er berettiget. Vi har perioder med meget stor travlhed, og så kan vi komme bagud med mails og/eller have problemer med at nå at tage telefonen. Vi er opmærksomme på de problemer travlheden forårsager, og har flere tiltag i gang for at forbedre svartiderne - men man ansætter ikke bare lige flere folk fra den ene dag til den anden fordi man i en periode har ekstra travlt, slet ikke hvis den standard vi ønsker af vores medarbejdere skal holdes. Vi kan ikke undgå at der bliver nogle flaskehalse tidsmæssigt engang imellem, men vi kan gøre hvad vi kan for at minimere det.

Jeg syntes det er skægt at TC ikke har tid til at svare på kundernes mail eller pakke de vare der står på lager lige til at blive sendt, for man ser da hver eneste dag indlæg fra Otto, det har han åbenbart tid til, at skrive/svare på hifi4all måske han skulle svare på nogle mails istedet eller hjælpe med at pakke

Men jeg vil dog lige gøre opmærksom på at jeg aldrig har handlet med TC på nettet, og kan derfor ikke udtale mig om deres service der, men Jeg har handlet i butikken og altid fået top service.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:
Jeg syntes det er skægt at TC ikke har tid til at svare på kundernes mail eller pakke de vare der står på lager lige til at blive sendt, for man ser da hver eneste dag indlæg fra Otto, det har han åbenbart tid til, at skrive/svare på hifi4all måske han skulle svare på nogle mails istedet eller hjælpe med at pakke
Du mener da ikke at du vil måle TC´s travlhed udfra hvad deres ansatte laver i fritiden

Jeg vill personlig være ked af hvis indlæg som dette gør at folk som Otto bliver mindre synlige på nettet! Det ville være et stort tab for os der gider læse og lære i stedet for at læse og brokke....

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Nu har Otto vel også lidt fritid ind imellem... Og det at deltage i f.eks. dette forum er vel næsten at betragte som værende en del af hans arbejde. Jeg er sikker på at Otto ofrer mere end 37 timer på butikken.

For i øvrigt er Otto jo ikke Tape Connection alene, der er mange andre som kan "nosse" i det. Jeg har også selv oplevet at han ikke ringede mig op, det sker jo. Men det aktuelle eksempel er godt nok ikke "their finest hour".

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 10 Maj 2006 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Jeg hverken kan eller vil løbe fra at vi ind imellem har nogle spidsbelastninger, hvor vi ikke kan leve op til det niveau af service og responstid/leveringstid som vi ønsker af os selv. Kombineres dette med at vi har en generelt meget høj gennemstrømning af kunder, og at en relativt stor del af vores kunder har kendskab til diverse internet-fora, så er det klart at der vil komme en negativ historie i ny og næ. Flere kunder giver flere historier, såvel positive som negative - det kan godt ske at der er relativt mange negative historier at læse om os i dette forum (det synes jeg nu ikke), men det skal jo sammenholdes med at der også er tilsvarende flere positive. Det gør jo en vis forskel om det er én procent af 200 kunder, eller én procent af 2000 kunder, der er utilfredse - og man skal huske at en utilfreds kunde har langt højere tilbøjelighed til at fortælle om sin erfaring end en tilfreds kunde.

Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

Jean M Jarre skrev:
Du mener da ikke at du vil måle TC´s travlhed udfra hvad deres ansatte laver i fritiden

Hvad snakker du om Ottos indlæg er da lige så oftes i arbejdstiden som uden for lukketid.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 10 Maj 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Det synes jeg er en unfair kritik, da du ikke ved hvordan min arbejdstid er sammensat.

golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu altid set Otto's indlæg som en del af en servicevenlighed, hvad enten det er her, eller på deres eget forum.

Til top Vis golfdane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af golfdane

Mikkel Drewsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2006
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Synes også at jean M jarre går over stregen her. Hvornår Otto skriver sine indlæg kan på ingen måde være relevant for denne debat.

Ikke desto mindre står der jo 'branchemedlem' ved Ottos navn, og Tape Connections logo ses tydeligt, så man må vel gå ud fra, at Otto repræsenterer og varetager Tape connections interesser her på sitet? Det har vel også en anseelig pr-værdi kunne man forstille sig.

Personligt synes jeg også at servicen ved tape connection har været variende. De gange jeg har været nede for at købe noget har servicen været god (har dog oplevet en tendens til at man presser lidt på med et køb). Men når man har mindre forespørgelser eller problemer er der knap så meget tid. Lige præcis dette er en af de ting hvor HIFI-klubben i mine øjne er rigtig gode. De tager sig som regel tid til mine dumme spørgsmål, også selvom jeg ikke kommer for at købe noget.

Til top Vis Mikkel Drewsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel Drewsen

Wizard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Bassøe skrev:

Det må jeg så tage til efterretning.

Mener dog i bund og grund stadigvæk folk har brug for, at vide hvis en forretning, det være sig fysisk eller netbaseret ikke lever op til de gængse forventninger om god kundeservice.

Men da jeg i sidste ende ikke bestemmer hvad hvad der skal skrives/diskuteres på hifi4all vil jeg følge anmodningen og undlade, at debatere netop denne situation yderligere.

Det er ikke tråden som sådan eller din situation der er noget galt med, det er mere det at du direkte spørger Otto i tråden om hvad der nu skal ske. Dette bør, som redaktøren også skriver, foregå privat jer imellem.

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes