Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 09:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tapeconnection problemer igen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DennisDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

Nu føler jeg også lige jeg bør give mit besyv med
Er helt enig med det der tidligere er skrevet med, at hvis man ønsker at sidde stille og rolig og "lege" med udstyret så får man muligheden hos TC. Har faktisk også haft ganske fornuftig e-mail korrespondence med dem.
Men men.....nu den dårlige oplevelse. Var af 2 omgange inde for at høre på DLS R55 højttalerne. Første gang alene og jeg var vild med højttaleren. Så dog på nettet at de førte tilbud på R66 til 7000 (1000 kr. under R55) og mailede angående tilbud på R55. Fik svar fra Otto at jeg kunne komme i butikken og så kunne vi finde en god pris sammen. Anden gang jeg så kom for at lytte var det med kæresten (skulle være sikker på at jeg ikke bare lod mig påvirke af al rosen til højttalerne men at lyden rent faktisk var god). Sammenlignede den også med R66 men forelskede mig i R55. Så kom problemet lige pludselig - desværre. Mit budget lå kun til 7-8.000 kr på det tidspunkt (faktisk mindre men var forelsket i de højttalere) og så kunne jeg jo netop lige få R55 i vinyl-finish. Men men men.....ifølge TC kunne jeg ikke få højttaleren i vinyl mere kun i finer. Altså en merudgift som jeg bestemt ikke havde budgetteret med. Skuffet og desillusioneret måtte jeg jo så gå derfra uden højttalere.
Alligevel ser man stadig den dag i dag at de på hjemmesiden reklamerer med, at man kan få R55 i vinyl hvilket undrer mig meget. Hvis man ikke kan bør det vel fjernes da man giver kunden falske forhåbninger. Ja nærmest bondefangeri. Så mine oplevelser med TC er blandede.

Til top Vis DennisDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DennisDK

Mikkel Drewsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Et lignende eksempel er, at de i deres brochure skriver at Marantz' DV 4610 er en af markedets billigeste afspillere med HDMI. Problemet er så bare, at DV 4610 ikke har HDMI...

Til top Vis Mikkel Drewsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel Drewsen

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Mikkel Drewsen skrev:
Et lignende eksempel er, at de i deres brochure skriver at Marantz' DV 4610 er en af markedets billigeste afspillere med HDMI. Problemet er så bare, at DV 4610 ikke har HDMI...

Nu synes jeg vi går lidt i petitesser - vi fik oplyst fra importøren at DV 4610 havde HDMI, hvilket viste sig at være forkert da vi fik den - men da var kataloget trykt. Vi trykker trods alt ikke for 100.000 kr. kataloger om, fordi der er en trykfejl hist og her...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

DennisDK skrev:

Nu føler jeg også lige jeg bør give mit besyv med
Er helt enig med det der tidligere er skrevet med, at hvis man ønsker at sidde stille og rolig og "lege" med udstyret så får man muligheden hos TC. Har faktisk også haft ganske fornuftig e-mail korrespondence med dem.
Men men.....nu den dårlige oplevelse. Var af 2 omgange inde for at høre på DLS R55 højttalerne. Første gang alene og jeg var vild med højttaleren. Så dog på nettet at de førte tilbud på R66 til 7000 (1000 kr. under R55) og mailede angående tilbud på R55. Fik svar fra Otto at jeg kunne komme i butikken og så kunne vi finde en god pris sammen. Anden gang jeg så kom for at lytte var det med kæresten (skulle være sikker på at jeg ikke bare lod mig påvirke af al rosen til højttalerne men at lyden rent faktisk var god). Sammenlignede den også med R66 men forelskede mig i R55. Så kom problemet lige pludselig - desværre. Mit budget lå kun til 7-8.000 kr på det tidspunkt (faktisk mindre men var forelsket i de højttalere) og så kunne jeg jo netop lige få R55 i vinyl-finish. Men men men.....ifølge TC kunne jeg ikke få højttaleren i vinyl mere kun i finer. Altså en merudgift som jeg bestemt ikke havde budgetteret med. Skuffet og desillusioneret måtte jeg jo så gå derfra uden højttalere.
Alligevel ser man stadig den dag i dag at de på hjemmesiden reklamerer med, at man kan få R55 i vinyl hvilket undrer mig meget. Hvis man ikke kan bør det vel fjernes da man giver kunden falske forhåbninger. Ja nærmest bondefangeri. Så mine oplevelser med TC er blandede.

Altså at informationer ikke er opdateret er da ikke optimalt, men at du er blevet forelsket i en højttaler du ikke har råd til gør det jo ikke til bondefangeri, eller også er tærsklen for bondefangeri ændret en hel del synes jeg.

Det var noget andet hvis de havde en pris på nettet, som de ikke ville stå ved, men hvis produktet er udgået og den højere pris er for en anden og bedre vare, så er der vel ikke andet problem end det, at ikke alle varer på hjemmesiden findes i butikken. Det kan være irriterende, hvis man har sat sin næse op efter noget, men mig bekendt er der INGEN hifibutikker, der har alt hjemme hele tiden.

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

Mikkel Drewsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2006
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Mikkel Drewsen skrev:

Nu synes jeg vi går lidt i petitesser - vi fik oplyst fra importøren at DV 4610 havde HDMI, hvilket viste sig at være forkert da vi fik den - men da var kataloget trykt. Vi trykker trods alt ikke for 100.000 kr. kataloger om, fordi der er en trykfejl hist og her...

Hej Otto!

Du har ret, det er en lille ting. Jeg er da også ganske glad for min DVD-afspiller alligevel
Anyway, alle kan begå fejl, og det er i mine øjne helt fair. Overordet set synes jeg, at jeg har fået nogle gode produkter ved at handle ved Tape Connection, og servicen har været acceptabel, omend ikke overvældende. Om det så er fordi der har været ekstra travlt på det seneste skal jeg ikke kunne sige. Jeg har altid handlet i HIFI-Klubben, og synes Tape Connection er et fint alternativ.

Til top Vis Mikkel Drewsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel Drewsen

DennisDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 Maj 2006 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Citér:

Altså at informationer ikke er opdateret er da ikke optimalt, men at du er blevet forelsket i en højttaler du ikke har råd til gør det jo ikke til bondefangeri, eller også er tærsklen for bondefangeri ændret en hel del synes jeg.

Det var noget andet hvis de havde en pris på nettet, som de ikke ville stå ved, men hvis produktet er udgået og den højere pris er for en anden og bedre vare, så er der vel ikke andet problem end det, at ikke alle varer på hjemmesiden findes i butikken. Det kan være irriterende, hvis man har sat sin næse op efter noget, men mig bekendt er der INGEN hifibutikker, der har alt hjemme hele tiden.

Jeg havde skam råd til højttalerne hvis de havde dem til den annoncerede pris. Vel at mærke den pris de stadig den dag i dag annoncerer med - 8000 kr i vinyl finish. Men spørger du i butikken findes den ikke i vinyl mere. Åbenbart kun på deres hjemmeside.....

Til top Vis DennisDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DennisDK

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes