| Forfatter |
|
waf! Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 06 Maj 2006 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
Waf hvad for noget musik lytter du til jeg personligt lytter jeg mest til jazz..
Mvh Novisad
|
|
|
Jeg er også mest til jazz, men lige nu spinner Eleanor Mcevey ,Early Hours. har også lige købt N.Young, praire wind. fed skive , lidt rigeligt bass i optagelsen, men ellers rigtig god, en anden nyere indkøbt skive er Bill Berry ,Shortcake . i Adiophile super presning! den swinger
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Maj 2006 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
becker skrev:
Haugaard skrev:
|
Spændende anlæg!
Haugaard
|
|
|
Det er jo ikke bare spændende - det er FANTASTISK spændende. Det er vanvittigt lækre komponenter, som umiddelbart ser ud til at passe sammen som fod i hose. Af alle anlæg jeg har set herinde, er det her måske det jeg bedst kunne tænke mig at høre!
|
|
|
Takker Boris!
jeg er nu også ganske tilfreds :-) og hvis jeg kikker 3-4 år tilbage så havde jeg ikke forventet at mit anlæg kunne have nået til dette niveau( iforhold til hvad jeg spillede på der) men lidt gode byttehandler og lidt godt gammeldags købmandsskab har gjort det muligt for mig at få et anlæg der langt overstiger hvad jeg selv havde forventet var muligt ! så det er bare dejligt
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 06 Maj 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
waf! skrev:
Haugaard skrev:
waf! skrev:
|
"anlægget spænder bredt synes jeg, men musik der er optaget godt, dynamisk, er virkelig sjovt /spændende at høre , jeg har lige købt Stevie ray vauhgn ( hvordan staves Vaughn ? )" |
|
|
Vaughan
Spændende anlæg!
Haugaard
|
|
|
Takker, også for stave kontrollen!
|
|
|
Det var skam ikke stave kontrol. Du spurgte jo 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
Peter K Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 06 Maj 2006 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej waf,
Det ser virkeligt fedt ud! Rart at se, at flere har fået øjnene op de kvaliteter, som gode hornhøjttalere har
M.v.h.
Peter
|
| Til top |
|
| |
audiohagel Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 150
|
| Sendt: 06 Maj 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEJ WAF
DET SER VIRKELIGT FEDT UD DIT ANLÆG!!!
Jeg er også selv vild med rør forstærkere og hornhøjttalere,
alt under 500liter er jo LÆRLING højttalere.så kan de jo lære det,
ja de kan!!!!!
MVH AUDIOHAGEL
www.audiohagel.dk
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Maj 2006 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
waf! skrev:
Haugaard skrev:
waf! skrev:
|
"anlægget spænder bredt synes jeg, men musik der er optaget godt, dynamisk, er virkelig sjovt /spændende at høre , jeg har lige købt Stevie ray vauhgn ( hvordan staves Vaughn ? )" |
|
|
Vaughan
Spændende anlæg!
Haugaard
|
|
|
Takker, også for stave kontrollen!
|
|
|
1a
|
| Til top |
|
| |
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 07 Maj 2006 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kan da vist ikke blive meget mere high-end - det er bare lækkert. Jeg undrer mig lidt over at der ikke står et sæt SP-E med alt det AN grej du har. Hornene skulle dog spille formidabelt og så er de jo rigtig flotte. __________________ hilsen Buch
Mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buch skrev:
|
Så kan da vist ikke blive meget mere high-end - det er bare lækkert. Jeg undrer mig lidt over at der ikke står et sæt SP-E med alt det AN grej du har. Hornene skulle dog spille formidabelt og så er de jo rigtig flotte.
|
|
|
Hej Buch
mine forrige HTére var også et sæt AN E med sølvdelfiltre og det hele ! og de spillede virkeligt dejligt synes jeg , dog manglede der lidt dynamik , og de var måske en omgang for pumbede op i mellemtonen - men en dejlig HTér anyway - men DUOérne er så meget bedre på alle områder jeg var også inde og kikke på dit sæt-up det ser nu også ganske godt ud- har selv haft en af de der proceed cdpère den spillede ganske godt
|
| Til top |
|
| |
JensH Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Waf.
Det er godt nok et imponerende anlæg du har fået samlet.
Hvad er det helt præcist du har pladespilleren placeret på. Det ligner krydsfiner, pulsar points og ????. Har du prøvet andre underlag, og hvad er fordeler ved krydsfiner? Jeg bruger selv krydsfiner under mine højtalere med godt resultat.
Jeg overvejer selv en Accoustic Solid pladespiller, dog en mindre model end den du har. ( Desværre.... )
MVH Jens
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Waf!
Fedest!
Stilrent!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeNR skrev:
Spændende grej! Der er nu noget over horn-konstruktioner - udover størrelsen 
- BR
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
JensH skrev:
|
Hej Waf.
Det er godt nok et imponerende anlæg du har fået samlet.
Hvad er det helt præcist du har pladespilleren placeret på. Det ligner krydsfiner, pulsar points og ????. Har du prøvet andre underlag, og hvad er fordeler ved krydsfiner? Jeg bruger selv krydsfiner under mine højtalere med godt resultat.
Jeg overvejer selv en Accoustic Solid pladespiller, dog en mindre model end den du har. ( Desværre.... )
MVH Jens
|
|
|
Hej Jens
på billedet er det en mdf plade fra en densen TT væghylde med Alu pulsar points og så 2 stykker 21mm finsk birketræs krydsfinér ( den flotte/dyre uden kvaster ) efterflg. har jeg hængt den op på et par bukke på væggen, og motoren står på sin egen lille vægmonterede hylde Birke træs krydsfiner har en god klang :-)
Solid-acoustic TTérne har lidt rigeligt motor vibrationer og disse er absolut hørbare , som en ringen, samme lyd som hvis du knipser på plade talerkenen ! så hvis du køber sådan en TT ( hvilket jeg absolut kun kan anbefale ) så skal du regne med at du skal eksperimetere med afkobling af motoren, de gummi dutter der er på motoren fra starten af er ikke nok , i det hele taget er disse TTére ikke et 100% genemarbejdet produkt , men de er absolut den lave pris vær , og hvis du er villig til at eksperimentere med afkobling og ophæng /platform , så får du virkelig en utroligt godt klingende pladespiller - jeg vil anbefale dig at "Google" den og læse den test der er som Torsten Lorsch , har lavet af en af modellerne, han kommer også ind på disse problemer med afkobling osv...
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
|
Waf!
Fedest!
Stilrent!
Mvh.
|
|
|
takker 
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 22 Maj 2006 kl. 02:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold fast et lækkert setup  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Maj 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Hold fast et lækkert setup  |
|
|
takker , dit eget sæt up er da heller ikke uden evner
Mvh Waf!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
waf! skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
takker , dit eget sæt up er da heller ikke uden evner
Mvh Waf!
|
|
|
Tak tak Fik lige bygget lidt rundt igår, så nu spiller jeg sgu selv på Audio note over hele linien mere eller mindre. Fedt og få noget man med tiden kan gøre bedre. Der alleredet bestilt nye rør til DAC´en Tiltrods for den er helt ny hehe...
Må dælme lyde luftigt og åbent dit setup. Og dynamikken må absolut være helt i top, hvis ik skræmmende  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
waf! skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
takker , dit eget sæt up er da heller ikke uden evner Lige mine ord, Audio Note er ikke det værste man kan lytte til 
Mvh Waf!
|
|
|
Tak tak Fik lige bygget lidt rundt igår, så nu spiller jeg sgu selv på Audio note over hele linien mere eller mindre. Fedt og få noget man med tiden kan gøre bedre. Der alleredet bestilt nye rør til DAC´en Tiltrods for den er helt ny hehe...
Må dælme lyde luftigt og åbent dit setup. Og dynamikken må absolut være helt i top, hvis ik skræmmende  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
waf! Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
kennethjensen skrev:
waf! skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
takker , dit eget sæt up er da heller ikke uden evner Lige mine ord, Audio Note er ikke det værste man kan lytte til 
Mvh Waf!
|
|
|
Må dælme lyde luftigt og åbent dit setup. Og dynamikken må absolut være helt i top, hvis ik skræmmende 
|
|
|
|
|
|
der er virkelig også noget at hente på rørene i sådan en AN dac , er det 6922 der er i udgangen ? hvis ja så prøv med nogle Siemens Cca(hedder de vist !) det virker 
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
der er virkelig også noget at hente på rørene i sådan en AN dac , er det 6922 der er i udgangen ? hvis ja så prøv med nogle Siemens Cca(hedder de vist !) det virker Jeg kenner lidt til Siemens rør men ikke lige det du skal bruge, jeg syntes de er kedelig at høre på af dem jeg har hørt, ECC81 / 82 / 83. [/QUOTE]
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes det er CCA jeg skal bruge. Og de er også bestilt, samt er der bestilt russere til pre og amp
DAC´en får hele turen, med sølv kabler, BG osv
Pre´en har allerede været lidt under kniven og fået BG i hele signalvejen
Næste projekt er "måske" nye Audio Note AN-E i silver edition. Men lad os nu se, har opdateret min Snell med Audio Notes enheder og sølvkabel. Og det gav den et betydelig løft. __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |