| Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du finder ud af at det ikke er en and (for at blive i dyreriget) må du da gerne viderebringe information om Hvor?/Hvad?/Hvem? hvis muligt (med mindre du har tænkt dig at opkøbe hele lageret selv med henblik på at videresælge med en vis profit for øje selvfølgelig  ).
Nå men der er Klovn på Zulu så...
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
|
Krenzler, skal jeg lige lokke lidt mere? KAN du modstå disse tilbud: "The State of the Art and Reference of all cartridges, The Colibri Platinum XPM 0.35 mV. Normal retail price between 7500 and 10000 Euro, depends on the country where you buy it. This beauty, fitting in many tone arms and the best sounding cartridge in the Van den Hul family for 2500 Euro. A well-known cartridge is the Frog LO, but a MK-2 version, a beauty that can be fitted in many tone arms. Normal retail price 1850 Euro, now your price 875 Euro. The same cartridge in the exclusive Gold version with matched crystal gold-wire coils, normally it will cost 2885 Euro, I offer it for only 1045 Euro." Ja sådan ser det ud når VdH holder udsalg!!
Forøvrigt, så fik jeg denne gode nyhed fra sælger af min nye PU (vel at mærke efter at jeg havde købt): "Ich habe übrigens mal ein Condor mit einem VPI SCOUT gehört, daß war ein Traum. Extreme Dynamik verbunden mit erschreckend realistischer Darstellung."
Man glæder sig!
Mvh.
|
|
|
Hvis den mail kommer fra en der hedder Wolfgang så slå lige bremsen i .
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Milu skrev:
|
Krenzler, skal jeg lige lokke lidt mere? KAN du modstå disse tilbud: "The State of the Art and Reference of all cartridges, The Colibri Platinum XPM 0.35 mV. Normal retail price between 7500 and 10000 Euro, depends on the country where you buy it. This beauty, fitting in many tone arms and the best sounding cartridge in the Van den Hul family for 2500 Euro. A well-known cartridge is the Frog LO, but a MK-2 version, a beauty that can be fitted in many tone arms. Normal retail price 1850 Euro, now your price 875 Euro. The same cartridge in the exclusive Gold version with matched crystal gold-wire coils, normally it will cost 2885 Euro, I offer it for only 1045 Euro." Ja sådan ser det ud når VdH holder udsalg!!
Forøvrigt, så fik jeg denne gode nyhed fra sælger af min nye PU (vel at mærke efter at jeg havde købt): "Ich habe übrigens mal ein Condor mit einem VPI SCOUT gehört, daß war ein Traum. Extreme Dynamik verbunden mit erschreckend realistischer Darstellung."
Man glæder sig!
Mvh.
|
|
|
Hvis den mail kommer fra en der hedder Wolfgang så slå lige bremsen i .
|
|
|
Umiddelbart har jeg heller ikke tænkt mig, at hoppe på vognen... For jo, det lugter lidt! Og nej det er ikke en Wolfgang, men en Dr. Harry!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
jensen skrev:
| Hvis den mail kommer fra en der hedder Wolfgang så slå lige bremsen i. |
|
|
Umiddelbart har jeg heller ikke tænkt mig, at hoppe på vognen... For jo, det lugter lidt! Og nej det er ikke en Wolfgang, men en Dr. Harry! |
|
|
Øh, har du så købt Condor eller ej? Jeg er lidt forvirret...
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 09 Maj 2006 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
Milu skrev:
jensen skrev:
| Hvis den mail kommer fra en der hedder Wolfgang så slå lige bremsen i. |
|
|
Umiddelbart har jeg heller ikke tænkt mig, at hoppe på vognen... For jo, det lugter lidt! Og nej det er ikke en Wolfgang, men en Dr. Harry! |
|
|
Øh, har du så købt Condor eller ej? Jeg er lidt forvirret...
|
|
|
Det kan jeg egentlig godt forstå...
Det første citat om tilbud på VdH produkter (engelsk) var en gut der solgte rimelig billige VdH PU'er på audio-markt.de hvor jeg spurgte til hvad han ellers kunne skaffe af produkter fra VdH.
Andet citat på tysk, var fra ham hvis Condor jeg vandt på ebay, til en ganske god pris. Og jo det er min, skal bare lige ha' den med posten, hader at vente!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 09 Maj 2006 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Kim Petersen skrev:
| Øh, har du så købt Condor eller ej? Jeg er lidt forvirret...
|
|
|
Det kan jeg egentlig godt forstå...
Det første citat om tilbud på VdH produkter (engelsk) var en gut der solgte rimelig billige VdH PU'er på audio-markt.de hvor jeg spurgte til hvad han ellers kunne skaffe af produkter fra VdH.
Andet citat på tysk, var fra ham hvis Condor jeg vandt på ebay, til en ganske god pris. Og jo det er min, skal bare lige ha' den med posten, hader at vente! |
|
|
Ah, så er jeg med - jeg troede det var samme person...
Ja, ventetid er den mest trælse af alle 
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 10 Maj 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay...
Der kan ikke sendes med efterkrav fra Holland (det er nu ikke første gang jeg hører det).
Men til gengæld gav ham dér Dr. Harry mig sit ebay navn, og den er kun positiv! Så man bliver jo helt i tvivl, god nok eller en fusker?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 10 Maj 2006 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kim.
Er din Avatar en Benz LP?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2006 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Milu.
Ham der Dr. Harry var det ham fra audio-markt.de? Hvis du kigger på deres hjemmeside under "kontakt" kan du se at siden ejes af bla. en "Wolfgang Brings". Jensen advarede om en Wolfgang dog uden at sige hvorfor. Har jeg misforstået noget?
Holland, var det der VdH PU'en skal komme fra? Hvad med PayPal?
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 10 Maj 2006 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Hej Milu.
Ham der Dr. Harry var det ham fra audio-markt.de? Hvis du kigger på deres hjemmeside under "kontakt" kan du se at siden ejes af bla. en "Wolfgang Brings". Jensen advarede om en Wolfgang dog uden at sige hvorfor. Har jeg misforstået noget?
Holland, var det der VdH PU'en skal komme fra? Hvad med PayPal? |
|
|
Hej Krenzler!
Lige for at slå noget fast, ham jeg har købt VdH Condor af på ebay er en ganske almindelig tysker, der ikke har noget med Dr. Harry at gøre...
Dr. Harry er en hollænder som jeg opdagede både på audio-markt.de og ebay, som havde nogle ekstrem lave priser på alt VdH udstyr. Og ja, han modtager betaling via Paypal... Men hvorfor han har SÅ lave priser på VdH ting, det er et godt spørgsmål. Men hans påstand er, at han personligt kender VdH...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2006 kl. 01:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK, kondoren er sikker - nok om det (hvordan ser en ganske almindelig tysker ud?).
Mine alarmklokker ringede bare fordi Dr. Harry blev fundet via audio-markt.de der ejes af en Wolfgang som Jensen advarede imod (hvis det er den samme - og hvorfor?).
Men selvfølgelig, hvis Dr. Harry blev fundet i "Links" sektionen har han jo ikke nødvendigvis noget at gøre med audio-markt.de. Du siger han har en rating på 100%, hvor mange feedbacks har han modtaget?
P.S. Jeg har ikke personligt noget udestående med audio-markt.de.
Nu har du jo (snart) kondoren, men en anden PU der skulle funke rigtigt godt i JMW-9 armen er en Sumiko Blackbird men det har du sikkert hørt.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 10 Maj 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2006 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Men tror dog nok indtil videre min Kontrapunkt A skal fungere som 2. til tvivlsomme lp'er.
|
|
|
Nå nå... der er godt nok nogen der rigtigt forstår at føre sig frem!
Jeg tror som nok jeg kunne leve med det hvis kontrapunkt'en spillede første-violin i min stue.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 11 Maj 2006 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2006 kl. 03:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja den er nice. Den skal nok ryge op i pris før lukketid. Det der med at købe brugte high-end PU'er på eBay, der er jeg nok ikke lige så flamboyant som dig Milu.
Så må man bare stole på de påståede antal timer på nålen... Desuden synes jeg at alle sælgere af svinedyre super-PU'er på eBay burde vise billeder med 200x zoom på nålen som nogen (de meget seriøse) jo faktisk gør.
|
| Til top |
|
| |
Roadrunner-DK Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Milu,
Jeg var også med i denne Auktion på Ebay, er du sprunget fra VDH nålen ?
Jeg fik denne Email i Dag....
Bitte setzen Sie sich mit dem Verkäufer unter folgender Email Adresse in Verbindung: Durch Ihr Gebot zeigten Sie Interesse an dem Artikel Van den Hul The CONDOR XCM, like new, OVP (Artikelnummer: 7615121916), jedoch endete die Auktion mit einem höheren Gebot eines anderen eBay Mitglieds. In Zustimmung mit der eBay Verkaufspolitik bietet Ihnen der Verkäufer des oben genannten Produkts zu dem Preis von EUR 805,00 eine zweite Chance, weil der Höchstbietende dieser Auktion nicht in der Lage war, die Transaktion durchzuführen. Sie sind berechtigt, wenn Sie dieses Angebot annehmen, durch die eBay Gesellschaft Transaktionen inklusive Betrugsschutz durchzuführen. Um dieses Produkt zu erwerben, setzen Sie sich mit dem Verkäufer unter folgender Email Adresse: ......... in Verbindung. __________________ Med venlige hilsner
Søren Andersen
|
| Til top |
|
| |
Bryde Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 396
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har handlet hos Dr Harry to gange - uden problemer .
Kan kun anbefale ham .
Mvh Bryde .
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roadrunner-DK skrev:
|
Hej Milu,
Jeg var også med i denne Auktion på Ebay, er du sprunget fra VDH nålen ? Nej, den skulle gerne være på vej...
Jeg fik denne Email i Dag.... Mystisk!
Bitte setzen Sie sich mit dem Verkäufer unter folgender Email Adresse in Verbindung: Durch Ihr Gebot zeigten Sie Interesse an dem Artikel Van den Hul The CONDOR XCM, like new, OVP (Artikelnummer: 7615121916), jedoch endete die Auktion mit einem höheren Gebot eines anderen eBay Mitglieds. In Zustimmung mit der eBay Verkaufspolitik bietet Ihnen der Verkäufer des oben genannten Produkts zu dem Preis von EUR 805,00 eine zweite Chance, weil der Höchstbietende dieser Auktion nicht in der Lage war, die Transaktion durchzuführen. Sie sind berechtigt, wenn Sie dieses Angebot annehmen, durch die eBay Gesellschaft Transaktionen inklusive Betrugsschutz durchzuführen. Um dieses Produkt zu erwerben, setzen Sie sich mit dem Verkäufer unter folgender Email Adresse: ......... in Verbindung.
Meget, meget mystisk! Måske er det en anden en der kører et tilbud til dig?
Mvh. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm...
"In Zustimmung mit der eBay Verkaufspolitik bietet Ihnen der Verkäufer des oben genannten Produkts zu dem Preis von EUR 805,00 eine zweite Chance, "weil der Höchstbietende dieser Auktion nicht in der Lage war, die Transaktion durchzuführen."
Det må jo siges at være ukorrekt!
Og...
"Um dieses Produkt zu erwerben, setzen Sie sich mit dem Verkäufer unter folgender Email Adresse: ......... in Verbindung."
Sælger vil altså have dig (Roadrunner-DK) til at kontakte ham via hans e-mail adresse UDEN om eBay, eller hvad?
Det burde ihvertfald få ens alarmklokker til at ringe!
Milu: Jeg håber sgu at din handel går glat. Det forekommer mig ikke helt regelmæssigt det her. Måske du skulle sende ham en mail for at få bekræftet om alt er vel?
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Krenzler.
Jep, jeg har netop været i kontakt med sælger og han fatter heller ikke en bjælde! Men jeg har betalt med Paypal, har hans adresse og den faktura for forsendelse som sælger har sendt mig. Så jo jeg er rolig.
Men jeg tror der er fuskere, der opsnapper hvem der har været med til at byde og så sender dem en e-mail.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |