Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 17:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: cd-wow.com (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 16 November 2003 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

Her er en vousher til cd-wow.com på dette link  www.cd-wow.com/trustcard Det eneste du skal gøre er at skrive din email ned i vousheren og vælge om i vil have 1 pound rabat på cd eller 1,5 på dvd'er og tryk go...

I går derefter ind på jeres email adresse trykker på linket til cd-wow.com, vælger en dvd-film eller cd ud fra hvad i har valgt og bruger vousheren.

Et andet link til cd-wow.com er dette her http://www10.cd-wow.com/index.php?affid=12020 giver et pound rabat på alle cd'er. Virker ikke mere, men et link i et andet indlæg virker, kig længere nede. I mit sidste indlæg.

Med lidt snille kan man bruge dem begge 2 på en gang, ikke alle kan gøre det, det er meget indviklet og svært at forklare.

Jeg fik den nye med DIDO til 7 pound i stedet for 9, det er da billigt.

Er ikke klare over om man kan benytte flere e-mail adresser fra den samme komputer til at bruge vousheren flere gange, men det skal forsøges....

Er der nogen der ved om man kan det...?

OG hvor kan man finde de vousher hende, jeg stødte tilfældigvis på dem, der må være en side de står på, så man ikke skal lede efter dem.....?

Er der andre der er interresseret i at dele det med andre fra forrummet der er virkelig noget at spare....

Det andet link virkede ikke som jeg skrev før, det var udgået. Men det her virker. Det er cd-wow.com der selv har lavet det. 

Aner ikke om det er ulovligt jeg fandt det på http://www.danskhjemmebioforum.dk

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted

j_gerd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 November 2003 kl. 00:30 | IP-adresse registreret  

har denne her tråd ikke været her før???

hvordan kan det ikke være ulovligt? er det ikke et link man får hvis man har gjort sig fortjent til en eller anden rabat?
Til top Vis j_gerd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af j_gerd

JackD
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 November 2003 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

spørgsmålet fra j_gerd er besvaret i den øverste tråd.....det andet link før til cd-wow.com var udgået....sletter det indlæg så folk ikke skal gå forgæves. Men skynd jer, hvis i skal have bestilt noget, for de holder vist ikke så længe af gangen....

Linket som jeg ikke kunne få til at virke er

http://www7.cd-wow.com/index_2.php?affid=12685&pp_nr=2

Men de andre virker fint på min... Linket i det næste indlæg virker stadig

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted

JackD
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 November 2003 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

hmmm...sidste gang jeg msider et link på nettet for bedre priser, den er blevbet lukket nu, nok for mange der har kunne bestille over den for bedre priser, 2tal nedren godt jeg nåede at bestille 5 cd.er og 4 dvd film med rabat

Vousheren virker stadig, derk an i få rabat, men skynd jer, de virker ikke meget længere end et par dage af gangen 

http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=83007-85600-58860-70547-36140 Den her virker nu, men hurry op, det kan være den bliver lukket, som de andrer, den giver et pund rabat på en cd.....i hvert fald nu, det skifter lidt med hvilket link der virker.

M.v.h Jack

Min hjemmebio

JackD
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 November 2003 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

Hvor mange af det kan få det til at virke det virker fint hos mig........?

M.v.h Jack

Min hjemmebio

falk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003
Sendt: 30 November 2003 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:

Med lidt snille kan man bruge dem begge 2 på en gang, ikke alle kan gøre det, det er meget indviklet og svært at forklare.

Jeg fik den nye med DIDO til 7 pound i stedet for 9, det er da billigt.

Hvor smålig kan man blive?? En cd koster under 100kr incl porto, alligevel er du villig til at snyde prisen ned - og faktisk begå bedrageri. Det eneste du får ud af det, er at cd-wow pludselig vil stoppe med den slags rabatter. føj siger jeg bare

Iøvrigt kunne du jo beytte deres hongkong side hvis du vil have cd'erne billigere. Der koster dido ca 76 kr incl porto.
Til top Vis falk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af falk

JackD
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 December 2003 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

falk >> det er ikke at være smålig, din gamle havenisse og desuden er det ikke bedrageri, tjeck dine sure opstød inden, du kaster op på os andre. Folk som dig skulle sendes ud på en øde ø, med rockerne og det andet pap, så kunne i hygge jer.

M.v.h Jack

Min hjemmebio

PrebKlok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 01 December 2003 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

falk skrev:
Hvor smålig kan man blive??

Enig

Til top Vis PrebKlok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PrebKlok Besøg PrebKlok's Websted

falk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 December 2003 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:
falk >> det er ikke at være smålig, din gamle havenisse og desuden er det ikke bedrageri, tjeck dine sure opstød inden, du kaster op på os andre. Folk som dig skulle sendes ud på en øde ø, med rockerne og det andet pap, så kunne i hygge jer.

Hvis du forsøger at benytte en rabat du ikke er berettiget til, er det bedragerig.

Når du på den måde misbruger deres rabat system som bla. gives til mennesker der er ærlige og eks. returnerer en cd der er kommet for meget, ødelægger du det for alle andre ærlige brugere. Med tanke på deres lave priser og gode service finder jeg det frastødende på den måde at misbruge deres goodwill.

igen FØJ

Dig og andre der gør den slags burde sendes ud på en øde ø, og tvinges tilat høre richard ravnvald på en overstyret transistor..

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 02 December 2003 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

falk skrev:

Hvis du forsøger at benytte en rabat du ikke er berettiget til, er det bedragerig.

FULDSTÆNDIG ENIG! Dette kan ikke diskuteres!! Basta Bum! Færdigt arbejde! Så er den skid slået.....

Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003
Sendt: 02 December 2003 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er lige så usselt, som når folk gennemprøver en vare i en butik til bunds, dvs. tester den i timevis, for derefter bevidst at hoppe på nettet og købe varen billigst muligt.
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 December 2003 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

JackD, din lille krejler

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

JackD
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 December 2003 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke se jeg har misbrugt noget De fleste link får du hvis du er medlem, og det enste du skal gøre er fx. at skrive 7cd-wow.com. Det kan jeg ikke se noget galt i. Synes ikke jeg misbruger deres tillid, den vousher jeg brugte, er tilgængelig for alle. Jeg har selv personlig fået et par stykker fra dem, og dem får i ikke. Så kan man så diskutere hvor ærlig man er, men jeg er da så god en kunde at jeg får tilsendt vousher....og linkene er ikke ulovlige de laver dem selv. MAN er sq da FOR DUM hvis man ikke benytter sig af DERES TILBUD

M.v.h Jack

Min hjemmebio

falk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 December 2003 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

jeg er nu også medlem - et glad medlem, og jeg får også tilbud via email, så hvorfor sprede dem her - alle der er medlem får de tilbud de er beretiget til. At deres system ikke er så gennemtænkt at de forhindrer dem der IKKE har fået tilbudet tilsendt, syntes jeg ikke berettiger til at misbruge det.

Jeg mener nu det er misbrug, hvis man IKKE har fået et givent tilbud at cd-wow og benytter en kode en anden har fået tilsendt. På samme måde som her hvor jeg er ansat har vi rigtigt mange tilbud på koncerter, film osv. - der skal vi såmænd bare sige jeg kommer fra BIIIIIP, så får vi rabatten. Hvis jeg fortæller til dig, du skal bare sige på billetkontoret du er ansat i  BIIIIP, så får du 25%, snyder du så ikke???

" MAN er sq da FOR DUM hvis man ikke benytter sig af DERES TILBUD"

Ahhh -hvis det var et almindeligt tilbud, var det nok ikke gemt bag specielle urls's eller koder - hvis alle var berettiget var det nok plastret ud på forsiden - hvis alle var berettiget havde alle nok fået en mail med linket..

Men sådan er der så meget.......

jensen_one
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 17 Januar 2004 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

umiidelbart er det da billige at købe på HK siden end at bruge denne vousher.

Finnes de også til honkong siden?

Til top Vis jensen_one's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen_one

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 17 Januar 2004 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

nej
Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

waggy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 Januar 2004 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Hvilken cd-wow bruger i mest herinde? Den alm. Cd-wow.com eller den i HK?

Er der nogen der har haft problemer med dem?

Mvh. Mads

Til top Vis waggy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af waggy

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 17 Januar 2004 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Bruger altid hk, da kurser er lavere der, har aldrig haft nogen probs med dem.
Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 17 Januar 2004 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

bruger for det meste .hk afdelingen selv om deres udvalg er en anelse mindre.

Ellers kan jeg klart anbefale www.dvdsoon.com, de er tit endnu billigere og har de fleste film (dog har de ikke cd'er)

Ellers lav en søgning, da der er en del tråde om de forskellige forhandlere

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Stryx
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 17 Januar 2004 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Link på www.cd-wow.com HK side?

Stryx

Til top Vis Stryx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stryx

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne