Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 04:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: EL-Giganten tilbud: Samsung LE32R72B (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 12 Maj 2006 kl. 01:12 | IP-adresse registreret  

Mcbain skrev:

Hej Alle,

Har lige fået et fra El-mutanten.

Sætter det til og ser straks en pixelfejl. Går udfra jeg også har 14 dages pixelgaranti selvom mutanten har fået det som "XEC" ??

Er p***e sur.... satans.....

Mvh.

Martin

Du skal ikke automatisk gå ud fra at du har 14 dages pixel-garanti på "XEC"-modellen - prøv at spørge dem ad og find ud af hvad responsen på spørgsmålet er. Ellers er der heldigvis altid returretten....

kikkomaniac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2006
Lokalitet: København
Sendt: 15 Maj 2006 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Mcbain skrev:

Hej Alle,

Har lige fået et fra El-mutanten.

Sætter det til og ser straks en pixelfejl. Går udfra jeg også har 14 dages pixelgaranti selvom mutanten har fået det som "XEC" ??

Er p***e sur.... satans.....

Mvh.

Martin

Du skal ikke automatisk gå ud fra at du har 14 dages pixel-garanti på "XEC"-modellen - prøv at spørge dem ad og find ud af hvad responsen på spørgsmålet er. Ellers er der heldigvis altid returretten....

dont worry, du har 30 dages fuld returret

Til top Vis kikkomaniac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kikkomaniac

peejay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2004
Sendt: 15 Maj 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:

det er jo ikke godt at vide hvor samarbejdsvillige Samsung DK er overfor dem når de "røvrender" dem på den måde med at købe udenom Samsung DK. FOr der er kun EN det går udover, og det er kunderne, der handler der i god tro (vil jeg formode ).

Tja, kunderne køber et TV til en god pris - langt bedre pris end hvis Samsung DK fik lov til at beholde eneretten til at sælge TV til det danske marked. Det kan du da godt kalde at "røvrende" Samsung DK, men at påstå at det ligefrem går ud over kunderne - det synes jeg er at gå for vidt ...

Til top Vis peejay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peejay

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 20 Maj 2006 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

peejay skrev:
nemligja skrev:

det er jo ikke godt at vide hvor samarbejdsvillige Samsung DK er overfor dem når de "røvrender" dem på den måde med at købe udenom Samsung DK. FOr der er kun EN det går udover, og det er kunderne, der handler der i god tro (vil jeg formode ).

Tja, kunderne køber et TV til en god pris - langt bedre pris end hvis Samsung DK fik lov til at beholde eneretten til at sælge TV til det danske marked. Det kan du da godt kalde at "røvrende" Samsung DK, men at påstå at det ligefrem går ud over kunderne - det synes jeg er at gå for vidt ...

Jamen det går da udover kunderne i den sidste ende... Hvis El-mutanten kommer i unåde hos Samsung DK, og Samsung ikke vil reparere de solgte apperater da de er paralel-importerede, hvem står så med røven i postkassen?? El-mutanten må så sende de defekte varer til anden steds for at få dem ordnet. Synes det er synd og skam at det skal forholde sig sådan. For kun en det går udover nemlig forbrugeren... El-mutanten skal nok krybe udenom... desværre

Har snakket med en af mine gamle gode venner, der er salgschef for Samsung, og han siger der vil komme en eller anden form for sanktion over for El-mutanten. Mere får jeg ikke ud af ham af gode grunde, da de stadig arbejder med sagen. Og der ville bestemt blive slået MEGET hårdt ned på den Samsung afdeling der har solgt varene til dem.  

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Maj 2006 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:
Har snakket med en af mine gamle gode venner, der er salgschef for Samsung, og han siger der vil komme en eller anden form for sanktion over for El-mutanten. Mere får jeg ikke ud af ham af gode grunde, da de stadig arbejder med sagen. Og der ville bestemt blive slået MEGET hårdt ned på den Samsung afdeling der har solgt varene til dem.  

Årsagen til at du ikke får mere ud af ham er at en sådan sanktion vil være ulovlig.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Psychotic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Maj 2006 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

det lyder da til at samsung døjer ret meget med de pixelfejl jeg har fået 2 m61 i træk med pixelfejl og har hørt om adskillige andre der har haft pixelfejl på deres m61.
Til top Vis Psychotic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psychotic

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes