| Sendt: 20 Maj 2006 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
peejay skrev:
nemligja skrev:
|
det er jo ikke godt at vide hvor samarbejdsvillige Samsung DK er overfor dem når de "røvrender" dem på den måde med at købe udenom Samsung DK. FOr der er kun EN det går udover, og det er kunderne, der handler der i god tro (vil jeg formode ).
|
|
|
Tja, kunderne køber et TV til en god pris - langt bedre pris end hvis Samsung DK fik lov til at beholde eneretten til at sælge TV til det danske marked. Det kan du da godt kalde at "røvrende" Samsung DK, men at påstå at det ligefrem går ud over kunderne - det synes jeg er at gå for vidt ...
|
|
|
Jamen det går da udover kunderne i den sidste ende... Hvis El-mutanten kommer i unåde hos Samsung DK, og Samsung ikke vil reparere de solgte apperater da de er paralel-importerede, hvem står så med røven i postkassen?? El-mutanten må så sende de defekte varer til anden steds for at få dem ordnet. Synes det er synd og skam at det skal forholde sig sådan. For kun en det går udover nemlig forbrugeren... El-mutanten skal nok krybe udenom... desværre 
Har snakket med en af mine gamle gode venner, der er salgschef for Samsung, og han siger der vil komme en eller anden form for sanktion over for El-mutanten. Mere får jeg ikke ud af ham af gode grunde, da de stadig arbejder med sagen. Og der ville bestemt blive slået MEGET hårdt ned på den Samsung afdeling der har solgt varene til dem. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|