Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 23:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hvad har Poul gang i ??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 12
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Carsten S Chr skrev:

Du (Poul) har sgu også fået dig en ny mulig kunde herfra (undertegnede). Det er sgu rart, at der er nogle der tør have meninger der rækker ud over "Jensen's 10 bud" !............

Når man er fremme i skoen så får man nogle slag , men dem tager vi med også.

Men hold da kæft hvor er der mange der er firkantet

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

T.R.J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Enig med Poul  Jeg syntes han har ret i mange af de ting han skriver.
Til top Vis T.R.J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T.R.J

FHWac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Måske er Poul lidt hård. Men han har ret i at Hifi i Danmark er blevet lidt ensporet. Men er det ikke lige så meget forhandlernes egen skyld? Jensen gør sig da synlig. Og så er der jo ikke så mange forum'er at gøre sig synlig på. Så jeg synes at Poul skulle komme ind i forummet og give Jensen og os andre noget modspil og nogle gode nye synspunkter til at købe andet hifi.
Til top Vis FHWac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FHWac

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:

Er manden overhovedet bruger herinde? Hvis ikke, har jeg da umådeligt svært ved at se pointen med denne tråd.

Kontakt manden og snak ud med ham, i stedet for dette.

Nosferatu

En af pointerne kunne være at hans butik måske har lidt gavn af denne besøgsartikel:

http://www.hifi4all.dk/content/templates/besogsartikler.asp? articleid=1226&zoneid=4

Og så mener han ellers, at brugerne på hifi4all er hjælpeløst socialt retarderede, når de glæder sig over noget nyt de har købt hos Jensen.

Denne passage: Der er dog en villig menighed af Jensen-fundamentalister der ikke er blege for at forevige det store øjeblik hvor der kommer en kasse fra ja, gæt hvem.
Gud skal da vide at folk må have de fornøjelser der er tilladt indenfor
straffeloven og eventuelle lokale politivedtægter men mage til udlevering af
egen hjælpeløshed i social sammenhæng skal man dog lede noget efter.

Nu må man altså ikke glæde sig over det man køber.  Og hvad er der galt i at vise andre, noget man er glad for?

Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
Og hvad er der galt i at vise andre, noget man er glad for?

Næe, jeg hører til dem der godt kan tåle at læse om folks nye ting - også selvom de er fra Jensen.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

FHWac skrev:
Måske er Poul lidt hård. Men han har ret i at Hifi i Danmark er blevet lidt ensporet. Men er det ikke lige så meget forhandlernes egen skyld? Jensen gør sig da synlig. Og så er der jo ikke så mange forum'er at gøre sig synlig på. Så jeg synes at Poul skulle komme ind i forummet og give Jensen og os andre noget modspil og nogle gode nye synspunkter til at købe andet hifi.

Hifi i DK er ikke ensporet, det er måske dem der kun bevæger sig her inde på Hifi4all, der oplever at snakken ofte går om de samme ting.

Men tager man lidt ud og kigger i de forskellige butikker, syntes jeg da at man kan få et bredt udvalg.

Jensen er en fin fyr, grunden til han sælger meget til brugerne her på Hifi4all, skyldes flere ting.

Jeg har tiladt mig at skrive Jensens 10 BUD.

1. Han er utrolig god til at finde gode produkter.

2. Han er god til at tage brugt i bytte ( det gør mange andre ikke )

3. Han er ærlig, melder gerne ud hvis han ikke syntes du har ret ( det kan mange bare ikke lide )

4. Han er ærlig og hæderlig

5. Han har de rigtige priser

6. Han har nok Danmarks bedste service

7. Han har varen på lager, hvor andre har leveringstider på 3-4 uger.

8. Han gør sig synlig

9. Han går gerne imod Branchens uskrevne regler

10. Han er den eneste der har rigtig meget Highend hjemme og man kan sku komme og høre og røre ved det, andre kan kun skaffe det, og har ikke varen i butikke.

Ja og jeg kunne sikkert blive ved.

Men igen Hifi er ikke ensporet i DK, men det lader til at der kun er få forhandler der forstår at gøre det helt rigtige, og det er der mange der har ondt i røven over, når de gør.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

hehehe. han lyder jo godt nok lidt mavesur ham Poul. Dog læser jeg det nu ikke som om det er Jensen han kalder en skurk. I mine øjne har han ret i et par ting. Bla. inlæggende kan være trælse at læse engang imellem. eks 1. "jeg skal ud og købe en komplet hjemmebio med ALT, jeg har 4000kr"  Det kan p***e mig af at folk tror det kan lade sig gøre. En ting er sikkert. det har ihvertfald intet med hifi at gøre.

Så tramper han så lige lidt på Jensen ang. hans stavning. Og hvad så Poul? Jensen har sgu da ikke skrevet noget jeg ikke har kunnet forstå endnu, korrekt eller ej. Desuden, poul, kniber det også med din stavning, se bare her

Det
foreløbige topmål er dog at man formodentlig af veneration for forbilledet i
videst muligt omfang staver som Vor Fader, f.eks det hæderkronede Rouge
Audio

Så er det åbenbart heller ikke mere hæderkronet end du har fået stavningen,  galt i halsen, for det hedder altså ROGUE AUDIO. "correct if I´m wrong"

MVH WRONG

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
tarup 13 skrev:
Og hvad er der galt i at vise andre, noget man er glad for?

Næe, jeg hører til dem der godt kan tåle at læse om folks nye ting - også selvom de er fra Jensen.

...eller fra Poul

Fint nok med holdninger og på mandens hjemmeside må han jo skrive hvad han vil - selvom det er en anelse mavesurt

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

FHWac skrev:

Der sidder skam mange herinde de gemmer sig bare ,nu er det bare sådan jeg har haft mit nick fra dag 1 af og det er godt 2 år før jeg startet det op jeg har nu .

Og sjovt nok så tro jeg ikke engang 1% af indlæg handler om min vare .

Prøv for sjov at kik på indlæg der handler om sager fra klubben og hvaså .

JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Det kunne også ses som en anden måde at anskue tingene på måske sundt nok.Vi må jo indrømme at vi er forskellige hvad adskillige tråde vidner om.

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

FHWac
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Det er såmænd ikke ment som en kritik af Jensen. Tværtimod. Jeg mener såmænd han gør det rigtige for at få fat på folk og ytre meninger om konkurrende produkter. Der bør bare være nogle flere hifi branche folk her på forummet med deres meninger og kommentarer.

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Jeg har tiladt mig at skrive Jensens 10 BUD.

1. Han er utrolig god til at finde gode produkter.

2. Han er god til at tage brugt i bytte ( det gør mange andre ikke )

3. Han er ærlig, melder gerne ud hvis han ikke syntes du har ret ( det kan mange bare ikke lide )

4. Han er ærlig og hæderlig

5. Han har de rigtige priser

6. Han har nok Danmarks bedste service

7. Han har varen på lager, hvor andre har leveringstider på 3-4 uger.

8. Han gør sig synlig

9. Han går gerne imod Branchens uskrevne regler

10. Han er den eneste der har rigtig meget Highend hjemme og man kan sku komme og høre og røre ved det, andre kan kun skaffe det, og har ikke varen i butikke.

Ja og jeg kunne sikkert blive ved.

Men igen Hifi er ikke ensporet i DK, men det lader til at der kun er få forhandler der forstår at gøre det helt rigtige, og det er der mange der har ondt i røven over, når de gør.

Slå koldt vand i blodet JMJ. Jensen er trods alt af kød og blod og der er ingen grund til at sætte ham på en piedestal. Her er du sgu lidt langt ude

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

Mellemhjulet skrev:
Jeg vil da bestemt sige at en ny kunde har han den dag jeg skal ud at handle et eller andet ikke-diy audio. Og bare starten på denne tråd får da alle mine sanser til at mene at Poul ikke har smurt for tykt på

Det her er altså morsomt

Hilsen en glad og munter kommende KUNDE

Lige præcis... Vi udsøger det som vi helst vil høre i sådan en "reklame", der er ingen der tænker over at manden bare jokker hen over andre for at promovere sig selv, og nogen synes selvfølgelig det er himlen på jorden - endelig en der "tør sige sin mening". Men han gør det såmænd nok kun for at skaffe fællessindede kunder.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

ensporet nej slet ikke

Der har aldrig været så mange mærker i danmark som nu , nok mere forbi at de gammel ikke har ders faste plads mere .

Og hvorfor jo de var alt for ensporet , og udaf det er der kommer mange nye til og hvorfor , jo nå vi skulle have noget nyt kunne vi høre den samme sang om og om igen .

Flere af dem jeg kender er startet op forbi disse gammel ene hersker var så ensporet at man var ved at brække sig over dem .

Ps

ensporet er man når man ikke er åben for andet end det man selv har og dem er der mange af herinde .

ja kan bliv ved , som manden der altid køber det samme mærker når han skal have ny bil og sidder og svinder andre mærker til selvom han aldrig har kørt i en eller haft andet end det han har .

ensporet , er alle dem der passer det samme job gemmen hele ders liv , de gør de samme ting hverdag .

ensporet er dem der kun køber benzin hver søndag og dem er der mange af .

ensporet nej det er dansk hifi ikke mere .

Sjvot nok er mange af de andre impotør glade for der kommer nyt til , det gør at flere og flere går op i god lyd .

Men det er jo også slemt nok .

kontrast
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

jensen skriver at ikke engang 1% af mine indlæg handler om mine varer. Jo, de gør, men på en indirekte facon. Måden du - som sælger, underground eller som butik, det er underordnet - er fremme i medierne på, er jo ved at agere som en privarperson der køber (dyre) ting hjem og stiller det op i din stue og tager billder af det som du poster på diverse sider. At dit så i 99,9999% tilfælde er til salg er så det som gør dig til en ikke-rigtig-forbruger. Så man kan meget nemt sige at det er indirekte slag og ret gratis endda! Du betaler jo ikke annoncekroner for den spalteplads du bruger som " almidelig bruger af forum" når du lægger fotos op af diverse Krell/Wadia/Viennagrej. Sjovt at de forskellige redaktører på siderne ikke har reageret på det - men de tør nok ikke, fordi du er " elsket af hifi-folket" som de jo også henvender sig til - og lever af som du.

For mig er du ikke en frelser udi hifiverdenen, men helt sikkert en solid og synlig støtte i ellers svært gennemskuelig branche. Nu handler mit indlæg ikke om at vurdere dig som person, det kan jeg ikke og det ville være en forfejlet opgave at stille sig selv, men jeg vil gerne være med til at få nogle ting på det rene - at du eksempelvis på linie med alle andre hififorhandlere i DK er i det fordi du ka li det og fordi du tjener penge på det, som gør du kan leve. Længere er den jo heller ikke...!

Til top Vis kontrast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kontrast

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:

Mellemhjulet skrev:
Jeg vil da bestemt sige at en ny kunde har han den dag jeg skal ud at handle et eller andet ikke-diy audio. Og bare starten på denne tråd får da alle mine sanser til at mene at Poul ikke har smurt for tykt på

Det her er altså morsomt

Men han gør det såmænd nok kun for at skaffe fællessindede kunder.

Hvis du seriøst mener, at manden udelukkende er ude efter at promovere sig selv, hvorfor så ikke skrive herinde? Her er da langt flere besøgende.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Kim Petersen skrev:

Mellemhjulet skrev:

Det her er altså morsomt

Hvis du seriøst mener, at manden udelukkende er ude efter at promovere sig selv, hvorfor så ikke skrive herinde? Her er da langt flere besøgende.

Mit bud, er at han nok kun har et 56k modem, men det er selvfølgelig rent gætteri.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Kim Petersen skrev:

Mellemhjulet skrev:

Det her er altså morsomt

Han er jo netop ude på at fange dem der synes at Hifi4All blot er en database af medløbere og andre "idioter". Næh, kom til ham og bliv frelst, det er sådan jeg tolker hans "budskab".

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

FHWac
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Det med at være ensporet var såmænd ikke rette mod Jensen. Men mod køberne og brugerne. Jeg ved ikke hvorfor Jensen føler sig trådt på med det ord. Kan det være fordi han er en af de eneste forhandlere der reklamere/argumentere for hans produkter med indlæg? Det kunne såmænd være sundt nok med andre forhandlere der giver sin mening til kende for at give lidt modspil.

mammon
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

Att: Kontrast

Nu er det ikke kun jensen der får lov at promovere/reklamere herinde, der har f.eks også været en tråd fra Otto TC om hvilket størrelse fladskærm man helst ville købe og noget af teksten var "for at skabe det bedste tilbud", det er da en markedsundersøgelse og brancherelateret langt op i røven, men h4a valgte at overhøre min "rapport". Men jeg køber dog heller ikke jensens 1%
___

Men prøv lige at tænk jer om! Er folk herinde ikke ensporede? Størstedelen herinde er jo bare en flot tumber der dyrker en religion og skifter grej efter stemning på forummet, eksempler? Ok:

VA - Hvor mange har ikke fulgt hypen og købt for derefter at sælge igen?

Sonus Faber - Her var der også en del med dette mærke og var man ikke enig med dem om mærket var man et fjols...men se hvor mange har dem idag? Moden skiftede

Kubikismen - Prøv at tjekke hvor mange der følger KVK om VDH kabler, NAD 3020, Daner/Dali, Diva, hospitalskabler, forbehold mod FETs, rør - Man behøver ikke at kigge særligt langt efter disciple som følger blindt efter...

Netkabler - Tråden om tilspilning er det perfekte eksempel på troende idioter

"happyerne" - der mener grej er "musikalsk" og mener der er forskel på anlæg der spiller hifi og musik og følger folk som kibri og audio note osv. fra den københavnske butik jeg ikke kan huske hvad hedder.

LP'isterne - mener LP rules uden at have hørt det, men følger holdningen herinde.

Og folk der tager sprog til sig fra nogen af ovenstående, prøv at se hvor mange der taler om shops og speakers istedet for butikker og højttalere

Rør - "rør er bedst" "rør rules"!! en overgang var alle herinde helt våde i trussen efter rør...nu er den gået lidt tilbage (?)

Jeg har aldrig snakket med Poul eller købt via ham, men jeg respekterer folk med deres egne holdninger og hans tekst har da skærpet min interesse...men skulle han være en selvproklameret profet er interessen dog hurtigt væk.

Til top Vis mammon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mammon

<< Forrige Side af 12 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes