| Forfatter |
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 11 Maj 2006 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes Poul's skriveri er et fremragende bidrag til en meget aktuel diskussion. Muligt at han er lidt ekstrem i sin holdning (Men det er jeg jo også selv). Men ikke desto mindre, har han nosser til at forholde sig kritisk, til et emne der for mange er strengt fy fy.
Hvis bare diverse tweak-o-maner havde 1/10 af hans sunde skepsis, ville vi ikke længere se alverdens vidunderprodukter. De eksisterer KUN i kraft af, at kunderne ikke stiller spørgsmålstegn ved de gode historier, men bare accepterer dem og køber. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 11 Maj 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes det er morsomt, at Poul angiver at hans egen gud er selveste Ken Kessler. Hvis der om nogen er en person der i sin tid har båret ved til bålet omkring strømkabler (selvom han nu afskyr at skrive om kabler (sikkert fordi han får på puklen)), er det Hr. Kessler.
Han skrev i sin tid en artikel der var kult. Jeg kan ikke finde den online, men titlen er "The Ultimate Cable Upgrade". http://www.roger-russell.com/wire/wire.htm#house
Når dette er sagt, er det selvfølgelig rigtigt, at der er rigtig mange snakeoil sælgere/producenter derude, som tager fuldstændig urimelige priser for deres grej. Dog tror jeg ikke at det er producentens markedsføring der sælger flest kabler, men ofte velanskrevne magasiners lovprisninger. Om disse magasiner er i lommerne på producenterne, må vi så gætte os til. Måske er de bare ofre for en psykologisk effekt ligesom alle dem kannibaliserer POL-Link spoler for at lave flade højttalerkabler måske er, eller er der faktisk en forskel? Om det er "selvgjort er velgjort" der spiller ind her, men det er næppe snake-oil effekten (for personligt synes jeg ikke gaffatape finishen er specielt cool).
De fleste her er vel i bund og grund overbevist om, at signal og højttalerkabler har en betydning. Vi kan måle en forskel på disse kabler (såsom reduktans, induktans og kapitans), så det teoretiske grundlag er iorden for en hørbar forskel. Alligevel har selv dette været udsat for adskillige disputser igennem tiderne. Hvorfor de foregående kabler som lyden er feset igennem under produktionen pludselig er irrelevante ved jeg ikke, men det var de vist ikke da talen faldt på netkabler. Her blev den svingende (og ukontrollerbare) kvalitet i indspillekæden (inklusive diverse billige netkabler) brugt som argument for IKKE at gøre noget ved afspillekæden.
Er det HELE "Kejserens nye klæder", eller kun dele af det, og hvem afgør egentlig hvad der er det?
Det er i hvert tilfælde ikke Poul eller Toftdal.
Men Hurtig har ret i, at vi må alle vise lidt skeptimisme inden muldvarpeskindet hives op.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 11 Maj 2006 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når dette er sagt, er det selvfølgelig rigtigt, at der er rigtig mange snakeoil sælgere/producenter derude, som tager fuldstændig urimelige priser for deres grej.
Ja dem er der alt for mange af .
Og endnu værre er alle de mærker der tager mega høje priser for ders ting , også når man køber dem så står der made in kina eller Taiwan på dem .
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 11 Maj 2006 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
til Poul.
Poul rammer lige midt på sømmets hovede. Han har totalt ret i, at HiFi i dag ikke kun dyrkes af folk, der sætter vellyden frem for alt. Forbløffende mange vægter højere, at det skal se ud som om alt er optimeret. Uanset lyden.
Folk køber dyrere netkabler, fordi så er anlægget blevet opgraderet. De køber dem ikke fordi de har konstateret at det får anlægget til at lyde bedre. Men når så de har opgraderet anlægget, antager de blot at lyden er blevet blevet bedre. Det er lidt omvendt i verden. Som om eks kablets pris, lækre finish samt diverse uvidende anmelderes ord er det vigtigste argument for at købe kablet. Det burde være lyden. Men sådan er det tydeligvis ikke.
Jeg er i den grad enig med mange af Pouls argumenter. Alt for mange HiFi-t**ser lever i en fantasiverden, hvor producenternes reklameløfter som "NASA approved" osv er lov. tonser fremad i en febrilsk kamp for at optimere på ALT! Man glemmer helt at tænke, om det vitterligt gavner at opgradere, og om det man tror er en opgradering, vitterligt er en fremgang rent lydmæssigt, eller om man bare skifter til noget producenten har fundet på en bedre historie om.
Jeg har ikke læst hele tråden igennem, men jeg har bemærket noget pudsigt. Mange af dem der er oprørte over Pouls holdning, er de selv samme personer, der i min verden lever i en fantasiverden. I den forstand at de æder ALT hvad producenter og anmeldere fortæller råt og uden den mindste smule skepsis. Bare det lyder som om produktet er NASA-agtigt eller lign, glemmer folk helt at der kunne være tale om en lidt for god historie. Men man får dem aldrig til at indrømme det. De påstår a kunne høre forskellen... Lige indtil man foreslår en blindtest. Så er der ikke det der ikke er i vejen, og for øvrigt har de slet ikke lyst til at deltage og har desværre heller ikke tid.
De lyver for hårdt for sig selv, når de skal forsvare deres woodoo-indkøb. Det værste er, at de godt selv er klar over det. For troede de selv på at de kunne høre en forskel, ville de ikke have noget imod en blindtest. Når de har det, må det jo skyldes at de ikke selv tror på de kan høre forskellen uden at vide den er der.
Tror Poul og Jeg er ret enige... Vi skal have al den markedsføringspladder ud af vores HiFi-verden. Produkter skal sælges på at de lyder godt, og ikke fordi alverdens inhabile anmeldere og producenten påstår at have skabt det 8. vidunder.
Og hvordan får vi så markedsføringspladderen ud af verden?? Ved ikke at æde det råt. Så snart producenterne ser, at de ikke kan sælge deres skidt bare ved at fortælle røverhistorier, skal de nok få hånden ud af røveren. Men lige nu kan de jo sælge det arveste P.I.S til vilde fantasipriser bare ved at fortælle, at NASA har brugt noget af det og at det er ih og oh så ædelt. Hvis man kan score kassen på det, ved at tage folk i røveren, hvorfor skulle man så lade være??? Verden er fuld af producenter og forhandlere, der med glæde vil fortælle røverhistorier for at score dine kroner. Så det er os selv der skal begynde at forlange mere.
|
|
|

Flot skrevet - her rammer du virkelig der, hvor det gør ondt på mange! Jeg er fuldstændig enig, og det er nok det bedste indlæg i denne tråd indtil videre.
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er 100% enig med Poul!!!, kender ham fra tidligere og ved at han er en hård banan der siger hvad han mener.
Han står frem med nogle emner som åbenbart ikke tåler dagens lys eller som rygklapperne herinde ikke tør diskutere på et fornuftigt niveau. Endnu engang er Jensen nærmest jesus der er kommet for at frelse verdenen fra alt det onde (andre forhandlere, at forstå altså!) Hver gang han eller hans bud bliver kritiseret er det fordi andre er misundelige, hvis man påpeger direkte forkerte oplysninger fra hans mund er det fordi man er misundelig. Og når så det efter lang tids debat går op for rygklapper-klubben, så begynder rygsvømningen og ligepludseligt gør det slet ikke noget som helst at hans bud ikke var sandt.... så trofaste og "loyale" kunder tror jeg alle forhandlere misunder, det ville gøre det hele meget nemmere at være hifi pusher....
Måske er Jensen den nye messias, i så fald må jeg brænde i helvede...... Jeg tør godt satse på et nej!
God weekend
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
|
Jeg er 100% enig med Poul!!!, kender ham fra tidligere og ved at han er en hård banan der siger hvad han mener.
Han står frem med nogle emner som åbenbart ikke tåler dagens lys eller som rygklapperne herinde ikke tør diskutere på et fornuftigt niveau. Endnu engang er Jensen nærmest jesus der er kommet for at frelse verdenen fra alt det onde (andre forhandlere, at forstå altså!) Hver gang han eller hans bud bliver kritiseret er det fordi andre er misundelige, hvis man påpeger direkte forkerte oplysninger fra hans mund er det fordi man er misundelig. Og når så det efter lang tids debat går op for rygklapper-klubben, så begynder rygsvømningen og ligepludseligt gør det slet ikke noget som helst at hans bud ikke var sandt.... så trofaste og "loyale" kunder tror jeg alle forhandlere misunder, det ville gøre det hele meget nemmere at være hifi pusher....
Måske er Jensen den nye messias, i så fald må jeg brænde i helvede...... Jeg tør godt satse på et nej!
God weekend |
|
|
Lige præcis sådan har jeg det med alle hifi-forretninger. Ja, at jeg ikke føler mig forpligtet til at handle det ene eller det andet sted. Men det virker lidt som om du har et eller andet privat udestående med Jensen, siden du mener at du ikke vil handle der ? Det er vel ikke hans fanatiske fans der skræmmer dig væk ? Du burde vel selv kunne bedømme om varerne er noget for dig - eller hva' ? Jeg har set mange dumme mennesker drikke cola, men jeg tror ikke at man bliver dum af at drikke det...
|
| Til top |
|
| |
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jensen.
Uden at være en discipel/apostel af dine, så håber jeg da, at en mand som dig der gør så meget for alsidigheden af spændende hifi i lille danemark, at du kan bære det/more dig. I mine øre/øjne har du fortsat den fine tråd af spændende mærker som Flemming Rasmussen 2R i tidernes morgen stod for. Bravo, keep it up.
Håber f..... konen har købt den rigtige lotto denne uge, så vil jeg på besøg i vassago.
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer:
Jeg har aldrig købt noget af Jensen og jeg tror heller ikke jeg kommer til det. De gange jeg har mødt Jensen og snakket i tlf. med ham, synes jeg han har virket helt utrolig arrogant og utilnærmelig. Også igennem div. diskutioner herinde synes jeg ikke ligefrem det er professionalisme og indsigt der præger billedet...
Men ja de mange rygklappere som blindt følger hans gøren og laden er til at brække sig over, især når de fortæller hvor ærlig og god han er. Måske jeg er blind?
Jensen produkter fejler jo som sådan ikke noget, men er sådan set ikke bedre end andre mærker på markedet det er bare Mærker jensen sælger og tjener penge på. Kig engang på vienna acoustics som jo nærmest er udråbt til de bedste højttalere man kan købe for penge, herrer gud de er da OK men heller ikke bedre. Den vejl. udsalgspris er hæderlig og den pris Jensen sælger dem til er absolut billig. Kender ikke én der ikke har fået relativ store rabatter hos Jensen. Hvilket han jo meget nemt kan give da hans indkøbspriser er eksport prisen, som typisk ligger på omkring 1/3 eller derunder den anbefalede vejl. udsalgspris.
Findes der folk herinde der med hånden på hjertet kan sige de har betalt fuld anbefalet udsalgspris for varene hos Jensen?
Desuden kan jeg ikke så godt li "snylte" effekten med parallel import og dumping af priserne, det er for nemt. Det er ikke det der skal til for på lang sigt at styrke Hifi Branchen. Men jeg er enig i betragtningen om at der bliver nødt til at ske nogle ændringer i forhandler ledet rundt omkring.
|
| Til top |
|
| |
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt gået Poul!!!!!!!!!!!
Jeg har meget længe haft lyst til at skrive et indlæg om disse "fantastiske"strømkabler, "fantastiske" tweeks,og alle dem der skifter/sælger deres HIGHEND et eller andet, for at "opgredere" deres et eller andet. Det lyder for mig som om rigtig mange af jer ikke aner hvad i har med at gøre. At "opgradere" er noget man gør i PC/MACK sammenhæng. Det er ikke noget man beskæftigerser sig med i den virkelige HIFI verden
Lige en kommentar til DAVIDS indlæg. Rigtig godt skrevet David. Det kunne jeg ikke have skrevet bedre selv. Jeg vil meget gerne invitere alle de gyldne ører der findes i dette forum til at deltage i en BLINDTEST af feks. de fantastiske strømkabler m.v. Men som DAVID er inde på vil de fleste af jer nok takke nej med en eller undskyldning om tante odas begravelse. Jeg forstår jer godt. 9 ud 10 af jer vil blive rent til grin i en sådan test. Det er med 35 års interresse for HIFI og medarrangør af adskillige Blindtest's. Men men tro kan jo som bekendt flytte bjerge
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et meget godt eksempel på rygklapperi er faktisk denne tråd, der med al tydelighed viser hvor vigtigt det er at haselere imod en der truer Jænse.
Istedet for at læse Pouls artikel med åbent sind? så skal man straks ind og starte en tråd for at samle "klubben" imod udefra kommende elementer der har et kritisk blik på sagen.
Og som noget af det første skal Poul eget anlæg rakkes ned og stemples med det værst tænkelig indefor branchen, nemlig PA udstyr. Den spade der mener at ATC grej er PA udstyr er jo helt forbudt. Han kan umulig vide hvad han snakker om! Men igen uden at tænke sig om skal udbryderen straks rakkes ned og stemples. FLOT!!!! Forfatteren gør jo sig selv fuldstændig til grin overfor dem der har lidt bredere kendskab til hifi og ikke er begrænset til de ti bud eller de mærker Jænse handler med!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
| Kig engang på vienna acoustics som jo nærmest er udråbt til de bedste højttalere man kan købe for penge, herrer gud de er da OK men heller ikke bedre. |
|
|
Mon ikke de er udråbt af netop dé der har købt dem, og selv ejer dem ? De har vel netop købt dem, fordi de selv syntes de er gode ? Jeg har det på samme måde med de højttalere jeg har.
nissen skrev:
| Findes der folk herinde der med hånden på hjertet kan sige de har betalt fuld anbefalet udsalgspris for varene hos Jensen? |
|
|
Sådan er det faktisk også i mange andre hifibutikker, incl. Fona. De der ikke tror at der kan handles om priserne, snyder bare sig selv. Det skal vi ikke være kede af, for så kan vi andre få det endnu billigere.
nissen skrev:
| Desuden kan jeg ikke så godt li "snylte" effekten med parallel import og dumping af priserne, det er for nemt. |
|
|
Nej, det er faktisk ikke så nemt, hvis ikke du har en stor startkapital. Lars Larsen gjorde det samme, og satte penge på spil. Du handler vel i 'Jysk' ? Der er ikke noget slesk ved at være både importør og forhandler. Det var det Hifi-Klubben gjorde. Dem klandrer du vel ikke ? Faktisk er det idealisme at ville sælge til kunderne til lavest mulig pris. Derfor klarer Lars Larsen sig så godt, og andre der gør det samme.
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
nissen skrev:
| Kig engang på vienna acoustics som jo nærmest er udråbt til de bedste højttalere man kan købe for penge, herrer gud de er da OK men heller ikke bedre. |
|
|
Mon ikke de er udråbt af netop dé der har købt dem, og selv ejer dem ? De har vel netop købt dem, fordi de selv syntes de er gode ? Jeg har det på samme måde med de højttalere jeg har.
nissen skrev:
| Findes der folk herinde der med hånden på hjertet kan sige de har betalt fuld anbefalet udsalgspris for varene hos Jensen? |
|
|
Sådan er det faktisk også i mange andre hifibutikker, incl. Fona. De der ikke tror at der kan handles om priserne, snyder bare sig selv. Det skal vi ikke være kede af, for så kan vi andre få det endnu billigere.
nissen skrev:
| Desuden kan jeg ikke så godt li "snylte" effekten med parallel import og dumping af priserne, det er for nemt. |
|
|
Nej, det er faktisk ikke så nemt, hvis ikke du har en stor startkapital. Lars Larsen gjorde det samme, og satte penge på spil. Du handler vel i 'Jysk' ?
Der er ikke noget slesk ved at være både importør og forhandler. Det var det Hifi-Klubben gjorde. Dem klandrer du vel ikke ?
Faktisk er det idealisme at ville sælge til kunderne til lavest mulig pris. Derfor klarer Lars Larsen sig så godt, og andre der gør det samme.
|
|
|
Du glemte den sidste del der ikke er helt uden betydning:
"Desuden kan jeg ikke så godt li "snylte" effekten med parallel import og dumping af priserne, det er for nemt. Det er ikke det der skal til for på lang sigt at styrke Hifi Branchen. Men jeg er enig i betragtningen om at der bliver nødt til at ske nogle ændringer i forhandler ledet rundt omkring."
Jeg kan lige nå et par mere inden grillen kalder 
Jeg mener ikke helt at man kan sammenligne Jæsen med Jysk. Af flere årsager:
1. Jæsen handler med mærkevare, Jysk gør ikke! de har i nogle tilfælde deres eget mærke eller benytter sig af ekstremt billige ting fra østen.
2. Jæsen kan kun sælge sin vare fordi det er en mærkevare! han skal bruge den markedsføring andre distributører laver samt de test de får lavet. Ellers kunne han ikke. Har Jæsen måske helt nye og ukendte mærker i sit program? Det har Jysk!
Det er det nemmeste i hele verden at tage et brand der er kendt og anerkendt igennem mange års markedsføring og så sælge det direkte uden om forhandlere og til "vennepris" og så få succes med det. Men man gør det på ryggen af nogel andre!
mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
| Du glemte den sidste del der ikke er helt uden betydning:
"Desuden kan jeg ikke så godt li "snylte" effekten med parallel import og dumping af priserne, det er for nemt. Det er ikke det der skal til for på lang sigt at styrke Hifi Branchen. Men jeg er enig i betragtningen om at der bliver nødt til at ske nogle ændringer i forhandler ledet rundt omkring." |
|
|
Det sidste du skrev, ophæver vel ikke det første ? Hvis det gør, så modsiger du jo dig selv.  Så må du meget gerne give et bud på hvordan hifi-branchen skal drives, så alle bliver tilfredse.
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
At "opgradere" er noget man gør i PC/MACK sammenhæng. Det er ikke noget man beskæftigerser sig med i den virkelige HIFI verden. |
|
|
Hvis "man" ikke gør det - hvad gør "man" så istedet? Du kan da ikke
komme med en sådan udtalelse, uden at fortælle hvad det "rigtige" er -
nu går en masse hifi-entusiaster og bruger nogle åbenbart helt forkerte
termer... Det går virkelig ikke!
- BR
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
|
9 ud 10 af jer vil blive rent til grin i en sådan test.
|
|
|
Muligvis, men beviser nr. 10 så at der er noget om snakken, og at de 9 andre bare er nogle båtnakker med større ego'er end ører?
Jeg er selv skeptisk omkring netkabler. Har selv forsøgt mig lidt i det små, med hjemmelavede kabler efter tnt-audio's opskrifter, uden egentlig at bruge for meget tid og kræfter på det. Noget der dog ofte slår mig er, at nogle skeptikere der har prøvet mere eller mindre eksotiske kabler, oplever forskellen når de efter en prøveperiode skifter tilbage til det gamle. Om det er et indbrændingsfænomen eller hvad, aner jeg skam ikke. Jeg konstaterer bare at det er det de oplever (og så kan så diskutere om en skeptiker kan opleve en psykologisk effekt).
Jeg griner stadig over, at Poul's egen personlige gud er selveste Peter Kessler. Hvis der om nogen er én, der er ansvarlig for den hype som netstrømmen (og isenkrammet der imellem) er genstand for, så er det da Kessler.
"Det er ikke alt der tæller der kan tælles " (Einstein)
Skeptiker, ja, men datavinduet er ikke lukket i. Jeg er ikke groet fast i en tro, at jeg ved alt (for det gør jeg sgu' ikke).
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nissen skrev:
Desuden kan jeg ikke så godt li "snylte" effekten med parallel import og dumping af priserne, det er for nemt. Det er ikke det der skal til for på lang sigt at styrke Hifi Branchen. Men jeg er enig i betragtningen om at der bliver nødt til at ske nogle ændringer i forhandler ledet rundt omkring.
Hvorfor er det lige poul går under navnet "Poul ½pris"
__________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
amigo Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Hvorfor skal det dog gøres så svært ?
Brug ørerne og lyt lyt og lyt igen !
Lyder musikken bedre i DINE ører, når du benytter den og den dims et
eller andet i dit HIFI anlæg ? (Ja dimsen kunne jo være alt fra
kulfyret kraftværk og netkabler til højtalere - hmm. måske giver et
atomkraftværk en bedre definition i mellemtone området, men det må være
op til den enkelte at afgøre, om han bør flytte eller ej for at få de
sidste fine toneringer med i dette område.)
Hvis ikke så skulle man måske se nærmere på en anden dims og spare
pengene til man finder en dims, som man kan høre giver valuta for
pengene. Hvis naboen kan høre, at hans anlæg bliver bedre med omtalte
dims på hans anlæg, ja da kan det jo være en god ide, at han køber
dimsen !
Jeg har leget med HIFI i nu mange mange år og det behøver ikke være så svært, som mange gør det til.
Venligst
|
| Til top |
|
| |
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
til golfdane.
NEJ!!!! nummer 10 beviser ikke noget som helst. Han bliver bare lidt rød i kinderne og går til bekendelse, og undgår på den måde at blive til grin.
Jeg vil hermed stadig gerne udfordre enhver af jer i en blindtest kom frem af busken og BEVIS jeres fantastiske formåen
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|