Emne: Hvad har Poul gang i ??? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
nissen Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Japer skrev:
|
Du har ikke ret i nogenting
|
|
|
Holda op et argument !
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
|
Nissen skrev:
Desuden kan jeg ikke så godt li "snylte" effekten med parallel import og dumping af priserne, det er for nemt. Det er ikke det der skal til for på lang sigt at styrke Hifi Branchen. Men jeg er enig i betragtningen om at der bliver nødt til at ske nogle ændringer i forhandler ledet rundt omkring.
Hvorfor er det lige poul går under navnet "Poul ½pris"
|
|
|
Jeg mindes ikke at Poul har parallel importeret mærker og dumpet dem? selvom han har, er det stadig ikke en god måde at "styrke" branchen på!
Det er meget svært at finde distributører rundt omkring i verden, inkl. danmark pga. af disse "tradere" . Forståeligt nok jo. Det er meget godt beskrevet i den besøgs artikel fra Pouls audio butik, og jeg er fuldt ud enig.
Pouls pris politik er også meget godt beskrevet i artiklen, jeg har bestemt ikke noget imod at sælge til en god og fornuftig pris, uanset hvem der gør det. Det skal bare helst ikke være på bekostning af nogle andre. Og det mener jeg nemt det bliver med parallel import.
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
niklasthedolphi skrev:
|
Jeg synes at det er smartere at diskutere holdninger (måske personernes holdninger) end det er at diskutere de enkelte personer.
Det er vel med rette det man kalder personfnidder.
Høflig anmodning
"dolph"
|
|
|
Jo det har du i princippet ret i, men det er jo fristende når f.eks. to meget forskellige holdninger som Jæsens og Pouls diskuteres. Desuden nævnes Jæsens personlighed og væsen tit i de mange positive indlæg her på forummet, så bliver kritikken det jo også nemt
Så min mening er at folk der på den måde bruger dette medie til at eksponere sin person og sin forretning i en sådan grad som Jæsen, så må han også tage det sure med? Eller er det helt i hampen?
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
nissen skrev:
| Du glemte den sidste del der ikke er helt uden betydning:
"Desuden kan jeg ikke så godt li "snylte" effekten med parallel import og dumping af priserne, det er for nemt. Det er ikke det der skal til for på lang sigt at styrke Hifi Branchen. Men jeg er enig i betragtningen om at der bliver nødt til at ske nogle ændringer i forhandler ledet rundt omkring." |
|
|
Det sidste du skrev, ophæver vel ikke det første ? Hvis det gør, så modsiger du jo dig selv. 
Så må du meget gerne give et bud på hvordan hifi-branchen skal drives, så alle bliver tilfredse.
|
|
|
Det er et skide godt spørgsmål faktisk! og jeg skal være helt ærlig og indrømme at jeg ikke lige ligger inde med svaret.
Men følgende er efter min mening helt klart:
1. Der er ikke plads (råd) til distributør rollen mere
2. Meget få tør kaste sig over nye mærker da det er et kæmpe stort arbejde at gøre mærket kendt i et pågældende land.
3. Lykkes det endeligt at få hul på et markedet, står der altid en parallel impotør klar til at tjene nogle nemme/hurtige penge og dermed snylte på arbejde og investering andre har lavet.
4. Almindelige Hifi butikker er døende, salget og udviklingen er gået helt i stå - mange er desuden lukket.
5. de der er tilbage tænker kun kortsigtet og på deres egen røv, eks. har KT radio kbh lige bevist hvordan man laver en hurtig forretning på andres bekostning deriblandt deres egne kunder.
6. en salgsform som den Jæsen har brugt er jo meget effektiv, fordi han benytter sig af alle dem herinde til at nævne og anbefale hans produkter. Så den direkte kommunikation til kunden og til oprettelsen af "jæsen klubben" er et utroligt effektiv salgsorgan og tilmed gratis! Hvor ville Jæsens forretning være uden hifi4all?
Det var lige nogle hurtige tanker herfra.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
| [QUOTE=Spencer][QUOTE=nissen
|
|
|
Det er det nemmeste i hele verden at tage et brand der er kendt og anerkendt igennem mange års markedsføring og så sælge det direkte uden om forhandlere og til "vennepris" og så få succes med det. Men man gør det på ryggen af nogel andre!
HAHA den lader vi lige stå lidt .
Hvad mærker var før i dk ? .
Så snakker du vennepriser , ja dem er der mange af .
Alle jeg kender har altid fået mellem 30% til 50% i de shops i har handelt .
Før jeg startet mit op , fik jeg det også og kunne også købe mange stedre udeom disse shops til laver priser og sådan har det altid væet i dk .
Nogle siger netter har gjort det letter at få % ja for dem der aldrig har fået det , men for dem der altid har fået det er der ingen forskel .
længer er den ikke om du kan lide det eller ikke .
Du har sikkert selv købt en masse hifi til lave priser forbi du kender en der kender en .
En helt anden ting , jeg har tit oplevet at en del danske mærker er solgt i den blå eller på netter ud af den kendte bagdør , de får bare andre til det , det er ikke en ugen siden en jeg kender fik et par højttaler den vej fra .
Dansk hifi handel har altid været et råddent æbel .
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2006 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
nissen skrev:
|
|
|
Det er det nemmeste i hele verden at tage et brand der er kendt og anerkendt igennem mange års markedsføring og så sælge det direkte uden om forhandlere og til "vennepris" og så få succes med det. Men man gør det på ryggen af nogel andre!
Det synes jeg også den fortjener!
Det er vel ikke så vigtigt, de mærker du har er kendte mærker som andre distributører har brugt tid og penge på at udbrede....bla. sumiko!
Ja det bemærkes!
Ja og? jeg er ikke sikker på jeg forstår argumentet?
Før jeg startet mit op , fik jeg det også og kunne også købe mange stedre udeom disse shops til laver priser og sådan har det altid væet i dk .
Nogle siger netter har gjort det letter at få % ja for dem der aldrig har fået det , men for dem der altid har fået det er der ingen forskel .
Nettet er skyld i at den distributør og forhandler situation vi normalt har, ikke rigtig fungere mere
Jeg beklager hvis ikke du har fattet hvad min pointe er....
Du har sikkert selv købt en masse hifi til lave priser forbi du kender en der kender en .
Jeg køber aldrig noget uden rabat, jeg elsker rabatter! Men jeg kan ikke li snylteri
En helt anden ting , jeg har tit oplevet at en del danske mærker er solgt i den blå eller på netter ud af den kendte bagdør , de får bare andre til det , det er ikke en ugen siden en jeg kender fik et par højttaler den vej fra .
Det er muligt! ved det ikke.
Er det en slags frugt?
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
jensen skrev:
nissen skrev:
|
|
|
Det synes jeg også den fortjener!
Det er vel ikke så vigtigt, de mærker du har er kendte mærker som andre distributører har brugt tid og penge på at udbrede....bla. sumiko!
Ja det bemærkes!
Nettet er skyld i at den distributør og forhandler situation vi normalt har, ikke rigtig fungere mere
Jeg beklager hvis ikke du har fattet hvad min pointe er....
Jeg køber aldrig noget uden rabat, jeg elsker rabatter! Men jeg kan ikke li snylteri
Det er muligt! ved det ikke.
Er det en slags frugt?
|
|
|
|
|
|
Ja der kan man bare se hvor maget du ved .
Jeg er kun impotør af
Auida
Audio Aero forbi de ringet mig op og ville høre om jeg ville overtage det , da jeg havde haft ders maskiner igemmen flere år .
Vienna , det startet det hele , jeg søget et par proac 4 , og sendte mails ud til dem jeg kende , fik så nolge mails tilbage fra italy og især fra us , at jeg skulle prøve mahler , det gik der så sport i at skaffe dem , men det var ikke sådan lige til at høre dem , efter et ½ år med at banke viennas dør ned , gik de med til at sælge mig et par (de var ikke meget for dk for de havde været her kort men det endte i noget med penge og noget andet l**t ), og efter ca 4 md med at lytte sammen nogle andre , var der flere der sagde start op med dem i dk , gjore jeg så , jeg solgte alt jeg havde af hifi og MC til at stå for så at smide penge i det .
R-audio var en ven af mig der sagde det skulle jeg får hjem og lytte på det (for det var mega godt til prisen )
Velodyen også en ven , og det havde været i dk , da jeg fik det var der mange der ringet og ville høre om de kunne høre dem , det kunne de da , for den impotør der havde det før der kunne man ikke høre det kun købe .
Graaf har jeg hørt en del og har været varm på længe , og fik det med hjælp fra min ven i tyskland der også er impotør af det , det samme med AVID , det har taget mig over 1 år at få det .
Alt andet på min side købes af andre impotør i danmark .
Så før du beskylder folk for noget så vær sikker på det du beskylder dem for er sandt .
Jeg er ikke en passiv impotrør som der har været så mange af i dk .
Du tro nettet har gjort skade , nej det har sat meget mere igang , selv mange store shops jeg kender i tyskland holland us siger det samme .
Det er blevet svære at få de helt store rabatter da mange er bange for at give det .
At det ikke er som i gammel dage er kun godt for nu er der meget mere at vælge imellem , der er en del der ikke kan lide det for nu er ders salg ikke sikkert mere og hvad gør de så , de løber rundt og bagtaler og laver en masse sladder om dem der tager salg fra dem .
Hvis du ikke kan forstå det , så er der ikke meget du forstår .
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Jæsen,
Du skal ikke ligge ord i munden på mig, det er rigtig dårlig stil! Hvis du skal citere skal du gøre det korrekt!
Jeg har aldrig sagt, skrevet eller på anden måde givet udtryk for at nettet har gjort tingene dårligere!
Men det har ændret situationen og at den "gamle" facon ikke rigtig fungere mere. Det er vi vel enige om ikke?
Det er de nye muligheder der er gået mange af de gamle forbi og derfor sidder de i suppen, men det er jo lidt deres egen skyld.
Det jeg har givet udtryk for er at parallel import ikke er noget udpræget god løsning på branchens problem. Det giver måske hurtige penge for nogen her og nu men på lang sigt vil det gøre tingene sværer. f.eks ville der jo ikke være noget at parallelimportere hvis ikke der i forvejen var en import vel?
Jeg vil heller ikke påstå at du er en passiv impotør, langtfra faktisk! Ingen har udnyttet Hifi4all i den grad du har, derfor mit spørgsmål; hvor var du hvis ikke hifi4all havde været her?
Du må gerne lige påpege overfor mig hvad jeg har beskyldt dig for som ikke er sandt?
Jeg husker en tråd med noget scan speak propoganda som vist ikke rigtig holdt vand, men det var ikke mig der ikke havde lavet hjemmearbejdet ordentligt dengang?
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 01:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
| Jeg vil heller ikke påstå at du er en passiv impotør, langtfra faktisk! Ingen har udnyttet Hifi4all i den grad du har, derfor mit spørgsmål; hvor var du hvis ikke hifi4all havde været her? |
|
|
Den er let at svare på. Usenet, samt alle mulige andre hifihjemmesider, som ville poppe op overalt, hvis behovet og publikummet er der. Du kan sidde og drømme dig tilbage til dagene før internettets tid, men faktum er, at på nethandel, halter Danmark faktisk noget tilbage i forhold til udlandet. Handel som vi kender det, kommer til at ændres meget meget mere end det du har set indtil nu. De forretningsdrivende der byder nettet velkommen, vil overleve, hvis de kan klare tilpasningen. Resten lukker og slukker.
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 01:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
nissen skrev:
| Jeg vil heller ikke påstå at du er en passiv impotør, langtfra faktisk! Ingen har udnyttet Hifi4all i den grad du har, derfor mit spørgsmål; hvor var du hvis ikke hifi4all havde været her? |
|
|
Den er let at svare på. Usenet, samt alle mulige andre hifihjemmesider, som ville poppe op overalt, hvis behovet og publikummet er der.
Du kan sidde og drømme dig tilbage til dagene før internettets tid, men faktum er, at på nethandel, halter Danmark faktisk noget tilbage i forhold til udlandet.
Handel som vi kender det, kommer til at ændres meget meget mere end det du har set indtil nu. De forretningsdrivende der byder nettet velkommen, vil overleve, hvis de kan klare tilpasningen. Resten lukker og slukker. |
|
|
Hold nu op!
Jeg sidder ikke og drømmer om gamle dage, det har jeg aldrig givet udtryk for!!!!!
Jeg siger netop det du siger! Vi er 100% enige omkring internettet og handel. Prøv at læse hvad jeg skriver!
Min personlige mening er at Jæsen groft har udnyttet dette "ukommercielle" site til at køre hans forretning, men det må selvfølgelig stå for min egen regninge...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
| Min personlige mening er at Jæsen groft har udnyttet dette "ukommercielle" site til at køre hans forretning, men det må selvfølgelig stå for min egen regninge... |
|
|
Hvorfor skrive Jæsen, når du mener Jensen ? Jeg mener at Jensen er meget venlig, når han ikke tiltaler dig 'havenissen' som gengældelse. Vil du have en ligeværdig dialog, må vi lige have øgenavnene væk. Hifi4all er skam stadig ukommercielt, så længe det er Jensen der scorer alle kronerne. Det ved du også godt. Mon de andre forhandlere kun er her for at hyggesnakke ? Over 100k i præmier ved konkurrencen, var vist en tak til sitets brugere, for at vise lidt taknemmelighed. Brugerene får tillige en service, og svar på 1000 spørgsmål fra forhandlerne, om alt muligt nyt isenkram der kommer frem, og ikke engang er på markedet endnu. Vi får vel alle lidt ud af det ? Ellers surfede vi vel rundt på vittighedssider og nyhedssites i stedet ?
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 01:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
nissen skrev:
| Min personlige mening er at Jæsen groft har udnyttet dette "ukommercielle" site til at køre hans forretning, men det må selvfølgelig stå for min egen regninge... |
|
|
Hvorfor skrive Jæsen, når du mener Jensen ? Jeg mener at Jensen er meget venlig, når han ikke tiltaler dig 'havenissen' som gengældelse.
Jeg mente Jæsen passede bedre til hans gøren og laden. Nissen giver jo faktisk en del sjove muligheder for øgenavne, synes det er helt ok. Tar ikke den slags så tungt.
Vil du have en ligeværdig dialog, må vi lige have øgenavnene væk.
Det der bekymrer mig mere er når dialogen overfortolkes, det giver et lidt skævt billede af modstanderens mening eller holdning.
Hifi4all er skam stadig ukommercielt, så længe det er Jensen der scorer alle kronerne. Det ved du også godt. Mon de andre forhandlere kun er her for at hyggesnakke ?
Det andre forhandlere og producenter, plejer at være meget gode til at holde sig til fakta og oplysning. Men de er her næppe for at hygge sig.
Over 100k i præmier ved konkurrencen, var vist en tak til sitets brugere, for at vise lidt taknemmelighed.
Det viste jeg faktisk ikke! Det er sgu meget godt gået!
Brugerene får tillige en service, og svar på 1000 spørgsmål fra forhandlerne, om alt muligt nyt isenkram der kommer frem, og ikke engang er på markedet endnu.
Vi får vel alle lidt ud af det ? Ellers surfede vi vel rundt på vittighedssider og nyhedssites i stedet ? |
|
|
Ja det gør vi vel! men det udelukker nu ikke at besøge vittigheds sites også...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 01:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Nissen
Der var en tid, for lidt over et år siden, hvor chatten var noget overbefolket med forhandlere. En dag oplevede jeg 6 på chatten i alt, hvor de 4 var forhandlere.
Tilsyneladende var alle forhandlerne dog faldet i søvn, eller blot gået deres vej, for der var aldeles tyst. Idag er der gerne en enkelt eller to forhandlere der hænger inde i chatten, og så venter de ikke blot på et salg. Der snakkes faktisk om alt muligt andet end hifi også, og mere uformel snak.
Jeg mener ikke at sitet er helt så slemt med forhandlersnak som tidligere. Det skyldes måske også at en del forhandlere nu holder til på deres eget site, hvor de hellere vil være. Det er helt og holdent deres valg, om de vil hænge ud det ene eller andet sted, eller begge steder, hvis de har tid.
Naturligvis er der forhandler/kundekontakt på hifi4all, med håb om relationer imellem. Men jeg tror lige så meget at det er kunderne der er interesseret i forhandlerkontakt, som omvendt.
Bliver der reklameret for hårdt, må man sætte sin lid til at trådens debattører får rettet tråden ind på plads. Det klarer de som regel godt efterhånden, syntes jeg. Hvis man syntes at en forhandler fylder for meget i en tråd, må man bruge rapporteringsknappen. Moderatorerne kan ikke selv holde øje med alle tråde.
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor skal han skrive "JÆSEN"  Bortset fra det, er det ikke ved at blive en gang Se&Hor debat? __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
|
Kære Jæsen,
Jeg vil heller ikke påstå at du er en passiv impotør, langtfra faktisk! Ingen har udnyttet Hifi4all i den grad du har, derfor mit spørgsmål; hvor var du hvis ikke hifi4all havde været her?
Du må gerne lige påpege overfor mig hvad jeg har beskyldt dig for som ikke er sandt?
|
|
|
Var jeg ikke en sylter ?
parallelimport af hvad krell nej
Hvis denne side ikke var her , ja så havde det set stort ud for mange ,så havde jeg bare gjort som andre , men betaler sig ind i shops ikke længer er den ikke .
Nu har jeg så været impotør /salg i snart 3 år , og igemmen de 3 år har man godt nok fundet udaf hvordan det står til her i dk og blevet beskyldt for en del men det er jo også et sladder land og et ondt i røven land i sær hvis man tager penge fra andre .
Og husk på jeg er ikke skjult , som mange andre .
Og jeg er her ikke for at sælge jeg var her før og har ikke ændret stil eller ændret mig siden jeg kom herind første gang i 2002 , før det var jeg på news .
Længer er den ikke og hvad du mener og hvad andre mener er jeg lige glad med , men at beskylde mig for noget som ikke passer er en anden sag .
Det var nu dnne side der fik mig igang , ved at se hvordan folk blev røvrendt , og ved at se hvordan udvalget i dk kun var .
Gå tilbage til år 2000 og kik , det var kun dali b&w AV SA og ML Densen og lidt mere der blev snakket om og det stod i de store shops og hvorfor ? .
Mange er startet som mig på grund af lige det , vi har kikket udover danmarks lille grænse og fundet en del gode mærker men kan godt se det er en skidt ting , men sådan er det nu endnu , det er så sammen spist herhjemme når man snakker om de store shops .
Jeg forsøgte skam at lave aftale med et par af de store shops her hjemme ,var tæt på , men det gik i vasken forbi der var noget der hedder gammelt vedskab og den der lavet grus i det havde i flere år forsøgt at få importen på noget at det jeg har uden held .
Det lærre man af .
Og vejen er at være impotør og sælge selv , der er ikke plads til dyre mellemled , og det har mange nu gjort i rigtig mange år i dk og hurra for det
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
Jeg har aldrig købt noget af Jensen og jeg tror heller ikke jeg kommer til det. De gange jeg har mødt Jensen og snakket i tlf. med ham, synes jeg han har virket helt utrolig arrogant og utilnærmelig. |
|
|
Er det derfor du er så sur? fordi han ikke rigtig gad snakke i tlf med dig, så nu skal "jæsen" have på puklen i et forum. Du har ét problem, hvad din pointe var er den nu tapt i personfnidder. "Man" venter næsten bare på at tråden lukkes. Om Poul har ret eller ej, så syntes jeg det er fedt at manden har en mening og står ved den. Om man så er enig eller ej kan vi så bruge det her forum til, men at gå efter manden, i det her tilfælde Jensen, istedet for den berømte klat er for lavt. Kom nu ind i kampen nissen.
|
| Til top |
|
| |
JensH Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nissen
Nu henviser du selv til en tidligere tråd, vedr. diskant enheden i Strauss. Dengang tordnede du frem med at du kendte til en masse råddenskab i branchen. Når man læser dine indlæg er det tydeligt at du på den ene eller anden måde har tilknytning til branchen. Hvor ikke melde ud hvem du er? Dengang stod du last og brast med Neeper i jeres probaganda mod Jensen. Er der ikke noget med at han er ansat hos Gamut, selvom han heller ikke ville melde hvem han var dengang?
Det er da tydeligt at du har tilknytning til en forhandler. Der er da ikke mange andre brugere het på siden, der brokker sig over at der gives rabat på hifi her i landet, tværtimod.
Hvorfor vil du ikke melde ud hvem du er? Det er da for nemt at sidde og gemme sig bag et efternavn eller en jule rekvisit. Det ville sætte dit korstog lidt i relief.
Iøvrigt skriver Poul jo på sin hjemmeside at han ikke er ude efter Jensen ( selvom det da er pudsigt at det lige er Rogue og VA der omtales i hans nekrolog over hifi.)
Må man kun være glad for sit hifi hvis en importør og forhandler har haft en stor avance? Kan du nævne nogle alternativer til VA Mahler, som jo ikke er noget særligt? Vel og mærke en højtaler man også kan komme til at lytte til. Det er nok her hunden ligger begravet og ikke ved prissætningen. Hvem vil købe hifi som hjemtages på bestilling? Jeg kan da godt komme med nogle eksempler, men de fleste er hos firmaer, der minder meget om Jensens.
MVH Jens
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Børnehave.
I kan sgu da alle være f**king ligeglade med hvem der helst vil handle hvor og med hvem.
Ta' en tudekiks og lyt til noget musik istedet!
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
|
Børnehave.
I kan sgu da alle være f**king ligeglade med hvem der helst vil handle hvor og med hvem.
Nosferatu |
|
|
Er det dé der tudemariekiks ?
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
|
Børnehave.
Nosferatu
|
|
|
Jeps 
Folk har så ondt i røven over alt ting efterhånden.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|