Emne: Hvad har Poul gang i ??? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Japer skrev:
nosferatu89 skrev:
|
Børnehave.
I kan sgu da alle være f**king ligeglade med hvem der helst vil handle hvor og med hvem.
Ta' en tudekiks og lyt til noget musik istedet!
Nosferatu
|
|
|
Jeps 
Folk har så ondt i røven over alt ting efterhånden.
|
|
|
ja og jeg over alt for meget sprut .
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Japer skrev:
nosferatu89 skrev:
|
Børnehave.
I kan sgu da alle være f**king ligeglade med hvem der helst vil handle hvor og med hvem.
Ta' en tudekiks og lyt til noget musik istedet!
Nosferatu
|
|
|
Jeps 
Folk har så ondt i røven over alt ting efterhånden.
|
|
|
ja og jeg over alt for meget sprut .
|
|
|
Kender problemstillingen. :P
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 13 Maj 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj i stuen...
Der er da fest som altid herinde... 
Jeg vil lige til en start sig tak til Poul for den underholdende og velskrevne klumme, som denne tråd omhandler. Jeg kender ham ikke, men har da hørt fra pålidelig kilde at hans "PA anlæg" ikke skulle lyde så ringe endda...
Jeg har med vilje ikke skrevet herinde i noget tid, da det jo ligesom plejer at kører af sporet... Nå, men kan se at jeg nu er blevet nævnt som en af de slemme drenge, der ikke er medlem af jensen klubben... 
Jeg gik ellers her og troede at jeg var glemt og borte... Men i skal snart høre lidt mere fra mig, da jeg har startet mit eget mærke under et navn, som ikke vil gå ubemærket hen blandt mine fans... 
Jeg har ikke altid ytret mig lige diplomatisk i mine indlæg her på siden, men efter 9 år i branchen, og 15 års Hi-Fi nørderi har jeg opbygget en ikke helt uvæsenlig viden om de ting jeg udtaler mig om. Jeg er ofte blevet svinet til, da folk ikke var enige med mig, og hvem er jeg da også, at påstå der ikke sidder Scan-Speak enheder i Strauss, eller Mark Levinson ikke er fuld balanceret, når alle ved at det forholder sig sådan. Dog kan jeg ikke mindes, at tråden har endt med at jeg havde taget fejl, en eneste gang.
Og til JensH kan jeg oplyse at jeg ikke arbejder hos GamuT, men hvem ved, det kan jo være at jeg tidligere har gjort det... 
Jeg vil i den forbindelse anbefale alle at løbe ind til KT radio med 20.000,- til et sæt L3, da det jo er en ren forærings pris. Der er åbenbart ingen grænser for hvor dumme træk, en ellers velrespekteret forretningsmand, formår at begå... Hvis distributørerne ude i verden finder ud af det, så er jeg bange for at der ikke er noget der hedder GamuT mere...
Men tilbage til trådens emne. Jeg har ikke orket at læse hele tråden om tilspilning af netledninger, men noget dummere at bruge tid på har jeg da også svært ved at komme på... Det er da så langt ude, at jeg synes folk skal se sig om efter en ny hobby, hvis de er kørt så meget af sporet.
Angående jensen og hans Vienna højttalere, så har vi da haft meget sjov tidligere, men det ændre jo ikke på det faktum at nissen og jeg havde ret... Hvem nissen er ved jeg desværre ikke, men ja, en rigtig drille nisse det er han
Jeg blev dengang svinet til, og fik af vide jeg tog fejl. ALLE var imod "os"... Jeg vidste jo imidlertid at det ikke skulle vise sig at være tilfældet. Jeg har ikke noget imod jensen, men tråden handlede om nogle ukorrekte faktuelle oplysninger, og da det viste sig at nissen og jeg havde ret, var alle de trofaste jensen lyttere sure på os, og mente at tråden burde lukkes, og vi skulle smides ud. De burde måske i stedet være sure på Vienna, som bevidst har misbrugt Scan-Speaks gode navn til at sælge varen.
Se det er ægte kærlighed. At elske i medgang og modgang, så det batter! Så noget om snakken er der jo nok, og man må sige jensen har gjort det godt!
Mvh
Kim Rasmussen
Neeper Acoustics
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Jeg kender ham ikke, men har da hørt fra pålidelig kilde at hans "PA anlæg" ikke skulle lyde så ringe endda...
|
|
|
ja, vi har alle nok en hifi-guru 
er dette din side: http://www.neeper-acoustics.com/ ?
det ser da helt sikkert spændende ud! 
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej MaltheK
Ja, det er min side... Og tak, jeg arbejder da på det, og det er da planen at det skal blive godt, ellers giver det jo ingen mening... :o)
Jeg har lyd i mine prototyper, og der bliver arbejdet på hjemmesiden da der jo kun er en 3D tegning på den...
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
| ...men efter 9 år i branchen, og 15 års Hi-Fi nørderi...
Mvh
Kim Rasmussen
Neeper Acoustics |
|
|
Er der en speciel årsag, til at du mener, at der ikke bør stå at du er branchemedlem i din profil ? Det vil give mere mening for de der diskuterer med dig, at de ved det fra start, og ikke skal finde ud af det, ad omveje.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Halløj i stuen...
Der er da fest som altid herinde... 
Jeg vil lige til en start sig tak til Poul for den underholdende og velskrevne klumme, som denne tråd omhandler. Jeg kender ham ikke, men har da hørt fra pålidelig kilde at hans "PA anlæg" ikke skulle lyde så ringe endda...
Jeg har med vilje ikke skrevet her inde i noget tid, da det jo ligesom plejer at kører af sporet... Nå, men kan se at jeg nu er blevet nævnt som en af de slemme drenge, der ikke er medlem af jensen klubben... 
Jeg gik ellers her og troede at jeg var glemt og borte... Men i skal snart høre lidt mere fra mig, da jeg har startet mit eget mærke under et navn, som ikke vil gå ubemærket hen blandt mine fans... 
Jeg har ikke altid ytret mig lige diplomatisk i mine indlæg her på siden, men efter 9 år i branchen, og 15 års Hi-Fi nørderi har jeg opbygget en ikke helt uvæsenlig viden om de ting jeg udtaler mig om. Jeg er ofte blevet svinet til, da folk ikke var enige med mig, og hvem er jeg da også, at påstå der ikke sidder Scan-Speak enheder i Strauss, eller Mark Levinson ikke er fuld balanceret, når alle ved at det forholder sig sådan. Dog kan jeg ikke mindes, at tråden har endt med at jeg havde taget fejl, en eneste gang.
Og til JensH kan jeg oplyse at jeg ikke arbejder hos GamuT, men hvem ved, det kan jo være at jeg tidligere har gjort det... 
Jeg vil i den forbindelse anbefale alle at løbe ind til KT radio med 20.000,- til et sæt L3, da det jo er en ren forærings pris. Der er åbenbart ingen grænser for hvor dumme træk, en ellers velrespekteret forretningsmand, formår at begå... Hvis distributørerne ude i verden finder ud af det, så er jeg bange for at der ikke er noget der hedder GamuT mere...
Men tilbage til trådens emne. Jeg har ikke orket at læse hele tråden om tilspilning af netledninger, men noget dummere at bruge tid på har jeg da også svært ved at komme på... Det er da så langt ude, at jeg synes folk skal se sig om efter en ny hobby, hvis de er kørt så meget af sporet.
Angående jensen og hans Vienna højttalere, så har vi da haft meget sjov tidligere, men det ændre jo ikke på det faktum at nissen og jeg havde ret... Hvem nissen er ved jeg desværre ikke, men ja, en rigtig drille nisse det er han
Jeg blev dengang svinet til, og fik af vide jeg tog fejl. ALLE var imod "os"... Jeg vidste jo imidlertid at det ikke skulle vise sig at være tilfældet. Jeg har ikke noget imod jensen, men tråden handlede om nogle ukorrekte faktuelle oplysninger, og da det viste sig at nissen og jeg havde ret, var alle de trofaste jensen lyttere sure på os, og mente at tråden burde lukkes, og vi skulle smides ud. De burde måske i stedet være sure på Vienna, som bevidst har misbrugt Scan-Speaks gode navn til at sælge varen.
Se det er ægte kærlighed. At elske i medgang og modgang, så det batter! Så noget om snakken er der jo nok, og man må sige jensen har gjort det godt!
Mvh
Kim Rasmussen
Neeper Acoustics
|
|
|
Hej Neeper .
Nej en SS var det ikke , men det er nu dem der laver dem som meget andet , og skulle ikke undrer mig hvis de ikke skal til at lave det sidste for dem , så næsten alt bliver lavet hos SS .
Hvornår er du færdig med dine , er de ikke lidt Gamut kopi ? , tog du ideen fra lars imens du var ved gamut .
|
| Til top |
|
| |
JensH Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper.
Jeg synes det er fint når du, Nissen eller andre påpeger faktuelle fejl. Men hvorfor disse anonyme angreb? Hvis I var stået frem dengang, havde jeres "afsløring" nok været mindre "Ekstra Bladet - agtig". Der er da noget uldent når man afslår et sæt højtalere gratis, for at forblive anonym.
Jeg skriver ikke her for at forsvare Jensen, det er vist ikke nødvendigt med de angreb der kommer her. Jeg ejer et par VA højtalere som det eneste Vassago produkt i mit anlæg. Er jeg så J-fanatiker?
Poul´s artikel sætter ikke mit pis i kog. Han skriver da mange ting som er meget rammende. Jeg synes bare at det er ærgeligt at personer som Nissen bruger Poul´s artikel til at dreje debatten hen på nogle områder som de er harme over.
Forresten ser dine højtalere interresante ud. Det bliver spændende at høre dem engang. Held og lykke med projektet.
MVH Jens
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
JensH skrev:
|
Neeper.
Jeg synes det er fint når du, Nissen eller andre påpeger faktuelle fejl. Men hvorfor disse anonyme angreb? Hvis I var stået frem dengang, havde jeres "afsløring" nok været mindre "Ekstra Bladet - agtig". Der er da noget uldent når man afslår et sæt højtalere gratis, for at forblive anonym.
Jeg skriver ikke her for at forsvare Jensen, det er vist ikke nødvendigt med de angreb der kommer her. Jeg ejer et par VA højtalere som det eneste Vassago produkt i mit anlæg. Er jeg så J-fanatiker?
Poul´s artikel sætter ikke mit pis i kog. Han skriver da mange ting som er meget rammende. Jeg synes bare at det er ærgeligt at personer som Nissen bruger Poul´s artikel til at dreje debatten hen på nogle områder som de er harme over.
Forresten ser dine højtalere interresante ud. Det bliver spændende at høre dem engang. Held og lykke med projektet.
MVH Jens
|
|
|
Ja forfanden da hvis jeg kunne gemme mig så kunne jeg poste sandheder fra nu af og til juleaften , kunne være jeg skulle gøre det samme som kunne være sjovt .
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Festen på Hifi4all stopper vel aldrig helt. Men jeg har ikke skrevet på tråden tidligere, men det har andre gjort med stor entusiasme. For mennesker der ikke kender Poul, så kan han sikkert virke lidt indebrændt, og ærlig talt undre det mig at en mand som vitterlig ikke gider på hifi-nørder åbner en hifi-butik.
At han skriver artikler som sætter nogens pis i kog, det er sku da fedt.....jeg nyder hele turen. Det er lidt synd at det går ud over "Jensen" - som jeg dog ikke kender. Men Poul har da ikke gjort nogen noget, og budskabet er vel at der er meget "kult" dyrkeri og persondyrkelse i det, og det er vel også lidt klamt. Jeg synes måske også der er en del ting som jeg vil klare inden jeg tilspiller alle mine netledninger over PC powersuply.....jeg synes Poul har fat i noget.
Et andet tema som jeg kunne lide på hans side var "Er vintage hifi bedre end nyt". Jeg siger ikke Poul er en ny guru.....for det er han ikke. Men det er fedt at ryste folk lidt fra deres fantasiverden omgivet af tilspillede netkabler og de andre rygklappere som sjovt nok har næsten samme anlæg som en selv - fælles reference? Det bliver for meget for mig, der bliver nærmest en en VA-klub, og det har vel ikke meget med hifi at gøre, men det er sikkert meget hyggeligt at have det samme grej.
Bradford __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
Bent L skrev:
|
Nissen skrev:
Desuden kan jeg ikke så godt li "snylte" effekten med parallel import og dumping af priserne, det er for nemt. Det er ikke det der skal til for på lang sigt at styrke Hifi Branchen. Men jeg er enig i betragtningen om at der bliver nødt til at ske nogle ændringer i forhandler ledet rundt omkring.
Hvorfor er det lige poul går under navnet "Poul ½pris"
|
|
|
Jeg mindes ikke at Poul har parallel importeret mærker og dumpet dem? selvom han har, er det stadig ikke en god måde at "styrke" branchen på!
Det er meget svært at finde distributører rundt omkring i verden, inkl. danmark pga. af disse "tradere" . Forståeligt nok jo. Det er meget godt beskrevet i den besøgs artikel fra Pouls audio butik, og jeg er fuldt ud enig.
Pouls pris politik er også meget godt beskrevet i artiklen, jeg har bestemt ikke noget imod at sælge til en god og fornuftig pris, uanset hvem der gør det. Det skal bare helst ikke være på bekostning af nogle andre. Og det mener jeg nemt det bliver med parallel import.
|
|
|
Poul navn "halvpris" kommer fra da han var bestyrer i DAT-PRO Århus. Poul kommer ikke med argumenter, han siger en pris......og tøver du falder prisen. Men Poul gider ikke bruge flere timer til at grease kunden......hurtig ind, hurtig ud. Nogle gange blev tingene solgt til halvpris! __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Spencer
Mit indlæg i går er det første jeg har skrevet efter jeg er startet op selv... De tidligere udtalelser var mig som privat person, så derfor... Jeg vil da gerne være branche medlem nu...
@ jensen:
Ved ikke hvornår de er på markedet men en gang efter sommerferien vil jeg tro... GamuT kopi..? Nej det er det ikke... Man lærer jo hele livet og tager det med sig man mener, er godt...
Men jeg, ligesom så mange andre, sprang ud i det selv, da jeg mener at kunne lave noget som er bedre end det der er på markedet i forvejen... Det ville da også være dumt at starte ud med at lave noget som er det samme, eller dårligere end det jeg ved mine konkurrenter har... ik..?
Alene designet er radikalt anderledes:
De burer fra bunden mod toppen, bunden er smallere end toppen, fronten er bredere end bagsiden, de er vinklet bagover og bagsiden er vinklet mere bagover end forsiden, og så er toppen skrå... Der kommer en flow optimeret ud fræset aluforplade på osv.
Ikke alene ser dette pi..e godt ud, det virker faktisk også. Der er ingen parallelle flader og dermed stort set ingen stående bølger inden i kabinettet... Herved er et minimum af akustisk dæmpning påkrævet... Akustisk dæmpning er dynamisk ulineært, og dermed en dynamik begrænser.
Mine højttalere vil ikke kunne helt så meget i basområdet som en L5 (max lydtryk...) da jeg benytter 5" enheder... Men til gengæld som fylder de langt mindre end en L3 på en stander...
Som jeg ser det, så er det lige meget at lave en god højttaler som en masse mænd gerne vil have, hvis ikke de får lov til at købe den at den overordnede magt i huset...
Der kommer nogle meget eksklusive Alpi finér på, og en 12 lags klar piano lakering, fod fræset ud af alu, og refleks rør drejet i alu.
Jeg er super perfektionist, og der er ikke en millimeter jeg ikke har tænkt over. De er langt dyrere at fremstille end en L5 og væsentligt mindre...
Så en GamuT kopi, nej det er det ikke. Jeg holder utroligt meget af at lave noget 100 % færdigt.. Det kunne jeg ikke få lov til af tidsmæssige og økonomiske årsager i mine tidligere jobs, så nu har jeg satset alt jeg ejer og meget mere til, på dette projekt.
Håber ikke det var for meget reklame, jeg må vidst hellere se at få forfattet en officiel introduktion...
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradford skrev:
|
At han skriver artikler som sætter nogens pis i kog, det er sku da fedt.....jeg nyder hele turen. Det er lidt synd at det går ud over "Jensen" - som jeg dog ikke kender. Men Poul har da ikke gjort nogen noget, og budskabet er vel at der er meget "kult" dyrkeri og persondyrkelse i det, og det er vel også lidt klamt. Jeg synes måske også der er en del ting som jeg vil klare inden jeg tilspiller alle mine netledninger over PC powersuply.....jeg synes Poul har fat i noget.
Et andet tema som jeg kunne lide på hans side var "Er vintage hifi bedre end nyt". Jeg siger ikke Poul er en ny guru.....for det er han ikke. Men det er fedt at ryste folk lidt fra deres fantasiverden omgivet af tilspillede netkabler og de andre rygklappere som sjovt nok har næsten samme anlæg som en selv - fælles reference? Det bliver for meget for mig, der bliver nærmest en en VA-klub, og det har vel ikke meget med hifi at gøre, men det er sikkert meget hyggeligt at have det samme grej.
Bradford
|
|
|
BRAVO !.............
Det er sgu det bedste indlæg der endnu har være i denne tråd 
Du rammer lige midt i sagens kerne !.......... __________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Hej Spencer
Mit indlæg i går er det første jeg har skrevet efter jeg er startet op selv... De tidligere udtalelser var mig som privat person, så derfor... Jeg vil da gerne være branche medlem nu...
@ jensen:
Ved ikke hvornår de er på markedet men en gang efter sommerferien vil jeg tro... GamuT kopi..? Nej det er det ikke... Man lærer jo hele livet og tager det med sig man mener, er godt...
Men jeg, ligesom så mange andre, sprang ud i det selv, da jeg mener at kunne lave noget som er bedre end det der er på markedet i forvejen... Det ville da også være dumt at starte ud med at lave noget som er det samme, eller dårligere end det jeg ved mine konkurrenter har... ik..?
Alene designet er radikalt anderledes:
De burer fra bunden mod toppen, bunden er smallere end toppen, fronten er bredere end bagsiden, de er vinklet bagover og bagsiden er vinklet mere bagover end forsiden, og så er toppen skrå... Der kommer en flow optimeret ud fræset aluforplade på osv.
Ikke alene ser dette pi..e godt ud, det virker faktisk også. Der er ingen parallelle flader og dermed stort set ingen stående bølger inden i kabinettet... Herved er et minimum af akustisk dæmpning påkrævet... Akustisk dæmpning er dynamisk ulineært, og dermed en dynamik begrænser.
Mine højttalere vil ikke kunne helt så meget i basområdet som en L5 (max lydtryk...) da jeg benytter 5" enheder... Men til gengæld som fylder de langt mindre end en L3 på en stander...
Som jeg ser det, så er det lige meget at lave en god højttaler som en masse mænd gerne vil have, hvis ikke de får lov til at købe den at den overordnede magt i huset...
Der kommer nogle meget eksklusive Alpi finér på, og en 12 lags klar piano lakering, fod fræset ud af alu, og refleks rør drejet i alu.
Jeg er super perfektionist, og der er ikke en millimeter jeg ikke har tænkt over. De er langt dyrere at fremstille end en L5 og væsentligt mindre...
Så en GamuT kopi, nej det er det ikke. Jeg holder utroligt meget af at lave noget 100 % færdigt.. Det kunne jeg ikke få lov til af tidsmæssige og økonomiske årsager i mine tidligere jobs, så nu har jeg satset alt jeg ejer og meget mere til, på dette projekt.
Håber ikke det var for meget reklame, jeg må vidst hellere se at få forfattet en officiel introduktion...
Mvh Kim
|
|
|
Spændende. Jeg kan nu stadig huske du havde lavet nogen modificerede Jbl L150 engang som så utrolig spændenede ud. Hvor er de idag og hvad med at lave sådan model lignende det
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Japer
Nå ja, dem havde jeg næsten glemt.. Ja, de blev faktisk rigtig gode... De står hos en mand i Herlev og spiller...
Men de var jo helt fantastisk grimme, så det er ikke noget man kan sælge tror jeg... 
|
| Til top |
|
| |
full blown Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper..
Kan du afsløre hvilke enheder der kommer til at sidde i dine kommende HT?. De ser flotte ud på billedet .
mvh FB __________________
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 14 Maj 2006 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holdt jer venligst til trådens emne, eller opret en ny tråd, hvis andre emner ønskes debatteret!
Tak! 
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holda op nogle klaphatte,
Kan Jæsen klubben slet ikke se at i sætter ny standard i tilbedelse? Ved gang på gang at trække jeres helt igennem dette mudderbad?
Hver gang nogen er lidt kritiske omkring Jensen eller for den sags skyld retter et par faktuelle fejl i salgsmaterialet, farer klubben i flint!. Lidt alla vore allesammens frelser Præs. Bush, Enten er i med hos her i Jæsen klubben ellers er i imod os!. Ingen mellem vej!, ingen rationelle tanker om der måske er noget i har overset!. Flot!
Det er ikke mig der starter med at gøre det personligt, det er sgu jer selv!
Prøv at læse nogle af vores tidl. diskutioner igennem ?
Det er faktisk ikke så meget Jæsen selv der f**ker det op, det er sgu hans egne fans. Ligesom de er skide gode ambasadøre her på siden til at sælge hans varer, ligeså gode er de til at ødelægge hans gode navn og rygte.
Godnat
|
| Til top |
|
| |
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 06:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
|
Kan Jæsen klubben slet ikke se at i sætter ny standard i tilbedelse? Ved gang på gang at trække jeres helt igennem dette mudderbad?
Hver gang nogen er lidt kritiske omkring Jensen eller for den sags skyld retter et par faktuelle fejl i salgsmaterialet, farer klubben i flint!. Lidt alla vore allesammens frelser Præs. Bush, Enten er i med hos her i Jæsen klubben ellers er i imod os!. Ingen mellem vej!, ingen rationelle tanker om der måske er noget i har overset!. Flot!
Det er faktisk ikke så meget Jæsen selv der f**ker det op, det er sgu hans egne fans. Ligesom de er skide gode ambasadøre her på siden til at sælge hans varer, ligeså gode er de til at ødelægge hans gode navn og rygte.
Godnat
|
|
|
Man ligger som man har redt !............ __________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S Chr skrev:
nissen skrev:
|
Godnat
|
|
|
Man ligger som man har redt !............
|
|
|
Ja ikke carsten 
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|