Bruger siden: 10 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 261
Sendt: 17 November 2003 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
DonJensen skrev:
Hvis bare cdwow ville være mere flinke og opdatere hvilke film der er med dk sub. Konen er ikke vild med film uden sub, og hun betaler gerne halvdelen.
Jep! Det ku jeg oss godt tænke mig, for jeg er også mest til dk subs, da det ikke er ALLE ord jeg forstår på engelsk!
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
Sendt: 17 November 2003 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
Jeg har mailet dem på et tidspunkt, og spurgt om de ikke kunne lave en søgefunktion, så man kunne søge efter titler med dk subs. De synes det var en god idé (det skulle de sige) og søgefunktion nok ville blive forbedret, med tiden.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
Sendt: 17 November 2003 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
MOUSEL skrev:
Det lader til at i alle har købt den på reg 1 eller reg 3, kunne i ikke vente til at reg 2 kom ud, eller er det fordi der er ekstra materiale med i forhold til den danske version?
Kan sagtens vente - intervallet mellem regionsudgivelserne er alligevel så små, men hvorfor i alverden betale 150-200 kr. mere bare for at få danske tekster hvis man alligevel ikke bruger dem??
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum