Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
Til Toftdahl
Jeg kan da prøve at spørge igen, hvis det skulle være svært at huske hvad jeg har spurgt om op til flere gange...og lad nu være med at tale udenom.
...disse 2 udtalelser fra 2 forskellige personer:
slowon skrev:
...der har lige været afholdt et møde i en bredere kreds af musik og HiFi beskæftigede, hvor man ligeledes er begejstrede over den drejning der er i forum
Toftdahl skrev:
...der
har lige været afholdt et møde i en bredere kreds af musik og HiFi
beskæftigede, hvor man ligeledes er bekymret over den drejning der er i
forum...
Hvordan kan det være at de næsten er en ordret kopi af hinanden, dog med et ord byttet ud, så betydningerne er fuldstændigt modsatte? Hvad er din kommentar på dette?
Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 01:09 | IP-adresse registreret
prse skrev:
Til Toftdahl
Jeg kan da prøve at spørge igen, hvis det skulle være svært at huske hvad jeg har spurgt om op til flere gange...og lad nu være med at tale udenom.
...disse 2 udtalelser fra 2 forskellige personer:
slowon skrev:
...der har lige været afholdt et møde i en bredere kreds af musik og HiFi beskæftigede, hvor man ligeledes er begejstrede over den drejning der er i forum
Toftdahl skrev:
...der har lige været afholdt et møde i en bredere kreds af musik og HiFi beskæftigede, hvor man ligeledes er bekymret over den drejning der er i forum...
Hvordan kan det være at de næsten er en ordret kopi af hinanden, dog med et ord byttet ud, så betydningerne er fuldstændigt modsatte? Hvad er din kommentar på dette?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum