Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 14:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvorfor er vi her (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Var det ikke for dette site, ville mit lille hifi-liv være lidt ensomt....

(skal i øvrigt prøve en NUforce preamp med min DOXA )

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
MaltheK skrev:

Spencer skrev:

Copy/paste: Forummet indeholder 439116 indlæg.

Det er ikke så mærkeligt. Du er eksempelvis en af de brugere, der responderer på ALT hvad der bliver skrevet i en tråd, det er lidt trættede at læse den samme mening igen og igen.

Næh, det er simple spørgsmål jeg stiller igen og igen, som ingen kan/vil svare på.
Efter min mening et 'hvorfor har kejseren intet tøj på' spørgsmål.
Hvis du ganske enkelt svarer på, hvorfor man ikke blot øger tværsnitarealet i et eksotisk netkabel, i stedet for at bruge 'særligt kobber', så hører du ikke det spørgsmål igen.

MaltheK skrev:
Jeg er for øvrigt også ganske uenig i mange af de ting du skriver, blandt andet om placeboeffekten og kablers (manglende) indvirkning på lyden, men orker simpelt hen ikke at skulle skrive 20-30 indlæg i en debat, hvor vi kommer frem til ingenting. Det er min tid simpelt hen for vigtig til, og din burde også være det.

Det er da rart at du føler at din tid er mere vigtig end min.
Men hvis du spilder den, vil jeg ikke holdes ansvarlig.

Desuden har jeg skrevet at mit Mark Levinson netkabel, ikke er en dyt bedre end et par billige 1 kvadrat netkabler til en halvtredser, som jeg bruger i stedet.

Det er en praktisk observation jeg har gjort.
Nogle konkluderer herefter at mit anlæg ikke er godt nok, og mener at deres egen observation i stedet er den rigtige.

Det er godt for dem, og for producenter af netkabel.

Jeg har også citeret direkte fra en brochure, hvor der stod 'totally unaffected by bad power conditions'. Det er ikke rar læsning med den slags, hvis man sælger netkabler.

Jaja jeg ved godt at jeg lige har skrevet at jeg ikke gad mere men nu hvor jeg alligevel læser med kan jeg ikke lade være med at svare på så nemme spørgsmål og så oplagt en provokation.

1) Et af vores bedste netkabler har en ydre diameter på lige knapt 18 mm og hver leder er på 6,2 mm, link mig et par stik (både schuko og iec320 og i god kvalitet) det tager større diameter, mig bekendt findes de ikke, derfor. Iøvrigt er det vel ren logik når du nu selv anerkender at bedre materialer kan erstate et større tvæsnit (eller omvendt som du skriver), at hvis du kombinere de to ting får du det allerbedste resultat. Hvorfor nøjes med enten eller når begge dele er bedre.

2) At du har en brochure hvor der står at et produkt et totalt upårvirket at dårlig strøm kan jeg ikke få til andet end at det må være et enestående godt produkt der der er tale om, men det er jo ikke det vi alle sidder med. Envidere så kan jeg ikke forstå hvorfor det der står i dine brochure er sanheden og det der står i dem jeg har liggende er løgn og latin. Kan du ikke offentligøre facit listen til hvilke brochure der er sanheden og hvilke der er opspin

Nej jeg ville med det samme tænke klejserens nye klæder og placebo effekt hvis jeg læste at dårlig strøm intet betød Men du spytter åbenbart glædeligt penge i pågældene producents kasse så han nu kan kører rundt i en kæmpe bil.

Håber du nyder tråden den kører jo som du bedst kan lide det.

Med venlig hilsen

Til top Vis Holmbye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holmbye

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

Holmbye skrev:
Spencer skrev:
MaltheK skrev:

Spencer skrev:

Copy/paste: Forummet indeholder 439116 indlæg.

Det er ikke så mærkeligt. Du er eksempelvis en af de brugere, der responderer på ALT hvad der bliver skrevet i en tråd, det er lidt trættede at læse den samme mening igen og igen.

Næh, det er simple spørgsmål jeg stiller igen og igen, som ingen kan/vil svare på.
Efter min mening et 'hvorfor har kejseren intet tøj på' spørgsmål.
Hvis du ganske enkelt svarer på, hvorfor man ikke blot øger tværsnitarealet i et eksotisk netkabel, i stedet for at bruge 'særligt kobber', så hører du ikke det spørgsmål igen.

MaltheK skrev:
Jeg er for øvrigt også ganske uenig i mange af de ting du skriver, blandt andet om placeboeffekten og kablers (manglende) indvirkning på lyden, men orker simpelt hen ikke at skulle skrive 20-30 indlæg i en debat, hvor vi kommer frem til ingenting. Det er min tid simpelt hen for vigtig til, og din burde også være det.

Det er da rart at du føler at din tid er mere vigtig end min.
Men hvis du spilder den, vil jeg ikke holdes ansvarlig.

Desuden har jeg skrevet at mit Mark Levinson netkabel, ikke er en dyt bedre end et par billige 1 kvadrat netkabler til en halvtredser, som jeg bruger i stedet.

Det er en praktisk observation jeg har gjort.
Nogle konkluderer herefter at mit anlæg ikke er godt nok, og mener at deres egen observation i stedet er den rigtige.

Det er godt for dem, og for producenter af netkabel.

Jeg har også citeret direkte fra en brochure, hvor der stod 'totally unaffected by bad power conditions'. Det er ikke rar læsning med den slags, hvis man sælger netkabler.

Jaja jeg ved godt at jeg lige har skrevet at jeg ikke gad mere men nu hvor jeg alligevel læser med kan jeg ikke lade være med at svare på så nemme spørgsmål og så oplagt en provokation.

1) Et af vores bedste netkabler har en ydre diameter på lige knapt 18 mm og hver leder er på 6,2 mm, link mig et par stik (både schuko og iec320 og i god kvalitet) det tager større diameter, mig bekendt findes de ikke, derfor. Iøvrigt er det vel ren logik når du nu selv anerkender at bedre materialer kan erstate et større tvæsnit (eller omvendt som du skriver), at hvis du kombinere de to ting får du det allerbedste resultat. Hvorfor nøjes med enten eller når begge dele er bedre.

2) at du har en brochure hvor der står at et produkt et totalt upårvirket at dårlig strøm kan jeg ikke få til andet end at der må være et enestående godt produkt der der er tale om, men det er jo ikke det vi alle sidder med. Envidere så kan jeg ikke forstå hvor det der står i dine brochure er sanheden og det der står i dem jeg har liggende er løgn og latin. Kan du ikke offentligøre facit listen til hvilke brochure der er sanheden og hvilke der er opspin

Håber du nyder tråden den kører jo som du bedst kan lide det.

Med venlig hilsen

Jeg har læst at du mener at verdens bedste netkabel koster kr. 3500,- (Du sælger det selv)

Flere steder skriver jeg at de dyre fra Nordost der koster langt mere, er det rene fup.
Jamen er vi så ikke enige i noget da ?

Jo, det er vi faktisk - selvom du helst ikke vil være enig med mig...

EDIT: Tak fordi du som den første, gad gøre dig den ulejlighed at komme med et bud på svaret, på det spørgsmål jeg har stilt mange mange gange, uden at nogen har turdet svare.

Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Spencer, Du får ret og jeg får fred

Jeg skal ikke frelse nogen, og slet ikke dig. 

Jeg lever jo i lykkelig symbiose med min "placebo-uvidenhed". Har forøvrigt lige prøvet et strømkabler fra Nordost som havde en fantastisk positiv placebo-effekt.  

Som vi siger heroppe i det nordjyske, Det' ik' så ring' endda!

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Spencer

Som jeg husker det, skrev du for kort tid siden - at du ikke havde prøvet Nordost kablerne, mener du så at dine udtalelser her er seriøse eller bare i nærheden af det rimelige.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Hej hej.

Jeg troede at de der netkabelfreak var kommet på andre tanker, men nejjjjjjjjj !!!!!!!!!!!

Mange , vil , hvis jeg har forstået det rigtigt , gerne have afsluttet denne tråd. Det er meget forståeligt, for der er alt for mange personligheder i den efterhånden.

Jeg har tidligere foreslået at vi laver en god gammeldags BLINDTEST af disse netkabler`s fortrinligheder. Det er der ingen der har reageret på. Det kan jo godt undre en lidt at de der er overbevist/sikre på disse kablers fortræffeligheder ikke vil være med til en sådanne test, så kunne i jo få "overbevist" alle os andre, og på den måde få afsluttet denne tråd

Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

MaltheK skrev:

Spencer, Du får ret og jeg får fred

Jeg skal ikke frelse nogen, og slet ikke dig. 

Jeg lever jo i lykkelig symbiose med min "placebo-uvidenhed". Har forøvrigt lige prøvet et strømkabler fra Nordost som havde en fantastisk positiv placebo-effekt.  

Som vi siger heroppe i det nordjyske, Det' ik' så ring' endda!

Jamen jeg skal da overveje Nordost, næste gang jeg skal have et sæt startkabler.
Det må jo være mindstekravet, hvis man er seriøs bilelsker.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Spencer

Som jeg husker det, skrev du for kort tid siden - at du ikke havde prøvet Nordost kablerne, mener du så at dine udtalelser her er seriøse eller bare i nærheden af det rimelige.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Ja, hvis ingen tør sætte en femmer på at de kan spotte dem, i en blindtest, så er det fup.

Det samme mener jeg om folk der siger at de har set spøgelser.
Hvordan kan jeg være skeptisk overfor spøgelser, når jeg ikke selv har set et ?
Hmm... her er det nok den sunde fornuft, samt lidt viden om den menneskelige psyke, der danner min mening i den sag.

Om der er forskel på netkabler ?
Jeg mener at der er en bundgrænse, hvor mindstekrav bør være opfyldt.
Jeg mener også at disse krav er opfyldt af de kabler der bruges af hospitalerne.

Om netkabler så skal være skærmede, eller ikke skærmede, er så noget jeg godt kan forholde mig til, da jeg kender den problematik med digitalstøj fra computerverdenen, hvor jeg har arbejdet med netværker.

Her er en ægte jordforbindelse meget højt prioriteret.
Bruger man et dyrt netkabel, men undlader jordforbindelsen, så bruger man faktisk ikke kablet som producenten har tiltænkt det.

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Status: Online
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Det er hamrende fint at have en debat og det er hamrende fint at der er forskelle, af disse forskelle og debatter udvikles der mange positive ting.
Men der er fandeme forskel på debat og så det at tromle ind over det hele, som vi oplever i nogle af trådene, hvor man med alverdens spisfindige ordstillinger, i indlæg efter indlæg totalt afviser alt og alle, men bare vil have ret i sine EGNE påstande, endda for nogen, uden selv at have prøvet tingene eller har erfaring på området.

Netop du har lagt megen energi i at hævde at forskellen på dem der kunne høre forskel og dem der ikke kunne høre forskel på netkablers indflydelse var at dem der ingen forskel kunne høre manglede erfaring i at sammensætte anlæg (=de har et dårligt anlæg) eller direkte manglede lytteerfaring........................... uagtet at nogle, blandt målgruppen for det udsagn, har gjort sig erfaringer med emnet og konkluderet på egne vegne. Og du aner jo intet om deres viden, erfaringer og ekspertice.

Som Ronin skriver, er det måden modspillet spilles ud på, som skaber balladen. Og der er pointen, udeluk dem eller giv dem en karantæne, for der er ikke brug for deres måde at agere på.
Resultatet af balladeforummet, som er tiltagende, er at mange afstår fra at gå ind i debatterne, mange vælger helt at logge ind, men kun kigger med. 

Og du mener åbenbart at du er eksperten, som altid holder sin sti ren, til at stille det endegyldige løsningsforslag som indbefatter dom med strafudmåling hvor en dømmende kraft skal vælge side blandt religiøse overbevisninger (så længe ingen relevant dokumentation forefindes mener jeg mig berettiget til at benytte ordet religiøs i denne sammenhæng).

Hvad nu hvis dommeren i stedet frasorterer dem som kommer med uunderbyggede påstande.

Uanset hvilken af de to parter som dømmes til din foreslåede udsmidning eller karantæne så er det gammeldags heksejagt.

Det er faktisk en katastrofe  for alle parter, både HiFi4all og de enkelte brugere, idet dem der sidder ude omkring med en stor viden, i produktioner, forretningsleddet og over en bred front de involverede parter - simpelthen ikke orker eller ønsker at deltage i et hundeslagsmål, og ofte ude i debatter helt uden realistisk indhold.

Hvem er det så lige der beslutter at det er urealistisk her? Hvem gør sig til dommer?

Men værst af alt, debatter hvor det ikke er tilladt at bruge bestemte ting eller have erfaringer eller erfaret noget, uden at hundene kaster sig bidsk over alt og alle, hvor det kun drejer sig om at nedgøre alt og alle, ligesom man mener man har patent på sandheden og god lyd.

Og hvis skeptikere med andre erfaringer (læg mærke til at jeg ikke udmelder om deres erfaringer er de rigtige eller ej) ikke deltog i tråden ville den anden lejr (pro-kabel folket) fremstå som de evigt saliggørende HiFi profeter og er det det du ønsker? 

Jeg mener godt man kan fremføre sine meninger og erfaringer, så det optræder som personlige erfaringer med et bestemt emne eller område, da vi kan og må erfare, ingen i denne verden har patent på sandheden og den gode lyd, og får det aldrig. 

Denne udtalelse er selvmodsigende i forhold til dine tydligere skarpe ytringer i den omtalte tråd vedr. netkablers tilspilning.

Derfor mener jeg også / igen, at det må være muligt at indgå i en ordentlig debatform, og for dem som ikke kan ramme den gode debatform og måden at debattere på, modsat kan vi kun satse på at moderatorgruppen og administrartor, i lang højere grad tager dem

(eller Jer)

i hoved og røv og bruger karantæne eller udelukkelsesmulighederne, da det ellers vil udvikle sig til en ensom slagmark for gale hunde, og en slagmark helt uden indhold

Du mener altså med andre ord at dem der er uenige med dig er indholdsløse i deres indlæg og debatform? Jeg undres.

af gode emner omkring HiFi og forums øvrige områder, hvor en mase gode og vidende mennesker forlader os eller aldrig kommer til os.

Der skal være plads til morsomheder og uenighed, hvilket er lærerigt på mere en en måde, men det må fandeme foregå på en ordentlig måde,

Hvilket der altid er to parter i en konflikt som bærer et ansvar for........

og det er der kun de førnævnte der kan sørge for og føre ud i livet - moderator og admin, såfremt man ikke selv kan finde formen og detbattør tonen. 
I virkeligheden er det nok lidt i den retning som med færdselsloven og kørekortet, der skulle tages fat og klippes, før man rigtigt forstod det og kunne moderere sig - og enkelte er helt uden kørekort for resten af livet.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Det indlæg du her lægger for dagen, Toftdahl, er så ubehageligt med holdnings udrensende tendenser og navle beskuende domsafsigelser at jeg har svært ved at huske tilbage, historisk, at nogen tidligere, uden selverkendelse eller storhedsvanvid, har gjort lignende.

Prøv at analyser dine budskaber i det her indlæg, Toftdahl.

Jeg går ikke efter personen her.

Jeg går efter at budskabet er ufattelig uetisk, selvforherligende og destruktivt.

Jeg beklager meget for et indlæg som ikke er særlig HiFi relateret men jeg føler mig nødsaget til at kommentere indlæget på denne måde og jeg håber på, hvis en moderator får opmærksomhed på denne tråd, at han vil medtænke denne indfaldsvinkel i debatten.

Det handler i bund og grund om at lære at kommunikere med nogle basale etiske grundprincipper.

"dolph"

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

niklasthedolphi

Som sædvanligt kan du slet ikke ramme en fornuftig og afbalanceret linie, uden at blande alt andet ind i det, hvilket naturligvis er meget beklageligt. Og jeg mener stadig, at såfremt at brugerne ikke kan afholde sig fra disse voldsomheder og afvigende indlæg, så bør de ikke have adgang i forum.

med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes at denne debat, om et af yderpunkterne i hifi - nemlig netkablerne, har tilføjet hifi4all noget uvurderlig input fra en mængde brugere, fra prof-lydverdenen.

Her mener jeg folk der arbejder med lydproduktion, som er leddet før det kommer på CD.

Hvis man mener at de kokke der laver maden, ikke har forstand på mad, så er man ude et sted, hvor man må forventes at møde modstand.
Med smagen af mormors frikadeller i baghovedet, er det muligt at man har ret - men...
Man må stadig være forberedt på at diskussion af hifi foregår med argumenter, og paralleller til videnskaben.

Den med at 'hifi er noget særligt' hvor Ohms lov ikke gælder, må man så være forberedt på at skulle argumentere for, hvorfor det hænger sådan sammen.

'Sådan er det bare' er ganske enkelt ikke et afgørende argument.
At man har mange års erfaring, er heller ikke.

Så de pro-folk der deltager, er meget skattede, og kan måske få lidt almindelig sund fornuft banket ind i hifiverdenen.

Pouls klumme er i den forbindelse meget rammende, selvom jeg ikke sympatiserer med den personlige del af teksten. Den tekniske del, er jeg omtrent 100% enig i.

Gonzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Super svar Dolf på et ubegribeligt ensidigt indlæg . Trist at nogle bliver så bitre over at blive modsagt. Måske man skulle dele forumet i to - Et for troende, og et for dem der vil have mere end varmluft og hokus pokus.

Mvh 

Til top Vis Gonzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gonzo

mhansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Det jeg skriver nu skal på alle måder opfattes som positivt

Jeg har læst alles synspunkter i denne tråd, og har fundet ud af at alle, på den ene eller anden måde, brænder for hifi, som jeg selv gør det.

Hvis folk mener det de skriver, med at det ikke er personligt ment når bølgerne går højst, er jeg tilfreds. Vi er ikke ens, og derfor går det som det går engang imellem. Det er jeg med på.

Hvis nogen har fået det indtryk at jeg ønsker at alle skal være enige, så har de taget fejl.

Men hvis man kunne lave positiv modspil, i stedet for negativ modspil, ville det vel for alle parter være lidt sjovere at være med. (Håber det giver mening)

Jeg har lært, at jeg bare kan hold mig væk, hvis jeg ikke kan lide dampen i bageriet, og tage det for det, det er. (Igen positivt ment.) Så det vil jeg gøre.

Så efter at have bedt administrator om at lukke min konto, dog uden at have hørt fra ham, (han har sikker fået mange PB af ophidset folk, så han ved det går over),så er jeg tilbage på banen.

Så til sidst vil jeg høre om alle kan forliges med at jeg beder administrator om at lukke denne tråd, da jeg ikke mener der er mere at sige.

MVH

Michael

Til top Vis mhansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mhansen

Japer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Hvorfor skal tråden lukkes

Det er da en fantastisk ævle bævle tråd.

Til top Vis Japer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Japer

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

mhansen skrev:

Jeg har læst alles synspunkter i denne tråd, og har fundet ud af at alle, på den ene eller anden måde, brænder for hifi, som jeg selv gør det.

Hvis folk mener det de skriver, med at det ikke er personligt ment når bølgerne går højst, er jeg tilfreds. Vi er ikke ens, og derfor går det som det går engang imellem. Det er jeg med på.

Hvis nogen har fået det indtryk at jeg ønsker at alle skal være enige, så har de taget fejl.

Men hvis man kunne lave positiv modspil, i stedet for negativ modspil, ville det vel for alle parter være lidt sjovere at være med. (Håber det giver mening)

Jeg har lært, at jeg bare kan hold mig væk, hvis jeg ikke kan lide dampen i bageriet, og tage det for det, det er. (Igen positivt ment.) Så det vil jeg gøre.

Så efter at have bedt administrator om at lukke min konto, dog uden at have hørt fra ham, (han har sikker fået mange PB af ophidset folk, så han ved det går over),så er jeg tilbage på banen.

Så til sidst vil jeg høre om alle kan forliges med at jeg beder administrator om at lukke denne tråd, da jeg ikke mener der er mere at sige.

MVH

Michael

Jeg syntes da det er lidt synd, hvis du lukker din konto.

Du vil jo sikkert læse med fra sidelinien alligevel, og vil jo så være afskåret fra at kommentere.
Det er lidt synd.

Din mening er jo ikke dårligere, blot fordi du lader dig rive med.
Så får du måske lidt mudder tilbage, men mudder er jo noget folk køber på små dåser for uhyrlige summer, så det er sikkert ikke så tosset.

mhansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Japer skrev:

Hvorfor skal tråden lukkes

Det er da en fantastisk ævle bævle tråd.

Er det for meget med lidt seriøse indlæg......

mhansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
mhansen skrev:

MVH

Michael

Du vil jo sikkert læse med fra sidelinien alligevel, og vil jo så være afskåret fra at kommentere.
Det er lidt synd.

Så får du måske lidt mudder tilbage, men mudder er jo noget folk køber på små dåser for uhyrlige summer, så det er sikkert ikke så tosset.

Hvis du nu læste mit indlæg en gang til, så vil du finde ud af, at jeg netop ikke lukker min konto

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

mhansen skrev:
Spencer skrev:
mhansen skrev:

MVH

Michael

Det er lidt synd.

Hvis du nu læste mit indlæg en gang til, så vil du finde ud af, at jeg netop ikke lukker min konto

Det var godt !

Om denne tråd er ævle bævle ved jeg ikke.
Jeg tror der var et behov et sted, så helt dum er den vist ikke.

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Maj 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

Jeg forstår faktisk god mhansen, der har lige været afholdt et møde i en bredere kreds af musik og HiFi beskæftigede, hvor man ligeledes er bekymret over den drejning der er i forum, flere ønsker ikke at deltage i debatterne eller som mhansen slette sin profil.

På det seneste er der blevet tilført forum en kedelig vane og dårlig tone, hvor det ikke længere handler om HiFi og musik, men om at kæmpe og få ret samt skælde ud. Det er i sagens natur en meget kedelig drejning, at få personer på det sidste har tilført forum den uro og ballade. Forum har hidtil fungeret okay og uden disse tiltag, med ganske få undtagelser, nu er det nok bare blevet lige i overkanten af kævl.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Status: Online
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Jeg forstår faktisk god mhansen, der har lige været afholdt et møde i en bredere kreds af musik og HiFi beskæftigede, hvor man ligeledes er bekymret over den drejning der er i forum, flere ønsker ikke at deltage i debatterne eller som mhansen slette sin profil.

På det seneste er der blevet tilført forum en kedelig vane og dårlig tone, hvor det ikke længere handler om HiFi og musik, men om at kæmpe og få ret samt skælde ud. Det er i sagens natur en meget kedelig drejning, at få personer på det sidste har tilført forum den uro og ballade. Forum har hidtil fungeret okay og uden disse tiltag, med ganske få undtagelser, nu er det nok bare blevet lige i overkanten af kævl.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Man kan skubbe aben væk på mange måder men sjældent så massivt som det ses her.

"dolph"

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

<< Forrige Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum