Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Vassago, service. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Kan man få ham på plakat?

Bare jeg dog skulle ha' noget nyt hifi ... nå, nu må vi se på det Gryphon engang.

Det med en forhandler ala Jensen må da gøre noget ved branchen i en positiv retning. Når de kan se at det kan betale sig at være super flink så er den vej jo ikke længere lukket.

Med al respekt, så er der også andre forhandlere der har gjort det godt og bukket under, f.eks. Kurts shop i Århus. Han lånte også masser af ting ud, og der var hundedyrt grej i butikken. Nå ja, måske burde det startes op langsomt og uden for mange omkostninger som Jensen har gjort så fint. Om alt andet er, så er det da ikke blevet kedeligere med Jensen om bord.

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har handlet 4 gange med Rene over 2-3år og servicen er bestemt ikke blevet ringere af at VassagoHiFi er blevet større og større og nu er endt med en fysisk butik, det er blevet leveret hver eneste gang, jeg har også haft lånt nogle af de hunde dyre Cardas-kabler, de blev sendt og jeg så aldrig en regning for porto eller skulle betale dipositum, se det er fandme da service der vil noget

Det høje service niveu er self. for at få kunder og forhåbentligt loyale kunder, men som kunde går man vel altid tilbage til den butik som man har haft de bedste erfaringer med eller hvad?

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

En af de store kvaliteter hos Jensen er - at han bevæger sig ekstremt i HiFi milljøet som os andre og med os andre, det er ikke bare ting der bliver langet over disken og solgt efter reklamer og lovede ydelser, men alene ud fra tonsvis af erfaring og arbejde. Og hvis man parrer det med velvillighed og service, så står man midt i en succes og mange tilfredse kunder.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

CPH-R
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Nu skriver du ikke hvad du skal give, eller har givet for dine ting..!? Men jeg læser det sådan her..! du har givet 25 000,- for en afspiller? Og evt. vil udskifte det til en moder til 12 000,- ??

Han giver dig 25 000,- tilbage for din gamle, og du betaler så 12 000,- for en anden model…??

Vil det sige at jeg kan risikerer at købe din gamle sure brugte afspiller for 25 000,- eller for den sags skyld kan du risikere at købe en maskine der har været ude for 12 000,-..???

Respekt for Vassago hi-fi`s fine service ”i får det næsten til at lyde som om, det er ren filantropi”

Peter

Træmanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Jeg er simpelthen nødt til at tilslutte mig heppekoret nu , har selv handlet med ham fem gange , alle gange var det med en følelse af man havde fået 100 % rådgivning og service.

Bevares jeg ved jo godt at mange af os efterhånden har lagt en pæn sum penge hos ham , så den gode betjening den forventer vi følger med , der er bare det ved Rene Jensen at da jeg besøgte ham første gang , der var han jo ikke klar over hvad jeg ville købe de efterfølgende måneder , alligevel var han allerede der en tillidsvækkende person...........tænk lige over det gutter 

Til top Vis Træmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Træmanden

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:

Nu skriver du ikke hvad du skal give, eller har givet for dine ting..!? Selvfølgelig ikke! Men jeg læser det sådan her..! du har givet 25 000,- for en afspiller? Ca. har jeg skrevet. Og evt. vil udskifte det til en moder til 12 000,- ?? Yep.

Han giver dig 25 000,- tilbage for din gamle, og du betaler så 12 000,- for en anden model…?? Yep.

Vil det sige at jeg kan risikerer at købe din gamle sure brugte afspiller for 25 000,-  Hvis du køber min gamle sure afspiller, får du at vide den ikke er ny.eller for den sags skyld kan du risikere at købe en maskine der har været ude for 12 000,-..??? Jeg får en ny, der aldrig har været ude af kassen.

Respekt for Vassago hi-fi`s fine service ”i får det næsten til at lyde som om, det er ren filantropi”

Peter vh. Henrik

Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Lad os strø lidt mere sukker på isbjerget.

Jeg fik i dag min længe ventede nye pick-up, hurra for det. Men da jeg venter på min nye plattenspieler har jeg ikke mulighed for at afprøve om den er ok.

Jeg gik derfor ned til Jensen nye biks og bad ham om at smække den på den VPI HR-X han har stående. Selvfølgelig, intet problem, omend jeg ikke havde købt den hos ham, se det er da service!

Jeg sagde til ham, at han bare kunne låne den imens jeg venter. Det turde han dog ikke!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2006 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Lad os strø lidt mere sukker på isbjerget.

Jeg fik i dag min længe ventede nye pick-up, hurra for det. Men da jeg venter på min nye plattenspieler har jeg ikke mulighed for at afprøve om den er ok.

Jeg gik derfor ned til Jensen nye biks og bad ham om at smække den på den VPI HR-X han har stående. Selvfølgelig, intet problem, omend jeg ikke havde købt den hos ham, se det er da service!

Jeg sagde til ham, at han bare kunne låne den imens jeg venter. Det turde han dog ikke!

Mvh.

Skal vi strø lidt mere på??

Jeg bestilte en Karat 17 pu ved Jensen, han nægtede at sælge den til mig, før jeg havde hørt en 10x5, der jo er meget billigere. Jeg sagde at jeg ville have en pu, der bare spiller super.  Lyt til din nye pladespiller med en 10x5, så kan vi vende tilbage, var svaret. 

Det er ikke løgn, jeg har ikke noget med Jensen at gøre (udover hifi køb). Jeg kalder det topservice.

vh. Henrik

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 26 Juli 2006 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

En Dynavector Karat 17 D3 bliver sku.. min næste pickup !

http://www.dynavector.com/products/cart/e_17d3.html

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

king skrev:

En Dynavector Karat 17 D3 bliver sku.. min næste pickup !

http://www.dynavector.com/products/cart/e_17d3.html

Jeg havde den, som baggrund på mit skrivebord i 2 uger, og så måtte jeg ikke end gang købe den.  

PS. en 10x5 spiller nu også helgodt.

vh. Henrik

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 Juli 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Hej.

Ja den 10x5 er en fin PU.
Tarup, den Karat 17 er for let til JMW-9 armen, den skal helst veje fra 7 g. og op. Og have en komplience på 12 til 15, det går jo så fint med Karat 17 med 15. Evt. kunne der påføres lidt vægt til Karat 17 men ved ikke om det er godt.
10x5 vejer 6.6 g så det går liiiige, mine skruer er dog også noget lange plus jeg kører med max. nåletryk.

Men Karat 17 er en helt anden karat af udseende!

Mvh.

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 Juli 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
Hej.

Ja den 10x5 er en fin PU.
Tarup, den Karat 17 er for let til JMW-9 armen, den skal helst veje fra 7 g. og op. Og have en komplience på 12 til 15, det går jo så fint med Karat 17 med 15. Evt. kunne der påføres lidt vægt til Karat 17 men ved ikke om det er godt.
10x5 vejer 6.6 g så det går liiiige, mine skruer er dog også noget lange plus jeg kører med max. nåletryk.

Men Karat 17 er en helt anden karat af udseende!

Mvh.

Den må du lige skrive igen - det kan jeg ikke forstå

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 Juli 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Milu skrev:
Hej. Ja den 10x5 er en fin PU. Tarup, den Karat 17 er for let til JMW-9 armen, den skal helst veje fra 7 g. og op. Og have en komplience på 12 til 15, det går jo så fint med Karat 17 med 15. Evt. kunne der påføres lidt vægt til Karat 17 men ved ikke om det er godt. 10x5 vejer 6.6 g så det går liiiige, mine skruer er dog også noget lange plus jeg kører med max. nåletryk. Men Karat 17 er en helt anden karat af udseende! Mvh.

Jup...

Nu kan jeg selvfølgelig ikke lige finde det sted hvor der var skrevet at komplience skulle ligge mellem 12 og 15x10-6.
Den med 7 g. skulle vist være god nok...

Mvh.

amigo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 Juli 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Har gennem årene handlet hos ganske mange af de her på web siden annoncerende og fået fin service - måske har jeg været heldig. Hos Jensen har jeg også købt og er blevet virkelig godt behandlet. Han forstår i meget høj grad at sætte sig i købers sko og få en til at sidde tilbage med en god følelse i maven.

Venligst

Til top Vis amigo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af amigo

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 Juli 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Milu skrev:
Hej. Ja den 10x5 er en fin PU. Tarup, den Karat 17 er for let til JMW-9 armen, den skal helst veje fra 7 g. og op. Og have en komplience på 12 til 15, det går jo så fint med Karat 17 med 15. Evt. kunne der påføres lidt vægt til Karat 17 men ved ikke om det er godt. 10x5 vejer 6.6 g så det går liiiige, mine skruer er dog også noget lange plus jeg kører med max. nåletryk. Men Karat 17 er en helt anden karat af udseende! Mvh.

Så fandt jeg lidt af det.
På VPI's hjemmeside kan man sammenligne de forskellige arme og her skrives at armens effektive masse er 7.7g og man anbefaler pu med masse mellem 7-12 g.
Komplience kan jeg stadig ikke huske hvor jeg har set det.

Mvh.

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 Juli 2006 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Det du siger er så - at VPI arme ikke kan spille med pickuper hvis vægt er under 6,5 gram ?

Det er da noget l**t fra VPis side - da man kan få en del fede pickuper med vægt under 6,5 gram

P.S .. på en Rega arm kan jeg køre med Dynavector Karat 19 & Karat 17 og Dynavector 10X5 og det køre da kanon fint...

Hilsen King-)

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Juli 2006 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Det du siger er så - at VPI arme ikke kan spille med pickuper hvis vægt er under 6,5 gram ?

Det er da noget l**t fra VPis side - da man kan få en del fede pickuper med vægt under 6,5 gram

P.S .. på en Rega arm kan jeg køre med Dynavector Karat 19 & Karat 17 og Dynavector 10X5 og det køre da kanon fint...

Hilsen King-)

Hej King.

Det må være korrekt. Med min 10x5 har jeg kontraloddet helt fremme mod centrum, så der er faktisk ikke meget at give af. Men måske man kan få et lettere kontralod? Ved det ikke...
Men der så også mange fede PU'er i det vægtleje.

Mvh.

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Juli 2006 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Du kan få et kontralod der er af tungsten - som jeg køre med på min Rega RB700 arm !

Du kan sikkert også få et der er mere let  

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Hehe, ingen tråd er en ordentlig tråd før den har været hijacked mindst en gang

PS: har selv oplevet fin service ved jensen

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

hclyd
Lukket konto
Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!

Bruger siden: 06 Juni 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Lidt salt...

Det er åbenbart kun andre branchemedlemmer han langer ud efter, men havde jeg været en normal forbruger, havde jeg nok skullet forbi hans butik.

Mvh.

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes