Bruger siden: 08 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 358
Sendt: 18 November 2003 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
For ikke at glemme artist: Michel Camilo, title: Triangulo, som er en fantastisk SACD i discrete Multi-Channel. Det er jazz med latin-amerikanske rytmer -> med lyd i alle fem højttalere. Kan varmt anbefales.
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 92
Sendt: 18 November 2003 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
Hej och tack Schelde!
Den tror jag inte är så perverst val ska försöka få tag på den. Nu när jag ändå svarar dej så får jag be dej om ursäkt när du frågade mej om min skivspelare, om jag hade läst noggrannare hade jag förstått att plademåtte är detsamme som skivmatta på svenska eller kollat upp det, du fick ganska dumma svar från mej men som sagt man lär sej, så i fortsättningen ska jag kolla upp ord som jag inte förstår , i alla fall så var det nålfiltsmatta. Jag är mycket nöjd med min Thorens TD-3001 det kul och lyssna på vinyl ibland.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1295
Sendt: 19 November 2003 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
poman skrev:
Hej och tack Schelde!
Den tror jag inte är så perverst val ska försöka få tag på den. Nu när jag ändå svarar dej så får jag be dej om ursäkt när du frågade mej om min skivspelare, om jag hade läst noggrannare hade jag förstått att plademåtte är detsamme som skivmatta på svenska eller kollat upp det, du fick ganska dumma svar från mej men som sagt man lär sej, så i fortsättningen ska jag kolla upp ord som jag inte förstår , i alla fall så var det nålfiltsmatta. Jag är mycket nöjd med min Thorens TD-3001 det kul och lyssna på vinyl ibland.
Mvh/PO
Hej poman...
Det var da så lidt...
Ja, det er rigtigt at vi misforstod hinanden ang. den plademåtte/skivmatta/nålfiltsmatta.... Men sådan kan det gå med sprog .
Bruger siden: 18 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 178
Sendt: 19 November 2003 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
Jamen, Jamen...
Jeg kunne i nå at hente den i går... Jeg bor trods alt i en forstad
Jeg HAR været inde og hente den nu... det er feedt mand!
- Selvom er desværre er en presningsfejl, en slags bule et sted på pladen, der nærmest høres som en umotiveret stortromme. Men det overskygger dog ikke det faktum at det er en god plade... Hvor er islandsk dog et sælsomt sprog
I øvrigt en rigtig fed pladeforretning helt generelt. De havde godt nok mange spændene ting. Ærgeligt mine "midler" er få pt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum