Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 21:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Kina-grej - hvorfor ikke? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Sendt: 25 Maj 2006 kl. 01:19 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Kineserne blander sig på markedet fordi at de naturligvis også ved at der er gode penge at tjene - tingene hænger bare anderledes sammen, da de kontrollerer alle ledene i deres produktion. Her er de ikke grådige - endnu!!

Haha, jeg har beskæftigt mig en del med Kina og jeg har aldrig mødt et folk, som er så super kapitalistiske som kineserne. Ikke at der er noget ondt i det, men man skal bare ikke tro at de ikke er gode forretningsfolk, der er MEGET gode til at tjene penge.

Mit største forbehold overfor at købe kinesisk er helt klart at deres kvalitetskontrol generelt er meget ringe. Kan det sælges så bliver det solgt og har de fået af vide, at noget skal laves på en bestemt måde så bliver det lavet på den pågældende måde. Det er selvom personen, som udfører arbejdet godt er klar over at det er forkert.

Man skal helt klart tænke sig om når man køber noget kinesisk for risikoen for at det går i stykker vil være meget stor set i forhold til hvad vi er vant til fra vestligt producerede produkter. 

Det er forøvrigt vigtigt at skelne imellem "lavet i Kina" og "lavet af Kinesere". Det er helt klart det sidste som kan skabe flest problemer.

Jeg overvejer forøvrigt selv at købe en kinesisk forstærker for priserne gør det godt nok interessant at prøve.

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 25 Maj 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Som jeg før har sagt, hvad de ikke kan finde ud af i dag kan de garentaret imorgen! det samme gælder kvalitet...

Det skal de sgu nok hurtigt få lært...

Og som sagt når de fpr at vide at sådan skal det laves så bliver det sådan, så får de at vide at sådan og i DEN kvalitet mm. så bliver det sådan!..

Tror at løbet af de næste 10 år. så kommer de seriøst efter, på ALLE! områder.

Og så har "VI" problemer

Tror de vil få hvad Japan gjorde i sin tid til at ligne ingenting og gøre dette i 10'ne..

Og forbrugerne her i "vesten" skal nok hjælpe til.. mony talks bullsh*t walks!!

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 7
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes