| Sendt: 30 Maj 2006 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har erfaring med en Samsung PS-42E7H. Den har de nemlig hjemme hos www.digitalo.de. Det lyder generelt som om folk har gode erfaringer med den forretning. Desuden har jeg også fået fortalt herinde at Samsung har en Europa garanti hvilket jo er lidt betrykkende.
Oprindeligt ville jeg jo have en LG 42PC1R. Men den har de ikke hjemme. Til gengæld har de LG 42PC3R hjemme (som så også er en mulighed). Så vidt jeg har forstået er de to skærme næste ens. Bortset fra at 3R ikke har 2 HDMI indgange. Mht. LG fra udlandet er jeg så ikke sikker på garanti.
Mit 3 alternativ er at jeg har fundet et sted herhjemme hovr de har LG 42PM1MA til 11.500 hvilket jeg egenlig finder ret billigt.
Dvs. mine 3 alternativer er
1. LG42PC3R fra www.digitalo.de 2. Samsung PS-42E7H også fra www.digitalo.de men her ved jeg der er Europa garani 3 LG 42PM1MA fra en biks herhjemme
Det jeg gerne vil høre folk om er kvalitet på de 3 skærme. Jeg er tilbøjelig til bare at købe herhjemme fra, men hvis Samsungen f.eks. er markant bedre til pengene vil jeg vælge den fra Digitalo. Beklager en måske rodet post.
|