Robert-Wannabe skrev:
Ascari: Du virker som en, der ved hvad du snakker du snakker om ved min prisklasse. Hvilke baght'er og center kan du anbefale? |
|
|
Kommer an på nogle ting, så som.
Efter alle indlæggene, overvejer du så at skifte dine fronter, eller vil du lade dem stå?
Enten skal du se på noget Eltax hele vejen rundt, da de sikkert vil passe klagmæssigt bedst til dine fronter som jo også er eltax.
Det jeg dog ville gøre, er at se på en brugt Dali C1000 center (ca. 1000 kroner), eller evt. Dali Sc-5 eller Sc-7 (begge ca. 5-800 kroner), samt evt et sæt Dali 102 eller 202 (begge burde kunne fåes til ca. 2-500 kroner måske billigere) som rear højttalere. Klangmæssigt er jeg ikke helt sikker hvordan det vil lægge i forhold til dine fronter, men jeg har selv brugt forskellige mærker hele vejen rundt, og jeg bruger selv C1000 som center, med Eltax som rear højttalere, og jeg synes det fungere helt fint.
Så det ville jeg satse på, og med Dali som center og rear, vil du også kunne passe et sæt Dali 450 ind, hvis du skulle få lyst til det på et tidspunkt 
|